eitaa logo
سازمان قضایی نیروهای مسلح
2.4هزار دنبال‌کننده
26.3هزار عکس
922 ویدیو
609 فایل
آرمان سازمان قضایی نیروهای مسلح، تحقق عدالت کیفری و پشتیبانی ازحقوق جامعه،افرادو دفاع از امنیت آنان از راه مقابله با جرائم نظامی وانتظامی می باشد. مارا در سروش و ایتا دنبال کنید splus.ir/imjiran eitaa.com/imjiran
مشاهده در ایتا
دانلود
💢 معاون دادستان نظامی سیستان و بلوچستان از مراکز انتظامی زاهدان 🔶 بهرام صمدی معاون دادستان نظامی سیستان و بلوچستان در راستای پایش حقوق شهروندی و امنیت اجتماعی ، از کلانتری های ۱۶ و ۱۷ و بازداشتگاه پلیس آگاهی و اطلاعات شهرستان زاهدان بازدید کرد. 🔶در این بازدید معاون دادستان نظامی استان با رؤسا و مدیریت های بخش های مختلف این چند مرکز دیدار و گفتگو کرد. 🔸معاون دادستان نظامی سیستان و بلوچستان در راستای اجرای ماده ۶۰۷ قانون آیین دادرسی کیفری در خصوص نظارت بر حسن اجرای وظایف ضابطان قضایی ، بازرسی کلانتری ۱۶و۱۷ بازداشتگاه های پلیس اطلاعات و آگاهی را نیز مورد بازرسی قرار داد. 🔸بازدید از بازداشتگاه ها، بررسی دفاتر ثبت شکایات و مراجعات مردمی کلانتری های ۱۶ و ۱۷ صمدی دیگر برنامه های این مقام قضایی بود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✳️پخش تصاویر برگزاری دومین جلسه استانی پیشگیری از وقوع جرم نیروهای مسلح استان یزد با حضور دکتر شیرود بزرگی مدیر کل پیشگیری از وقوع جرم عفو و سجل قضایی، از شبکه استان
❇️ برگزاری چهارمین از وقوع جرم مرکز آموزش شهید هاشمی نژاد خراسان شمالی ✳️ چهارمین کمیسیون پیشگیری از وقوع جرم مرکز آموزش شهید هاشمی نژاد شهرستان شیروان در خراسان شمالی با محوریت اجرایی کردن راهکارهای موثر پیشگیری از وقوع جرایم نوپدید مرتبط با فضای مجازی با حضور محمود رحمانی دادستان نظامی استان برگزار شد. ✅ در این کمیسون پیشگیری، حاضران به جمع بندی و ارائه گزارش اجرایی کردن مصوبات در راستای پیشگیری از وقوع حرائم مرتبط با فضای مجازی و نتایج حاصله،میزان اثرگذاری اقدامات در کاهش جرایم و چالش ها و نقاط قوت و ضعف آن در یگان پرداختتد. ✅ شایان ذکر است پس از این کمیسیون، یک دوره کلاس آگاه سازی حقوقی نیز توسط رحمانی در جمع ۸۵۰ نفره با موضوع جرایم مرتبط با فضای مجازی، جرایم انتخاباتی، وظایف ضابطان و قانون مجازات جرایم نیروهای مسلح، تشکیل و در پایان به سوالات و ابهامات حقوقی مطرح شده پاسخ داده شد.
❇️ به مناسبت سالگرد پیروزی شکوهمند برگزار شد؛ ✳️ مسابقه والیبال کارکنان سازمان قضایی خراسان شمالی و دادگستری کل استان ✅ به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی یک دوره مسابقه والیبال ویژه کارکنان سازمان قضایی خراسان شمالی در مصاف کارکنان دادگستری کل استان برگزار شد. ✅ در پایان این دوره از مسابقات که توسط مهدی نوده مسئول امور ورزشی سازمان قضایی نیروهای مسلح خراسان شمالی در ایام الله دهه مبارک فجر برگزار شد، تیم سازمان قضایی استان افتخار برد را به خود اختصاص داد.
