eitaa logo
هُرم
147 دنبال‌کننده
1.5هزار عکس
461 ویدیو
19 فایل
گاه‌ نوشته‌هایی از حسین فرهانیان @hfarhan اگر دوست دارید ناشناس مطلبی برایم بگذارید🖋 https://harfeto.timefriend.net/17141149934247
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از استاد فیاض بخش
📍قربانی به نیت دفع بلا از مقام معظم رهبری و سلامت و طول عمر ایشان با سلام حضور همه مخاطب ارجمند همانطور که در پست‌های قبل اعلام شد، حتما نسبت به پرداخت صدقه منظم هر صبح و شب به نیت سلامتی مقام معظم رهبری اهتمام خاص داشته باشید. علاوه بر این، بنا بر توصیه استاد فیاض‌بخش، تصمیم گرفتیم با همکاری خیریه‌ای مورد اطمینان، به نیت حفظ سلامتی و عافیت كامل و طول عمر با عزت مقام معظم رهبری، اقدام به قربانی نماییم. از شما دعوت می‌کنیم در این امر سهیم شوید. ▪️شماره کارت 5041721075983495 ▪️شماره حساب 10.7555790.1 ▪️شماره شبا IR190700001000117555790001 بانک رسالت محمدعلی فیاض‌بخش ☑️ کانال جلوه نور علوی @jelvehnooralavi
آمریکایی‌ها فراموش کارند. را فراموش کرده‌اند.
11.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
خرمشهر را خدا آزاد کرد. خرمشهرها در پیش است... وَمَا النَّصْرُ إِلَّا مِنْ عِنْدِ اللَّهِ الْعَزِيزِ الْحَكِيمِ
خدای حرم امروز صبح توحیدی‌ترین نماز صبحم را خواندم. چند شب بود اخبار ضد و نقیضی از آمادگی در حمله به از گوشه و کنار شنیده می‌شد. فارغ از همه تحلیل‌های میدانی و بین‌المللی سر شب با خدای خودم یکبار دیگر گفتگو کردم. از پرچم‌داری ایران در جبهه توحید گفتم. از اینکه اگر شیاطینی که علیه ما صحنه رقم زده‌اند به اهداف خود برسند دیگر کسی جرات و جسارت دم زدن از ندارد. از اینکه هرچند ما بسیار خطا کردیم و بی‌جا به خیلی‌ها که نباید اعتماد کردیم و دل بستیم اما تو خدای و باید اعجاز کنی. خلاصه با دل آرام و لبی ذاکر به آیه‌ی خوابیدم... دقایقی به اذان صبح برخاستم. خبر را دیدم. آمریکا را بمباران کرده و رئیس بزرگ شیاطین گفته بود حالا وقت صلح است. بهم ریختم. پایم سست شد. خیلی طول کشید خودم را جمع و جور کنم. آرمان‌هایم را در مخاطره دیدم، اما برخاستم. برخاستم و فارغ از هیاهوی جهان نماز صبح آرامی خواندم و به خدا گفتم: «خدای عزیز، من از بزرگتر نیستم. سپاه خانه‌ات را محاصره کرده بود. صدای پای فیل‌ها رعب به دلها انداخته بود. او رفت برای گفتگو با و شترهایش را پس گرفت و بازگشت و زیر لب گفت این خانه صاحبی دارد اگر اراده کرده باشد نگهش دارد، نگاه می‌دارد. اینجا بود که سایه بر سر لشکریان ابرهه افتاد. حالا خدای من، تو می‌دانی و این قوم سختی کشیده، تو می‌دانی و ، بیرق برافراشته، شعارهای قرآنی ما و اشک . تو می‌دانی و خون پاک هزاران جوان و یتیمی هزاران کودک. برای تو کار آسانی بود که ما هم همانند ده‌ها دست از حمایت مظلوم بکشیم و گوشه‌ای آرام به زندگی انگلی خود ادامه دهیم. ما به امید و به توکل تو طوفان شدیم. حالا تو می‌دانی و به قول عزیز حرمت ! ایران است! می‌خواهی نگهش دار، میخواهی نگهش ندار. من حافظ شترهایم باشم و همین ارزن ایمانم را با این نماز صبح نگه دارم و به وظیفه‌ای که به ذهنم می‌رسد عمل کنم، بس است! تو می‌دانی و ... یا علی... » https://ble.ir/m_mahdi_tabakhian
6.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
یا لطیف قسم به خون پاک حاج قاسم سلیمانی تا آخر ایستاده ایم و به کودکانمان درس شجاعت و ایستادگی میدهیم انشالله چند جمله به زبان انگلیسی خطاب به آمریکا و اسرائیل جنایتکار ترجمه: (اسم من فاطمه است و من میخواهم به آمریکا و اسرائیل چیزی بگویم🤜 ایران یک کشور قوی و بزرگ است و ما از شما نمی‌ترسیم و ما برنده ایم!✌️ ما خدا را داریم،و ما خیلی قوی هستیم و شما نمیتوانید کاری بکنید که ما بترسیم💪 ایران قوی است🇮🇷
