366.9K
🔹سئوال 20: چرا شبکه داخلی و پیامرسانهای داخلی حمایت نمیشوند؟
#اگه_اينستا_فيلتر_بشه؟!
✅ کانال #مطالبه_تلفنی در سروش، ایتا و بله
@phonemotalebe
156.9K
🔹سوال چهاردهم. فیلترینگ اینستاگرام و واتساپ، ارتباط ما با جهان را قطع می کند!
۱۴.در صورت فیلتر پلتفرمهای خارجی راه ارتباطی ما با عزیزانمون که در خارج از کشور هستن چگونه خواهد بود؟
#اگه_اينستا_فيلتر_بشه؟!
✅ کانال #مطالبه_تلفنی در سروش، ایتا و بله
@phonemotalebe
490.8K
🔹سئوال پانزدهم. فیلترشکنها باز می ماند؟
۱۵.ایا فیلتر شکن ها هم قابل مدیریت کردن هستن یا اینکه بعد از فیلترینگ بازار استفاده از انها رونق خواهد گرفت؟
#اگه_اينستا_فيلتر_بشه؟!
✅ کانال #مطالبه_تلفنی در سروش، ایتا و بله
@phonemotalebe
331.3K
🔹 سئوال هفدهم. حاجی بازکن، دستم لای در مونده!
۱۷. تکلیف محتوای بارگذاری شده در اون پلتفرم ها چه می شود؟
#اگه_اينستا_فيلتر_بشه؟!
✅ کانال #مطالبه_تلفنی در سروش، ایتا و بله
@phonemotalebe
1.05M
🔹سوال نهم. ابزار ارتباط جهانی!
۹. همه دنیا دارن استفاده می کنند آدمای معروف تو دنیا تو «اینستاگرام» قابل دسترسی هستن چرا ما رو از ارتباط با دنیا محروم میکنید؟
#اگه_اينستا_فيلتر_بشه؟!
✅ کانال #مطالبه_تلفنی در سروش، ایتا و بله
@phonemotalebe
522.5K
🔹سئوال 18. اگر اسلحه ی دشمن را از او بگیریم، از ما عصبانی می شود و " ما را میکشد"!
18.آیا فیلترینگ اینستا باعث محدودیت فعالان اجتماعی و شورش اجتماعی و دوقطبی شدن جامعه نمیشود؟
#اگه_اينستا_فيلتر_بشه؟!
✅ کانال #مطالبه_تلفنی در سروش، ایتا و بله
@phonemotalebe
248.5K
🔹سوال هشتم
8.سرویس مشابه اینستا نداریم!
#اگه_اينستا_فيلتر_بشه؟!
✅ کانال #مطالبه_تلفنی در سروش، ایتا و بله
@phonemotalebe
231.8K
🔹سئوال 21: چرا نمیتوانیم از گوگل و اینستا به دلیل اقدام علیه امنیت و حذف مطالب ارزشی خود شکایت کنیم؟
#اگه_اينستا_فيلتر_بشه؟!
✅ کانال #مطالبه_تلفنی در سروش، ایتا و بله
@phonemotalebe
508.9K
🔹سوال دهم. آزادی بیان برای دریافت شبهات.
10. تو اینستا مردم راحت حرف میزنن شبهه ها مشخص میشه بهترمیشه جواب داد
#اگه_اينستا_فيلتر_بشه؟!
✅ کانال #مطالبه_تلفنی در سروش، ایتا و بله
@phonemotalebe
1.64M
سوال بیست و ششم. اینترنت ماهواره ای میاد!
🔹۲۶. فرضا که ما با زور و اجبار و فیلتر مردم را از استفاده از اپ های خارجی برای کوتاه مدت محروم کردیم. به زودی اینترنت ماهواره ای میاد. اونوقت چه برنامه ای داریم؟؟؟
نگید مجوز میخواد که من خودم حقوق بین الملل خوندم و اصلا همچین چیزی نیست.
