eitaa logo
حوزه انقلابی
14هزار دنبال‌کننده
25.2هزار عکس
11.9هزار ویدیو
660 فایل
صاحب امتیاز: گروه و تشکّل جهادی «حوزه انقلابی» مدیران: جمعی از فضلای سطوح عالی «حوزه علمیه قم» هدف: نفی نظام سلطه و دنباله‌های سکولار/لیبرال/لندنی 🔰حوزه انقلابی ↘️ https://eitaa.com/joinchat/307429376Ccb9b7c02da 👈مدیریت کانال @Iran_mohammad @EAHIMI
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 بهتون برخورده که چرا احمدی‌نژاد عقل و غیرتو گذاشته کنار و بعدِ ترور حاج‌قاسم دنبال مذاکره با آمریکاست؟! این همون موقع هم به حاج‌قاسم و رفقاش کنایه می‌زد که باید با تروریست‌های خونخوار مورد حمایت اسرائیل، کرد و شما طلبید 👤 جواد نیکی ملکی ✍️بیداری ملت @bidariymelat
✳️ آیا واقعیت تاریخی مورد اغماض است..؟ ▶️ بخش چهارم 🔹ساواک در نظریه خود بر پایه نامه ۴۰ صفحه ای شریعتی آورده است: 🔸با عرض مراتب فوق و با توجه به اینکه در مصاحبه هایی که با نام عمل آمده حسن نیت نشان داده و ضمن اعتراف به فعالیت های گذشته خود و تجزیه و تحلیل وضع کنونی کشور، سیاست فعلی دولت را مورد تأیید قرار داده لذا به نظر می رسد چنانچه وی به نحو مقتضی راهنمایی گردد می توان از این شخص - که دارای معلومات و طرفداران قابل توجهی می باشد - بهره برداری نمود. مستدعی است در صورت تصویب، اجازه فرمایند هنگامی که مشارالیه به تهران آمد به این اداره کل احضار و با او در این زمینه مذاکره شود. موکول به اوامر عالی است.(سند شماره ۲۰، شریعتی در دادگاه تاریخ، ص۱۱۴) 🔹در پی پیشنهاد فراخواندن شریعتی به ساواک مرکز و موافقت تیمسار مقدم با آن، تلگرام زیر به ساواک خراسان مخابره می گردد: 🔸دستور فرمایید به به نحوی مقتضی ابلاغ نمایند که هنگام عزیمت به تهران از طریق احسان نراقی با شماره تلفن ۷۶۲۸۱۷ با این اداره کل تماس و تاریخ حرکت نامبرده را نیز تلگرامی اعلام دارند.(مقدم( رئیس ساواک) (پرونده شریعتی، ج۱، برگ ۲۳۹) 🔹بدین گونه زمینه دیدار او با برخی از مقامات بلندپایه ساواک در تهران فراهم می شود. به تهران با مدتی تأخیر با آنان تماس برقرار می کند و آنچه را که میان او و برخی از مقاما تهران گذشته، برای سرتیپ بهرامی بازگو می سازد. 🔹🔹🔹 Bonyadtarikhbook-ir 🔸🔸🔸 @Bonyadtarikh بنیاد تاریخ‌پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی.
