eitaa logo
سازمان قضایی نیروهای مسلح
2.4هزار دنبال‌کننده
26.3هزار عکس
922 ویدیو
609 فایل
آرمان سازمان قضایی نیروهای مسلح، تحقق عدالت کیفری و پشتیبانی ازحقوق جامعه،افرادو دفاع از امنیت آنان از راه مقابله با جرائم نظامی وانتظامی می باشد. مارا در سروش و ایتا دنبال کنید splus.ir/imjiran eitaa.com/imjiran
مشاهده در ایتا
دانلود
✳️بر پایی و فضا سازی سازمان قضایی نیروهای پمسلح استان سیستان و بلوچستان بمناسبت آغاز دهه فجر 🔶همزمان با آغاز دهه مبارک فجر، برپایی نمایشگاه انقلاب اسلامی و فضا سازی مناسب در سازمان و پخش سرودهای انقلابی، با هدف آشنایی مراجعه کنندگان با انقلاب اسلامی و ترویج و اشاعه اهداف به وجود آمدن انقلاب اسلامی در سازمان سیستان و بلوچستان بر پا شد. 🟦گفتنی است این نمایشگاه تا پایان دهه فجر برای بازدید مراجعه کنندگان برقرار است.
صمیمی مدیر کل حفاظت و اطلاعات سازمان قضایی نیروهای مسلح با کارکنان سازمان قضایی خراسان جنوبی 🔶 مسلم محمدیاران، مدیر کل حفاظت و اطلاعات سازمان قضایی در نشست با کارکنان سازمان خراسان جنوبی، ضمن عرض خدا قوت بیان نمود: خراسان جنوبی استانی بی حاشیه و بحمدالله بدون مشکل حفاظتی است که نتیجه همدلی همکاران قضایی و اداری می باشد. 🔶 وی با اشاره به اینکه سازمان قضایی در بین نیروهای مسلح رویه ساز است، گفت: خراسان جنوبی به لحاظ عِدّه و عُدّه نیروهای مسلح مستقر در استان از جایگاه ویژه ای برخوردار است. 🔶این مقام قضایی در پایان با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که فرموده اند: هیچ کس حق ندارد سازمان قضایی نیروهای مسلح را تضعیف نماید گفت: به نحوی باید عمل نمود که جایگاه و شأن سازمان در بین نیروهای مسلح حفظ شود.
تعاملی مدیرکل حفاظت اطلاعات سازمان قضایی نیروهای مسلح با فرماندهان ارشد سپاه انصارالرضا علیه السلام و انتظامی خراسان جنوبی 🔰در این نشست، علاوه بر مسؤلان سازمان قضائی خراسان جنوبی، رئیس عقیدتی سیاسی و رئیس حفا ارشد انتظامی نیز حضور داشتند.
إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُون همکار ارجمند؛ جناب آقای میرشکاری سلام علیکم ارتحال مادر گرامی‌تان موجب تألم و تأثر گردید؛ مصیبت وارده را خدمت شما و سایر بازماندگان محترم تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند رحمان علوّ درجات برای آن مرحومه و صبر جمیل برای جنابعالی و سایر بازماندگان مسئلت می‌نمایم. پورخاقان رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح
إِنَّـا لِـلَّـهِ وَ إِنَّـا إِلَـیْـهِ رَاجِـعُـون باخبر شدیم مادر گرامی جناب آقای میرشکاری همکار محترم سازمان قضایی نیروهای مسلح استان فارس دار فانی را وداع گفتند؛ ضمن عرض تسلیت به این همکار ارجمند، علوّ درجات برای آن مرحومه از درگاه خداوند متعال و برای بازماندگان صبر مسئلت می نماییم. اداره کل حوزه ریاست سازمان قضایی نیروهای مسلح
✳️ معاون اول سازمان قضایی نیروهای مسلح با مسئولین و کارکنان سازمان قضایی استان لرستان 🔹محمد جعفر شهبازی معاون اول سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور، در جمع کارکنان سازمان قضایی استان لرستان ضمن تبریک ایام الله دهه فجر به تشریح کلی برنامه های سازمان قضایی پرداخت. ✳️ایشان در ادامه نیروی انسانی را مهمترین سرمایه سازمان قضایی دانست و ضمن تشکر از زحمات کادر قضایی و کارکنان خدوم سازمان لرستان عملکرد این مجموعه را مثبت ارزیابی کرد و برای حل مشکلات مطروحه قول مساعد داد. ✳️امیر هوشنگ فتحی رئیس سازمان قضایی استان لرستان ضمن خیر مقدم به معاون اول سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور به سازمان قضایی لرستان، گزارش کاملی از اقدامات انجام شده در سازمان قضایی لرستان ارائه و به بیان برخی مشکلات از جمله مکان فعلی سازمان، کمبود نیرو، خودرو و همچنین دغدغه های معیشتی پرسنل پرداخت. ✳️ در پایان قضات و کارکنان سازمان قضایی استان لرستان بصورت چهره به چهره با معاون اول سازمان قضایی نیروهای مسلح دیدار و گفتگو نمود.
جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم نیروهای مسلح استان لرستان با حضور معاون اول سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور ❇️دومین جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم نوپدید و نوظهور در فضای مجازی با حضور معاون اول سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور، مسئولین سازمان قضایی استان، فرماندهان ارشد و مسئولین یگانهای نظامی و انتظامی، در سپاه حضرت اباالفضل علیه السلام استان لرستان برگزار شد👇
❇️محمد جعفر شهبازی معاون اول سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور در این جلسه گفت: امنیت از اساسی ترین نیازهای بشری است و به فرمایش امام معصوم یک نعمت مجهول است که متاسفانه شاید ما به اهمیت آن پی نبرده باشیم. این مقام قضایی افزود: اگر امنیت نباشد، کلیه بسترهای لازم برای رشد و شکوفایی یک مملکت مورد خدشه قرار می‌گیرد. همچنین اگر برای تهدیدها برنامه نداشته باشیم تمام بسترهای پیشرفت و آسایش بهم خواهد خورد. ❇️ایشان افزود: متولیان برقراری امنیت نیروهای مسلح هستند و دشمن به این موضوع پی برده است و برای این نیروهای نظامی، برنامه ریزی کرده است، لذا اهمیت پیشگیری از وقوع جرم این است که اگر برنامه نداشته باشیم، دشمن به اهداف شیطانی خود نزدیکتر خواهد شد که بر همین اساس، در اصل ۱۵۶ قانون اساسی، پیشگیری از وقوع جرم برای ما تکلیف شده است. ✳️وی در پایان، جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم در موضوع جرائم مرتبط با فضای مجازی در استان لرستان را مثبت ارزیابی کرد و در مجموع عملکرد کمیسیون ها و شورای استانی قابل قبول دانست.
