eitaa logo
حَورّ‌اءَ:)🖤✨️
188 دنبال‌کننده
1.9هزار عکس
2.1هزار ویدیو
7 فایل
السلام علیک یاصاحب الزمان(عج)🖤 اینجا جایی که همگی ما در کنار قرآن و اهل بیت دورهم جمع شدیم✨️🖤 https://abzarek.ir/service-p/msg/4668905 خراب شد:) https://abzarek.ir/service-p/msg/4709139 کپی؟لا حبیبتی فقط فور🙂🖤✨️
مشاهده در ایتا
دانلود
طرفدار میشه یه اسم دیگه بهم بدی با اون صدات کنم حس میکنم با طرفدار سید نمیتونم ارتباط صمیمی بگیرم بازم هرجور دوست داری ......... نمیدونم میخواین با همون اسم کانال صدام کنید حوراء🙂❤️
https://eitaa.com/horaal/4396 طرفدار حاجی کجا بودی چند وقته نیستی ....... آره راست میگهه دلم برات تنگ شده بود🥺🤌
https://eitaa.com/horaal/4398 فردا امتحان ریاضی دارم لمروز هم سه تا امتحان داشتم خدایی از راهنمایی لذت ببرین دبیرستان بد بختیه ..... نه خواهر چه لذتی😅 منم ۴ تا امتحان داشتم فرداهم ریاضی و مطالعات دارم انشاالله موفق باشی🥺🤌
https://eitaa.com/horaal/4396 یا حبیبتی ♥️ منم خوبم به خوبی شما مشغول درسا بودم ببخشید نتونستم احوالتونو بپرسم تو این مدت ،ولی چنل رو چک میکردم✨ ..... فدوه اروحلیچ🥺 خواهش میکنم عزیزدلمممم الحمدالله که حالت خوبه🙂 با درس ها چه میکنی؟
https://eitaa.com/horaal/4400 سیدنا عزیزم چطوری خوبی؟ عزیزم من مشغول درسام خیلی سخت شده تا وقتی دهمی از دهم لذت ببر یازدهم خیلی سخته😭 ...... اخیییی🥺 چرا هرکی میگه از پایه ای که هستی لذت ببر؟🥺😂😂🤌
واقعا خیلی ممنون که هستید🙂🫀
سلامممممم ببخشید الان شما طرفدار سید حسنین هستی؟ ....... سلامممم عزیزدلممم آرییی هستممم🥺❤️
https://eitaa.com/horaal/4403 چون تو هر پایه ای هستیم به نظرمون سخت میاد ،بعد هرچی بالاتر میریم احساس میکنیم پایه های بالاتر سختن و پایه قبلی آسون تره بوده. ولی من هفتم و هشتم و نهم رو خیلی دوست داشتم چون وقت زیادی واسه درس خوندن نمی ذاشتم و نمره هامم عالی بود.🫡 .... اخیییی🥺🥺🥺 انشاالله همیشههه موفق باشی🙃✨
https://eitaa.com/horaal/4402 درسا رو هم میگذرونیم دعا کن انشالله هم تو درسام موفق باشم هم قرآن رو حفظ کنم✨ 🔴بچها دعا برا من یادتون نرهاااا🔴 .......... انشاالله عزیزدلممم🙂🫀 برای دل ماهم دعا کن🥺💔
طرفدار از گمنام و پینار و بقیه بچها ها چخبر چیکارا میکنن؟خبر داری ازشون؟ من آخرین بار تو شهریور با گمنام چت کردم دیگه چون تو چنل گفتی گمنام دیگه پاسخ پیوی نمیده منم پیامش ندادم گفتم یوقت مزاحمش نشم🥲 ......... بله خواهران اولا اینو بگم که دیگه اصلا و ابدا اسم پینار و دیگه نیارین پینار دیگه هیچ وقت نمیاد دلیلشم نپرسید :))) گمنام عزیزم که بلههه خبر دارم ازش الحمدالله حالش خوبه🥺🫀 آره واقعا تا الانم هنوز نمیتونه جواب بده ولی خودشم میدونه وقتی نیست دنیام براش تنگ میشه🥺🫂
راستی بچها ما حدوداً ساعت ۱۰ یا ۱۱ شب میرسیم اندیمشک از فردا مناطقی که می‌خوان ببرنمون شروع میشه تا جایی که بتونم براتون عکس میفرستم ببین کیف کنین انشالله اگه شما هم آمدین به باد ما باشین🌟 راستی طرفدار تا حالا راهیان نور رفتی؟ من که اولین بارمه خیلی ذوق دارم🥹 .... اخییییی ممنونم عزیزدلمممم🥺 قرار بود امسال برم که بخاطر دلایلی قسمتم نشد🥺💔 اخیییی خیلی خوبه مگه نه🥺✨
راستی بچها یه خاطره خوب براتون بگم از راهیان نور آمدن: از اونجا که به مدرسه ما ۲۰تا ظرفیت داده بودن و متقاضی زیاد داشتیم مجبور شدن قرعه کشی کنن و مجبور شدن فقط یازدهمی ها رو ببرن از دهمی ها کسی ثبت نام نشد به جز یه نفر به هر کلاس هم ۷تا ظرفیت داده بودن من چون مسول تحلیلات اجتماعی بسیج و مسول واحد فرهنگی هنری بودم و چند تا از دوستام که اونا هم عضو شورای بسیج بودن امدنشون قطعی بود بعد بقیه بچها دعوا راه انداختند چرا اینا قطعی برن ما قرعه کشی بشیم ما به خاطر اینکه تفرقه پیش نیاد گفتیم هممون رو قرعه کشی کنید و بعد به شهدا توکل کردیم باورتون نمیشه تو قرعه کشی همه اسم بچه های اکیپمون درآمد ولی بازم ناراحت بودیم که ما بریم و بقیه که می‌خوان بیان بمونن اما با عنایت شهدا همون راهی شدیم ........ اووووووو پس با عیانت ویژه دارین میرینن🥺 انشاالله بهتون خوش بگذره:))