eitaa logo
هُرم
147 دنبال‌کننده
1.5هزار عکس
461 ویدیو
19 فایل
گاه‌ نوشته‌هایی از حسین فرهانیان @hfarhan اگر دوست دارید ناشناس مطلبی برایم بگذارید🖋 https://harfeto.timefriend.net/17141149934247
مشاهده در ایتا
دانلود
ساحران طناب‌ها را افکندند آنگاه موسی عصایش را رهاند... ○● @revayat_khane ●○
هدایت شده از KHAMENEI.IR
22.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 فیلم کامل دومین پیام تلویزیونی رهبر معظم انقلاب خطاب به ملت ایران در پی تهاجم رژیم صهیونی ✏️ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: ملت ایران تسلیم شدنی نیست ✏️ورود نظامی آمریکا در این میدان بدون تردید موجب صدمه جبران‌ناپذیر برای آنها خواهد شد ✏️دشمن صهیونی باید مجازات شود و درحال مجازات شدن است ✏️ورود آمریکا به صحنه، نشانه ضعف و ناتوانی رژیم صهیونیستی است ✏️ملت ایران در مقابل جنگ و صلح تحمیلی محکم می ایستد 🖼 متن کامل | دریافت فیلم کامل 💻 Farsi.Khamenei.ir
هدایت شده از استاد فیاض بخش
📍قربانی به نیت دفع بلا از مقام معظم رهبری و سلامت و طول عمر ایشان با سلام حضور همه مخاطب ارجمند همانطور که در پست‌های قبل اعلام شد، حتما نسبت به پرداخت صدقه منظم هر صبح و شب به نیت سلامتی مقام معظم رهبری اهتمام خاص داشته باشید. علاوه بر این، بنا بر توصیه استاد فیاض‌بخش، تصمیم گرفتیم با همکاری خیریه‌ای مورد اطمینان، به نیت حفظ سلامتی و عافیت كامل و طول عمر با عزت مقام معظم رهبری، اقدام به قربانی نماییم. از شما دعوت می‌کنیم در این امر سهیم شوید. ▪️شماره کارت 5041721075983495 ▪️شماره حساب 10.7555790.1 ▪️شماره شبا IR190700001000117555790001 بانک رسالت محمدعلی فیاض‌بخش ☑️ کانال جلوه نور علوی @jelvehnooralavi
آمریکایی‌ها فراموش کارند. را فراموش کرده‌اند.
11.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
خرمشهر را خدا آزاد کرد. خرمشهرها در پیش است... وَمَا النَّصْرُ إِلَّا مِنْ عِنْدِ اللَّهِ الْعَزِيزِ الْحَكِيمِ
خدای حرم امروز صبح توحیدی‌ترین نماز صبحم را خواندم. چند شب بود اخبار ضد و نقیضی از آمادگی در حمله به از گوشه و کنار شنیده می‌شد. فارغ از همه تحلیل‌های میدانی و بین‌المللی سر شب با خدای خودم یکبار دیگر گفتگو کردم. از پرچم‌داری ایران در جبهه توحید گفتم. از اینکه اگر شیاطینی که علیه ما صحنه رقم زده‌اند به اهداف خود برسند دیگر کسی جرات و جسارت دم زدن از ندارد. از اینکه هرچند ما بسیار خطا کردیم و بی‌جا به خیلی‌ها که نباید اعتماد کردیم و دل بستیم اما تو خدای و باید اعجاز کنی. خلاصه با دل آرام و لبی ذاکر به آیه‌ی خوابیدم... دقایقی به اذان صبح برخاستم. خبر را دیدم. آمریکا را بمباران کرده و رئیس بزرگ شیاطین گفته بود حالا وقت صلح است. بهم ریختم. پایم سست شد. خیلی طول کشید خودم را جمع و جور کنم. آرمان‌هایم را در مخاطره دیدم، اما برخاستم. برخاستم و فارغ از هیاهوی جهان نماز صبح آرامی خواندم و به خدا گفتم: «خدای عزیز، من از بزرگتر نیستم. سپاه خانه‌ات را محاصره کرده بود. صدای پای فیل‌ها رعب به دلها انداخته بود. او رفت برای گفتگو با و شترهایش را پس گرفت و بازگشت و زیر لب گفت این خانه صاحبی دارد اگر اراده کرده باشد نگهش دارد، نگاه می‌دارد. اینجا بود که سایه بر سر لشکریان ابرهه افتاد. حالا خدای من، تو می‌دانی و این قوم سختی کشیده، تو می‌دانی و ، بیرق برافراشته، شعارهای قرآنی ما و اشک . تو می‌دانی و خون پاک هزاران جوان و یتیمی هزاران کودک. برای تو کار آسانی بود که ما هم همانند ده‌ها دست از حمایت مظلوم بکشیم و گوشه‌ای آرام به زندگی انگلی خود ادامه دهیم. ما به امید و به توکل تو طوفان شدیم. حالا تو می‌دانی و به قول عزیز حرمت ! ایران است! می‌خواهی نگهش دار، میخواهی نگهش ندار. من حافظ شترهایم باشم و همین ارزن ایمانم را با این نماز صبح نگه دارم و به وظیفه‌ای که به ذهنم می‌رسد عمل کنم، بس است! تو می‌دانی و ... یا علی... » https://ble.ir/m_mahdi_tabakhian
6.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
یا لطیف قسم به خون پاک حاج قاسم سلیمانی تا آخر ایستاده ایم و به کودکانمان درس شجاعت و ایستادگی میدهیم انشالله چند جمله به زبان انگلیسی خطاب به آمریکا و اسرائیل جنایتکار ترجمه: (اسم من فاطمه است و من میخواهم به آمریکا و اسرائیل چیزی بگویم🤜 ایران یک کشور قوی و بزرگ است و ما از شما نمی‌ترسیم و ما برنده ایم!✌️ ما خدا را داریم،و ما خیلی قوی هستیم و شما نمیتوانید کاری بکنید که ما بترسیم💪 ایران قوی است🇮🇷
4.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
یه عمر فکر می‌کردن زیر چتر آمریکا امنیت دارند. اما فهمیدند حضور دشمن خودش عامل ناامنی است.‌ ┄┄┅┅┅❅🇮🇷❅┅┅┅┄┄ 🍃 روزنوشتهای دکتر علی صدر @siyasatbrotoush
تو به ما جرأت طوفان دادی
همیشه دوست داشتم نمازهایم را اول وقت بخوانم اما بهانه‌ی کارهای روزمره مانع بزرگی بود. نه اینکه به وعده های خدا اعتقاد نداشتم، نه. ته دلم اما یه چیزی وول میخورد که حالا وقت هست. این روزها از فواید جنگ تحمیلی این بود که باور کنم که دیگر وقت نیست. زمان به سرعت می‌گذرد و تو برای انجام وظیفه‌ای که روی دوشت گذاشته‌اند زمان زیادی نداری! حالا چند روزی است که نمازم را اول وقت می‌خوانم. يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا إِنْ تَنْصُرُوا اللَّهَ يَنْصُرْكُمْ وَيُثَبِّتْ أَقْدَامَكُمْ