6.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
◼️ روایت رهبر انقلاب از ماجرای شهادت حضرت علیاکبر(علیهالسلام)
بازخوانی روزانهی روایتهای حضرت آیتالله خامنهای از رخدادهای درسآموز و برجستهی قیام سیدالشهداء در ایام محرم
زخمم میسوزد، از درد خوابم نمیبرد. آرام و بیصدا میآیم توی آشپزخانه و زیر سماور را روشن میکنم. دگمه وای فای را میزنم و ایتا را باز میکنم و مینشینیم کنار روایتهای جاندار این روزها. به چندتایی پیام میدهم و از متنهای خوبشان تشکر میکنم و چندتا ایراد هم میگیرم و سوال میپرسم. تا آب جوش بیاید این بهترین کاری است که از دستم برمیآید. توی یکی از همین گفتگوها میبینم که دوستی نوشته «همچنان با کاستیها، خودم رو مجبور به نوشتن میکنم...» مینویسم «خوبه که مینویسید. مطمئن باشید که خواننده هم از خواندن و حس اون فضا لذت میبره. ماجورید انشاالله»
به فکر فرو میروم. چرا من خودم هم، کم روایت مینویسم. چشمم میافتد به ظرف باقلوای روی میز. روایت خواندن همیشه همینقدر شیرین است ولی درست کردنش مشکل، همه مشکلش البته عزم نویسنده برای نوشتن خاطرات و خودافشاییهای گاه و بیگاهش است. دفتر چهارخط زبان فاطمه که تازه برایش خریدهام خودش را از پشت باقلوا، توی قاب چشمانم میگذارد و یادم میاندازد که چطور دختر کوچکم روزها با لذت صفحههایش را تند تند با حروف انگلیسی پر میکند.
باید بنویسم، مثل کودک عاشق یادگیری با لذت بنویسم.
پینوکیو مواظب باش و از اینها دوری کن. اینها تو را از درس خواندن میاندازند. از این بدتر، نگرانم که بلایی سرت بیاورند و گرفتارت کنند...
هدایت شده از سلمان معمار
1.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
باورنکردنی. رییس جمهور ایران فقط ده روز بعد از حمله وجودی ناتو، خیانت بخشی از همسایگان و نجات معجزه آسا به کدام کشور سفر کرد؟
- چین؟ برای حمایت بی دریغ و انتخاب تاریخیش، یا تقویت سریع نقاط ضعف برای مرحله بعدی جنگ؟ خیر. هنوز سفیر جدید هم نداریم!
- پاکستان؟ برای حمایت بی بدیل، فوقالعاده، سریع و تصویب قانون، یا تقویت مرز و ایجاد مسیر امن پشتیبانی در ادامه جنگ؟ خیر.
- عراق؟ برای تعیین وضعیت شکننده محور، به خط کردن نیرو و ایجاد موانع و سرکوب اربیل؟ خیر.
- حتی روسیه؟ برای بررسی عملکردش در جنگ، جبران انتظارات و کشیدن بیشتر روسیه سمت ایران در مرحله بعد؟ خیر
- پاسخ؟ بازهم آذربایجان! دو سفر در کمتر از یکسال. چهل روز از سفر ننگین بعد از انفجار بندر و سالگرد رییسی.
آذربایجانی که حالا قریب به یقین مسیر بمباران هوایی ایران بوده! سران قوا رو هم زدند.
فرضا که اجلاس اکو واجب شرعی و عرضه تغییر مکان یا فرستاده هم نداشتید، لامصبها خندان در آغوش سگ اسراییل نپرید، هزار شهید دادیم.
با اردوغان بیشرف قدم نزنید که کمر محور در سوریه را شکست. چرا تصویر «یک ابله» از ایران میسازید؟!
چرا پیام «حمله به ایران هزینه ندارد» میفرستید؟!
هدایت شده از 🕊️عاشق شوید🕊️
2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ما فرزندان مکتبی هستیم که از دشمن امان نامه نمیگیریم...
#هیهاتمنالذله
| @mabnaschoole |
یکسال گذشت، یک سال از سحری که نشسته بودم وسط سالن شماره ۲ فرودگاه مهرآباد و خوشحال از توفیقی که نصیبم شده
زیارت امام رضاجان !
آنقدر عاشورای پارسال دلچسب بود که پیش خودم عهد کردم حتما سال دیگه هم میآیم پابوس امام اما با شروع جنگ تحمیلی و بسته شدن آسمان ایران هر روز که به عاشورا نزدیک و نزدیک تر میشدیم امید من هم کمرنگ و کمرنگ تر میشد.
حالا اما درست نشستهام همانجا توی همان سالن خالی درحالیکه بلیط مشهدالرضا در دستانم هست و با چشمی اشکبار به امام رئوفی فکر میکنم که دریای بیکران بخشش اش انتهایی ندارد.
انشاالله برات #کربلا (زیارت اربعین امسال) را هم همینجا از آقاجانمان بگیرم!
#زیارتعاشورا
هُرم
آماده شوید میخواهیم برویم روضه!
اول از همه آمدم اینجا
همان هیات باصفای تاسوعای پارسال!