✳️در ابتدای این جلسه رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان لرستان ضمن خیر مقدم به مسئولین و فرماندهان ارشد نظامی به ویژه دکتر شهبازی معاون اول سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور در شورای دوم پیشگیری استان لرستان، خاطر نشان کرد: پیشگیری از جرم نخستین گام برای تحقق عدالت کیفری است. پیدایش فناوری های نوین، انسان عصر حاضر را با تحولاتی شگرف مواجه نموده است و به موازات این توسعه، گستره بی پایانی از فرصت های مجرمانه در فضای سایبر، به منصه ظهور رسیده است بنابراین در این فضا هزینه ارتکاب جرم باید افزایش یابد. ✳️ این مقام قضایی گفت: هدف از تشکیل این جلسه تدوین و ارائه راهکارهای پیشگیری از وقوع جرم است، مع الوصف ایجاد ممنوعیت یا محدودیت برای دسترسی به داده ها، کنترل و بازرسی خروجی ها و کاهش گمنامی کاربران و آموزش مستمر هدفمند و توام با نظارت صحیح و اصولی با نخبه گزینی از جمله راهکارها، جهت پیش بینی و پیشگیری از جرائم نو ظهور در فضای مجازی به شمار می رود. ❇️وی افزود: پیشگیری از وقوع جرم همواره از تاکیدات فرماندهی معظم کل قوا می باشد و امیدواریم شورای استانی پیشگیری بعنوان یک نهاد تصمیم ساز بتواند وظایف و اهداف مدنظر را به مقصود نهایی برساند. 📌همچنین حسن مرادی دادستان نظامی استان ضمن ارائه گزارشی از روند کمیسیون‌های پیشگیری از وقوع جرم در یگان‌ها بیان داشت: طبق اصل ۱۵۶ قانون اساسی یکی از وظایف قوه قضائیه موضوع پیشگیری از وقوع جرم است که سازمان قضایی نیروهای مسلح در این مورد پیشگام می باشد. ✳️دادستان نظامی افزود: در راه‌کارهای تحولی ضمن اجرای دقیق و تحقق آثار و نتایج پیش بینی شده می توان موجبات ارتکاب جرائم مذکور در دستور العمل را تا حد بسیاری کاهش داد و باید یگانها در موضوع اعلام به موقع جرائم، آموزش و شناسایی بسترهای علمی رسانه ای حداکثر توان خود را بکار گیرند، قبلاً در کمیسیون‌های پیشگیری از وقوع جرم چند راهکار اصلی جهت اجرایی نمودن تصویب شده بود که یک راهکار، آموزش و بالا بردن سطح سواد رسانه ای کارکنان کادر و وظیفه و خانواده های آنها به تفکیک با استفاده از کارشناسان خبره بود که خوشبختانه در یگانها این راهکار اجرایی شده است و کارگاههای آموزشی مختلفی برگزار شده، از آنجایی که آموزش همیشگی باید باشد در سال، چند کارگاه آموزشی برگزار میشود و قضات سازمان قضایی استان در خصوص برگزاری کلاسهای آگاهسازی با یگانها همکاری لازم را دارند. 📌شایان ذکر است فرماندهان نظامی گزارش عملکرد یگان خود را در خصوص اجرایی شدن مصوبات کمیسیون‌های پیشگیری از وقوع جرم به صورت پاور پوینت ارائه دادند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌 معاون اول سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور با صدا و سیمای استان لرستان ✳️معاون اول سازمان قضائی نیروهای مسلح کشور از تشکیل کمیسیون‌های تخصصی پیشگیری از وقوع جرم در نیروهای مسلح تشکیل شده،گفت: استفاده از فضای مجازی و اینترنت آسیب‌هایی را برای همه افراد به همراه دارد، کما اینکه با توجه به تلاش دشمن، احتمال این آسیب در بین نیروهای مسلح نیز وجود دارد. ❇️وی خاطرنشان کرد: یکی از برنامه‌های سازمان قضائی پیشگیری از وقوع جرائم نوپدید در فضای مجازی است. معاون اول سازمان قضائی نیروهای مسلح کشور از تشکیل کمیسیون‌های تخصصی پیشگیری از وقوع جرم در نیروهای مسلح تشکیل شده، بیان داشت: با تعاملی که بین سازمان قضائی و نیروهای مسلح وجود دارد کمیسیون‌های تخصصی پیشگیری از وقوع جرم در نیروهای مسلح تشکیل شده است. شهبازی بیان داشت: همچنین در این خصوص کمیسیون قضائی در سازمان شکل گرفته است.