✳️ آیا واقعیت تاریخی مورد اغماض است..؟ ▶️ بخش پنجم 🔹گزارش ساواک خراسان به مقامات ساواک از گفتگوی با شریعتی 🔸... با نامبرده بالا(شریعتی) ملاقات، در مورد عدم تماس با آن اداره کل مذاکره، مشاراليه اظهار می دارد: در بدو ورود به صلاح در این دیدم که وسیله آقای که از زمان تحصیلی با هم آشنا بودیم با ساواک تماس بگیرم و قرار شد آقای قرائی از تیمسار مقدم برای شرفیابی وقت بگیرد. 🔹چند روزی از طرف ایشان خبری نشد، بالاجبار به دکتر مراجعه کردم دکتر نراقی گفتند: نسبت به شما کمال حسن نیت را دارند و من از جانب ایشان می گویم که شما مجاز هستید در مجالس و سخنرانی ها شرکت کنید، برای تأیید نظر تیمسار هم اکنون چنانچه مایل باشید می توانید در یک سخنرانی شرکت کنید. 🔸من بنا به مصلحتی که ممکن است در پیغام تیمسار تحریف شده باشد جواب دادم که من شخصا در این مورد تصمیم می گیرم و به اطلاع شما می رسانم و منظورم از این جواب این بود بعد از تماس با مقامات ساواک و جلب نظر آنها و تعیین وضعیت خودم در چنین مجالس شرکت کنم و بالاخره به اداره مراجعه و با آقای حسن زاده (آقای ) اول ملاقات کردم، پس از چند دقیقه آقای ثابتی تشریف آوردند. 🔹حدود چهار ساعت بحث و تبادل نظر داشتیم و در خاتمه به من دستور داده شد که نظریات و برنامه و هدف های فعلی و آینده خود را بنویسم و تقدیم کنم و چون در مشهد کار داشتم نتوانستم اجرای دستور کنم و اکنون آنچه به نظر رسیده و جزء اعتقاد و ایمان من است نوشته ام و تقدیم می کنم. 🔸دکتر شریعتی ضمن تجلیل و تمجید زیاد از آقایانی که در تهران با وی ملاقات کرده اند اظهار نمود که برای من و امثالهم هیچ وقت این تصور نبود که انسان در سازمان امنیت در حضور اعضای آن اینقدر امنیت داشته باشد و بتواند واقعا آنچه به آن معتقد است بیان کند و باز هم مورد محبت واقع شود. برخورد آقایان که همراه ادب، شخصیت و تسلط به مسائل کلی بود برای من مغتنم است. 🔹امیدوارم بتوانم برای وطنم آن هم با راهنمایی و همکاری چنین دستگاهی که واقعا بی نظر و است کنم. رئیس سازمان اطلاعات و امنیت خراسان، بهرامی ( شریعتی در دادگاه تاریخ، ص۱۱۶،. سند شماره ۲۱) 🔹🔹🔹 Bonyadtarikhbook-ir 🔸🔸🔸 @Bonyadtarikh بنیاد تاریخ‌پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی.
7.36M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥شریعتی و پروژه شهیدسازی 🔹بعد از فوت دکتر علی شریعتی هواداران وی؛ بدون داشتن هر نوع مستند و علامت قتل ویا حتی گفتار شفاهی متخصصین؛ ادعای کشته شدن وی را بر سر زبان‌ها انداختند و پروژه شهیدسازی توسط لیبرال‌مسلک‌ها و البته؛ پیگیری شد. 🔸اما آیا واقعا علی شریعتی کشته شد؟ ◀️اسناد سخن می‌گویند 🔹🔹🔹 Bonyadtarikhbook-ir 🔸🔸🔸 @Bonyadtarikh بنیاد تاریخ‌پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی.
45.26M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
◽️مناظره آقایان حجت الاسلام رفیعی و سیدحسن آقامیری 🔻با اجرای حجت الاسلام سرلک ‌•┈┈••✾••┈┈• از کانال صدای حوزه : 🔊@howzehenghelabi
هدایت شده از پیرو
