هدایت شده از پیام ناشناس
📪 پیام جدید
https://eitaa.com/ir_mohebin/82155
دوسال رفتم ولی قسمت نشده برم بیش مزار این شهید گرامی {به دلیل حضور دائم و شبانه روزی خواهران کنار ایشون} 😅
#دایگو
هدایت شده از پیام ناشناس
📪 پیام جدید
https://eitaa.com/ir_mohebin/82166
احیانا یکم خیلی زیاد خلوت نیست؟
تقریبا توانایی اینو دارین که از هر شهید یه حاجت بگیرین
#دایگو
هدایت شده از پیام ناشناس
📪 پیام جدید
https://eitaa.com/ir_mohebin/82167
آخرش عالی بود😂
بوس بهت؟!😂😂
#دایگو
محبین
📪 پیام جدید https://eitaa.com/ir_mohebin/82167 آخرش عالی بود😂 بوس بهت؟!😂😂 #دایگو
من کلا با شهدا اینجوری حرف میزنم 😂
ما برای با تو بودن
عمر خود را باختیم
بد نبود ای دوست
گاهی هم تو دل می باختی
#صائب
@ir_mohebin
محبین
بریم شلمچه؟!... @ir_mohebin
ممنون که همراهمید...
من که حس میکنم همه شمارو با خودم آوردم مناطق...
@ir_mohebin