💢 معاون دادستان نظامی سیستان و بلوچستان از مراکز انتظامی زاهدان 🔶 بهرام صمدی معاون دادستان نظامی سیستان و بلوچستان در راستای پایش حقوق شهروندی و امنیت اجتماعی ، از کلانتری های ۱۶ و ۱۷ و بازداشتگاه پلیس آگاهی و اطلاعات شهرستان زاهدان بازدید کرد. 🔶در این بازدید معاون دادستان نظامی استان با رؤسا و مدیریت های بخش های مختلف این چند مرکز دیدار و گفتگو کرد. 🔸معاون دادستان نظامی سیستان و بلوچستان در راستای اجرای ماده ۶۰۷ قانون آیین دادرسی کیفری در خصوص نظارت بر حسن اجرای وظایف ضابطان قضایی ، بازرسی کلانتری ۱۶و۱۷ بازداشتگاه های پلیس اطلاعات و آگاهی را نیز مورد بازرسی قرار داد. 🔸بازدید از بازداشتگاه ها، بررسی دفاتر ثبت شکایات و مراجعات مردمی کلانتری های ۱۶ و ۱۷ صمدی دیگر برنامه های این مقام قضایی بود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✳️پخش تصاویر برگزاری دومین جلسه استانی پیشگیری از وقوع جرم نیروهای مسلح استان یزد با حضور دکتر شیرود بزرگی مدیر کل پیشگیری از وقوع جرم عفو و سجل قضایی، از شبکه استان
❇️ برگزاری چهارمین از وقوع جرم مرکز آموزش شهید هاشمی نژاد خراسان شمالی ✳️ چهارمین کمیسیون پیشگیری از وقوع جرم مرکز آموزش شهید هاشمی نژاد شهرستان شیروان در خراسان شمالی با محوریت اجرایی کردن راهکارهای موثر پیشگیری از وقوع جرایم نوپدید مرتبط با فضای مجازی با حضور محمود رحمانی دادستان نظامی استان برگزار شد. ✅ در این کمیسون پیشگیری، حاضران به جمع بندی و ارائه گزارش اجرایی کردن مصوبات در راستای پیشگیری از وقوع حرائم مرتبط با فضای مجازی و نتایج حاصله،میزان اثرگذاری اقدامات در کاهش جرایم و چالش ها و نقاط قوت و ضعف آن در یگان پرداختتد. ✅ شایان ذکر است پس از این کمیسیون، یک دوره کلاس آگاه سازی حقوقی نیز توسط رحمانی در جمع ۸۵۰ نفره با موضوع جرایم مرتبط با فضای مجازی، جرایم انتخاباتی، وظایف ضابطان و قانون مجازات جرایم نیروهای مسلح، تشکیل و در پایان به سوالات و ابهامات حقوقی مطرح شده پاسخ داده شد.
❇️ به مناسبت سالگرد پیروزی شکوهمند برگزار شد؛ ✳️ مسابقه والیبال کارکنان سازمان قضایی خراسان شمالی و دادگستری کل استان ✅ به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی یک دوره مسابقه والیبال ویژه کارکنان سازمان قضایی خراسان شمالی در مصاف کارکنان دادگستری کل استان برگزار شد. ✅ در پایان این دوره از مسابقات که توسط مهدی نوده مسئول امور ورزشی سازمان قضایی نیروهای مسلح خراسان شمالی در ایام الله دهه مبارک فجر برگزار شد، تیم سازمان قضایی استان افتخار برد را به خود اختصاص داد.
❇️ برگزاری کلاس قضایی ویژه کارکنان پایور فرماندهی انتظامی شهرستان جاجرم در خراسان شمالی ✳️ یک دوره کلاس آکاهسازی قضایی و حقوقی، توسط علیرضا الهی منش معاون دادستان نظامی خراسان شمالی ویژه کارکنان پایور فرماندهی انتظامی شهرستان جاجرم برگزار شد. ✅ الهی منش در این‌ کلاس آگاه سازی در خصوص پیشگیری از جرایم فضای مجازی، جرایم انتخاباتی، قانون مجازات جرایم‌ نیروهای مسلح و وظایف ضابطان با توجه به قاون آیین دادرسی کیفری مطالبی را مطرح کرد و در پایان به سؤالات قضایی حاضران پاسخ داد. ✅ الهی منش پس از این کلاس آگاه سازی، در اجرای ماده ۶.۷ قانون آیین دادرسی کیفری و نظارت بر رعایت حقوق شهروندی با حضور در پاسگاه سارمران فرماندهی انتظامی شهرستان اسفراین نبز، گزارشات و پرونده های قضایی را بررسی و از تحت نظرگاه این‌ پاسگاه بازدید کرد.
