eitaa logo
حوزه انقلابی
13.5هزار دنبال‌کننده
23.6هزار عکس
11.1هزار ویدیو
646 فایل
صاحب امتیاز: گروه و تشکّل جهادی «حوزه انقلابی» مدیران: جمعی از فضلای سطوح عالی «حوزه علمیه قم» هدف: نفی نظام سلطه و دنباله‌های سکولار/لیبرال/لندنی 🔰حوزه انقلابی ↘️ https://eitaa.com/joinchat/307429376Ccb9b7c02da 👈مدیریت کانال @Iran_mohammad @EAHIMI
مشاهده در ایتا
دانلود
Msz: استاندارد دوگانه اون روزی که طلبه‌های علی‌محمد دستغیب( پدر معنوی فتنه سبز شیراز) با قمه و قداره به مردم شیراز حمله کردن، اصلاح‌طلبا نگفتن طلابِ خشونت طلب اما امروز برای یه پلاکارد و یه اعتراض مدنی، غوغا بپا میکنن °حاج فیدل 🇮🇷🇵🇸° ✅ @iransiasat_ir 👈
جزئیات مرگ هاشمی👆
فائزه هاشمی در گفت‌وگو با یورونیوز: شورای امنیت پلاکارد طلاب را به عنوان سرنخ پی گیری کند گزارش یورونیوز و گفت‌وگو با فائزه هاشمی دراین لینک بخوانید: https://bit.ly/2PpaxUf
✔ جامعه مدرسین با امضای "محمد یزدی" درباره تجمع زیرزمین فیضیه بیانیه صادر کرد:🔻 🔹 حرکات ناشایست، ناآگاهانه و بعضا مغرضانه برخی در حاشیه‌ تجمع طلاب و روحانیون که در راستای مطالبات اقتصادی مردم در مدرسه مبارکه فیضیه قم برگزار شده بود؛ دانسته یا ندانسته، ضربه و خدشه‌ای بر حوزه و روحانیت وارد ساخت که منجر به واکنش مراجع معظم تقلید و دیگر بزرگان حوزه شده است. 🔹 نباید گذاشت با برخی بی توجهی ها و بی حرمتی ها این خدمات ارزشمند [حوزه های علمیه، مراجع و بزرگان حوزه] توسط برخی مورد بی مهری قرار گیرد. 🔹 جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن تمجید و همراهی با مواضع آیات عظام مکارم شیرازی و نوری همدانی و دیگر علمای حوزه های علمیه، چون همیشه از مطالبات به حق روحانیت و دیگر اقشار مختلف مردم در ارتباط با مسائل اقتصادی حمایت نموده و توجه همگان را به توصیه های مکرر مقام معظم رهبری«مدظله العالی»، مراجع معظم تقلید «دامت برکاتهم» و علمای اعلام مبنی بر حفظ وحدت و انسجام برای عبور از گردنه های سخت جلب نموده و اعلام می دارد: مسئولان و مدیران مجموعه های حوزوی باید با هوشیاری و دقت، نظارت لازم را به عمل آورند تا برخی افراد ناآگاه یا مغرض نتوانند با تحرکات، شعارها و نوشته های انحرافی مطالبات حوزه های علمیه و شأن آن را خدشه دار کنند.