#اگه_اينستا_فيلتر_بشه؟!
✅ کانال #مطالبه_تلفنی در سروش، ایتا و بله
@phonemotalebe
442.9K
🔹سئوال 22: با فیلتر کردن مردم رو بیشتر دودسته و عصبانی می کنید. ابروی اقای رییسی می ره و ضرر کلی به این دولت انقلابی و سواستفاده دشمنان از این کار.
بعد هم الان هم با فیلتر شکن دارن استفاده می کنن چه فایده؟!
بعد هم متاورس اومد اونوقت چکار می کنید؟!
اینا به نظرم راحت طلبیه
#اگه_اينستا_فيلتر_بشه؟!
✅ کانال #مطالبه_تلفنی در سروش، ایتا و بله
@phonemotalebe
1.62M
سوال بیست و پنجم. فیلترکردن راهکار نمیباشد!
🔹۲۵ . من هنوز نمیفهمم چرا فکر میکنین این فتنه ها از اینستا نشأت گرفته ؟؟!!!!!ولی میدونم که در زمان پدربزرگ های ما رادیو و تلویزیون و....هم وجود نداشت و وقتی وارد ایران شد به عنوان اینکه یک دستگاه از بلاد کفر هست حرام اعلام شد،اما حالا شده یک وسیله ی قطعی در هر خونه که مثل یخچال همه دارنش و محتواش همونطور سمی هست و مورد انتقاد (با وجود حکومت اسلامی تازه)
پس راه حل ،حرام کردن و فیلتر کردن نیست
من نمیخوام از فضای مجازی عقب بیفتم که بیست سال دیگه بچه ی من وارد دنیای جدید بشه و من بیسواد و عقب افتاده باشم و هیچی نفهمم،ما که نمیتونیم از دنیا و این تکنولوژی عقب بیفتیم . من به شخصه تو اینستا آگاهیم بیشتر شد.
#اگه_اينستا_فيلتر_بشه؟!
✅ کانال #مطالبه_تلفنی در سروش، ایتا و بله
@phonemotalebe
712.1K
سوال 23: مبادا فیلترینگ باعث افزایش استفاده از فیلتر شکنها بشه!
همین الان خیلی ها هم با فیلترشکن فعالن
کامل فیلتر نشده و بازار فیلترشکن داغه!
#اگه_اينستا_فيلتر_بشه؟!
✅ کانال #مطالبه_تلفنی در سروش، ایتا و بله
@phonemotalebe
1.38M
🔹سوال ۲۴. تکلیف ارتباطات بین المللی چی میشه. تکلیف نیروهای مردمی فعال و توانایی که در عرصه مجازی و سطح وسیع داخلی و خارجی روشنگری و تبلیغ و اطلاع رسانی داشتند چیه ؟
#اگه_اينستا_فيلتر_بشه؟!
✅ کانال #مطالبه_تلفنی در سروش، ایتا و بله
@phonemotalebe
توجه‼️ برخورد بدون رو دربایستی !...
#کانال_هنر_تبیین ، محض اطلاع، #نهضت_آگاهسازی و #مطالبهگری_زیستعفیفانه
https://eitaa.com/honaretabyin
📊 پویش گزینش معلمها و اساتید بر اساس پایبندی به دین و مذهب و فرهنگ ایرانی
https://farsnews.ir/my/c/165177
🔹 متأسفانه در مدارس و دانشگاهها ، معلم و اساتیدی دیده میشوند که با توجه به این که در جمهوری اسلامی ایران مشغول به فعالیت هستند ، ولی به دین اسلام و به نظام جمهوری اسلامی ایران ، هیچ تعهد و التزامی ندارند و حتی افکار مسموم خود را ، به ذهن دانشآموز و دانشجو ، القا می نمایند .
و ما خواستار گزینش معلمها و اساتید بر اساس آموزههای اسلام و مذهب تشیع و پایبندی به مبانی انقلاب اسلامی ایران هستیم .
