eitaa logo
سازمان قضایی نیروهای مسلح
2.4هزار دنبال‌کننده
26.3هزار عکس
922 ویدیو
609 فایل
آرمان سازمان قضایی نیروهای مسلح، تحقق عدالت کیفری و پشتیبانی ازحقوق جامعه،افرادو دفاع از امنیت آنان از راه مقابله با جرائم نظامی وانتظامی می باشد. مارا در سروش و ایتا دنبال کنید splus.ir/imjiran eitaa.com/imjiran
مشاهده در ایتا
دانلود
❇️ هیات نظارت بر حسن اجرای قانون احترام به آزادی های مشروع و حفظ حقوق شهروندی از مراجع قضایی و انتظامی در خراسان شمالی ✳️ دادستان نظامی خراسان شمالی به همراه مسئولان دادگستری کل استان، از مراجع قضایی و انتظامی شهرستان اسفراین بازدید کردند. ✅ محمود رحمانی دادستان نظامی خراسان شمالی، در این بازدید از دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان اسفراین، کلانتری مرکزی، تحت نظرگاه و زندان این شهرستان بازدید به عمل آورد و از نزدیک با مراجعه کنندگان دیدار و گفتگو کرد.
❇️ به مناسبت روز حسابدار در سازمان قضایی خراسان شمالی ✳️ به مناسبت ۱۵ آذر روز حسابدار، مجتبی زارع رئیس سازمان قضایی خراسان شمالی به همراه محمود رحمانی دادستان نظامی استان، با حضور در اتاق کار آقایان احسان شاملو و علی رحیمی، با اهداء گل روز حسابدار را تبریک و خدا قوت گفتند.
از شهدای گمنام در شیراز سومین حرم اهل بیت علیهم السلام ☑️ آئین استقبال از پیکر مطهر شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس با حضور آحاد مردم، مسئولان، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شیراز، استاندار فارس، رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح فارس، دادستان نظامی استان، فرمانده سپاه فجر استان و دیگر مسئولان ارشد استانی، خانواده معظم شهدا و فرماندهان انتظامی و نظامی در فرودگاه بین‌المللی شهید دستغیب شیراز برگزار شد. 🔵 شایان ذکر است: یکی از این شهدای گمنام در سازمان قضایی نیروهای مسلح استان فارس تشییع و به خاک سپرده خواهد شد.
💢 برگزاری آگاه سازی حقوقی ویژه پلیس راه آهن زاگرس اندیمشک 🔶️کارگاه آموزش مسائل حقوقی و قضایی ویژه فرماندهان و کارکنان‌ پایور پلیس راه آهن زاگرس مستقر در شهرستان اندیمشک با حضور دکتر محمدحسین رئیس دادسرای نظامی ناحیه دزفول، سرهنگ نظری فرمانده و حجت‌الاسلام والمسلمین طاهری رییس عقیدتی سیاسی پلیس راه آهن زاگرس و رییس حفاظت اطلاعات انتظامی شهرستان اندیمشک برگزار گردید. 🔶️امیری معاون دادستان نظامی خوزستان ، در جمع کارکنان به تشریح برخی جرایم نظامی و تبیین جرایم انتخاباتی پرداخت و در پایان به سوالات و ابهامات حقوقی مکتوب و شفاهی حاضرین پاسخ داد.
