eitaa logo
موسسه فرهنگی حب الائمه(ع)
520 دنبال‌کننده
4.8هزار عکس
4.7هزار ویدیو
168 فایل
برای ارتباط با مدیریت کانال: https://eitaa.com/hobesf_admin
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥⭕️ تل‌آویو در آتش...! اشاره خبرنگار ارشد بی‌بی‌سی به تصویر جالب و معنادار محل سخنرانی سید حسن نصرالله ‼️ 🔹گزارش زنده نفیسه کوهنورد و کسری ناجی از سخنرانی آتشین سید حسن نصرالله و وحشت در سرزمین‌های اشغالی: 👈 سید حسن نصرالله، اسرائیل را با زبان فارسی تهدید کرد و گفت این انتظار، بخشی از مجازات اسرائیلی‌هاست؛ حزب‌الله می‌تواند در نیم ساعت زیرساخت‌ها، نیروگاه‌ها و کارخانه‌های اسرائیل را نابود کند؛ انتقام قطعی است اما افراد خاصی از ایران و مقاومت از آن مطلع هستند! 🔹گنبدآهنین تبدیل به یک شرمساری بزرگ برای ارتش اسرائیل شده و موشک‌ها و پهپادها می‌توانند از این سامانه عبور کنند؛ دل مردم اسرائیل خالی شده است..!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥✅ سید حسن نصرالله خطاب به صهیونیست‌ها: 👈 بکشید ما را، ما نیز می‌کُشیم شما را ...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⚫️مادر بزرگم فراموشی گرفته بود از کهولت سن به او گفتم اسم ائمه را بیاد داری؟ گفت...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥💢 و این راه ادامه دارد ... 🎞 روایتی ماندگار از مراسم اقامه نماز رهبر انقلاب بر پیکر مجاهد بزرگ شهید اسماعیل هنیه در دانشگاه تهران
هر زائر یک لیوان با دوام 🥛🥛🥛🥛 در سال گذشته تعداد موکب هایی که لیوان یکبار مصرف استفاده می کردند در مقایسه با سال پیش بیشتر شده بود و معضل زباله مشهود بود. اگر3میلیون زائر ایرانی هرکدام در روز 20 لیوان دور بریزند، در یک هفته تعداد 420 میلیون لیوان مصرفی هزینه زیادی را به برادران عراقی تحمیل می کند. اما اگر هر زائر یک لیوان (پیشنهاد: استیل درب دار) همراه داشته باشند، در کنار رعایت بهداشت، از تخریب محیط زیست جلوگیری می شود. لطفاً در گروه های خود نشر دهید و در ثواب این کار خیر شریک شوید. روزی تان باد.
پیام فرمانده کل سپاه به «یحیی سنوار» رئیس جدید دفتر سیاسی حماس فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی: 🔹برادر عزیز و مجاهد نستوه جناب آقای حاج یحیی ابراهیم سنوار زید عزه العالی، خبر انتصاب جنابعالی به ریاست دفتر سیاسی جنبش اسلامی، مردمی و جهادی حماس از سوی اعضای رشید و بصیر شورای رهبری مقاومت فلسطین، چونان باران رحمت و انوار حیات بخشی بود که پس از شهادت اسوه تقوی و جهاد و ابوالشهدا حاج اسماعیل هنیه دل مؤمنان و موحدان و مجاهدان را تسکین داد و دشمن جنایتکار صهیونیستی و حامیان بی شرم آن را در نگرانی شدید فرو برد. 🔹این انتخاب نشان داد اگر مردی پس از سال‌ها مجاهدت مخلصانه، ندای ارجعی رب الارباب را عاشقانه و مشتاقانه لبیک گوید، پرچم پر افتخار مجاهدت او بر زمین نمی‌افتد و مجاهد مخلص و بصیر دیگری راه او را قوی تر ادامه می‌دهد. 🔹جنابعالی که از درس آموختگان مکتب مجاهدان و عصاره شهیدان عظیم الشان بزرگ هستید، به حول و قوه الهی با پشتیبانی ملت بزرگ فلسطین و همراهی امت اسلام، تداوم بخش راه شهیدان و مجاهدان و تحقق بخش وعده آزادی کامل فلسطین عزیز با مرکزیت قدس شریف خواهید بود. 🔹اینجانب و سایر برادران جهادی شما در سپاه پاسداران به تاسی از قرآن کریم و پیامبر عظیم الشان (ص) و رهنمودهای حضرت امام خميني (ره) و تحت رهبری حضرت امام خامنه‌ای دامت برکاته، مثل همیشه از هیچ کمکی به شما و سایر مجاهدان مقاوم دریغ نخواهیم کرد و آن را بعنوان فریضه ای پر افتخار نصب العین خواهیم داشت. 🔹رجاء واثق دارم جهاد کنونی فرزندان فلسطین بخصوص مردان و زنان غزه عزیز که با صبر و استقامت شان معادلات جهان را به نفع امت اسلام تغییر داده‌اند، با مدیریت قوی شما به نتیجه برسد و ریشه رژیم جنایتکار صهیونیستی به زودی از خاک مقدس فلسطین کنده شود.