یک سؤال : چرا جامعه مدرسین و دیگران در ماجرای نقد معصوم حسن فریدون و... با این سرعت بلکه اصلا بیانیه نمیدهند اما در ماجرای أخیر درنگ نمیکنند در صدور بیانیه؟ ملاکش شاید حفظ حرمت مراجع و جلب رضایت ایشان باشد شاید.... @howzehenghelabi
هدایت شده از 
"عرض مطالبي در خصوص بیانیه حضرت استاد آیت الله مکارم در موضوع تجمع فیضیه". استاد گرانقدر اگر دونفر در سر کلاس شما مطالب خلاف اسلام را تابلو کنند و به دست بگیرند و شما بلافاصله تذکر دهید تابلوها جمع شود و پاره شود اما چه کنیم که عکاسان از این تابلوها عکس گرفتندو به بیرون منتشر کنند در حالی که شما مخالف آن تابلو ها بودید و در چند دقیقه اول تابلوها از درس شما جمع شده بود حال ما میتوانیم بگوئیم درس شما فاجعه وار است، چرا تابلوهای خلاف دین در آن است. این درس ضربه به اسلام وارد میکند و .... در جریان فیضیه چه اتفاقی افتاد در اول جلسه دو نفر تابلو انحرافی در دست گرفتند بلافاصله سخنران تذکر میدهد تابلوهاجمع شود اما عکاسان قبل از جمع آوری تابلوهاعکس گرفتند. بعد از چند دقیقه تابلوها جمع و پاره میشود.حال ما باید بگوئیم تجمع فاجعه واري که تهدید به مرگ رئیس جمهور کرد در حالی که در اين تجمع هزاران طلاب مطالبه گر اقتصادی برای هم دردی با درد معیشتی مردم شرکت کردند اصل تجمع زیر سوال برود. اما سخنران جلسه بیانات زیبایی ارائه میدهند در قسمتی حوزه را نقد میکنند. اگر این نقد اشتباه است با جواب مستدل رد میشود دیگر بحث فاجعه مطرح نیست. حق همیشه در جانب مطلب و گفتار منطقی است. من الله توفیق
هدایت شده از 
پیروزی روزنامه های زنجیره ای در جنگ رسانه ای علیه «تجمع اعتراضی طلاب برای رسیدگی به وضعیت معیشت مردم»
هدایت شده از 
اشتباه محاسباتي یک مرجع و عدم تحقیق همه جانبه از جریان واقعه باعث خدشه سنگین به واقعه ارزشمند و سو استفاده های غربگرايان میشود.
📮 ⭕️خطاب به آیت الله مکارم:به خاطر یک لحظه یک تجمع را فاجعه ننامید/واقعیت ماجرای فیضیه چیز دیگری است 🔹استاد گرانقدر اگر دونفر در سر کلاس شما مطالب خلاف اسلام را تابلو کنند و به دست بگیرند و شما بلافاصله تذکر دهید تابلوها جمع شود و پاره شود اما چه کنیم که عکاسان از این تابلوها عکس گرفتندو به بیرون منتشر کنند در حالی که شما مخالف آن تابلو ها بودید و در چند دقیقه اول تابلوها از درس شما جمع شده بود حال ما میتوانیم بگوئیم درس شما فاجعه وار است، چرا تابلوهای خلاف دین در آن است. این درس ضربه به اسلام وارد میکند و .... 🔹 در جریان فیضیه چه اتفاقی افتاد؟ در اول جلسه دو نفر تابلو انحرافی در دست گرفتند بلافاصله سخنران تذکر میدهد تابلوهاجمع شود اما عکاسان قبل از جمع آوری تابلوهاعکس گرفتند. بعد از چند دقیقه تابلوها جمع و پاره میشود. 🔹حال ما باید بگوئیم تجمع فاجعه واري که تهدید به مرگ رئیس جمهور کرد در حالی که در اين تجمع هزاران طلاب مطالبه گر اقتصادی برای هم دردی با درد معیشتی مردم شرکت کردند اصل تجمع زیر سوال برود. 🔹اما سخنران جلسه (حسن رحیم پور) بیانات زیبایی ارائه میدهند در قسمتی حوزه را نقد میکنند. اگر این نقد اشتباه است با جواب مستدل رد میشود دیگر بحث فاجعه مطرح نیست. حق همیشه در جانب مطلب و گفتار منطقی است.
