eitaa logo
حَورّ‌اءَ:)🖤✨️
188 دنبال‌کننده
1.9هزار عکس
2.1هزار ویدیو
7 فایل
السلام علیک یاصاحب الزمان(عج)🖤 اینجا جایی که همگی ما در کنار قرآن و اهل بیت دورهم جمع شدیم✨️🖤 https://abzarek.ir/service-p/msg/4668905 خراب شد:) https://abzarek.ir/service-p/msg/4709139 کپی؟لا حبیبتی فقط فور🙂🖤✨️
مشاهده در ایتا
دانلود
سلام طرفدار جان چطوری خوبی ..... سلامم طرفدار حاجی جونمم🥺 خوبم ممنون خودت خوبی قشنگم؟🥺
مممنونم عزیزدلممم🥺
سلام چطوری طرفدار جونم مدرسه چه خبر ...... سلاممم سیدنا جانممم🥺 مدرسه هیج میگذرد ... از شما جه خبر؟🥺❤️
طرفدار میشه یه اسم دیگه بهم بدی با اون صدات کنم حس میکنم با طرفدار سید نمیتونم ارتباط صمیمی بگیرم بازم هرجور دوست داری ......... نمیدونم میخواین با همون اسم کانال صدام کنید حوراء🙂❤️
https://eitaa.com/horaal/4396 طرفدار حاجی کجا بودی چند وقته نیستی ....... آره راست میگهه دلم برات تنگ شده بود🥺🤌
https://eitaa.com/horaal/4398 فردا امتحان ریاضی دارم لمروز هم سه تا امتحان داشتم خدایی از راهنمایی لذت ببرین دبیرستان بد بختیه ..... نه خواهر چه لذتی😅 منم ۴ تا امتحان داشتم فرداهم ریاضی و مطالعات دارم انشاالله موفق باشی🥺🤌
https://eitaa.com/horaal/4396 یا حبیبتی ♥️ منم خوبم به خوبی شما مشغول درسا بودم ببخشید نتونستم احوالتونو بپرسم تو این مدت ،ولی چنل رو چک میکردم✨ ..... فدوه اروحلیچ🥺 خواهش میکنم عزیزدلمممم الحمدالله که حالت خوبه🙂 با درس ها چه میکنی؟
https://eitaa.com/horaal/4400 سیدنا عزیزم چطوری خوبی؟ عزیزم من مشغول درسام خیلی سخت شده تا وقتی دهمی از دهم لذت ببر یازدهم خیلی سخته😭 ...... اخیییی🥺 چرا هرکی میگه از پایه ای که هستی لذت ببر؟🥺😂😂🤌
واقعا خیلی ممنون که هستید🙂🫀
سلامممممم ببخشید الان شما طرفدار سید حسنین هستی؟ ....... سلامممم عزیزدلممم آرییی هستممم🥺❤️
https://eitaa.com/horaal/4403 چون تو هر پایه ای هستیم به نظرمون سخت میاد ،بعد هرچی بالاتر میریم احساس میکنیم پایه های بالاتر سختن و پایه قبلی آسون تره بوده. ولی من هفتم و هشتم و نهم رو خیلی دوست داشتم چون وقت زیادی واسه درس خوندن نمی ذاشتم و نمره هامم عالی بود.🫡 .... اخیییی🥺🥺🥺 انشاالله همیشههه موفق باشی🙃✨
https://eitaa.com/horaal/4402 درسا رو هم میگذرونیم دعا کن انشالله هم تو درسام موفق باشم هم قرآن رو حفظ کنم✨ 🔴بچها دعا برا من یادتون نرهاااا🔴 .......... انشاالله عزیزدلممم🙂🫀 برای دل ماهم دعا کن🥺💔