eitaa logo
طاهر سادات
1 دنبال‌کننده
4.8هزار عکس
1.4هزار ویدیو
46 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
12.44M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔺مداحی سوزناک مداح نابینا در برنامه حسینیه معلی 🔻کانال کشکول معنوی🔻↙️ 🕋 @kashkoolmanavi 🕋
5.96M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
مداحی 🎤 فیلم 🎥 میره توی میدون قاسم 🌱 نداره ترس از جون قاسم ☘️ شور ▶️ بسیار زیبا 👌 ⚜️کربلایی حسن عطایی⚜️ 🇮🇷سرداردلها 🇮🇷 ⠀ https://eitaa.com/sardardelha
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 🎤سخنرانی سوزناک و تأمل برانگيز👆 💢علت نيامدن عج خودِ ما هستيم❌ 🔴شباهت مردم به مردم کوفه ‌‌‎‌[ 🌱
♥️ ♦️ همسرتونو به فرزنداتون بگین - ببین عزیزم چقدر بابا زحمت میکشه... - پسرم!! کدوم مادری اینقدر دلسوزه؟ - و... ✦ با این کار، هم فرزندت ارزش و جایگاه رو می‌فهمه و مودب بار میاد ... ✦ و هم اینکه به همسرت احساس شور و شعف و بالندگی دست می‌ده که در بهبود روابط‌تون خیلی کمک میکنه.! البته فرقی نمیکنه، هم در حضور و هم در غیاب شریک زندگی، این‌کار باید انجام بشه ✅ 🍒 ⇐ کپی به‌هرنحو ممنوع https://eitaa.com/joinchat/595656730C2df7182a88
♥️ 👤 استاد حبشی : با عرض سلام من آدم نسبتا مذهبی هستم. اما نمی‌دونم برای ازدواج در مورد مذهب تا چه حد باید از طرف مقابل انتظار داشته باشم. به عنوان مثال من آدمی هستم که آهنگ‌هایی که تو عروسی پخش میشود را گوش نمی‌کنم و موقع شرکت در عروسی‌های دوستان و فامیل برای رقص یا شرکت در عروسی اکراه دارم و در محیط اذیت می شوم. حالا نمیدونم برای عروسی خودم باید از طرف مقابلم انتظار داشته باشم که با نظر من موافق باشد؟! از همه‌ی پسرهایی که در جامعه امروزه زندگی می کنن میشه این انتظار رو داشت.؟ یا اگر در بقیه ملاک ها مشکلی نبود باید با این قضیه کنار بیام؟! با تشکر : بسم الله الرحمن الرحیم اگر مسایل در حوزه محرمات الهی باشد ، باید به آنها تاکید و اصرار داشته باشی . مثل نادیده گرفتن حرمت و حریم نامحرم توسط مرد ،‌ یا استماع موسیقی های حرام و مبتذل اما اگر در حوزه سلیقه باشد ، باید عبور کنی. 🍒 ⇐ کپی به‌هرنحو ممنوع https://eitaa.com/joinchat/595656730C2df7182a88
4_5972246351159758688.mp3
8.59M
🔰تا گریه بر تمنای خلقت است 🔰بین من و تمام ملائک رقابت است 💢نزدیك می‌كند دل ما را به هم، 💢این اشک روضه نیست، كه عقد اخوت است ♻️مقبول اگر شده‌ست نمازی كه خوانده‌ایم ♻️مُهر قبولی‌اش به خدا مهر تربت است ✅ما از غدیر، سینه‌زن كربلا شدیم ✅این دست‌های رو به خدا، دست بیعت است 💠پیدا شدیم هرچه در این راه گم شدیم 💠یعنی فقط چراغ هدایت است 💯حتی تو گودال هم،حواسش بود. زینب اومد نشناخت حسینشو 💯از حلقوم بریده،صداشو بلند کرد: الیَّ 😭😭 ❤️‍🔥آقای من... 💟از دخل آبروی است خرج ما 💟نوکر برای صاحبش،اسباب زحمت است 🔸قرآن و منبر و دو سه خط روضهٔ عطش 🔸ساعات خوب هفته همین چند ساعت است ✔️آقا این روضه هارو از ما نگیر ✔️من اگر گریه برایت نکنم میمیرم ⬅️حالا كه بغض، بسته به من راه حرف را ⬅️مقتل بخوان كه موقع ذكر مصیبت است 🔴 ⚫️بین گودال، به رگ های تو بستم دخیل اللهم تقبل منا هذاالقلیل 😭 ⚫️ای زیاد از سَرِ عالم، کمت کردند ⚫️وتر مَؤتورِ خدا، درهمت کردند 😭 ⚫️دست و پا میزدی تیرها،خطا میرفت ⚫️نیزه دارا به زمین،محکمت کردند 😭