هدایت شده از پرتو اشراق
🔺 وقتی غربگراها «استخر فرح در انتظارت» را مصداق تهدید رییس‌جمهور به قتل معنا می کنند، پس باید سخن «برید به جهنم» رییس جمهور خطاب به منتقدانش را هم باید مصداق تهدید به سوزاندن آنها حساب کرد! 🌐 @partoweshraq
هدایت شده از پرتو اشراق
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 🔺میگن به برادر قضائیه و ، برادر وبرادر رئیس جمهور، اتهاماتی وارد شده، چرا نمیاین به مردم جواب بدین؟ واقعاً چرا؟! 🎙 🌐 @partoweshraq
هدایت شده از محمدتقی اکبرنژاد
◼️موضوعات دروس خارج فقه سراسر کشور سال تحصیلی 97-96 🔴سهم عبادات و طهارات و نجاسات در دروس خارج 60%؛ سهم موضوعات مستحدثه4% 🔴آیا چنین حوزه ای سکولار نیست؟! 🆔 @feghahat
هدایت شده از اصولگرانیوز 🇮🇷
📮 ⭕️خطاب به آیت الله مکارم:به خاطر یک لحظه یک تجمع را فاجعه ننامید/واقعیت ماجرای فیضیه چیز دیگری است 🔹استاد گرانقدر اگر دونفر در سر کلاس شما مطالب خلاف اسلام را تابلو کنند و به دست بگیرند و شما بلافاصله تذکر دهید تابلوها جمع شود و پاره شود اما چه کنیم که عکاسان از این تابلوها عکس گرفتندو به بیرون منتشر کنند در حالی که شما مخالف آن تابلو ها بودید و در چند دقیقه اول تابلوها از درس شما جمع شده بود حال ما میتوانیم بگوئیم درس شما فاجعه وار است، چرا تابلوهای خلاف دین در آن است. این درس ضربه به اسلام وارد میکند و .... 🔹 در جریان فیضیه چه اتفاقی افتاد؟ در اول جلسه دو نفر تابلو انحرافی در دست گرفتند بلافاصله سخنران تذکر میدهد تابلوهاجمع شود اما عکاسان قبل از جمع آوری تابلوهاعکس گرفتند. بعد از چند دقیقه تابلوها جمع و پاره میشود. 🔹حال ما باید بگوئیم تجمع فاجعه واري که تهدید به مرگ رئیس جمهور کرد در حالی که در اين تجمع هزاران طلاب مطالبه گر اقتصادی برای هم دردی با درد معیشتی مردم شرکت کردند اصل تجمع زیر سوال برود. 🔹اما سخنران جلسه (حسن رحیم پور) بیانات زیبایی ارائه میدهند در قسمتی حوزه را نقد میکنند. اگر این نقد اشتباه است با جواب مستدل رد میشود دیگر بحث فاجعه مطرح نیست. حق همیشه در جانب مطلب و گفتار منطقی است. ___ به کانال رسمی اصولگرایان، خانه بچه‌های انقلاب بپیوندید👇 🇮🇷 @OsoulgaraNews
هدایت شده از شرح حال
سخنرانی استاد رحیم پور ازغدی- فیضیه.mp3
21.41M
🎧فایل صوتی بیانات استاد رحیم پور ازغدی در مدرسه فیضیه در تاریخ 97/05/25 بیاید فارق از بیانیه‌ها و تیترها، خودمان با عقل سلیم به این سخنرانی گوش‌فرا دهیم و قضاوت کنیم حقیقت موج‌های رسانه‌ای چیست؟
هدایت شده از محمدتقی اکبرنژاد
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 اینکه ما به مسائل نظام کار نداریم، به مسائل حکومت کار نداریم، این سکولار است! 🆔 @feghahat
هدایت شده از 
به لطف عجله بزرگان حوزه و تندروی ایشان از آن سوی بام هم افتادیم و مدتی باید حوزه از مسیر همراهی مردم در مطالبه اقتصادی جدا بماند تا این ضایعه ترمیم شود!!!