✳️رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح خراسان رضوی: و نهی‌ازمنکر امری ذاتی برای اصلاح افراددرجامعه است 🔶 رضاچیتی فدافن رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح خراسان رضوی و معاون ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر خراسان رضوی در نیروهای مسلح این استان در دومین جلسه کمیته امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر نیروهای مسلح که به میزبانی ستاد فرماندهی انتظامی خراسان رضوی برگزار شد،گفت: امربه‌معروف و نهی‌ازمنکرامری ذاتی برای اصلاح افراد در جامعه است ووظیفه ای عمومی بشمار می‌رود.اصلاح درونی و ذاتی در افراد مهم‌ترین معروف بشمار می‌رود و باید با این روش برای مقابله با جنگ نفس آماده شد. 🔶این مقام قضایی با اشاره به اینکه امنیت موجود در کشور، امانتی از شهدا در دست ما است اعلام کرد: ما مدیون خون شهدا هستیم و باید با ترویج معروف و کاهش منکر این امانت را حفظ کنیم. شهدا جان خود را نثار کردند تا امروز ما در امنیت به مردم خدمت کنیم. 🔷 رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح خراسان رضوی عنوان کرد: اتحاد بین نیروهای مسلح سبب افزایش امنیت شده و همین امر زمینه کاهش منکرات در سطح جامعه را فراهم می‌کند. 🔶 وی در بخشی دیگر از این جلسه تصریح کرد: امروز دشمن از عفاف و حجاب به‌عنوان یک حربه استفاده کرده و برای ضربه‌زدن به‌نظام اسلامی سرمایه‌گذاری کرده است؛ ازاین‌رو باید در این حوزه بیشتر از آنچه دشمن طراحی کرده به‌صورت هدفمند گام برداشت.
هیات نظارت بر حسن اجرای "قانون احترام به آزادی های مشروع و حفظ حقوق شهروندی" از کلانتری ۱۱ و پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان مهاباد ✅ در اجرای ماده ۷ دستورالعمل اجرایی بند ۱۵ قانون احترام به آزادی های مشروع و حفظ حقوق شهروندی، علی ابراهیمی رئیس دادسرای نظامی ناحیه مهاباد با همراهی آقای پوراکبر دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مهاباد ضمن دیدار با کارکنان از دوایر مختلف واحدهای انتظامی صدرالاشاره بازدید و بر حمایت دستگاه قضا از ضابطین توام با پیشگیری از وقوع جرم در بین ایشان تاکید که لازمه این امر را قانون مداری و آشنایی با قوانین و مقررات توسط پرسنل دانستند. ✅ این مقام قضایی افزود: در راستای نظارت بر حسن انجام امور و اجرای دستورات قضایی ، بایستی به صورت مستمر از مراجع انتظامی بازدید به عمل آید که پس از بررسی و ارزیابی اقدامات، مسائل و مشکلات موجود احصاء شده و موارد لازم جهت برطرف کردن نقاط ضعف و تقویت موارد مثبت یادآوری گردد. ✅ در ادامه این مقام قضایی از تحت نظرگاه مشترک کلانتری ۱۱ و پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان مهاباد بازدید و ضمن بررسی چند فقره پرونده مطروحه ، نحوه نگهداری متهم در تحت نظرگاه ، دفاتر و فرم های مخصوص ثبت جزئیات پذیرش متهم و دفاتر ثبت وقایع ، موقعیت و محل بازداشتگاه و نحوه استقرار دوربین های نظارتی مورد بازرسی قرار گرفته و دستورات مقتضی صادر گردید.
🔹برگزاری آگاه سازی حقوقی و قضایی در سپاه چالدران 🔹حمزه درگاهی رییس دادسرای نظامی ناحیه خوی ضمن تشکیل کلاس آگاه سازی در سپاه چالدران در خصوص ممنوعیت های قانونی مداخله در احزاب سیاسی و انتخابات ، و در خصوص جرائم بر خلاف تکالیف نظامی و قانون بکارگیری سلاح برای پرسنل سخنرانی نمود و در پایان نیز سوالات مطرح شده پاسخ داد.
رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان بوشهر؛ معاون قضایی؛ دادستان نظامی و مسئول حفاظت و اطلاعات سازمان با فرماندهی حفاظت و اطلاعات دریابانی استان ⬅️در این دیدار رئیس سازمان ضمن تبریک انتصاب فرماندهی حفاظت اطلاعات بیان نمود: حفاظت اطلاعات چشم فرماندهی است و از این نظر مسئولیت خطیری بر عهده شماست؛ انشاالله که با استعانت از خداوند متعال بتوانید به نحو مطلوبی از کارکنان و نیروهای مسلح صیانت کنید. ⬅️وی افزود: سازمان قضایی هم در کنار حفاظت و اطلاعات به جهت پیشگیری و برخورد با جرم مصمم است و از این نظر اگر عملکرد شما نقض و ضعفی داشته باشد موجب می شود قضات ما هم در رسیدگی به خطا بیفتند لذا میبایست همه اقدامات فنی و لازم همانند گذشته با بی طرفی و حساسیت انجام شود. ⬅️در پایان همراهان رئیس سازمان قضایی استان نیز انتصاب فرماندهی حفاظت و اطلاعات را تبریک گفتند و برای ایشان آرزوی موفقیت در مسئولیت جدید را نمودند.
📌 از کارکنان پر تلاش سازمان قضایی نیروهای مسلح استان مازندران 🔰هشتمین جلسه ی اداری در سال ۱۴۰۲ با حضور کلیه ی کارکنان سازمان قضایی در ساری و هم زمان به صورت ویدئو کنفرانس برای کارکنان چالوس برگزار گردید. ✅گفتنی است در جلسه از از خانم ها کیادلیری ، داوودی و خدادادی و آقایان محمد حسن قلی پور ، جواد احسانی ، علی روح ورزی و مظفر سام دلیری به دلیل جدیت در انجام امورات محوله با اهدای لوح تقدیر و کارت هدیه تقدیر به عمل آمد.
آگاهسازی حقوقی و قضایی آمادگاه مهماتی شهید هادی الماسیان خرم‌آباد با حضور رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان ✳️ در کلاس آگاهسازی حقوقی و قضایی ویژه کارکنان پایور و وظیفه در آمادگاه مهماتی شهید هادی الماسیان خرم‌آباد برگزار گردید. ✅ امیر هوشنگ فتحی رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان لرستان گفت:عمل به قانون و اقدام بر اساس مستندات قانونی از سوی مسئولان امر برگزاری انتخابات، قطعاً توسط دستگاه قضایی رصد و پیگیری خواهد شد ✳️ایشان نظر به اهمیت برگزاری انتخابات شورای مجلس اسلامی در پایان سال جاری ضمن تشریح جرایم مرتبط با قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی بر تکالیف کارکنان در کمک به فراجا در برقراری امنیت انتخابات تاکید و سپس به تشریح موادی مرتبط با قانون مجازات جرایم نیروهای مسلح پرداخت.
💢سید محسن بنیمی؛منصب قضاء، یکی از مهمترین شئونات جامعه است که بر پایه عدل، قسط و احکام الهی استوار بوده و بارزترین جلوه آن گسترش عدالت و رضایت مندی مردم در سطح جامعه است. رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان اصفهان با معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان اصفهان 🔸سید محسن بنیمی رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان اصفهان با دکتر نوریان معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان اصفهان دیدار کرد . 🔸رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان اصفهان در این دیدار با اشاره به جایگاه منصب قضاوت بیان داشت؛منصب قضاء، یکی از مهمترین شئونات جامعه است که بر پایه عدل، قسط و احکام الهی استوار بوده و بارزترین جلوه آن گسترش عدالت در سطح جامعه است. 🔸وی افزود؛ خدمت به مردم محور فعالیت های قوه قضاییه است و ما باید آن را سر لوحه کارمان قرار دهیم.
