هدایت شده از حُفره
جا ماندن از زیارت با هیچچیزی جبران نمیشود. ما از دست دادهایم. سوگواریم و برای این سوگ باید عزاداری کنیم. اینقدر نخواهید که آراممان کنید.
ما مچاله، خسته و درماندهایم.
زیارتهایی که از دست میدهیم هیچوقت جبران نمیشوند. ممکن است ثوابی همردهاش قسمت بعضی خوبان شود اما آیا زیارت میشود؟ زیارت دوست؟
ما دنبال ثواب نیستیم.
ما مشایه و بینالحرمین میخواهیم.
خستگی بعد از رسیدن میخواهیم.
شیرینی بعد از زیارت میخواهیم.
ما دلتنگ رفیقِ بچگیهامان هستیم.
ما دلتنگ حسین (ع) هستیم.
دلتنگی با ثوابِ زیارت خوب میشود؟
ما از تو به غیر تو نداریم تمنا
حلوا به کسی ده که محبت نچشیده
#اربعین
#کربلا
@hofreee