eitaa logo
موسسه فرهنگی حب الائمه(ع)
522 دنبال‌کننده
4.8هزار عکس
4.7هزار ویدیو
168 فایل
برای ارتباط با مدیریت کانال: https://eitaa.com/hobesf_admin
مشاهده در ایتا
دانلود
📸 استاد دانشگاه عراقی به‌خاطر انتشار این عکس به‌یاد شهید هنیه از سوی پلیس سعودی بازداشت شد! 🔹تعدادی از فعالان شبکه‌های اجتماعی عراقی خبر دادند «بلال داود السبعاوی»، شهروند و استاد دانشگاه اهل موصل بعد از انتشار تصویری که می‌بینید، از سوی پلیس عربستان سعودی بازداشت شده است. 🔹این استاد دانشگاه تصویری از خود با خانهٔ خدا منتشر کرده بود که در آن مقوایی در دست گرفته و روی آن نوشته عُمرهٔ خود را به شهید اسماعیل هنیه تقدیم می‌کند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ماجرای جالب فتوا دادن علامه حلی! ♨️ اگه میخوای مسئولیت بگیری، اول چاه خونه‌ات رو پر کن!! 🔰 برشی از سخنرانی داستان دلنشین منبر @.honesf
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ حضوردبیرشورای امنیت روسیه درزمانی حساس درایران 🔴دیدار «شویگو» با علی‌اکبر احمدیان 🔹سرگئی شویگو دبیر شورای امنیت روسیه که به تهران سفر کرده با علی اکبر احمدی دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان دیدار و رایزنی کرد.
🔴ایران و روسیه شرکای راهبردی با روابطی روبه‌گسترش پزشکیان در دیدار با دبیر شورای امنیت ملی روسیه: 🔹ایران و روسیه شرکای راهبردی با روابطی رو به گسترش هستند. 🔹اشتراک مواضع و همکاری دو کشور در ترویج جهان چند قطبی به نفع جهان است. 🔹رژیم صهیونیستی پاسخ گستاخی و جنایت خود را دریافت خواهد کرد. 🔸 سرگی شایگو: روسیه برای همکاری‌های دوجانبه، منطقه‌ای و بین‌المللی با ایران اهمیت زیادی قائل است.
⭕️سفارت روسیه در پایتخت استرالیا:مستشاران نظامی روسیه در حال آماده سازی سامانه های دفاع هوایی و جنگ الکترونیک در ایران هستند.
مجاهد بزرگ و نستوه، مرد میدان عمل، تحقیرکننده صهیونیست‌ها و امید آینده فلسطین و البته شهید زنده و آینده استاد یحیی السنوار به عنوان رئیس جدید دفتر سیاسی حماس انتخاب شد. این انتخاب پیام مهم و محکمی به صهیونیست‌ها است، کسی انتخاب شد که در اندیشه مبارزه با رژیم اشغالگر صدها بار بیشتر و تندتر از شهید اسماعیل هنیه است. مقاومت به بهترین شکل رهبرانش را جایگزین می‌کند و این یعنی آنکه دشمن هر چه ترور کند، شرایط را برای خودش سخت‌تر خواهد کرد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥در مستند جدید سایت رهبری از هنیه نشان می دهد که یحیی سنوار در مقطعی در ایران بوده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📣👈 دعای رفع بلا روز اول ماه با صدای بلند در خانه یا خودتان بخوانید‌ یابگذارید تاصدا در خانه پخش شود صدقه اول ماه فراموش نشود
🔴 زاینده‌رود تا پایان ١٤٠٤ احیا می‌شود استاندار اصفهان: 🔹پروژه انتقال آب جنوب هم در جمع‌بندی، خط و مسیر و تأمین منابع با تدابیر رئیس‌جمهور شهید صورت گرفت و این پروژه به نام شهید رئیسی نام‌گذاری شد. 🔹با اجرای پروژه‌های انتقال آب، احیای زاینده‌رود و گاوخونی اتفاق می‌افتد و جلوی چالش‌های محیط زیستی را می‌گیرد. 🔹اگر در بهار ۱۴۰۴ سامانه شهید رئیسی وارد مدار شود و در شهریور سال آینده انتقال آب به نتیجه برسد با مجموعه اقداماتی که در کوهرنگ انجام می‌شود در اواخر سال ۱۴۰۴ احیای زاینده‌رود قابل‌تحقق است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥⭕️ تل‌آویو در آتش...! اشاره خبرنگار ارشد بی‌بی‌سی به تصویر جالب و معنادار محل سخنرانی سید حسن نصرالله ‼️ 🔹گزارش زنده نفیسه کوهنورد و کسری ناجی از سخنرانی آتشین سید حسن نصرالله و وحشت در سرزمین‌های اشغالی: 👈 سید حسن نصرالله، اسرائیل را با زبان فارسی تهدید کرد و گفت این انتظار، بخشی از مجازات اسرائیلی‌هاست؛ حزب‌الله می‌تواند در نیم ساعت زیرساخت‌ها، نیروگاه‌ها و کارخانه‌های اسرائیل را نابود کند؛ انتقام قطعی است اما افراد خاصی از ایران و مقاومت از آن مطلع هستند! 🔹گنبدآهنین تبدیل به یک شرمساری بزرگ برای ارتش اسرائیل شده و موشک‌ها و پهپادها می‌توانند از این سامانه عبور کنند؛ دل مردم اسرائیل خالی شده است..!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥✅ سید حسن نصرالله خطاب به صهیونیست‌ها: 👈 بکشید ما را، ما نیز می‌کُشیم شما را ...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⚫️مادر بزرگم فراموشی گرفته بود از کهولت سن به او گفتم اسم ائمه را بیاد داری؟ گفت...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥💢 و این راه ادامه دارد ... 🎞 روایتی ماندگار از مراسم اقامه نماز رهبر انقلاب بر پیکر مجاهد بزرگ شهید اسماعیل هنیه در دانشگاه تهران
هر زائر یک لیوان با دوام 🥛🥛🥛🥛 در سال گذشته تعداد موکب هایی که لیوان یکبار مصرف استفاده می کردند در مقایسه با سال پیش بیشتر شده بود و معضل زباله مشهود بود. اگر3میلیون زائر ایرانی هرکدام در روز 20 لیوان دور بریزند، در یک هفته تعداد 420 میلیون لیوان مصرفی هزینه زیادی را به برادران عراقی تحمیل می کند. اما اگر هر زائر یک لیوان (پیشنهاد: استیل درب دار) همراه داشته باشند، در کنار رعایت بهداشت، از تخریب محیط زیست جلوگیری می شود. لطفاً در گروه های خود نشر دهید و در ثواب این کار خیر شریک شوید. روزی تان باد.