📝 نقدی بر نوشتار حجت الاسلام سروش محلاتی درباره آیت الله امینی(ره) [صفحه 1 از 2] 🌐 peirov.ir/8598 متن کامل 🔹 جناب حجت الاسلام محمدسروش محلاتی، به بهانه چهلمین روز ارتحال عالم انقلابی آیت الله امینی(ره)، با بیان تفاوت‌هایی برای ایشان، عنوان انحرافی “روحانی حکومتی” را، همراه با مطالب خلاف واقع مطرح نمودند که نقدی بر این نوشتار در ادامه خواهد آمد. ♦️ مهمترین نقد و پاسخ به این قبیل برداشت‌های غلط می‌تواند فرمایش مقام معظم رهبری(حفظه الله) در دیدار طلاب، فضلا و اساتید حوزه علمیه قم در آبان ۱۳۸۹ باشد که فرمودند:«بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دو عنوان و دو مفهوم غلط و انحرافی به وسیله‌ی کسانی که هم با روحانیت بد بودند، هم با انقلاب دشمن بودند، در ذهنها مطرح شد. این دو مفهوم غلط و در واقع دو تهمت را دشمن به عنوان تاکتیک مطرح کرده است. یکی طرح مسئله‌ی حکومت آخوندی است. میگویند در ایران حکومت آخوندی، حکومت روحانی بر سر کار است. دیگری طرح موضوع آخوند حکومتی است؛ تقسیم آخوند به حکومتی و غیر حکومتی. هدفشان از طرح این دو مفهوم انحرافی و غلط این بود که اولاً نظام اسلامی را از پشتوانه‌ی عظیم فکری و نظری و استدلالی و علمی علمای دین محروم کنند؛ ثانیاً روحانیت مسئول را، روحانیت انقلابی را، روحانیت حاضر در صحنه را که در مقابل دشمنی‌ها سینه سپر کرده است، به خیال خودشان منزوی کنند، بدنام کنند. یعنی آخوند یک نوعش حکومتی است، که این بد است، ضد ارزش است؛ یک نوعش غیر حکومتی است، که این مثبت است. نسبت روحانیت با نظام اسلامی، نسبت روشنی است. نسبت حمایت و نصیحت است.» 🔸 یقینا در پاسخ به هدف جناب سروش محلاتی از نوشتار خویش، همین فرمایش رهبر معظم انقلاب کافی است. لکن به جهت تبیین بیشتر مطالب ایشان و تمسک به آیه “وجادلهم بالتی هی احسن”، نکاتی مهم را مطرح می‌نماییم. 🔻 نکته اول: همانطور که شما در نوشته خود به درستی بیان نمودید آیت الله امینی(ره) با اینکه انقلابی و مدافع نظام بود، تغییری در زندگی‌اش رخ نداد و این جای تعجب ندارد. تعجب آنجاست که عده‌ای اعتقاد به نظام ندارند اما روزانه از سفره انقلاب و نظام اسلامی ارتزاق می‌کنند. جالب‌تر آنکه، عده‌ای فقیه‌نما به ایشان اظهار ارادت نموده و از طرفی اعتقادی هم به حکومت ندارند، اما سیل وجوهات را به دفاتر و اطرافیان خویش سرازیر کرده‌اند. 🔻 نکته دوم: در جای دیگر(تفاوت پنجم) آورده‌اید که چون ایشان با مردم انس داشت، از درد مردم به درستی خبر داشت و آنها را در صحبت‌های خود منعکس می‌کرد. جناب سروش محلاتی! چطور می‌شود که شما و همفکرانتان و مدافعان تفکر اشرافیگری، به جهت اغراض سیاسی و بحران اجتماعی، دم از درد مردم و مشکلات آنان در برخی موارد می‌زنید در حالیکه هرگاه از بحران هایتان عبور می‌کنید باز هم به رویکرد اصلی خود(دفاع از مکتب اشرافیگری و صاحبان ثروت) باز می‌گردید. به راستی! شما که ایشان(مرحوم آیت الله امینی) را الگو قرار می‌دهید، چرا رفتار و عملکردتان با الگوی رفتاری ایشان فاصله آشکاری دارد؟؟!! 🌐 eitaa.com/peirovir/1105 ادامه 👈 #️⃣ 🌐 @Peirovir
هدایت شده از پیرو
📝 نقدی بر نوشتار حجت الاسلام سروش محلاتی درباره آیت الله امینی(ره) [صفحه 2 از 2] 🌐 peirov.ir/8598 متن کامل 🔻 نکته سوم: در تفاوت هشتم، نسبت ناروایی به آن عالم ربانی داده‌اید و آن اینکه “اول روحانی بود و بعد حکومتی” و سپس در ادامه گفته‌اید: ایشان شخصیت مستقل حوزوی خود را برای امور حکومتی قربانی نمی‌کرد. درباره نسبت ناروایی که به ایشان داده‌اید یک جمله کافیست و آن کلام شهید والامقام، مدرس کبیر است که فرمود:«سیاست ما عین دیانت ماست». اما درباره شخصیت مستقل حوزوی ایشان، خوب است بدانید که آن مرحوم از محدود کسانی بود که تصور صحیحی از استقلال حوزه در ذهن داشت، لکن حوزه را در خدمت نظام و نظام را در حمایت از حوزه می‌دید اما با این حال از منابع مالی نظام برای منافع شخصی و راه اندازی دفتر و مؤسسه استفاده ننمود؛ ولی عجیب اندر عجیب است که عده‌ای علی‌رغم تصور غلط از استقلال حوزه و عدم اعتقاد به نظام اسلامی، باز هم از هیچ فرصتی برای جذب منابع مالی دولتی و غیر دولتی، برای راه اندازی دفاتر، مدارس و مؤسسات دریغ نمی‌نمایند. 