eitaa logo
هُرم
147 دنبال‌کننده
1.5هزار عکس
461 ویدیو
19 فایل
گاه‌ نوشته‌هایی از حسین فرهانیان @hfarhan اگر دوست دارید ناشناس مطلبی برایم بگذارید🖋 https://harfeto.timefriend.net/17141149934247
مشاهده در ایتا
دانلود
سرکوب آزادی! اینبار برای اساتید دانشگاه های آمریکا ... 🔰|رسانه هنری نفحات|🔰 @nafahat_graphic
14.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 من یک استاد دانشگاهم! لحظه بازداشت خشونت آمیز یک استاد دانشگاه دیگر در دانشگاه ایموری آتلانتا را می‌بیند که از قضا این یکی هم یک زن است. کارولین فاولین استاد اقتصاد این دانشگاه در حالی که رفته تا پادرمیانی کند و از بازداشت دیگر دانشجویان جلوگیری کند، خود اینگونه با خشونت توسط پلیس بازداشت می‌شود. استاد زن در حالی که دو پلیس تنومند روی کمرش خیمه زده اند و دستانش را از پشت بسته‌اند، ملتمسانه می‌گوید : من یک استاد اقتصاد هستم.. سرم را بر زمین بتنی کوبیدید.. ناله هایش اما نتیجه ای ندارد... ✍ این واقعیت بدون روتوش چهره غرب و آمریکاست که وقتی به ما می‌رسد اسم زن زندگی آزادی به خود می‌گیرد. اغتشاشگران و محرکان زن زندگی آزادی نمی‌خواهند از آزادی بیان دفاع کنند؟!! محسن برهانی نمی‌خواهد توئیت کند؟!! کانال 👇👇👇 https://eitaa.com/joinchat/2574778599C7565824046
خیلی این انقلاب چیز عجیبی است. این برای اربابهای دنیا، حالاحالاها دردسرها خواهد داشت؛ این اوّل کار است. رهبر انقلاب |از مبارزه خسته نشو|
وقتی سرتون از صبح درد می‌کنه و با ژلوفن ۴٠٠ هم خوب نمیشه، راه‌حل چیه؟ بچه‌تونو ببرید پارک، مجبور میشه خودش خوب بشه! 😉😂
1.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
نشسته بودم روی صندلی پارک و داشتم بازی بچه‌ها را نگاه می‌کردم و زیر زیرکی توی اینستا هم چرخ می‌زدم. اتفاقی این ویدئو کمتر از یک دقیقه‌ را دیدم، برای بار دوم و سوم و چهارم اما اینبار با دقت بیشتر و حالا یکساعتی است گوشه اتاقم نشسته‌ام و دارم فکر می‌کنم به مفهوم !
هدایت شده از چیمه🌙
. https://www.aparat.com/v/lxk3r لینک گفت‌وگوی مستور و نبوی را این بالا برایتان گذاشتم. مستور با هر جمله یک سیلی خواباند توی گوشم: «هنرمندان ما اساسا تفکر نمی‌کنند. مسئله فقدان تفکر در حوزه هنر آسیب‌های زیادی به ما زده است. وقتی با دوستان کارگردان و نویسندگان و شاعران صحبت می‌کنید ۱۰ دقیقه بعد تمام می‌شوند. ما دچار یک بیماری مزمن تاریخی شدیم. باید برگردیم به سرچشمه و از آنجا پیشگیری کنیم. بعد گله می‌کنیم نویسندگان ما نوبل نمی‌گیرند. خب نباید بگیرند، برای چه باید نوبل بگیرند؟!» @chiiiiimeh .
هدایت شده از انتشارات شهید کاظمی
✈️ این سفرنامه خواندنی به زودی داره چاپ میشه و قراره به برسه 😋 پس منتظر باشین که‌ یه کتاب داغ و خوشمزه تو راهه... این روایت ادامه دارد... 📌 🖇 شبکه بزرگ تولید و توزیع کتاب خوب درکشور 🆔@nashreshahidkazemi
هدایت شده از - وضعیت سفید
داشت میگفت: من می دانم به کجای قلبت شلیک کرده ام تو دیگر خوب نخواهی شد...:)
5.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
«همه‌ چیز تمام» این بهترین توصیف برای «محسن وزوایی» است رتبه یک رشته شیمی دانشگاه شریف،‌ فاتح لانه جاسوسی ، عقاب قله‌های «بازی دراز» ، و اولین فرمانده لشکر۱۰ سیدالشهداء که با شهادت ، دست‌نیافتنی‌تر هم شد... @bonyaderevayatefath
3.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
فرمود: معلمی شغل انبیاست... من همیشه از بچگی این جمله را می‌شنیدم که معلمی شغل انبیاست و بعد فکر می‌کردم شغل انبیا چه بوده؟ نجاری؟ چوپانی؟ معماری؟ تجارت؟ یعنی مثلا آموزش این مهارت‌ها به شاگردان؟ بزرگتر که شدم فهمیدم نه، منظور این جمله از شغل با معنای رایج آن متفاوت است. شغل برای ایشان، یعنی آنچه تمام اشتغال ذهنی و عملی ایشان را در بر می‌گرفته. آنچه ماموریت ایشان در این دنیا تعریف می‌شده، آنچه عمر و جان و مال برگرفته از شغل رایج و آبروی ایشان خرجش می‌شده و آن «تربیت انسان» بوده! از انسان به عنوان یک موجود دوپا که عقل و قدرت تفکر دارد، آدم ساختن. آدم هم یعنی موجودی که دین داشته باشد، اخلاق داشته باشد، عمل صالح داشته باشد و وجودش برکت و نور باشد روی کره خاکی حالا در هر لباس و شغل دنیایی. نه اینکه معلمی بشود شغلی مثل مهندس و معمار و تاجر و مدیر، نه! از آن سبک شغلی که تمام این شغل‌ها را پوشش می‌دهد که هر شغلی داری، انسانی، و باید معلمی باشد که تو را جوری تربیت کند که هیچ شغلی تو را از دایره آدمیت خارج نکند و درست و متعالی زندگی کنی و زندگی بسازی. من زندگی خود را مدیون معلمانی هستم که انبیا و اولیا معلمشان بوده‌‌اند. هر روز روز ایشان است. هر روز مدیون وجودشان هستیم و هر روز باید دعاگویشان باشیم. این روز بر همه مبارک که سعادت تجربه چنین معلمانی را در این کره خاکی پر از جهل و بی‌خبری و اعوجاج داشته‌اند و لذت رشد و تعالی را چشیده‌اند. این روز را به این معلم خوبی‌ها تبریک می‌گویم.