eitaa logo
محبین
75.5هزار دنبال‌کننده
7.6هزار عکس
2.5هزار ویدیو
72 فایل
خدایا! مهم‌ترین کارا رو به دستِ من و به اسمِ دیگران انجام بده! متعهد❣️ تبلیغات؛ @tablighat_mohebin مرکز مشاوره محبین: @moshavereh_mohebin فعالیت های جهادی: @mohebin_jahadi کسب و کار محبین: @Genaveh_Bosch1 پلی لیستِ محبین: @playlist_mohebin
مشاهده در ایتا
دانلود
چند تا از پهپاد های دشمن الان بالا سر من ورود کردند... با چشم غیر مسلح میشه دیدشون...
محبین
قضاوت با شما... @ir_mohebin
پیام امروز کانال رهبری... در این دو روز گذشته کانال رهبری مکررا بر حفظ وحدت و همصدایی نکردن با دشمن و اعتماد متقابل پست منتشر کردند... اما هنوز یه عده فکر میکنند رهبری از همه چیز بی اطلاعه... @ir_mohebin
تیم های 18دی هنوز تو کشور هستند. به نظرتون همشون دستگیر شدند؟ خیر دور تا دورمون هم آمریکا نیرو آورده و تجهیزاتش رو چند برابر کرده دیگه خودمون به جون هم بیفتیم و فضای کشور رو بدیم دست دشمن داخلی و خارجی دیگه کار نظام تمامه @ir_mohebin
کاری که انجام شده دیگه شده حفظ تنگه و هسته‌ای مهمه اما حفظ نظام مهمتره @ir_mohebin
محبین
توافق امضا شد... @ir_mohebin
الان که توافق شده! نمیخوام تو دلتون رو خالی کنم اما این ها همش کشکه در آینده منتظر اتفاقات بزرگ تری باشید @ir_mohebin
آمریکا و رژیم صهیونیستی ذاتأ کودک کش و خبیث هستند، خیالتون رو راحت کنم بهترین افراد دیپلماسی هم داشته باشیم و بهترین متن تفاهم نامه هم بنویسیم و مجبورشون کنیم امضا کنند، هنوز جوهر امضا خشک نشده خیانت میکنند، حال که توافقی نمادین شده پس وقت خودت رو درگیر حواشی نکن، بجای اینکه انرژی خودت رو صرف بیهوده کنی خودت رو قوی کن، ما خیلی کار داریم برای نبرد نهایی. خودت رو قوی کن و متخصص شو ، وقتی به خودت برسی و متخصص بشی جای همون آدمی که بهش نقد می‌کنند رو خواهی گرفت و کار درست رو خودت انجام میدی،بجای اینکه به در و دیوار بزنین و عمر خودتون رو در هیجان کاذب به سر ببری، درس بخونین بچه ها، مطالعات خودتون رو بالا ببرین، روح و بدنتون رو قوی کنین، ما خیلی خیلی کار انجام نشده داریم، ما برای مبارزه به روح قوی احتیاج داریم. جنگ از ما دور نمیشه، ما به سمت مبارزه می‌رویم و باید قوی باشیم. @ir_mohebin
محب امام حسین چشمش به دنیا وا بشه و زمزمه نکنه؟؛ صلی الله علیک یا ابا عبدالله... @ir_mohebin
‌دوستان گرامی ! -قرار بود مثل عراق ، ظرف مدت یک‌هفته سقوط کنیم و ارتش آمریکا توی خیابون‌هامون جولان بده... -قرار بود مثل عراق زیر ساخت‌ها زده بشه و هزاران نفر مانند روزهای ابتدایی جنگ ۲۰۰۳ از گرسنگی و تشنگی بِمیرند. -قرار بود مثل سوریه یک عوضی مثل جولانی(رضا پهلوی) رو بزارن در رأس ایران که اسراییل هر وقت بخواد بیاد بمباران کنه و بره و خاکمون رو تصرف کنه! این توافق اولیه (که من بهش زیاد هم خوشبین نیستم!) قطعا یک پیروزیِ محسوب میشه ، که قطعا حاصل رشادت اون سپاهی و ارتشی هستش که در جنگ دوازده روزه و جنگ رمضان، در حالی که حساب حقوقش هک شده بود و از خانواده‌ش مطلع نبود رفت پای لانچر و پدافند و جون داد و اگر هم شهید یا جانباز نشد، بایستی تا سال‌ها با عوارض موج انفجار و تروما دست و پنجه نرم کنه.... جانِ منِ ناقابل ، فدای غیرت‌تون که با ماهی ۲۰ میلیون حقوق، مردانه جنگیدید در حالی که از ترسوهایی که به خارج یا ویلاهای شمال گریخته بودن فحش خوردید! در آخرت حتی برخی اولیای خدا به جایگاه شما غبطه خواهند خورد! @ir_mohebin
در زمان حیات امام شهید حضرت آقا از ریز ترین جزئیات و اتفاقات کشور آگاه و اطلاع دقیقی داشت. مثلا فکر کن آقا به سید جواد هاشمی گفته اون فیلمی که توش لخت شدی کار خوبی نبود نباید اون کار رو میکردی در حالی که شاید خیلی از شماها اصلا نمیدونید من با کدوم فیلم هستم ولی آقا با جزئیات دقیق میدونست.. آقا سید مجتبی هم دقیقا همین گونه هستند بعد یه عده تصور می‌کنند حضرت آقاااا از مذاکرات ایراااان و امریکا که یکی از مهم ترین مسائل حال حاضر کشوره و دغدغه اصلی مردم در صحنه است بی اطلاعه! @ir_mohebin
در همین روز هایی که بعضی افراد به ظاهر انقلابی از زیر پتو و در جای خنک برای شما بيانيه سر میدادند و شمارو به شورش خیابانی علیه نظام دعوت میکردند تمامی بچه های نیروی مسلح در جنوب کشور در گرمای بالای 40 درجه در زیر آفتاب سوزان حتی بدون هیچ گونه امکاناتی خط به خط خلیج فارس عزیز حفظ کردند... اینجا حتی پشه بندی نبود که از حملات پشه ها جلوگیری کند!!! ما در سایه امنیت نیروی های مسلح بودیم که الان در برابر ابر قدرت دنیا با تمامی امکانات و تجهیزات پیشرفته ایستاده ایم... هر کشوری دیگه بود قطعا قسمتی از خاکش تصرف شده بود... اگر با این حقوق و بی محبتی در هر کجای جهان بود نیروهای مسلح اون کشور پا به فرار گذاشته بودند... اما ماندند که شما در خیابان بمانید اما ماندند که دل شما به حداقلی گرم باشد اما ماندند که دشمن تسلیم بشه اما ماندند تا این نظام جمهوری اسلامی حفظ بشه... اما یک عده در لباس خودی الان برای تیشه زدن به ریشه این انقلاب دندان تیز کرده اند که با عنایت خداوند این فتنه اکبر رو هم رد خواهیم کرد قدر دان نیروهای مسلح باشیم.. @ir_mohebin