سلام طرفدار جان چطوری خوبی
#ظظرفدارحاجی
.....
سلامم طرفدار حاجی جونمم🥺
خوبم ممنون خودت خوبی قشنگم؟🥺
#طرفدار_سید
سلام چطوری طرفدار جونم
مدرسه چه خبر
#سیدنا
......
سلاممم سیدنا جانممم🥺
مدرسه هیج میگذرد ...
از شما جه خبر؟🥺❤️
#طرفدار_سید
طرفدار میشه یه اسم دیگه بهم بدی با اون صدات کنم حس میکنم با طرفدار سید نمیتونم ارتباط صمیمی بگیرم بازم هرجور دوست داری
#سیدُنا
.........
نمیدونم میخواین با همون
اسم کانال صدام کنید حوراء🙂❤️
#طرفدار_سید
https://eitaa.com/horaal/4396
طرفدار حاجی کجا بودی چند وقته نیستی
#سیدٌنا
.......
آره راست میگهه
دلم برات تنگ شده بود🥺🤌
#طرفدار_سید
https://eitaa.com/horaal/4398
فردا امتحان ریاضی دارم
لمروز هم سه تا امتحان داشتم
خدایی از راهنمایی لذت ببرین دبیرستان بد بختیه
#سیدُنا
.....
نه خواهر چه لذتی😅
منم ۴ تا امتحان داشتم
فرداهم ریاضی و مطالعات دارم
انشاالله موفق باشی🥺🤌
#طرفدار_سید
https://eitaa.com/horaal/4396
یا حبیبتی ♥️ منم خوبم به خوبی شما
مشغول درسا بودم ببخشید نتونستم احوالتونو بپرسم تو این مدت ،ولی چنل رو چک میکردم✨
#طرفدارحاجی
.....
فدوه اروحلیچ🥺
خواهش میکنم عزیزدلمممم
الحمدالله که حالت خوبه🙂
با درس ها چه میکنی؟
#طرفدار_سید
https://eitaa.com/horaal/4400
سیدنا عزیزم چطوری خوبی؟
عزیزم من مشغول درسام خیلی سخت شده
تا وقتی دهمی از دهم لذت ببر یازدهم خیلی سخته😭
#طرفدارحاجی
......
اخیییی🥺
چرا هرکی میگه از پایه ای
که هستی لذت ببر؟🥺😂😂🤌
#طرفدار_سید
سلامممممم
ببخشید #طرفدارسید الان شما طرفدار سید حسنین هستی؟
.......
سلامممم عزیزدلممم
آرییی هستممم🥺❤️
#طرفدار_سید
https://eitaa.com/horaal/4403
چون تو هر پایه ای هستیم به نظرمون سخت میاد ،بعد هرچی بالاتر میریم احساس میکنیم پایه های بالاتر سختن و پایه قبلی آسون تره بوده.
ولی من هفتم و هشتم و نهم رو خیلی دوست داشتم چون وقت زیادی واسه درس خوندن نمی ذاشتم و نمره هامم عالی بود.🫡
#طرفدارحاجی
....
اخیییی🥺🥺🥺
انشاالله همیشههه موفق باشی🙃✨
#طرفدار_سید
https://eitaa.com/horaal/4402
درسا رو هم میگذرونیم دعا کن انشالله هم تو درسام موفق باشم هم قرآن رو حفظ کنم✨
🔴بچها دعا برا من یادتون نرهاااا🔴
#طرفدارحاجی
..........
انشاالله عزیزدلممم🙂🫀
برای دل ماهم دعا کن🥺💔
#طرفدار_سید