📮 🔹مسعود ده‌نمکی:مرد باشید و از صداهای عدالتخواه دفاع کنید! اگرحرفهای طلبه فاضل جانباز مدافع همین حوزه را تحمل نکنید،پس جواب منتقدان معارض را چگونه می دهید؟ @Rasad_tahlil
هدایت شده از شاخص
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❌🎥 بخشی از سخنرانی استاد ازغدی ▪️یکی از طلاب :حاج آقا بذار باشه دیگه حرف آقاست/سوال های منو پاره کردن ✖️استاد ازغدی همه پلاکاردها را در جلسه می خواند! ↘️eitaa.com/shakhes_1
📮 #توییت ⭕️ علی علیزاده، تحلیل گر سیاسی: از دروغ دستگیری دخترهای رقصنده در برج میلاد تا مائده هژبری تا بزرگنمایی تجمع طلاب قم تیم رسانه‌ای روحانی برای پرت کردن تمرکز اقتصادی جامعه هر ۷روز یک بحران مصنوعی ساخته و شما افکار عمومی با افتادن در دام این بحرانهای مصنوعی در فراری دادن دولت و حل نشدن مسائل اقتصادی شریک جرمید @Rasad_tahlil
هدایت شده از 
هدایت شده از خبرگزاری حوزه
🔻 بیانیه جمعی از شرکت کنندگان تجمع مدرسه فیضیه قم ➖ از بزرگان حوزوی و واکنش مراجع عظیم الشان تشکر می کنیم ➖ نسبت به حواشی نامربوط معترضیم ➖ دست از مطالبه گری برنخواهیم داشت 🔹 طلاب و روحانیون با تمامی وجود در عرصه جنگ اقتصادی ورود نموده و با اقدامات مختلف، تلاش برای همیاری اقشار مختلف در راستای کم شدن فشار بر مردم و بیدار کردن کسانی که در خواب غفلت فرو رفته اند، تلاش می کنند تا زمینه پیروزی در این جبهه پیچیده را فراهم آورند. 🔹 متاسفانه برخی از ورود روحانیت برای مطالبه دغدغه های مردم وحشت زده شده اند و به جای تغییردر سیاست های اقتصادی خود، سعی در حاشیه سازی برای این مطالبات به حق نمودند. 🔹 ما طلاب و روحانیون حوزه علمیه ، ضمن تشکر از بزرگان حوزوی و حساسیت و واکنش برخی مراجع عظیم الشان و اساتید حوزه های علمیه در راستای اصولی و بدون حاشیه بودن اقدامات حوزوی، اعتراض خود را نسبت به حواشی نامربوط تجمع فوق ابراز می داریم. 🔹 ترفندهای آشنای جنگ روانی در دروغ پراکنی و حاشیه سازی، اقدام جدید و نا آشنایی نیست. آیا نباید برای مردم این سوال طرح شود که چگونه یک پلاکارد( که در عرض چند دقیقه جمع آوری شد و در همانجا از سوی سخنرانان نسبت به آن واکنش نشان داده شد) و یا عکسهای دستکاری شده از حضور نظامیان! در تجمع، اینگونه از نماینده مجلس تا مسئولان دولتی را برای هجمه به طلاب و روحانیت به خط می کند، ولی پر شدن انبارهای محتکران از مایحتاج ضروری مردم خم به ابروی چنین افرادی نمی آورد؟ 🔹 ما با حمایت از دولت مستقر و تاکید بر استقرار و پاسخگویی دولتمردان در مواجهه با مشکلات مردم اعلام می کنیم از مطالبه ی حقوق اساسی ملت ایران دست بردار نخواهیم بود. ♻️ متن کامل بیانیه: http://hawzahnews.com/detail/News/459362 🔷🔷 🔷🔷 ☑️ آخرین رویدادهای دینی و فرهنگی را در خبرگزاری رسمی حوزه دنبال کنید: eitaa.com/joinchat/415432704C8ae17cca99
