.
آقای اژهای
ترک فعل! فقط تو دولت شهید رئیسی جرم بود؟
ظریف رو محاکمه نمیکنید حداقل به اینترپل بگید فرانچسکو رو بگیره!
#مکانیسمماشه
هُرم
امروز توی اتوبان همت چند جا این پوستر روی تابلوهای تبلیغات شهری دیدم. بار اول به نظرم آمد که این پی
راستی چرا مردم توی تصویر دارند با یکی دیگه حرف میزنند؟
مگه نباید حرفهاشونو به رئیس جمهور بزنند؟
الان چرا رئیس جمهور رو به مردم نیست؟ حالا کجا رو داره نگاه میکنه؟
چرا قیافه مردم جدی و عصبیه اما اون داره میخنده؟
...
الان این تبلیغه یا ضدتبلیغ؟
باورتون میشه این پوستر کار شورای اطلاعرسانی دولته؟
دوست عزیزی پیام داده
«من بدبینم که نیمرخ اینی که مردم بهش اخم کردن رو شبیه جوونیای آقا میبینم؟»
با فرض تصویر رهبری یعنی در این تصویر مردم به رهبری (جمهوریاسلامی) معترض اند و اون وقت جمله #باهمبودنمانپیروزیاست چه معنایی داره؟
هدایت شده از مُنعِم فلسطینی🇵🇸🇮🇷
أبو حمزه و أبو عبيدة، هر دو معنای واقعی شرافت و ایستادگی را به ما نشان دادند.
تا روز شهادتشان هرگز چهره مبارکشان را ندیده بودیم، اما دلهایمان با آنان پیوندی عمیق و ناگسستنی داشت.
هر دو از جوانی، زندگیای ویژه و الهامبخش داشتند.
هر دو با همه اعضای خانوادهشان به مقام شهادت رسیدند.
و هر دو تا آخرین لحظه جنگیدند و در برابر ظالم استوار ایستادند.
پ.ن: ابو عبیده همراه زنش وسهتا بچهش به شهادت رسیدند
ابو حمزه هم همینطور
@monem_ps