4.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
یه عمر فکر می‌کردن زیر چتر آمریکا امنیت دارند. اما فهمیدند حضور دشمن خودش عامل ناامنی است.‌ ┄┄┅┅┅❅🇮🇷❅┅┅┅┄┄ 🍃 روزنوشتهای دکتر علی صدر @siyasatbrotoush
تو به ما جرأت طوفان دادی
همیشه دوست داشتم نمازهایم را اول وقت بخوانم اما بهانه‌ی کارهای روزمره مانع بزرگی بود. نه اینکه به وعده های خدا اعتقاد نداشتم، نه. ته دلم اما یه چیزی وول میخورد که حالا وقت هست. این روزها از فواید جنگ تحمیلی این بود که باور کنم که دیگر وقت نیست. زمان به سرعت می‌گذرد و تو برای انجام وظیفه‌ای که روی دوشت گذاشته‌اند زمان زیادی نداری! حالا چند روزی است که نمازم را اول وقت می‌خوانم. يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا إِنْ تَنْصُرُوا اللَّهَ يَنْصُرْكُمْ وَيُثَبِّتْ أَقْدَامَكُمْ
3.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ما اومدیم بجنگیم، جنگ یه روزش پدافنده، یه روزش صبره، یه روزش مقاومته، یه روزش استقامته، یه روزش هم شوق و پیروزیه. اگر ما وابسته به شوق پیروزی باشیم، معلوم می‌شه برای دنیا داریم می‌جنگیم، برای اون حساب کتاب‌های خودمون نمی‌جنگیم، برای حساب کتاب‌هایی که خدا برامون قرار داده، برای اون‌ها نمی‌جنگیم.
◾️به قلم سرباز روح الله رضوی: سر خود آتش بس چیزی نمی گم چون طبق بیانیه رسمی شعام هنوز معلوم نیست چی میشه. ما چیزی رو به اسم آتش بس یا صلح امضا نکردیم. حتی آقای عراقچی هم چنین چیزی نگفت. همه چیز به میدان رفت و برگشت جنگ موکول شده. آخرین ضربات رو تا اینجای کار ما زدیم. یه بعد ظهر هم صبر کنیم ببنیم اوضاع چطور میشه. عجالتا اما ما تا حالای کار توی 12 روز جلوی ائتلاف آمریکا-اسرائیل محکم جنگیدیم و دفاع کردیم. ضربات سنگینی خوردیم و ضربات سنگینی زدیم. آتش بس تحمیلی رو هم دو روز قبل وقتی ترامپ با پیشرفته ترین پرنده ساخت بشر قوی ترین بمب غیراتمی رو روی تاسیسات هسته ای ما زد پس زدیم و عقب ننشستیم. نه که عقب نشستیم حتی به خود آمریکا حمله مستقیم کردیم. چیزی که خیلی ها فکرشو نمی کردند. حتی خود من. ضربه آخر رو هم ما زدیم. هم محکم بود هم کشنده. توی ضربه هایی که خوردیم بخشی از کار اصلی رو ترورها انجام داد نه جنگنده ها و پهپادهای دشمن. مشکل جدی نفوذ داشتیم. با این حال از پس ضربه اول براومدیم و بلند شدیم و دشمن رو زدیم. جوری که توی هشت دهه شکل گیری اسرائیل تا حالا نخورده بود. هیچ وقت جنگ اینقدر توی اسرائیل خرابی و اثرات نذاشته بود. اگه آسمون ما ناامن شد آسمون اونها هم نا امن شد. اگه بازم آسمون ما رو ناامن کنند می تونیم بازم آسمونشون رو نا امن کنیم. اما مهمترین چیزی که ما بدست آوردیم خود مردم بودند. اونایی که با نظام بودند با نظام بودند. اونایی که با نظام اختلاف داشتند و قهر کرده بودند برگشتند تو آغوش نظام. جمهوری اسلامی تونست شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا رو واسه خیلیا که باورش نداشتند و تن بهش نمی دادند درونی بکنه. ثابت کرد این دشمن دشمنی که می گفت اسکیزوفرنی نظام نبود. عینیت و واقعیت ژئوپلتیک منطقه بود. مردم از ته دل ضد آمریکا و اسرائیل شدند. اوضاع اونطرف اما اینطور نیست. اسرائیل اومد تا هسته ای ما رو هوا کنه و موشکی ما رو متوقف و نظام رو به خیال خودش عوض. هیچ کدوم نشد. چون ایران مقاومت کرد. حتی سر صلح هم مقاومت کرد. همه مردم توی اسرائیل 12 روز از بمب لرزیدند. چیزایی که تا الان بدست آوردیم مفت نبود. خون پاش ریخته شد. باید بتونیم ازشون محافظت کنیم. هنوز معادله ای متفاوت از اتفاقاتی که قبل جنگ رخ می داد برای ما نوشته نشده. اول متن هم گفتم چیزی به اسم آتش نوشته و امضا نشده. یه توقف تجاوز هست بعد ضرباتی که ما زدیم./سرباز روح الله رضوی