پیام فرمانده کل سپاه به «یحیی سنوار» رئیس جدید دفتر سیاسی حماس فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی: 🔹برادر عزیز و مجاهد نستوه جناب آقای حاج یحیی ابراهیم سنوار زید عزه العالی، خبر انتصاب جنابعالی به ریاست دفتر سیاسی جنبش اسلامی، مردمی و جهادی حماس از سوی اعضای رشید و بصیر شورای رهبری مقاومت فلسطین، چونان باران رحمت و انوار حیات بخشی بود که پس از شهادت اسوه تقوی و جهاد و ابوالشهدا حاج اسماعیل هنیه دل مؤمنان و موحدان و مجاهدان را تسکین داد و دشمن جنایتکار صهیونیستی و حامیان بی شرم آن را در نگرانی شدید فرو برد. 🔹این انتخاب نشان داد اگر مردی پس از سال‌ها مجاهدت مخلصانه، ندای ارجعی رب الارباب را عاشقانه و مشتاقانه لبیک گوید، پرچم پر افتخار مجاهدت او بر زمین نمی‌افتد و مجاهد مخلص و بصیر دیگری راه او را قوی تر ادامه می‌دهد. 🔹جنابعالی که از درس آموختگان مکتب مجاهدان و عصاره شهیدان عظیم الشان بزرگ هستید، به حول و قوه الهی با پشتیبانی ملت بزرگ فلسطین و همراهی امت اسلام، تداوم بخش راه شهیدان و مجاهدان و تحقق بخش وعده آزادی کامل فلسطین عزیز با مرکزیت قدس شریف خواهید بود. 🔹اینجانب و سایر برادران جهادی شما در سپاه پاسداران به تاسی از قرآن کریم و پیامبر عظیم الشان (ص) و رهنمودهای حضرت امام خميني (ره) و تحت رهبری حضرت امام خامنه‌ای دامت برکاته، مثل همیشه از هیچ کمکی به شما و سایر مجاهدان مقاوم دریغ نخواهیم کرد و آن را بعنوان فریضه ای پر افتخار نصب العین خواهیم داشت. 🔹رجاء واثق دارم جهاد کنونی فرزندان فلسطین بخصوص مردان و زنان غزه عزیز که با صبر و استقامت شان معادلات جهان را به نفع امت اسلام تغییر داده‌اند، با مدیریت قوی شما به نتیجه برسد و ریشه رژیم جنایتکار صهیونیستی به زودی از خاک مقدس فلسطین کنده شود.
🔴 بیانیه پایانی نشست سازمان همکاری اسلامی: 🔹ترور اسماعیل هنیه در تهران را به شدت محکوم می کنیم. 🔹ما اسرائیل را مسئول کامل این حمله گناه آلود می دانیم. 🔹ترور هنیه به منزله جنایت تجاوزکارانه و نقض آشکار قوانین بین‌المللی است. 🔹ترور هنیه حمله به حاکمیت، تمامیت ارضی و امنیت ايران است.
تفسیر ۰۳.۵.۱۶.mp3
19.59M
🎤تفسیرنهج البلاغه حجه الاسلام سیدحسین بهشتی نژاد تاریخ 16 مردادماه 1403 موسسه فرهنگی حب الائمه (ع) جلسه سه شنبه ها ازساعت 20/30 به مدت یک ساعت با حضوربرادران و خواهران دراین موسسه فرهنگی برگزارمی گردد.
🇮🇷 برنز دلچسب و ارزشمند «مبینا نعمت‌زاده» 🔹مبینا نعمت‌زاده در رده‌بندی وزن -۴۹ کیلوگرم مسابقات تکواندو المپیک پاریس مقابل دنیا ابوطالب از عربستان در دو راند متوالی به برتری رسید و مدال برنز را بر گردن آویخت.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 دور افتخار نعمت‌زاده با پرچم 🇮🇷 ایران پس از کسب مدال برنز المپیک پاریس
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 مبینا نعمت‌زاده: 🚩 پدرم در کربلا برام دعا کرد، مدالم رو به مردم ایران و امام زمان تقدیم می‌کنم ..🏅