🔴 بیانیه پایانی نشست سازمان همکاری اسلامی: 🔹ترور اسماعیل هنیه در تهران را به شدت محکوم می کنیم. 🔹ما اسرائیل را مسئول کامل این حمله گناه آلود می دانیم. 🔹ترور هنیه به منزله جنایت تجاوزکارانه و نقض آشکار قوانین بین‌المللی است. 🔹ترور هنیه حمله به حاکمیت، تمامیت ارضی و امنیت ايران است.
تفسیر ۰۳.۵.۱۶.mp3
19.59M
🎤تفسیرنهج البلاغه حجه الاسلام سیدحسین بهشتی نژاد تاریخ 16 مردادماه 1403 موسسه فرهنگی حب الائمه (ع) جلسه سه شنبه ها ازساعت 20/30 به مدت یک ساعت با حضوربرادران و خواهران دراین موسسه فرهنگی برگزارمی گردد.
🇮🇷 برنز دلچسب و ارزشمند «مبینا نعمت‌زاده» 🔹مبینا نعمت‌زاده در رده‌بندی وزن -۴۹ کیلوگرم مسابقات تکواندو المپیک پاریس مقابل دنیا ابوطالب از عربستان در دو راند متوالی به برتری رسید و مدال برنز را بر گردن آویخت.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 دور افتخار نعمت‌زاده با پرچم 🇮🇷 ایران پس از کسب مدال برنز المپیک پاریس
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 مبینا نعمت‌زاده: 🚩 پدرم در کربلا برام دعا کرد، مدالم رو به مردم ایران و امام زمان تقدیم می‌کنم ..🏅
🔻اطــــلاعــــیـــــه🔺 این هفته ۱۷مرداد آخــــریـــن جلسه سلسله آموزش های می باشد و به مدت یک ماه جلسات مرکز خانواده تعطیل می باشد. در کانال مرکز خانواده و مشاوره موسسه حب الائمه علیهم السلام همراه ما باشید. تاریخ شروع مجدد جلسات آینده در همین کانال اطلاع رسانی خواهد شد. 👇👇👇👇 @khanevadeh_hobesf
🏴السلام علیک یا اهلبیت النبوه. ❇️برگزاری مراسم دعای ندبه در ایام اسارت اهلبیت پیامبر اکرم"ص ". ◾️سخنران:حجت‌الاسلام والمسلمین سعادت جو. ⚫️مداح: برادر طاقداری. 🔷شروع مراسم:ساعت ۵/۴۵ صبح جمعه ۱۹ مرداد ماه ۱۴۰۳ . ✅موسسه فرهنگی حب الائمه سلام الله علیهم. خیابان آتشگاه. جنب مخابرات. خ.وحدت.
🔴سعید اسماعیلی به مدال طلا رسید 🔹 در ادامه رقابت‌های کشتی فرنگی، در وزن ۶۷ کیلوگرم سعید اسماعیلی در مرحله فینال با پرویز نصیب اف نایب قهرمان المپیک از اوکراین مبارزه کرد که در این مبارزه با نتیجه ۶ بر ۵ به پیروزی رسید و مدال طلا را برگردن آویخت.
وصیت نامه شهید محسن حججی: خودتان را برای ظهور امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف و جنگ با کفار بخصوص «اسرائیل» آماده کنید که آن روز خیلی نزدیک است..! ۱۸ مرداد سالروز شهادت شهید حججی گرامی باد🌺
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
پژواک قدس شاعر:خانم ریحانه کاردان آهنگساز :رضا آموزگار خواننده:ناصرقربانی نماهنگ:امیرعلی قربانی
🚨منطقه حناويه در جنوب لبنان زیر آتش هوایی صهیونیست ها شب حساس منطقه⚠️⚠️
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
فرارسیدن ایام شهادت حضرت رقیه(سلام الله علیها) بنت الحسین(علیه السلام) تسلیت باد. حالا که اومدی پیشم بازم آغوشتو واکن بغل کن بغضمو بازم غریبیمو تماشا کن...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 موشک‌های جدید نیروی دریایی سپاه چه ویژگی‌هایی دارند؟
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
سخنرانی حجه الاسلام سعادت جودرمراسم دعای ندبه مورخ 19 مردادماه درموسسه فرهنگی حب الائمه علیهم السلام. @hobesf