❇️ برگزاری کلاس قضایی ویژه کارکنان پایور فرماندهی انتظامی شهرستان جاجرم در خراسان شمالی ✳️ یک دوره کلاس آکاهسازی قضایی و حقوقی، توسط علیرضا الهی منش معاون دادستان نظامی خراسان شمالی ویژه کارکنان پایور فرماندهی انتظامی شهرستان جاجرم برگزار شد. ✅ الهی منش در این‌ کلاس آگاه سازی در خصوص پیشگیری از جرایم فضای مجازی، جرایم انتخاباتی، قانون مجازات جرایم‌ نیروهای مسلح و وظایف ضابطان با توجه به قاون آیین دادرسی کیفری مطالبی را مطرح کرد و در پایان به سؤالات قضایی حاضران پاسخ داد. ✅ الهی منش پس از این کلاس آگاه سازی، در اجرای ماده ۶.۷ قانون آیین دادرسی کیفری و نظارت بر رعایت حقوق شهروندی با حضور در پاسگاه سارمران فرماندهی انتظامی شهرستان اسفراین نبز، گزارشات و پرونده های قضایی را بررسی و از تحت نظرگاه این‌ پاسگاه بازدید کرد.
مسابقات ورزشی ویژه ایام دهه فجر در سازمان قضایی نیروهای مسلح استان کرمان 📌همزمان با ایام الله دهه فجر یک دوره مسابقات فوتسال بین تیم کارکنان سازمان و سربازان وظیفه و فرزندان کارکنان و مسابقات تنیس روی میز نیز برگزار گردید.
⬆️ و معارفه فرمانده پایگاه بسیج شهید احمد کاظمی سازمان قضایی نیروهای مسلح استان البرز ⬆️مراسم تودیع و معارفه فرمانده پایگاه بسبج شهید احمد کاظمی سازمان قضایی نیروهای مسلح استان البرز با حضور سرهنگ علیزاده در نمازخانه سازمان برگزار شد. ⬆️ایرج عباسی رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان البرز در این جلسه ضمن تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه فجر افزود: از زمان تشکیل بسیج شاهد نقش آفرینی این شجره طیبه بوده ایم. ⬆️وی در ادامه ضمن اشاره به حضور اقشار مختلف مردم در بسیج اظهار داشت: بسیج یعنی خدمت برای رضای مردم، نظام و انقلاب بدون هیچ گونه ادعایی، بسیج یعنی مبارزه با فساد، عدالت خواهی و تظلم خواهی. ⬆️سرهنگ علیزاده فرمانده پایگاه بسیج ادارات استان البرز در این دیدار ضمن تشکر و قدردانی از زحمات فرماندهان سابق سازمان گفت: این انقلاب اسلامی مردمی بوده و فلسفه وجودی این نظام مردم هستند. ⬆️وی در ادامه با توجه به نقش آفرینی بسیج افزود: بسیجی به لباس نیست، بسیجی به فکر و اندیشه هست و هر جا شاهد سختی و مشکلی بودیم این بسیج بود که وارد عمل شد.بسیج در دفاع مقدس شبیه آهن گداخته شده است. ⬆️فرمانده بسیج ادارات استان البرز ضمن تاکید بر این که جنگ بین حق و باطل ابدی است، اظهار داشت:ید اجرایی ولایت در جامعه بسیج است. ⬆️گفتنی است در این مراسم از زحمات حمید سلطانیان فرمانده سابق بسیج سازمان البرز با اهدای لوح تقدیر و حامد اسفندی به عنوان فرمانده جدید پایگاه بسیج شهید احمد کاظمی معرفی شد.
📌 رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان اصفهان در مراسم ایام الله دهه مبارک فجر در دادگستری کل استان اصفهان 🔸سید محسن بنیمی رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان اصفهان در مراسم ایام الله دهه مبارک فجر که با سخنرانی حضرت حجت الاسلام والمسلمین موحدی آزاد دادستان محترم کل کشور در دادگستری کل استان اصفهان برگزار گردید شرکت نمود .