هدایت شده از محمدتقی اکبرنژاد
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
#حوزه‌سکولار 🔴حوزه قم مسئول شیوع عرفان های نوظهور است! 🔴جای طلبکار و بدهکار عوض نشود! ▪️استاد رحیم پور ازغدی؛ فیضیه؛25مرداد 97 🆔 @feghahat
هدایت شده از اندیشه مقاومت
پیرمرد ۸۲ ساله با اعتماد به نفسی عجیب، اصرارداشته تنهایی بره به استخری که کسی به صورت چشمی یا با دوربین مراقبش نباشه! بعد که سکته کرده و غرق شده، همونا که زمانی دنبال ریاست جمهوری مادام العمریش بودن، طوری کنار علامت تعجب میذارن انگار قرار بوده تا ابد سالم و زنده بمونه! 💠کانال فقه و انقلاب💠 @feghvaenghelab
✅ محاجه با حوزه (البته با اجازه بزرگترها) 🔴 نقادی رحیم‌پور درباره وضعیت نامطلوب و نامقبول حوزه علمیه و جامعه فقهی شیعی با مخالفت‌های گوناگونی روبرو شد که بخش کم اهمیت آن ناظر به یکی دو تراکت احمقانه در حاشیه برنامه بود اما از نظر محتوایی، برخی مراجع و برخی روحانیون معروف به فضلاء مثل جواد فاضل لنکرانی و سبحانی و... مخالفت‌های متفاوتی داشتند که شایسته تأمل و توجه بود. 🔴 لب کلام رحیم‌پور این بود که حوزه‌های فقهی در قم و نجف و... ناظر به مسائل واقعی و مبتلابه اجتماعی و سیاسی مثل حکومت و تمدن و... ورودی ندارند. حالا یا اساسا اعتقادی برای ورود به این مسائل ندارند یا دانایی لازم را برای مواجهه مجتهدانه با این مسائل ندارند. در مقابل، آقایان در مخالفت ادعا کرده‌اند که هم اعتقاد دارند و هم دانایی لازم را دارند و رحیم‌پور چون از حوزه بی‌اطلاع بوده است، متوجه نیست و نفهمیده یک حرفی زده است. 🔴 به نظرم این ادعا قابل آزمون است و با طرح چند مسئله واقعی و مصداقی می‌توان رحیم‌پور و امثال او را از جهالت خارج کرد: 🔵 شیعه معروف است به عدلیه و جایگاه عدالت در متون دینی منحصر به فرد و اساسا نظم سیاسی شیعی، نظمی عدالت بنیاد است. حوزه و فقه هم که سابقه هزار ساله دارد. سئوال از آقایان علما و فضلا این است آیا با این اوصاف، انتظار داشتن نظریه‌ای درباره عدالت خصوصا عدالت اجتماعی و توزیعی انتظار گزافی است؟ آیا در همه جامعه فقهی شیعی، یک کار تئوریک درباره عدالت به اندازه کار راولز در سنت لیبرالی وجود دارد؟ از لیبرال‌ترین لیبرال‌ها مثل هایک (لیبرتارین‌ها) تا کامنتارین‌هایی مثل والزر و سندل تا انواع و اقسام گرایش‌ها در چپ‌ها درباره عدالت، نظریه و نظریه‌هایی را برساخته‌اند. درحالیکه نه به اندازه شیعه عمق عدالتخواهانه داشته‌اند و نه متون درجه اولی مثل قرآن و نهج‌البلاغه و... را در اختیار داشته‌اند! انسان از خودش به عنوان شیعه علی که تجسم تئوریک و عملی عدالت است، شرمنده می‌شود که چرا ما حرف حسابی درباره عدالت نتوانسته‌ایم بزنیم؟ اگر غیر از این است بفرمایید. 🔵 تنبیه‌الامه و تنزیه‌المله نائینی در ۱۳۲۷ قمری در پاسخ به پرسش زمانه یعنی مشروطه نوشته شده است. بعد از ۱۱۰ سال، کاری در حد و اندازه کار نائینی در فقه سیاسی ما با اینکه چهل سال از تأسیس نظم سیاسی نوبنیاد ج.ا.ا گذشته است، انجام شده است؟ از این بالاتر این که همین کار نائینی چنان مهجور واقع شده است که جناب صادق زیباکلام در کتاب سنت و مدرنیته ادعا می‌کند که این کتاب که از اول به فارسی نوشته شده است، به زبان عربی است(!!!) و آنچنان کسی متعرض این مسئله نشده است که خطای زیباکلام حتی در تجدیدچاپ‌های بعدی کتاب تکرار می‌شود. 🔵 جناب آقای جوادی آملی که در فقه و فلسفه و عرفان و تفسیر، سرآمد حوزویان است، کتابی دارد به نام منزلت عقل در هندسه معرفت دینی که بعید است بتواند نظر یک دانش آموخته متوسط فلسفه علم را جلب کند! کافی است به خود کتاب و نقد کسانی که اتفاقا در همین سنت فکری هستند، مراجعه شود تا عیار این کتاب از نظر فکری و علمی روشن گردد. 🔴 اگر در ایران، سروش سروش شد، اگر ملکیان ملکیان شد، اگر جواد طباطبایی جواد طباطبایی شد و... بیش از آنکه از توانایی فکری و قدرت نظرورزی آنها ناشی باشد، از ناتوانی و بی‌سوادی و بی‌مایگی طرف مقابل بود وگرنه این آقایان به قول فوتبالی‌ها در دسته محلات علوم انسانی دنیا نیز نمی‌توانند توپ بزنند و نزده‌اند. 🔴 سطح درگیری‌ها با افکار مخالف از هگلی که تقی ارانی نمایندگی می‌کرد و راه طی شده بازرگان و راه انبیاء راه بشر حنیف‌نژاد و قبض و بسط شریعت و.. به خود هگل و کانت و هایدگر و ویتگنشتاین و هوسرل و کوهن و دورکیم و وبر و مارکس و دریدا و فوکو و لاک و هابز و... رسیده است اما صحنه از شما آقایان آنچنان خالی است که رائفی‌پورها جور کار را می‌کشند! 🔴 آیا حوزه و فقه می‌تواند در برابر این وضعیت اقتصادی کشور بعد از چهل سال از انقلاب، شانه از بار مسئولیت خالی کند؟ اگر مسئولین کشور بخواهند بر اساس مُر اسلام، اقتصاد کشور را اداره کنند، حوزه علمیه نظریه‌ای پرورده و نهادسازی‌های لازم را برای پیشنهاد دارد یا جز تکرار حرام بودن ربوی بودن اقتصاد و ربا جنگ با خداست، حرف دیگری ندارد؟ 🔴 دستگاه قضایی نزدیک‌ترین عرصه حکومتی و در عین حال حداقلی‌ترین بخش به حوزه فقه است. در این چهار دهه نیز کسانی سکاندار اداره آن شده‌اند که ویژگی مهم آنها اجتهاد فقهی مصطلح در حوزه‌ها بوده است. خوب به قوه قضائیه نگاه کنید. چقدر قابل دفاع است؟ 🔴 بدانید و بدانیم که گفتن و نگفتن رحیم‌پور تأثیری در واقعیت ندارد و واقعیت‌ها و چالش‌ها در حوزه فکر و عمل، از آنچه رحیم‌پور گفت، رادیکال‌تر است. اگر با سخنانی در این حد طاقت از دست بدهید، در مواجهه با آن واقعیت رادیکال‌تر، چه خواهید کرد؟! @Parvizamini_ir