هدایت شده از پویش طارق - حمایت از مادر و کودک جبهه مقاومت
فراخوان برای دعا به نیت گشایش برای مردم غزه
گردانهای القسام
از همه فرزندان امت اسلامی دعوت میکند که برای برطرف شدن
گرفتاری از برادرانشان در غزه به درگاه خداوند متعال تضرع کنند
این نیایش را با خوانـدن دو رکعت نمـاز خـاشعـانه
در دل شب آغـاز کنیم
سپس این ذکر را بگوییم
{لَا إِلَهَ إِلا اللهُ الْعَظِيمُ الْحَلِيمُ، لَا إِلَهَ إِلا اللهُ رَبُّ الْعَرْشِ الْعَظِيمِ،
لَا إِلَهَ إِلا الله رَبُّ السَّمَاوَاتِ وَرَبُّ الْأَرْضِ، وَرَبُّ الْعَرْشِ الْكَرِيمِ}
صد مرتبه
باشد که خدای سبحان بهزودی گشایشی برای
مردم غـزه فراهم کنـد؛ چرا که او سرپرست آنها
و توانای مطلق است، ولا حول ولا قوة إلا بـه.
این برنـامه بـهاذنالله تعـالی در شامگاه پنجشنبه
11 سپتامبر (20 شهریور ) ـ شب جمعه ـ خواهـد بود
#بامجاهدين_القسام_دعا_براى_غزه
#طوفان_الأقصى
الموقع الرسمي - كتائب القسام
https://alqassam.ps
.
توی زندگی وقتهایی هست که مجبوری یک کار مهمی را انجام دهی، میشود آن کار را با زور و اکراه انجام داد یا از انجام کار لذت هم برد!
به نظرم وقتی آدمی توی خانه تنها و گرسنه است و زنگ میزند به رستوران همیشگی که کباب سفارش دهد و رستوران ظهر جمعه تعطیل است بجای اینکه به صاحب رستوران حرفهای ناجور بزند میشود با آرامش گوجههای باقی مانده ته یخچال را رنده کرد و تفت داد و با کمی رب و سه تا تخم مرغ یه ناهار جمع و جور درست کرد.
خداروشکر چندتا پر کاهو و یه بطری نصفه لیموناد هم اون گوشههای یخچال هنوز بود!
#لذتآشپزی
هُرم
. توی زندگی وقتهایی هست که مجبوری یک کار مهمی را انجام دهی، میشود آن کار را با زور و اکراه انجام دا
امان از شستن ظرفها!
امان...
توی ظرف شستن هیچ لذتی وجود ندارد!
امروز کانال هرم توی بله هم راه اندازی کردم.
قراره بزودی به اونجا کوچ کنیم. اگر دوست داشتید منو دنبال کنید یه سر بیاین اینجا
https://ble.ir/horm1
5.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
شما صدای شهید ابراهیم عقیل را می شنوید!
#جبهه_مقاومت
🔰|رسانه هنری نفحات|🔰
@nafahatgraphic
#تصویرسازی | شهید حاج ابراهیم عقیل
... چرا؟ چون تنها خودت و خدا را می بینی...
🔻|رسانه هنری نفحات|🔻
@nafahatgraphic
هدایت شده از تأملات | تولايى
2.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
شاگردِ مکتبِ فاتحِ خیبر!
آنقدر انسان بودی،
که عطر خوش تشیع،
نه فقط در جهان اسلام
که در تمام دنیا پیچید...
امروز تمام ما
_و نه فقط یتیمهای ضاحیه_
با هم تکرار میکنیم:
کان لنا ابٌ یهوی ابالحسن...
@m_a_tavalllaie | #تأملات
سَلَامٌ عَلَيْكُمْ بِمَا صَبَرْتُمْ فَنِعْمَ عُقْبَى الدَّارِ
درود بر شما به خاطر آنكه شكيبايى نموديد پس [اكنون ببينيد كه] فرجامِ اين سراى چه نيكوست.
#طوفانالاقصی
هدایت شده از وحید یامین پور
هدف از اینهمه جنایت اسرائیل در غزه چه بود؟
۱. کوچاندن فلسطینیان و خالی کردن غزه
۲. خلع سلاح همیشگی حماس
۳. اشغال نظامی غزه
۴. آزادکردن اسرا
هدف حماس از مقاومت چه بود؟
۱. باقی ماندن در وطن
۲. برداشتن پرونده پیمان ابراهیم از روی میز منطقه
۳. حفظ سایه ترس بر سر سرزمینهای اشغالی با تداوم پرتاب موشک
۴. اثبات ناتوانی اسرائیل از تحقق اهدافش
۵. بی اعتبار و منفور کردن رژیم در افکار عمومی جهان
کدامیک به اهدافشان رسیدند؟
از طرفی حماس به حمایت از مردمش خروج نظامیان اسرائیلی را شرط آتشبس قرار داد و در ازای هر یک اسیر زندهی اسرائیلی، ۱۰۰ مجاهد فلسطینی را آزاد خواهد کرد. اسلحهها در دستان حماس باقی خواهد ماند و اعراب خائن همپیمان اسرائیل برای سالها سرافکنده و بیاعتبار خواهند ماند.
البته که مقاومت و حفظ وطن و شرف هزینههای گزاف دارد. اما حالا میتوان فهمید که چرا سید حسن نصرالله گفت "هیچ راه دیگری وجود نداشت". اسرائیل و اعراب میخواستند بیسر و صدا سر غزه را ببرند. اما غزه بهپاخاست و خود را در تاریخ تثبیت کرد. دفتر ثبت نام حماس از نام جوانان فلسطینی سنگینتر از ۶ اکتبر شده؛ سنگ روی سنگ میرود و خانهها باز ساخته خواهند شد. باید مردم میماندند که خانه و وطن میماند... و ماند.
و البته حماس میداند که هیچگاه از مکر و جنایت صهیونیستهای زخمی شکستخورده، در امان نخواهد بود.
➕️ @Yaminpour