👌🏻 لطفا حمایت کنید و نشر دهید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸 آیا اینها میخوان از حقوق زن ایرانی دفاع کنند؟!
#کانال_هنر_تبیین ، محض اطلاع، #نهضت_آگاهسازی و #مطالبهگری_زیستعفیفانه
https://eitaa.com/honaretabyin
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
گشت ارشادانه ۱
نگاه کارشناسانه از دل مردم 👌
خانم اسلاملو، فعال مردمی با سابقه دو دهه فعالیت های فرهنگی_هنری و تبلیغی_تربیتی در حوزه عفاف و حجاب که نقش مهمی در جذب تعداد بسیار زیادی از دختران به حجاب داشته از گشت ارشاد میگوید.👌
قابل توجه کسانی که فقط شعار میدهند به جای استفاده از قانون، کار فرهنگی کنید. 😐
#گشت_ارشاد
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
📣 کانال جواهرانه ،
زیر نظر دانشگاه تخصصی عفاف، پاسخگوی دغدغه های به روز جوانان.👇
🆔@Javaherane 🌸
#کانال_هنر_تبیین ، محض اطلاع، #نهضت_آگاهسازی و #مطالبهگری_زیستعفیفانه
https://eitaa.com/honaretabyin
🔻الزام قانونی به حجاب؛ مقدّمهها و مقاومتها
🖋 مهدی جمشیدی
۱. آیتالله خامنهای میگویند: روزی که امام خمینی، این «الزام» را که زنها در محیط اجتماعی باید حجاب داشته باشند، مطرح کردند، «خیلیها» مخالف بودند؛ حتّی «افراد نزدیک به خود امام». یکی از نزدیکان امام، آن روز آمد پیش من و گفت این چه حرفی است که امام دارند میزنند؟! و شماها به امام بگویید منصرف بشوند! البتّه عقیدۀ خود ما هم عقیدۀ امام بود. پس «خیلیها» مخالف بودند، امّا «نظر امام» این بود و ایشان «بهطور قاطع»، مسئلۀ حجاب را مطرح کردند که حرف درستی هم بود(۱۴/۳/۱۴۰۰). به تعبیر دقت کنید: «الزام» ... «باید» .... «بهطور قاطع» ... «نظر امام خمینی» ... «مخالفت خیلیها» .... .
۲. امام خمینی که الزام زنان به حجاب در عرصۀ عمومی را همان ماههای آغازین پیروزی انقلاب مطرح کرد، اینطور استدلال نکرد که باید ابتدا تا چند سال، گره از «معیشت» مردم برداشت و «فقر» را زدود و امکان «ازدواج» را فراهم ساخت؛ یا باید چند سالی را صرف «گفتمانسازی» و «شناختدرمانیِ اجتماعی» کرد و «فلسفه و غایت حجاب» را تفهیم کرد، آنگاه حجاب را الزامی نمود. بر طبق نظر ایشان، همین که «دولت اسلامی» مستقر گردید، باید ارزشهای اسلامی را در جامعه مستقر نماید و به همۀ احکام دین، «یکجا» و «بدون تقدّم و تأخّر»، متعهد باشد. از یک سو، ایشان بر این باور نبود که فقدن دسترسی به بهرهمندی جنسیِ مشروع، مجوزی برای بیحجابی است و باید «حجاب» را فرع بر «ازدواج» انگاشت و پس از فراهمساختن امکان ازدواج برای همگان، حجاب را الزامی اعلام کرد. از سوی دیگر، گویا در ذهن امام خمینی، حکم حجاب در عرصۀ عمومی، امری بوده است که اکثریّت مردم به آن معتقد هستند و از این جهت، نیازی به زمینهسازیِ پیشینی احساس نکردند. در واقع، چشمانداز امام خمینی اینگونه بوده که دولت اسلامی باید بهصورت «همزمان» و «موازی»، احکام گوناگون دین را در جامعه محقّق کند و هیچ حرامی با هیچ توجیهی، مجاز نشمرد. آری، چنانچه شرایط خاص موجب «تزاحم احکام دین با یکدیگر» شوند، باید حکم مهمتر را اصل قرار داد و بهطور موقت، از حکم فرعی، صرفنظر کرد، امّا این امر به معنی پیروی از «منطق تنزیلی» در مقام اجرای احکام دین نیست.
