eitaa logo
هُرم
147 دنبال‌کننده
1.5هزار عکس
461 ویدیو
19 فایل
گاه‌ نوشته‌هایی از حسین فرهانیان @hfarhan اگر دوست دارید ناشناس مطلبی برایم بگذارید🖋 https://harfeto.timefriend.net/17141149934247
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از خط روایت
ا﷽ 💠یک مرد هست که... شما نمی‌دانید ولی زیر حسینیه امام خمینی در خیابان کشور‌دوست تهران، سالن‌های بزرگ و تونل‌های عمیقی هست که جای پنهان شدن رهبر انقلاب است. توی یکی از همین تونل‌ها ماکت بزرگی از حرم امام خمینی هم ساخته‌اند و این تصویر که این‌جا می‌بینید تصویر رهبر انقلاب است توی همان ماکت. والا این روزها که حاکمان کشورهای همسایه، از ترس حمله آمریکا به ایران، شب خواب راحت ندارند، منطقی نیست که هدف اول همه تکنولوژی نظامی / اطلاعاتی جهان، این طور راست راست در همان زمان همیشگی بیاید در همان مکان همیشگی مثل همیشه بماند، کارش را بکند و بعد برود. ما توی کلاس‌های ادبیات، وقتی هنرجوها خیلی کاربلند می‌شوند، می‌گوییم حالا وقت یادگرفتن یک قاعده طلایی است، قاعده «نگو نشان بده». حالا این تصویر هم همان نشان دادن «هیچ غلطی نمی‌تواند بکند» است برای «آمریکا». نشان دادن «نترسیدن» و «ایمان» داشتن است به خدا. 〰〰〰〰 || روایتِ مردمِ سرزمینِ انقلابِ اسلامی 🇮🇷 https://zil.ink/Khatterevayat zil.ink/mrarasteh
«لاحول ولا قوة‌ الا بالله» 💚
هدایت شده از روزنه ☫
فقط رژیم اشغالگر قدس میتونه ۷۰ هزار انسان رو بکشه. اونم ظرف دو شب نیست بلکه ظرف دو سال هست. اونم با تفنگ نیست. بلکه با هزاران تن بمب‌های سنگر شکن وبمب های فسفوری وشیمیایی است . افلا تعقلون؟ افلا تفقهون؟ قال تعالى: اکثرهم لا یعقلون. @monem_ps
💢من اِستشهادی‌ام! 🔸قال الله تبارک و تعالی: الَّذِينَ قَالَ لَهُمُ النَّاسُ إِنَّ النَّاسَ قَدْ جَمَعُوا لَكُمْ فَاخْشَوْهُمْ فَزَادَهُمْ إِيمَانًا وَقَالُوا حَسْبُنَا اللَّهُ وَنِعْمَ الْوَكِيلُ 🔹من اِستشهادی‌ام؛ از جهاد و مقاومت نمی‌هراسم. من از اسلام که دین خداست؛ از ایران عزیزمان که سرزمین مؤمنان به دین خداست؛ از نظام جمهوری اسلامی که برآمده از انقلاب الهی است؛ از امامم که هادی مؤمنان و آزادگان جهان در مسیر تحقق حکومت حضرت مهدی (عج) است؛ تا آخرین نفس دفاع می‌کنم و آرزوی توفیق شهادت در این مسیر مقدس را دارم. 🔸من از تجمّع دشمنان خارجی و داخلی، نه تنها نمی‌ترسم، بلکه آن را گواهی بر صدق و صحت مسیری که پیموده‌ایم و می‌پیماییم، می‌دانم. 🔹من به حقانیت این راه مقدس ایمان دارم؛ و به حقانیت امام این راه؛ و مبتنی بر اعتقاد حق شیعه به امکان رجعت شهدا، آرزو دارم در این راه_تاریخ‌ساز به آرزوی دیرینه‌ی دو مرتبه شهادت برسم: 🔸یکی برای زمینه‌سازی ظهور حضرت حجت (عج) دیگری مصداق «مستشهدین بین یدیه» برای تثبیت حاکمیت جهانی معصوم؛ 🔹من ایمان دارم که خداوند متعال، حضرت رسول‌الله و ائمه‌ی اطهار علیهم‌السلام، خصوصاً حضرت صاحب‌الامر (عج)، این مسیر را می‌دانند و نصرت و حمایت‌های ملکوتی‌شان پشتوانه‌ی مؤمنان این راه است. 🔸من ایمان دارم که جهاد، مقاومت و شهادتم زمینه‌ساز ظهور منجی عالم است. 🔹آرزوی من بوده و هست که عمرم را در جهاد و جنگ با یهود که شدیدترین دشمن اهل ایمان است! (۸۲ مائده) سپری کنم و در برابر کوچکترین تهدید نسبت به امام انقلاب؛ جانم را فدا کنم. 🔸ایمان راسخ من است که این کشورِ امام زمان، به برکت و نظام اسلامی، جبهه‌ی باطل را کنار می‌زند و مسیر تمدن نوین اسلامی را تا انتها می‌پیماید. 🔹من برای این آرمان مقدس، ! 🔸 نامم را بنویسید.