🔻 نکته چهارم: در صدر تفاوت هفتم از کلامتان، دفاع از اصول و مبانی نظام را یک حسن برای ایشان ذکر نموده، در حالیکه در ذیل آن، فتنه ۸۸ را صرفا یک واقعه معرفی نمودید. چطور سخن از دفاع از اصول و مبانی نظام می‌گویید، در حالیکه”فتنه ۸۸” را که برای ضربه به اصل نظام طراحی شده بود (که بر هیچ عاقلی پوشیده نیست) صرفا یک واقعه و خارج از اصول و مبانی دانسته اید؟ این تذهبون 🔻 نکته پنجم: در تفاوت سیزدهم، چه زیبا گفته‌اید: که ایشان در مقابل انحراف ساکت نبودند و اعتراض می‌کردند. بفرمایید شما که این روحیه ایشان را به عنوان یک الگوی رفتاری مطرح می کنید، چرا در مشکلات و بحران اقتصادی مردم، اعتراض نمی‌کنید بلکه با مسببان و عاملان آن همراهی می‌نمایید؟ ▫️ چه بسا کسانی در حکومت هضم نشده‌اند اما عجیب است که بر واقعیت‌های جامعه و تجمل گرایی هم کیشان و هم فکران خود در بین مسؤلین و دولتمردان چشمان خود را بسته‌اند. ▪️حرف آخر: جناب سروش محلاتی، حرف و گفتنی بسیار است بماند برای وقتی دیگر. چه زیبا فرمود آن روحانی حکومتی والامقام حضرت امام خمینی کبیر رحمت الله علیه در منشور روحانیتش: بگذاریم و بگذریم… حوزه علمیه قم 👤 مهدی علوی مهر بروجردی ✍️ خرداد ۱۳۹۹ #️⃣ 🌐 @Peirovir
از مصاحبه با خبرنگار صهیونیست و رسانه سعودی تا تئوریزه کردن رابطه با آمریکا/ چرا رئیس فرقه بهار در مقابل احمدی‌نژاد سال ۸۴ ایستاده است؟ | پایگاه اطلاع رسانی رجا لینک یادداشت : https://b2n.ir/312974
🔴🔴🔴🔴🔴🔴 🔸 در جلسه طرح مردمی پارسا با دادستانی، که با محوریت آسیب های اجتماعی تشکیل شده بود، تصمیمات زیر اتخاذ شد: ۱. ابلاغ آیین نامه برخورد جدی با دوچرخه سواری بانوان در سطح شهر ۲. راه اندازی کلینیک ناصرین قضای برای درمانگری آسیب دیده های اجتماعی ۳. تحویل نتیجه ی رصد تبلیغات ناهنجار شرکت ها در فضای مجازی و درخواست پیگیری آن ❇️ سزاوار است از دستگاه قضایی استان تشکر ویژه ای به جهت پیگیری های دلسوزانه ی این دستگاه، داشته باشیم. 📌شماره قرارگاه کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی👇👇 📞02537722032 داخلی 213 ┄┅═══🇮🇷═══┅┄ @parsamardomi 👈 ┄┅═══🇮🇷═══┅┄
هدایت شده از تاملی دیگر
17.91M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🌹🌹شب جمعه به یاد شهدا🌹🌹 🌹🌹این قطعه راحتما ببینید🌹🌹 🎥⁉️میخواهید بعد از مرگ بدنتان نپوسد و سالم بماند ✅اسرار سالم ماندن بدن های چند شهید دفاع مقدس بعد از گذشت ۱۶ سال علی رغم اینکه بدنهایشان را زیر نور آفتاب داغ قرار میدهند و آهک روی آنها میریزند اما ...😳 ⁉️راز عجیب سلامت جسم شهید محمد رضا شفیعی (بعد از ۱۶ سال ) را از زبان مادرش بشنوید. 👈 کانال مرگ و قیامت 🆔 @nademin
بهترین زمان برای حجامت👇 ایام حزیران؛ ۲۹ خرداد تا ۵ تیر @garargahevelayat @howzehenghelabi
زمان شاه فقیر نداشتیم، گرسنه نداشتیم، همه‌ی روستاها آب و برق داشتن، هیچ جنسی هم گرون نمیشد! @howzehenghelabi