۳. برخی معتقدند که بیحجابی، برخاسته از «میل دختران و زنان مجرّد به تبرّج برای همسریابی» است. این در حالی است که بسیاری از بیحجابها، «متأهل» هستند. پس این تحلیل، فقط میتواند علّت «بخشی از بیحجابیها» را توضیح بدهد، نه بیشتر. مشاهدات نشان میدهد زنانی که در دورۀ تجرّد، بیحجاب بودند، در دورۀ تأهل نیز بیشوکم، سبک پوشش خود را «تغییر» نمیدهند و همچنان میل به خودنمایی دارند؛ چراکه بیحجابی به «سبک زندگی»شان تبدیل شده است. مهمتر و بنیادیتر از ازدواج، «درونیسازی ارزشها» در فرد از طریق «ایجاد فکر و فرهنگ اسلامی» در اوست. در این حال است که دیانت فرد، مغلوبِ «شرایط بیرونی» نمیشود.
۴. حال همدلانه بحث میکنیم و فارغ از استدلالهای یادشده، میپرسیم «زمینه» به چه چیزی مربوط هست و چطور شکل میگیرد؟ به نظر من در دنیای امروز، هیچچیزی مهمتر از «روایت» نیست. حتّی خود «واقعیّت» هم این اندازه قدرت ندارد؛ «روایت»، «زمینه» هم میآفریند. این در حالی است که ما «فقر روایت» داریم. تصوّر میکنیم که چون «قدرت» داریم نیاز به «توضیح» و «تبیین» و «گفتمانسازی» نداریم. روایت نساختیم و ذهنیّت دست ما نیست. به گذشته برگردیم و مرور کنیم که چه اندازه کار فرهنگی و معرفتی دربارۀ حجاب در میان مردم انجام شده است؟! دربارۀ معنای حجاب، حدود حجاب، ضرورت حجاب در عرصۀ عمومی، و ... . ما حجاب را «بدیهی» انگاشتیم و آن را از جامعه طلبیدیم، درحالیکه به توضیح نیاز داشت. دیگران، بیحجابی را تئوریزه کردند، ولی ما حجاب را تئوریزه نکردیم. چون قدرت سیاسی از آنِ ما بود، گمان کردیم که «تقنین» و «تحکّم» کافیست. ذهنیّت در بخشهایی از جامعه، تغییر کرده و دشمن در طول دهههای گذشته، «ساختشکنیِ ذهنی» انجام داده است. دو ماه هست که گفته شده «کارزار حجاب»! دقت کنید: «کارزار»! یعنی جنگ واقعی! اما رسانه ملّی، بسیار دیر به این مسأله واکنش نشان داد. اگر تاکنون گفتگوی رسمی شکل گرفته بود، بسیاری از مشکلات حل شده بود. مخاطب ما، روایت درستی از حجاب ندارد. ما تمام بار را بروی پلیس امنیت اخلاقی خالی کردیم؛ بهطوریکه باید هم معیار بنویسید، هم شناسایی کند، هم برخورد کند، هم تعهد بگیرد، هم کلاس آموزشی برگزار کند و ... .
