eitaa logo
هُرم
147 دنبال‌کننده
1.5هزار عکس
461 ویدیو
19 فایل
گاه‌ نوشته‌هایی از حسین فرهانیان @hfarhan اگر دوست دارید ناشناس مطلبی برایم بگذارید🖋 https://harfeto.timefriend.net/17141149934247
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از [نگاهِ تو]
‌ ‌ ‌شنبه این هفته، تاریخش میشه ۰۳/۰۲/۰۱😇‌ ‌تاریخ از این رُندتر میخوایین برای شروع؟🙃‌ پاشین با هم همت کنیم که این همون شنبه‌ای هست که یه عمره منتظرش بودیم😁 🤪 😎 @Negahe_To
کتاب هشتم توی دو ماه آینده قراره با جمعی از هنرجویان دوره حرفه‌ای مبنا، کتاب آموزشی «پرنده به پرنده» را جمع‌خوانی کنیم. نسخه الکترونیکی‌اش را در طاقچه دارم و همزمان به کتاب صوتی اش توی نوار گوش می‌دهم. آنقدر جذاب است که کتاب چاپی‌اش را هم سفارش دادم. البته طبق معمول به قیمت چاپ‌های قدیم از فروشگاه سوره در مشهد. کتاب ۲۴۵ تومانی، فقط شد ۸۵ تومان! ۸ از ۱۰۰
وقتی کتابها شبها به خوابم میان... 😉
شکار امروز من از کتابفروشی های کشور! اینبار از فروشگاه به‌نشر تربت حیدریه 😊 مجموع پشت جلد کتابها = ۲۵۵هزار و پانصد پرداختی بنده با پست = ۱۲۹ هزار تومان برای کسی که قبلا کتاب «چراغ‌ها را من خاموش می‌کنم» را از خانم خوانده باشد شکی باقی نمی‌ماند که سراغ بقیه نوشته‌های ایشان هم برود! تازه من که کتابخوان نیستم کتابخوارم! 😂
اگر فکر کردید که پستچی مهربان دو روز است به خانه ما سر نزده، سخت در اشتباه اید! اتفاقا هم در حجم و هم در کیفیت بنده شاهد رشد چشمگیری هستم اما چه کنم که آقای جواهری با معرفی کانالهای دوستان ضربه سختی به من زده و من دو شبانه روزه که دارم کانالهای علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی رو رصد می‌کنم، جزوه برمی‌دارم و تندتند سفارش می‌دهم! به نظرم به موازات پویش آقای جواهری باید یه پویش کتابهای خریده‌ی نخوانده هم راه بیاندازیم! از من به شما نصیحت، خواه پند گیر خواه ملال😂
اینها بسته‌هایی است که دو سه روز گذشته برایم آمده از قم، سمنان، رشت، تربت حیدریه و بردسیر! اما یک بسته هست که کادو ست و از یزد رسیده، هیچ چیز مثل جایزه آدم خوشحال نمیکنه! اونم وقتی کتاب باشه!
۱. «پیرمرد و دریا» همینگوی را قبلا با ترجمه مهدی افشار خوانده ام اما خواندن کتابی با ترجمه نجف دریابندری خودش یه عالم دیگر است انگار دوباره می‌خواهی یک فیلم سینمایی را که از یک زاویه جدید روایت شده تماشا کنی! ۲. «یک گل سرخ برای امیلی» را هم نخوانده‌ام لذت اولین‌بارش را گذاشته‌ام روی دوش ترجمه استاد! ۳. «سووشون» هم کتابی است که قراره یک روزی هدیه‌اش بدم، بالاخره هر کتابخوانی باید یک سیمین توی کتابخانه‌اش داشته باشد! ۴. از جومپا لاهیری سالها پیش کتاب «مترجم‌دردها» و تازگی‌ها «خاک غریب» را خوانده‌ام. نوشته چند روز قبل یکی از استادیارها باعث شد یاد شیرینی زبان و چیره‌دستی قلم این نویسنده آمریکایی هندی‌الاصل بیافتم و چندتا دیگر از کتابهایش را بگذارم توی لیست خوانش. ۵. از الهام فلاح تا حالا هیچ کتابی نخوانده‌ام، به پیشنهاد خانم رباط‌جزی این دو کتاب را سفارش دادم. انشاالله که رو سفید شوند!