📌حال و هوای سازمان قضایی نیروهای مسلح استان اصفهان در طلیعه فجر چهل و پنجم 🔸بمناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر و همزمان با لحظه تاریخی ورود حضرت امام خمینی (رحمة الله علیه) به میهن اسلامی سازمان قضایی نیروهای مسلح استان اصفهان با پخش نواهای انقلابی و برپایی ایستگاه صلواتی این روز را جشن گرفتند.
🇮🇷 بندی سازمان قضایی نیروهای مسلح استان اصفهان به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر
✳️ میزخدمت بمناسبت آغاز دهه فجردر سازمان قضایی نیروهای مسلح خراسان رضوی 🔶همزمان با آغازین روز از دهه مبارک فجر، میز خدمتی باحضورقضات دادسرا و دادگاه سازمان قضایی نیروهای مسلح خراسان رضوی برپا شده که در این میز خدمت به راهنمایی مراجعین در خصوص موضوعات حقوقی و صلاحیت های رسیدگی سازمان قضایی نیروهای مسلح و رسیدگی به درخواست های مراجعین می پردازند. 🔷در این میز خدمت پذیرایی از آنها نیز برنامه ریزی شده است.
🇮🇷 نمایشگاه به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی در سازمان قضایی نيروهای مسلح گیلان 🇮🇷همزمان با شروع دهه فجر انقلاب اسلامی نمایشگاه عکس انقلاب، در سازمان قضایی نيروهای مسلح گیلان افتتاح شد. 🇮🇷در حاشیه این نمایشگاه، دستاوردهای سازمان قضایی استان در سال جاری در معرض دید بازدید کنندگان قرار گرفت. 🇮🇷همچنین همزمان با ورود تاریخی امام راحل به کشور در سال ۱۳۵۷ بانگ طنین آمیز الله اکبر و سرود انقلابی از سیستم‌های صوتی مرکزی سازمان پخش گردید.
✳️ رئیس سازمان قضایی گلستان در مراسم اهداء لوح تقدیر ارسالی دادستان انتظامی قضات به قضات سازمان قضایی گلستان مطرح کرد: موفقیت در ارزيابي های درون و برون سازمانی باعث اعتبار هرچه بيشتر سازمان خواهد شد. ♦️طی مراسمی تقدیر ارسالی انتظامی قضات به قضات سازمان قضایی نیروهای مسلح گلستان اهداء شد. 📌دکتر غلام الواری در این مراسم گفت: کیفیت رسیدگی های قضایی یک موضوع مهم در سازمان قضایی است، چرا که آراء قضات سازمان از سوی دستگاه های نظارتی مختلف مورد ارزيابي قرار می گیرد. 🔸وی افزود: موفقیت در ارزيابي های درون و برون سازمانی باعث اعتبار هرچه بيشتر سازمان شده و از اهمیت ویژه ای برخوردار است. 🔸این مقام مسئول خاطر نشان کرد: در این بازرسی ها پرونده هاي سازمان از جهت سیر مراحل رسیدگی، انطباق آراء با قانون و دیگر موارد بررسی شده و نقاط قوت و ضعف آن مشخص می گردد. 🔸الواری خاطر نشان کرد: خوشبختانه در سال جاری دادسراي انتظامي قضات با ارسال لوح تقدیر برای رئیس سازمان، دادستان نظامی و دیگر قضات، رضايت خود را اعلام نموده که بیانگر تلاش و دقت نظر قضات سازمان است. 🔸رئیس سازمان قضایی گلستان اظهار داشت: طبق قانون اشخاص مختلفی به طور غیر مستقیم در فرایند دادرسی حضور دارند، ولی مسوولیت اصلی صدور آراء با شخص قاضی است و انتظار داریم با تبحر قضات در این خصوص به موفقیت های بیشتری دست یابیم.
📌 شهدای کرمانشاه غبارروبی و عطرافشانی شد 🖋گلزار شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس در کرمانشاه به‌مناسبت گرامی‌داشت دهه مبارک فجر با حضور رئیس سازمان قضایی استان، دادستان نظامی و تعدادی از همکاران سازمان قضایی نیروهای مسلح استان کرمانشاه و اقشار مختلف مردم در فضایی معنوی غبارروبی، عطرافشانی شد.