#کانال_هنر_تبیین ، محض اطلاع، #نهضت_آگاهسازی و #مطالبهگری_زیستعفیفانه
https://eitaa.com/honaretabyin
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اینم ببینید و نشر هدید عالیه👌👌👌
#کانال_هنر_تبیین ، محض اطلاع، #نهضت_آگاهسازی و #مطالبهگری_زیستعفیفانه
https://eitaa.com/honaretabyin
🔻هدف، «رهاسازی حجاب» است
🖋 مهدی جمشیدی
۱. ملاک مواجهۀ پلیس امنیت اخلاقی، حتّی "قدر متیقنهای بیحجابی" نیز نبوده است، چه رسد به "بیحجابیهای مرزی". در عمل مشاهده میکنیم که پلیس امنیت اخلاقی با زنانی که "فاصلۀ آنچنانی" و "زاویۀ زیاد" با حجابِ معیار دارند، برخورد میکند، نه بیشتر؛ یعنی "سطوح فروتر از این"، به اخلاق و دیانت خود شخص واگذار شده است و نوعی "انتخاب ایمانی" است. پلیس امنیت اخلاقی با "کمحجابها" یا "شلحجابها"، مواجههای ندارد و تمرکزش بر روی زنانی است که وضع پوشششان، "انگشتنما/ جیغ/ رسوا/ قبیح" است، نه هر کسیکه "حدود شرعیِ حجاب" را رعایت نکرده است. فرض کنید زنی که در جامعه، "آرایش متوسط" انجام داده باشد، مرتکب منکر شرعی شده است، امّا با این حال، پلیس امنیت اخلاقی با او برخورد نمیکند. یا زنی که "بخش اندکی از موی سرش" بیرون است. اینچنین مواردی، "مشروع" نیستند، امّا برخوردی نیز با آنها صورت نمیگیرد. این یعنی حدی از "مدارا" در مقام اِعمال قانون، روا شمرده میشد. "مسألۀ اصلی" نیز این است که آیا باید با اندک زنانی که بهشدّت کمحجاب و بدحجاب هستند و گاه حتّی کشف حجاب کردهاند، مواجهۀ قانونی صورت بگیرد یا خیر؟ اینان زنانی هستند که حتّی چشمهای زنان شُلحجاب را نیز به خود خیره میکنند. این یعنی وضع پوشش آنها، در "مرحلۀ قرمز" قرار گرفته است. آیا این عدّه باید مشمول برخورد قانونی قرار بگیرند یا خیر؟ چنانچه معتقد به "حجاب اختیاری" باشیم، نباید مواجهۀ قانونی را شامل هیچ لایهای از بیحجابی بدانیم.
۲. هر چند "بگیروببند"، راهحلِ "اوّل" و "آغازین" نیست و باید "سازوکارهای فرهنگی و معرفتی" را در پیش گرفت، امّا برای آن دسته از بیحجابها که "اثر فرهنگی و معرفتی" نمیپذیرند و "عامدانه" و "لجوجانه"، فضای جامعه را آلوده به ولنگاری میکنند، "تنها راهحل" است. اینان "معتقد" به حجاب نیستند، امّا برای مصالح جامعه، باید "ملزم" به آن باشند. فرض کنید زنی با "تذکّر"، حاضر به رعایت حجاب نشود و همچنان برهنگی را ترجیح بدهد. در این حال، میتوان با این استدلال که نباید او را "لجوج" کرد، او را منع نکرد؟! آری، شکلگیری لجاجت در او نسبت به دین و انقلاب، مفسده است و باید در حد امکان، از آن پرهیز داشت، ولی چنانچه او به رعایت "مصلحت جامعه" تن در نداد، باید مصلحت او را نادیده گرفت. در واقع، "حقوق جمع" بر "حقوق فرد"، تقدّم دارند. کسانی در داخل، به محض اینکه احساس کنند معیارها و ضوابط ارزشی، "سست" و "رقیق" شدند و میتوان در سایۀ مخالفت با تکصدایی و تکارزشی و انسداد و اختناق، کنشگری داشت، ره صدساله را "یکشبه" خواهند رفت. گویا خواستۀ نهفتهای در پشت "سد" قرار داشته که در انتظار فضای ولنگار و بیبندوبار برای رهاشدن بوده است. در اینجا دیگر عبور از ارزشها، "تدریجی" و "گامبهگام" نخواهد بود؛ بلکه "ناگهان"، همۀ سرمایۀ "رفتارپردازیِ جنسی" به صحنه خواهد آمد.