مسابقات ورزشی ویژه ایام دهه فجر در سازمان قضایی نیروهای مسلح استان کرمان 📌همزمان با ایام الله دهه فجر یک دوره مسابقات فوتسال بین تیم کارکنان سازمان و سربازان وظیفه و فرزندان کارکنان و مسابقات تنیس روی میز نیز برگزار گردید.
⬆️ و معارفه فرمانده پایگاه بسیج شهید احمد کاظمی سازمان قضایی نیروهای مسلح استان البرز ⬆️مراسم تودیع و معارفه فرمانده پایگاه بسبج شهید احمد کاظمی سازمان قضایی نیروهای مسلح استان البرز با حضور سرهنگ علیزاده در نمازخانه سازمان برگزار شد. ⬆️ایرج عباسی رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان البرز در این جلسه ضمن تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه فجر افزود: از زمان تشکیل بسیج شاهد نقش آفرینی این شجره طیبه بوده ایم. ⬆️وی در ادامه ضمن اشاره به حضور اقشار مختلف مردم در بسیج اظهار داشت: بسیج یعنی خدمت برای رضای مردم، نظام و انقلاب بدون هیچ گونه ادعایی، بسیج یعنی مبارزه با فساد، عدالت خواهی و تظلم خواهی. ⬆️سرهنگ علیزاده فرمانده پایگاه بسیج ادارات استان البرز در این دیدار ضمن تشکر و قدردانی از زحمات فرماندهان سابق سازمان گفت: این انقلاب اسلامی مردمی بوده و فلسفه وجودی این نظام مردم هستند. ⬆️وی در ادامه با توجه به نقش آفرینی بسیج افزود: بسیجی به لباس نیست، بسیجی به فکر و اندیشه هست و هر جا شاهد سختی و مشکلی بودیم این بسیج بود که وارد عمل شد.بسیج در دفاع مقدس شبیه آهن گداخته شده است. ⬆️فرمانده بسیج ادارات استان البرز ضمن تاکید بر این که جنگ بین حق و باطل ابدی است، اظهار داشت:ید اجرایی ولایت در جامعه بسیج است. ⬆️گفتنی است در این مراسم از زحمات حمید سلطانیان فرمانده سابق بسیج سازمان البرز با اهدای لوح تقدیر و حامد اسفندی به عنوان فرمانده جدید پایگاه بسیج شهید احمد کاظمی معرفی شد.
📌 رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان اصفهان در مراسم ایام الله دهه مبارک فجر در دادگستری کل استان اصفهان 🔸سید محسن بنیمی رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان اصفهان در مراسم ایام الله دهه مبارک فجر که با سخنرانی حضرت حجت الاسلام والمسلمین موحدی آزاد دادستان محترم کل کشور در دادگستری کل استان اصفهان برگزار گردید شرکت نمود .
📌حال و هوای سازمان قضایی نیروهای مسلح استان اصفهان در طلیعه فجر چهل و پنجم 🔸بمناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر و همزمان با لحظه تاریخی ورود حضرت امام خمینی (رحمة الله علیه) به میهن اسلامی سازمان قضایی نیروهای مسلح استان اصفهان با پخش نواهای انقلابی و برپایی ایستگاه صلواتی این روز را جشن گرفتند.
🇮🇷 بندی سازمان قضایی نیروهای مسلح استان اصفهان به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر
✳️ میزخدمت بمناسبت آغاز دهه فجردر سازمان قضایی نیروهای مسلح خراسان رضوی 🔶همزمان با آغازین روز از دهه مبارک فجر، میز خدمتی باحضورقضات دادسرا و دادگاه سازمان قضایی نیروهای مسلح خراسان رضوی برپا شده که در این میز خدمت به راهنمایی مراجعین در خصوص موضوعات حقوقی و صلاحیت های رسیدگی سازمان قضایی نیروهای مسلح و رسیدگی به درخواست های مراجعین می پردازند. 🔷در این میز خدمت پذیرایی از آنها نیز برنامه ریزی شده است.