📌دیدار مدیر کل منابع انسانی سازمان قضایی نیروهای مسلح با معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات آجا ✅ایمان حیدری مدیر کل منابع انسانی سازمان قضایی نیروهای مسلح به همراه ابراهیمی سرپرست اداره نظامیان جهت برقراری ارتباط برخط با سامانه های نیروی انسانی و رفاهی ستاد آجا با معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات آجا دیدار و گفتگو کرد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥  حجت الاسلام و المسلمین احمدرضا پورخاقان نماینده رئیس قوه قضاییه به شهرستان بیله سوار استان اردبیل و استقبال فرماندار، امام جمعه، مسئولان قضایی، نظامی و امنیتی این شهرستان
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌 نماينده رئيس قوه قضاييه به مقام شامخ شهدای مرزدار در شهرستان بیله سوار 🔰رئيس سازمان قضايي نيروهاي مسلح کشور به عنوان نماينده رئيس قوه قضاييه در سفر به استان اردبیل با حضور در مزار شهداي شهرستان بیله سوار به مقام والاي شهداي اين شهرستان اداي احترام كرد. ✅حجت الاسلام و المسلمین پورخاقان با اشاره به آرامش و امنیت مرزهای استان اردبیل گفت: با وجود نیروهای مسلح مقتدر و هوشیار در استان، امنیت برقرار است و اگر کسی بخواهد تهدیدی نسبت به امنیت استان و کشور ایجاد کند مرزبانان با قدرت با معاندین مبارزه خواهند کرد. 🔰این مقام عالی قضایی تصریح کرد: مردم با بصیرت مرزنشین، نیز مرزبانانی هستند که اجازه نمی‌دهند دشمن خدشه‌ای به تمامیت ارضی کشور  وارد  کند و آن را مورد تهدید قرار دهد. 🔰گفتنی است در سوم شهریور سال ۱۳۲۰ مرزداران غیور شهرستان مرزی بیله سوار در دفاع از مرز و بوم کشور در مقابل هجوم لشگر متجاوزین شوروی سابق مقاومت کرده و به درجه رفیع شهادت نایل آمدند.
📌 نماينده رئيس قوه قضاييه به مقام شامخ شهدای مرزدار در شهرستان بیله سوار ✅حجت الاسلام و المسلمین پورخاقان با اشاره به آرامش و امنیت مرزهای استان اردبیل گفت: با وجود نیروهای مسلح مقتدر و هوشیار و مردم با بصیرت مرزنشین در استان، امنیت برقرار است و اگر کسی بخواهد تهدیدی نسبت به امنیت استان و کشور ایجاد کند مرزبانان با قدرت با معاندین مبارزه خواهند کرد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥حضور میدانی و بررسی مشکلات گمرک و پایانه مرزی شهرستان بیله سوار استان اردبیل 🔰حجت الاسلام و المسلمین پورخاقان، رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح کل کشور با حضور در گمرک و پایانه مرزی بیله سوار ، از نزدیک مشکل صف‌های طولانی خودرو‌های سنگین که جهت بازرسی متوقف شده بودند را بررسی کرد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 نماینده رئیس قوه قضائیه از دادگستری شهرستان بیله سوار 🔰دیدار با کارکنان دادگستری شهرستان و بررسی مشکلات این اداره و ملاقات مردمی از برنامه های نماینده رئیس قوه قضائیه بود.
📌حضور عضو شورای عالی قوه قضاییه در جلسه شوراي تأمين شهرستان بیله سوار 🔰حجت الاسلام والمسلمین پورخاقان: از افتخارات جمهوری اسلامی ایران، استقلال قوه قضاییه می باشد که بدون تاثیرپذیری و سفارش گرفتن، کار خود را به نحو احسن انجام می دهد.
🔰بازدید حجت الاسلام والمسلمین پورخاقان از نقطه صفر مرزی و مناطق عملیاتی 🇮🇷رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح با حضور در پاسگاه دره قاسملو ضمن بررسی وضعیت مرز از تلاش‌های شبانه‌روزی مرزبان کشورمان قدردانی نمود، وی در این بازدید ضمن آنکه مرز مشترک با جمهوری آذربایجان را مرز دوستی نامید اظهار داشت هرگز به بدخواهان سعادت دو ملت اجازه نمی دهیم با شیطنت و دخالت های خود روابط خوب دو کشور را تحت تاثیر قرار دهند.