السلام علیک یااباعبدالله هشتاد و چهار زن و بچه رو ب طناب بسته بودن،اگه شب جمعه نبود نمیگفتم زیارت ناحیه رو ببین خود امام داره روضه میخونه" عرضه داشت : و سُـبـِیَ اهلک کـَالعبید"حسین جان زن و بچه تو مثل برده ها به اسارت بردن وَ صُفصِدوا بالحدید" دونه دونه شونو بازنجیر بسته بودن نه با طناب،با زنجیر(این نص زیارت ناحیه هستا) "ایدیهم مغلولت الی الأعناق" دستاشونو به گردن بسته بودن یا صاحب الزمان آجرک الله"یـُساقون فی البراری و الفـَلـَوات"مثل برده ها ازین شهر به اون شهر میبردن ...... حسین ..... برشتران بی جهاز زن و بچه تو سوار کردن،اونقده آفتاب پوست صورتاشونو سوزونده بود،اینجوری وارد کوفه شدن .... هرمنزل و روستا که بردند پای سر تو شراب خوردند حسین ..... حالا ک حال خوبی داری بزرگان ب ما اینجوری یاد دادن،اگه دلها تو جلسه منقلب بشه علامت اینه که حضرت بهتون نظر کرده اونشبم بهت گفتم ابی عبدالله داره به گریه کنش نظر میکنه در محضر آقا دارم این روضه رو میخونم اما اگه۸۴ نفر هم قد و قامتو به طناب ببندن،مشکلی پیش نمیاد-مگه اسرای مارو نبستن؟! اما اگه توی این ۸۴تا بعضیاشون بچه ی سه ساله باشن بود، بعضیاشون زینب قد و قامت کشیده باشه،اگه به یه طناب ببندن ، اگه بزرگا توی طناب بخان ایستاده راه برن،طناب گردن بچه هارو خفه میکنه،لذا عمه جان خم میشد که این طناب گردن بچه هارو اذیت نکنه" اینقده خمیده خمیده زینب راه رفت ....... رسید تو مجلس ابن زیاد،الله اکبر،خدا رحمت کنه،بخدا روی قلب همه مون پرده کشیدن و إلا اگه حقیقت این مجلس"همه مون میمیریم" محضر حضرت شیخ عبدالکریم حایری مؤسس حوزه،روضه خوان،روضه خواند، اینو از زبان مراجع فعلی شنیدم، اینا تو اون جلسه بودن،مرحوم آیت الله مروارید مشهد میفرمود این روضه خوان یه جمله گفت مرحوم شیخ عمامه شو برداشت گذاشت زمین و به روضه خوان گفت بسه دیگه روضه نخوان! چی گفت مگه؟! گفت: "و دخلت زینب علی ابن زیاد" همین! آشیخ اجازه نداد دیگه روضه خوان روضه بخواند،ایشون میفرمود تا غروب همه داشتیم گریه میکردیم،ما ک نمیفهمیم!یه جلوه شو بگم،امشب شب علی اصغر ربابه ، بلکه شب خود ربابه، باب الحوایجه این بانو،تا زینب ناشناس وارد شد بدون سلام خیلی ب ابن زیاد گرون تموم شد،گفت این زن ناشناس کیه اینجوری با تکبر وارد شد،یه کنیزی گفت اگه معرفیش کنم شاید حیا کنه"ای کاش این کنیز هیچوقت زینبو معرفی نمیکرد" تا گفت "هذه زینب بنت علی ابن ابیطالب" ابن زیاد شروع کرد توهین کردن،اونقده نیش و کنایه زد یه وقت دیدن "فرقت زینب و بکت" زینب گریه کرد، تا رباب دید اشک زینب جاری شد بلند شد همه ی توجه مجلسو از زینب ب خودش منعطف کرد، اومد کنار تشت طلا ، خم شد سر بریده رو بغل گرفت،آخ ب سینه چسباند،هی صدا میزد، فوالله ما نسیتُ حسینا ... حسین .....
14. جلسه هشتم.mp3
8.61M
جلسه هشتم بغض در مداحی به دو صورت اجرا می شود : 1 ـ بغض متنی 2 ـ بغض تنفسی لطفا این فایل را انتشار ندهید
15. جلسه نهم.mp3
7.75M
جلسه نهم مخاطب شناسی یعنی محتوای روضه را مطابق درک و فهم مستمع ارائه نمائیم .