. 🔸خودش را برای «صفر» آماده کرده بود🔸 🔹آیت الله حائری شیرازی🔹 وقتی کسی که در ولایت الهی ذوب نشده، زمامدار می‌شود. مشکل پیدا می‌شود. شما می‌پرسید مگر این رهبر ما ذوب در ولایت الهی شده است؟ من می‌گویم بله! من ! یک ماه قبل از رحلت امام (ره) برای کاری به دفتر ایشان رفتم. گفتم دوره ریاست جمهوری شما دارد تمام می‌شود، شما بعد از آن چکار می‌کنید؟ گفتند: «حوزه! می‌روم قم و آخوندی می‌کنم. بعد مثل‌اینکه چیزی یادش آمده باشد گفت: البته مگر اینکه امام نهی‌ام کنند. من بعد از ریاست جمهوری اگر امام به من بگویند برو مسئول عقیدتی سیاسی ژاندارمری یکی از روستاهای سیستان و بلوچستان بشو؛ »! فکرش را کنید! رئیس‌جمهور آماده باشد که اگر به او بگویند عقیدتی سیاسی ژاندارمری یک روستای سیستان بلوچستان بشو، برود. می‌دانید روستاهای سیستان و بلوچستان چقدر خطرناک است برای کسی که قبلاً رئیس جمهور بوده؟ اما می‌گوید برای رفتن «تردید نمی‌کنم»! خود را برای «صفر» آماده می‌کند؛ برای «هیچ». می‌رود برای و ناگهان سر از در می‌آورد! تمام مسائل خلقت همین است. کسی که تردید در صفر شدن نکند، تردید در «فنا» نکند، «باقی» می‌ماند. راه بقاء، فناست! راضی بودن در برابر امر امام(ره) به معنای «ذلت باطنی» است، و «ذلت باطنی» مهارکنندهٔ «عزت ظاهری» است. وقتی «ذلت باطنی» اینگونه است، «عزت ظاهری» برای انسان خطرناک نیست. عزت رهبری به اندازه‌ای است که مردم او را در موقع نماز دعا می‌کنند. این عزت ظاهریِ بالا، ذلت باطنی به اندازهٔ خودش می‌خواهد که بتواند آن را مهار کند و الّا تعادلش بر هم می‌خورد. و احساس مسئولیت رهبری بالا بوده و به همین دلیل برای رهبری انتخاب شد. هشت سال ریاست جمهوری رهبری از نوع بود و قبول امر امام برای رفتن به سیستان و بلوچستان به عنوان نماینده ولی فقیه در ژاندارمری، از نوع . این رهبر، ذوب است؛ است که اینطوری به سر خودش می‌آورد و آن طرفش را دیگر نگاه نمی‌کند. شما دو تا درس لمعه بگیر، بعد بیا دو تا درس معالم بگیر، بعد بیا درس جامع‌المقدمات (اولین درس حوزوی) بگیر. ببین در وجودت چه رذالتی پیش می‌آید؟! اما ایشان می‌گوید مسئولیت عقیدتی سیاسی ژاندارمری، آن هم در یکی از روستاها، آن هم در سیستان و بلوچستان را حاضرم قبول کنم و تردید هم نمی‌کنم! این، همان نگه داشتنِ است. این انسان وقتی که زمامدار می‌شود، ماشین نظام می‌شود؛ ماشینِ ترمزدار؛ لا یأخذه فی الله لومه لائم: ملامت رویش اثر نمی‌گذارد. ✅ اگر بدنبال حکمت‌های ناب هستید، هم‌اکنون عضو کانال آیت الله حائری شیرازی شوید: eitaa.com/joinchat/454361092C75c4b499d3
مذاکراتی که رهبری فرمودند عاقلانه نیست، هوشمندانه نیست، شرافتمندانه نیست، دوباره شروع شد!