📌رئيس سازمان قضايي نيروهاي مسلح به عنوان نماينده رئيس قوه قضاييه با کارکنان قضایی و اداری دادگستری شهرستان بیله سوار دیدار و گفتگو کرد. 🔰حجت الاسلام و المسلمين احمدرضا پورخاقان در اين جلسه با اشاره به مسائل و موارد مطرح شده از سوی قضات و کارکنان اداری دادگستری بیله سوار اظهار داشت: ریاست قوه قضائیه رفع مشکلات معیشتی کارکنان خدوم قوه قضائیه را جزو اولویت‌های اصلی خود قرار داده و سایر مسئولان نیز از هیچ کوششی در این راه دریغ نخواهند کرد. ✅وي با اشاره به موضوع جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی در روزهای اخیر که تا به امروز منجر به شهادت بیش از شانزده هزار نفر از انسان های بی گناه بویژه زنان و کودکان شده است تصریح کرد:مساله امروز غزه، مهر باطلی بر حقوق بشر مورد ادعای آمریکا می باشد. ✅رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کل کشور اظهار داشت:بصیرت مردم در همه ادوار و مراحل موجب استحکام و تحکیم نظام جمهوری اسلامی ایران می گردد و دنیای امروز دنیای بیداری است و انشاالله نابودی ظلم و ستم و استکبار جهانی را شاهد خواهیم بود.
خانواده همکار تازه فوت شده دادگستری شهرستان بیله سوار توسط رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح ✅حجت الاسلام والمسلمین پورخاقان رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح به همراه جمعی از همکاران دادگستری شهرستان بیله سوار با خانواده‌ همکار فوت شده دادگستری این شهرستان دیدار و از نزدیک از آنان دلجویی کرد. ✅حجت الاسلام و المسلمین پورخاقان در دیدار با خانواده‌ شادروان داور کارگر، ضمن ابلاغ مراتب تسلیت رئیس معزز قوه قضائیه به پدر و خانواده این همکار خدوم که قرین به ۲۹ سال سابقه خدمت ارزشمند داشت، با اشاره به ضرورت تکریم خانواده همکاران بیان نمود: کارکنان سرمایه معنوی دستگاه قضایی هستند و تجلیل و سرکشی از آن‌ها باعث یادآوری زحمات آن‌ها برای مسئولان می‌شود.
✅برگزاری آگاهسازی حقوقی و قضایی در صنایع شهید شفیع زاده 🔶امیر سام نژاد دادستان نظامی استان قزوین اقدام به برگزاری کلاس آگاهسازی حقوقی و قضایی برای نیروهای کادر و سربازان وظیفه یگان حفاظت صنایع شهید شفیع زاده وابسته به وزارت دفاع کرد. 🔸در جریان این کلاس دادستان نظامی پس ارائه مباحثی از قانون مجازات جرائم نیروهای مسلح به سوالات و ابهامات حقوقی حاضرین در جلسه پاسخ داد.
📌 بمناسبت روز حسابدار در سازمان قضایی نیروهای مسلح استان اصفهان 🔸سید محسن بنیمی رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان اصفهان بمناسبت ۱۵ آذر روز حسابدار از آقایان محمدجواد منعمی و محمد علی عبدالغلامی با اهداء لوح تقدیر کرد.
جلسه تعامل و آموزش اعضای هیئت بدوی رسیدگی به تخلفات سپاه استان زنجان 📌جلسه تعامل و آموزش اعضای هیئت بدوی رسیدگی به تخلفات پرسنل سپاه انصار المهدی (عج ) استان به میزبانی سازمان قضایی زنجان برگزار شد. 📌 در این جلسه رئیس سازمان قضایی زنجان به تشریح کامل قوانین و مقررات تشکیل پرونده ها در این هیئت پرداخت و نکات آموزشی و حقوقی در خصوص نحوه تشکیل، رسیدگی و ارسال پرونده ها به سازمان قضایی را ارائه و در پایان به سوالات و ابهامات اعضا در این خصوص پاسخ داد. 📌 دکتر رحیمی از مسئولان سپاه و اعضای هیئت خواست تا در برگزاری منظم و صحیح جلسات و همچنین رعایت نکات قانونی در این خصوص اهتمام ویژه ای داشته و به موقع، بصورت کامل و بدون هیچ گونه کاستی پرونده ها را برای رسیدگی های بعدی به سازمان قضایی ارائه دهند.