۳. پلیس امنیت اخلاقی در این سالها، بیش از "دو هزار عملیات" داشته است. از میان این رقم، چه تعداد خطا رخ داده است؟! در این مدّت، چند فیلم دیدهاید که نشانگر "رفتار غیرقانونی" بودهاند؟! بعید میدانم که به ده فقره برسد. فرض کنید یکی از نیروهای پلیس امنیت اخلاقی، تخلف کرده است. در این حال، باید بیحجابی را "منکر" قلمداد نکرد و "حکم جزایی" برای آن مقرّر نکرد، یا باید "فرد خطاکار و قانونشکن" در پلیس امنیت اخلاقی را که به نام دین، "برخلاف دین" عمل کرده، مجازات نمود؟! از هر قانونی میتوان سوءاستفاده کرد. آیا باید خودِ "قانون" را انکار کرد؟! نیروهای جبهۀ انقلاب، همۀ "مواجهههای غیرقانونی و غیراخلاقی" با بیحجابان را - که البتّه اندک هستند - نفی و تخطئه میکنند، امّا از آن سو، "بیحجابی" را نیز "قانونشکنی" و "حرام شرعی" میانگارند. نه "برخورد غلط مأمور"، رواست و نه "برهنگیِ بیحجابان". کسانیکه موافق الزام حکومتی برای حجاب در عرصۀ عمومی هستند، معتقد به "اجرای قانون" هستند، نه "قلعوقمع"."درستبودن قانون" و "اجرای درست قانون"، یک حرف هست، و "رهاسازی حجاب در عرصۀ عمومی"، حرف دیگر. حتّی خود "دین" نیز عرصۀ عمومی را به "وجدان اخلاقیِ متدیّنان" وانمیگذارد، بلکه "منعها" و "مجازاتها"یی را برای متخلفان از شرع در نظر میگیرد که از جهت "قدرت بازدارندگی" نسبت به مفاسد، مفید و مؤثّر هستند و علّت تشریع آنها نیز همین امر است.
#کانال_هنر_تبیین ، محض اطلاع، #نهضت_آگاهسازی و #مطالبهگری_زیستعفیفانه
https://eitaa.com/honaretabyin
🔴به یاد لاریجانی
🔸فعالان جبهه انقلاب به خوبی یادشان هست که در فتنه ۸۸ با وجود تاکید رهبر انقلاب بر لزوم موضع گیری صریح علیه فتنه و فتنه گران، آقای لاریجانی، لزوم پیگیری اتفاقات کوی سبحان را مطالبه می کرد؛ کوی سبحان آن روزها مرکز ادعاهای رسانه های معاند علیه انقلاب بود و بر فرض وجود خطاهایی در کوی سبحان، طرح آن، بازی در زمین رسانه ای دشمن بود.
🔹این روزها نیز همه می دانیم تمرکز دشمن بر عقب نشینی حکومت اسلامی از حجاب و عفاف و میدان دادن به مروجان بی بند و باری است، آقای قالیباف چندین بار بر لزوم تغییر شیوه ها و روش های امر به معروف و نهی از منکر اصرار دارد.
🔹اولاً اظهار نظر در تخصصی در زمینه حجاب و عفاف، وظیفه فقیه و عالم دینی است.
🔹ثانیاً این گونه اظهار نظر ها عقب نشینی از مواضع نظام و اعتقاد به ثابت نبودن ارزش های اسلامیست.
🔹ثالثاً اگر این حرف ها نظر شخصی شما و از موضع یک نماینده مجلس است نباید به عنوان نظر مجلس مطرح شود؛ هر چند عدم انطباق این حرف ها با دیدگاه های امام خامنهای عزیز، روشن است.
#فتنه
#بصیرت
#طغیان_شهوت
https://eitaa.com/joinchat/1303511048C5d8930b351