🇮🇷 نمایشگاه به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی در سازمان قضایی نيروهای مسلح گیلان 🇮🇷همزمان با شروع دهه فجر انقلاب اسلامی نمایشگاه عکس انقلاب، در سازمان قضایی نيروهای مسلح گیلان افتتاح شد. 🇮🇷در حاشیه این نمایشگاه، دستاوردهای سازمان قضایی استان در سال جاری در معرض دید بازدید کنندگان قرار گرفت. 🇮🇷همچنین همزمان با ورود تاریخی امام راحل به کشور در سال ۱۳۵۷ بانگ طنین آمیز الله اکبر و سرود انقلابی از سیستم‌های صوتی مرکزی سازمان پخش گردید.
✳️ رئیس سازمان قضایی گلستان در مراسم اهداء لوح تقدیر ارسالی دادستان انتظامی قضات به قضات سازمان قضایی گلستان مطرح کرد: موفقیت در ارزيابي های درون و برون سازمانی باعث اعتبار هرچه بيشتر سازمان خواهد شد. ♦️طی مراسمی تقدیر ارسالی انتظامی قضات به قضات سازمان قضایی نیروهای مسلح گلستان اهداء شد. 📌دکتر غلام الواری در این مراسم گفت: کیفیت رسیدگی های قضایی یک موضوع مهم در سازمان قضایی است، چرا که آراء قضات سازمان از سوی دستگاه های نظارتی مختلف مورد ارزيابي قرار می گیرد. 🔸وی افزود: موفقیت در ارزيابي های درون و برون سازمانی باعث اعتبار هرچه بيشتر سازمان شده و از اهمیت ویژه ای برخوردار است. 🔸این مقام مسئول خاطر نشان کرد: در این بازرسی ها پرونده هاي سازمان از جهت سیر مراحل رسیدگی، انطباق آراء با قانون و دیگر موارد بررسی شده و نقاط قوت و ضعف آن مشخص می گردد. 🔸الواری خاطر نشان کرد: خوشبختانه در سال جاری دادسراي انتظامي قضات با ارسال لوح تقدیر برای رئیس سازمان، دادستان نظامی و دیگر قضات، رضايت خود را اعلام نموده که بیانگر تلاش و دقت نظر قضات سازمان است. 🔸رئیس سازمان قضایی گلستان اظهار داشت: طبق قانون اشخاص مختلفی به طور غیر مستقیم در فرایند دادرسی حضور دارند، ولی مسوولیت اصلی صدور آراء با شخص قاضی است و انتظار داریم با تبحر قضات در این خصوص به موفقیت های بیشتری دست یابیم.
📌 شهدای کرمانشاه غبارروبی و عطرافشانی شد 🖋گلزار شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس در کرمانشاه به‌مناسبت گرامی‌داشت دهه مبارک فجر با حضور رئیس سازمان قضایی استان، دادستان نظامی و تعدادی از همکاران سازمان قضایی نیروهای مسلح استان کرمانشاه و اقشار مختلف مردم در فضایی معنوی غبارروبی، عطرافشانی شد.
🇮🇷 🔺بازدید رئیس دادسرای نظامی ناحیه تربت حیدریه از پروژه منازل سازمانی تیپ ۱۷۷ متحرک هجومی شهیدنصراصفهانی نزاجا 🔸همچنین در آیین تکمیل پروژه مذکور با پیگیری رییس دادسرای نظامی ناحیه تربت حیدریه و موافقت فرمانده محترم نزاجا امیر سرتیپ کیومرث حیدری دستور واگذاری یکی دیگر از این واحدها جهت استفاده از کارکنان این دادسرا صادر و واحد مذکور تحویل احدی از همکاران اداری گردید.