eitaa logo
هُرم
147 دنبال‌کننده
1.5هزار عکس
461 ویدیو
19 فایل
گاه‌ نوشته‌هایی از حسین فرهانیان @hfarhan اگر دوست دارید ناشناس مطلبی برایم بگذارید🖋 https://harfeto.timefriend.net/17141149934247
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از KHAMENEI.IR
38.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📲ویژه 📢 آیا باید بترسیم؟! 🎥 این فیلم هشت دقیقه‌ای را ببینید 📥 سایت | آپارات 💻 Farsi.Khamenei.ir
3.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
خدا با ماست ... إِنَّ مَعِيَ رَبِّي سَيَهْدِينِ
هدایت شده از خط روایت
ا﷽ 💠یک مرد هست که... شما نمی‌دانید ولی زیر حسینیه امام خمینی در خیابان کشور‌دوست تهران، سالن‌های بزرگ و تونل‌های عمیقی هست که جای پنهان شدن رهبر انقلاب است. توی یکی از همین تونل‌ها ماکت بزرگی از حرم امام خمینی هم ساخته‌اند و این تصویر که این‌جا می‌بینید تصویر رهبر انقلاب است توی همان ماکت. والا این روزها که حاکمان کشورهای همسایه، از ترس حمله آمریکا به ایران، شب خواب راحت ندارند، منطقی نیست که هدف اول همه تکنولوژی نظامی / اطلاعاتی جهان، این طور راست راست در همان زمان همیشگی بیاید در همان مکان همیشگی مثل همیشه بماند، کارش را بکند و بعد برود. ما توی کلاس‌های ادبیات، وقتی هنرجوها خیلی کاربلند می‌شوند، می‌گوییم حالا وقت یادگرفتن یک قاعده طلایی است، قاعده «نگو نشان بده». حالا این تصویر هم همان نشان دادن «هیچ غلطی نمی‌تواند بکند» است برای «آمریکا». نشان دادن «نترسیدن» و «ایمان» داشتن است به خدا. 〰〰〰〰 || روایتِ مردمِ سرزمینِ انقلابِ اسلامی 🇮🇷 https://zil.ink/Khatterevayat zil.ink/mrarasteh
«لاحول ولا قوة‌ الا بالله» 💚
هدایت شده از روزنه ☫
فقط رژیم اشغالگر قدس میتونه ۷۰ هزار انسان رو بکشه. اونم ظرف دو شب نیست بلکه ظرف دو سال هست. اونم با تفنگ نیست. بلکه با هزاران تن بمب‌های سنگر شکن وبمب های فسفوری وشیمیایی است . افلا تعقلون؟ افلا تفقهون؟ قال تعالى: اکثرهم لا یعقلون. @monem_ps
💢من اِستشهادی‌ام! 🔸قال الله تبارک و تعالی: الَّذِينَ قَالَ لَهُمُ النَّاسُ إِنَّ النَّاسَ قَدْ جَمَعُوا لَكُمْ فَاخْشَوْهُمْ فَزَادَهُمْ إِيمَانًا وَقَالُوا حَسْبُنَا اللَّهُ وَنِعْمَ الْوَكِيلُ 🔹من اِستشهادی‌ام؛ از جهاد و مقاومت نمی‌هراسم. من از اسلام که دین خداست؛ از ایران عزیزمان که سرزمین مؤمنان به دین خداست؛ از نظام جمهوری اسلامی که برآمده از انقلاب الهی است؛ از امامم که هادی مؤمنان و آزادگان جهان در مسیر تحقق حکومت حضرت مهدی (عج) است؛ تا آخرین نفس دفاع می‌کنم و آرزوی توفیق شهادت در این مسیر مقدس را دارم. 🔸من از تجمّع دشمنان خارجی و داخلی، نه تنها نمی‌ترسم، بلکه آن را گواهی بر صدق و صحت مسیری که پیموده‌ایم و می‌پیماییم، می‌دانم. 🔹من به حقانیت این راه مقدس ایمان دارم؛ و به حقانیت امام این راه؛ و مبتنی بر اعتقاد حق شیعه به امکان رجعت شهدا، آرزو دارم در این راه_تاریخ‌ساز به آرزوی دیرینه‌ی دو مرتبه شهادت برسم: 🔸یکی برای زمینه‌سازی ظهور حضرت حجت (عج) دیگری مصداق «مستشهدین بین یدیه» برای تثبیت حاکمیت جهانی معصوم؛ 🔹من ایمان دارم که خداوند متعال، حضرت رسول‌الله و ائمه‌ی اطهار علیهم‌السلام، خصوصاً حضرت صاحب‌الامر (عج)، این مسیر را می‌دانند و نصرت و حمایت‌های ملکوتی‌شان پشتوانه‌ی مؤمنان این راه است. 🔸من ایمان دارم که جهاد، مقاومت و شهادتم زمینه‌ساز ظهور منجی عالم است. 🔹آرزوی من بوده و هست که عمرم را در جهاد و جنگ با یهود که شدیدترین دشمن اهل ایمان است! (۸۲ مائده) سپری کنم و در برابر کوچکترین تهدید نسبت به امام انقلاب؛ جانم را فدا کنم. 🔸ایمان راسخ من است که این کشورِ امام زمان، به برکت و نظام اسلامی، جبهه‌ی باطل را کنار می‌زند و مسیر تمدن نوین اسلامی را تا انتها می‌پیماید. 🔹من برای این آرمان مقدس، ! 🔸 نامم را بنویسید.