eitaa logo
هُرم
149 دنبال‌کننده
1.5هزار عکس
461 ویدیو
19 فایل
گاه‌ نوشته‌هایی از حسین فرهانیان @hfarhan اگر دوست دارید ناشناس مطلبی برایم بگذارید🖋 https://harfeto.timefriend.net/17141149934247
مشاهده در ایتا
دانلود
. قدیمی‌ها معتقد بودند شب آخر صفر شب مزد است و مزد را هم باید از صاحب مجلس گرفت. شعری زیر لب زمزمه می‌کردند با این بیان «تا جان به بدن داریم ما پیرو این راهیم / ما مزد عزاداری از فاطمه (س) می‌خواهیم» اما حقیقتش این است که باید گفت: «ما عذر عزاداری از فاطمه می‌خواهیم... خانم جان! شرمنده‌ایم که نتونستیم حق روضه هاتونو ادا كنیم» انشاالله این آتشی که از محبت حسین در دلهایمان روشن شده تا ابد چراغ راهمان باشد و همنشین‌مان در تاریکی‌های قبر و قیامت. خدا انشاالله هیچگاه توفیق نوکری اهل‌بیت را از ما نگیرد و به زودی دلهایمان را با زیارت روی حضرت صاحب الزمان شاد گرداند... التماس دعا 🙏
«دوره رایـــگان نوشـــتن در زمانهٔ بحــــران» قرار است قلم به دست بگیریم و امید را در دل بحران‌ها روایت کنیم.🌱 🔻جنگ‌ها و بحران‌ها می‌آیند و می‌روند، اما روایت آن‌ها هیچ‌وقت تمام نمی‌شوند! روایت‌ها معنا می‌سازند و نگاه آدم‌ها را به اتفاق‌ها دگرگون می‌کنند... 👤 مدرس: استاد محمدرضا جوان آراسته 💻 شیوهٔ برگزاری: آفلاین و در بستر کانال‌های پیام‌رسان مدرسه مبنا به آدرس https://eitaa.com/mabnaschoole 🔖 تعداد جلسات: هفت جلسه 📆 زمان آغاز دوره: شنبه، ۸ شهریورماه، ساعت ۱۰ صبح این پیام را برای هرکسی که مشتاق نوشتن در زمانه بحران‌هاست، ارسال کنید...✨✏️ | @mabnaschoole |
لوپ های ناجوانمردانه و بی رحم نرسیدم! جلسه با خانم جعفریان را از دست دادم! راحت ترین راهش این است که بندازم گردن این چند قطره آبی که دارد از زیر ظرفشویی میچکد و آبی که کف آشپزخانه را برداشته! میتوانم بندازم گردن ویزای خانم جعفریان که زود رسیده یا حتی گردن استادجوان که فقط چهارشنبه میتوانست بیاید و نیامد! کلی حرف آماده کرده بودم برای گفتن و چندتا عکس که خاطرات مشترکی تویش بود از زمان همشهری جوان تا همین چند وقت پیش با آدمهایی که با واسطه می‌شناختیم اما خب زندگی بعضی وقتها بی‌رحم تر از این حرفهاست که فکر میکنی! به نظر شما چرا باید یک تکه شلنگ که دو بار و در دو روز پشت سر هم تعویضش کردی باز هم برای بار سوم از یک جای دیگر سوراخ شود و آب بدهد؟ چرا وقتی همه کارهای سفر ما ایرانی‌ها لحظه آخری ست ویزای خانم جعفریان باید چند روز زودتر آماده باشد؟ و از همه مهمتر چرا استادجوان همیشه وقتهایش پر است؟ چرا کارستان اینقدر دور است؟ چرا زمین گرد است؟ چرا شب سیاه است؟ چرا ...!
. آقای اژه‌ای ترک فعل! فقط تو دولت شهید رئیسی جرم بود؟ ظریف رو محاکمه نمی‌کنید حداقل به اینترپل بگید فرانچسکو رو بگیره!
امروز توی اتوبان همت چند جا این پوستر روی تابلوهای تبلیغات شهری دیدم. بار اول به نظرم آمد که این پیرمرده چقدر آشناست! بعد که دقت کردم فهمیدم پزشکیانه! حالا شما بگید اون شعار از دور چی می‌خونید؟ دولت... مردم؟ کنار؟ من که خوندم... 😉😂
هُرم
امروز توی اتوبان همت چند جا این پوستر روی تابلوهای تبلیغات شهری دیدم. بار اول به نظرم آمد که این پی
راستی چرا مردم توی تصویر دارند با یکی دیگه حرف می‌زنند؟ مگه نباید حرفهاشونو به رئیس جمهور بزنند؟ الان چرا رئیس جمهور رو به مردم نیست؟ حالا کجا رو داره نگاه میکنه؟ چرا قیافه مردم جدی و عصبیه اما اون داره می‌خنده؟ ... الان این تبلیغه یا ضدتبلیغ؟ باورتون میشه این پوستر کار شورای اطلاع‌رسانی دولته؟
دارم پازل کامل می‌کنم!
دوست عزیزی پیام داده «من بدبینم که نیم‌رخ اینی که مردم بهش اخم کردن رو شبیه جوونیای آقا می‌بینم؟» با فرض تصویر رهبری یعنی در این تصویر مردم به رهبری (جمهوری‌اسلامی) معترض اند و اون وقت جمله چه معنایی داره؟
حالا معنی اون پوزخند هم معلوم میشه!
. ابوعبيده 🌷