🇮🇷 🔺بازدید رئیس دادسرای نظامی ناحیه تربت حیدریه از پروژه منازل سازمانی تیپ ۱۷۷ متحرک هجومی شهیدنصراصفهانی نزاجا 🔸همچنین در آیین تکمیل پروژه مذکور با پیگیری رییس دادسرای نظامی ناحیه تربت حیدریه و موافقت فرمانده محترم نزاجا امیر سرتیپ کیومرث حیدری دستور واگذاری یکی دیگر از این واحدها جهت استفاده از کارکنان این دادسرا صادر و واحد مذکور تحویل احدی از همکاران اداری گردید.
💢 بندی بمناسبت جشن پیروزی انقلاب اسلامی 🔶️شور و هیجان فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر چهل و پنجمین سالروز جشن پیروزی انقلاب اسلامی، دادسرای نظامی ناحیه دزفول را به تکاپوی آذین بندی و فضاسازی محیط دادسرا واداشت.            
🔰 و عطر افشانی قبور مطهر شهدای گمنام. ✳️ هم زمان با فرا رسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی قضات و کارکنان سازمان قضایی نیروهای مسلح استان چهارمحال و بختیاری با حضور در زیارتگاه شهدای گمنام موزه دفاع مقدس با ادای احترام به مقام شامخ شهدا، قبور مطهر شهدا را گلباران و عطر‌افشانی کرده و با آرمان های امام راحل و شهدای عزیز تجدید بیعت نمودند.
🔷 برپایی «دستاورد» در دهه فجر انقلاب اسلامی. 🔹 همزمان با آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی نمایشگاه عکس و پوستر با عنوان « دستاورد» در سازمان قضایی نیروهای مسلح استان چهارمحال و بختیاری افتتاح شد. 🔹 عباس مانیان رییس سازمان قضایی در حاشیه این برنامه بیان داشت: انقلاب اسلامی حرکتی اثرگذار در تاریخ ایران محسوب می‌شود. نهضت تاریخ‌سازی که معادلات را در ایران و جهان اسلام تغییر داد و نویدبخش رهایی ملتهای مسلمان و مستضعفین عالم شد. دهه‌ی فجر، دهه‌ی پاسداشت این انقلاب کبیر و فرصتی برای بازآفرینی انقلاب اسلامی به دست مردم است. 🔹 شایان ذکر است این نمایشگاه در طول دهه فجر انقلاب اسلامی میزبان بازدیدکنندگان خواهد بود.
کارکنان سازمان قضایی نیروهای مسلح استان چهارمحال و بختیاری از كارمند سازمان. ✳️ محسن اشرفی دادستان نظامی به همراه جمعی از همکاران قضایی و اداری سازمان قضایی نیروهای مسلح استان چهارمحال و بختیاری از حمیدرضا قهرمان مدیر دفتر دادگاه نظامی که به علت عمل جراحی بستری بود عيادت كردند. ✳️ این مقام قضایی ضمن ابلاغ سلام رییس سازمان و آرزوی سلامتی برای ایشان؛ خاطر نشان کرد، ملاقات با همکاران در شرایط بیماری، کوچکترین اقدامی است که سازمان می تواند انجام دهد.
✳️ رئیس دادسرای نظامی ناحیه سیرجان در ایین غبار روبی مزار شهدای سیرجان بمناسبت آغاز دهه فجر 🔶همزمان با آغاز اولین روز از دهه مبارک فجر، غبارروبی مزارشهدای شهرستان سیرجان به پاس زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در گلزار شهدای شهرستان سیرجان باحضور رئیس دادسرای نظامی ناحیه سیرجان به همراه اعضای شورای تامین و سایر مسئولین اداری شهرستان انجام شد.
↗️برگزاری آگاهسازی ویژه مدیران میانی کارکنان انتظامی استان البرز ↗️در دوره بصیرت غیرتمرکزی ، یک دوره کلاس آگاهسازی ویژه مدیران میانی کارکنان انتظامی استان البرز با حضور دادستان نظامی استان برگزار شد. ↗️محمد دارابیان دادستان نظامی استان البرز در دوره بصیرت غیرتمرکزی در جمع مدیران میانی کارکنان انتظامی استان گفت: ✔ارتقای معیشت کارکنان باید جزو برنامه های فرماندهان نیروهای مسلح باشد‌. ✔رفتار و اقدام نامناسب یک نظامی،ممکن است کلیه زحمات سایر نیروها را مخدوش سازد. ✔در بحبوبه ماموریت ها و شرایط سخت آستانه تحمل و صبر و شکیبایی پلیس در مقابل مردم متزلزل نشود. ✔سرمایه هر کشوری،مردم آن نظام و انقلاب هستند و اگر اعتماد مردم سلب شود،تبعات جبران ناپذیری خواهد داشت. ✔آرامش خانواده را به هیچ وجه فدای آسایش خانواده نکنید. ✔خدمت صادقانه و بالا بردن احساس امنیت اصل مشترک پلیس و سازمان قضایی است. ⬆️دادستان نظامی استان البرز در ادامه کلاس به بیان موادی از قانون مجازات جرایم نیروهای مسلح پرداخت و در پایان به سوالات تعدادی از حاضرین پاسخ داد.
🔰 کلاس آموزشی و تیراندازی در سازمان سیستان و بلوچستان 🔹برگزاری کلاس آموزشی و تیراندازی در سازمان سیستان و بلوچستان برگزار شد 🔹این برنامه با حضور سربازان، نیروهای کادر افسر نگهبان و با حضور رئیس حفاظت به جهت بالا بردن آمادگی رزمی یگان حفاظت سازمان قضایی سيستان و بلوچستان همزمان با آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی اجرا گردید.
🇮🇷 سازمان قضایی نیروهای مسلح استان آذربایجان شرقی 🌹همزمان با فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر چهل و پنجمین سالروز جشن پیروزی انقلاب اسلامی ساختمان سازمان قضایی نیروهای مسلح استان آذربایجان شرقی آذین بندی گردید.           
⚖ مدیر کل حفاظت اطلاعات سازمان قضایی نیروهای مسلح: فرماندهان نگاه پیشگیرانه و دلسوزانه نسبت به پرسنل تحت امر خود داشته باشند. 🖌 دومین شورای استانی پیشگیری از وقوع جرم نیروهای مسلح استان خراسان جنوبی با حضور مدیر کل حفاظت اطلاعات سازمان قضایی نیروهای مسلح و کلیه اعضای شورا با موضوع نتایج حاصله از ارائه راهکارهای پیشگیری از وقوع جرم مرتبط با فضای مجازی تشکیل شد.👇
🔸 مسلم محمدیاران مدیر کل حفاظت اطلاعات سازمان قضایی نیروهای مسلح ضمن ارج نهادن بر مساعی و اهتمام صورت گرفته در یگان‌های نیروهای مسلح استان از همبستگی و اتفاق نظر فی ما بین فرماندهان نظامی و انتظامی استان در حیطه پیشگیری ابراز خشنودی نمود. 🔸 وی در این جلسه با بیان آفت های فضای مجازی در بین نیروهای مسلح افزود: ضعف اعتقادی؛ تغییر هنجارهای شخصی و طلاق عاطفی از جمله پیامدهای فضای آلوده مجازی در بین نظامیان است. 🔸 این مقام قضایی افزود:تلاش برای حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی از اوجب واجبات است. 🔸 محمدیاران در ادامه با اشاره بر ضرورت پالایش اولیه پرسنل وظیفه در بدو خدمت گفت: نگاه پیشگیرانه را در نیروهای مسلح باید تقویت کنیم. 🔸 مدیرکل حفاظت اطلاعات سازمان قضایی نیروهای مسلح در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به نقش حفاظت اطلاعات در یگان ها افزود:حفاظت ها فداکارانه در کنار همکارانشان باشند و اجازه ندهند نظامیان از خط قرمزها عبور کنند و آنگاه وارد عمل شوند. 🔸 محمدیاران اظهار داشت: همه ما نیروی این نظام و انقلاب هستیم و باید حفظ اسرار محیط شغلی را سرلوحه کار خود قرار دهیم.