هدایت شده از پیام ناشناس
📪 پیام جدید
https://eitaa.com/ir_mohebin/82167
آخرش عالی بود😂
بوس بهت؟!😂😂
#دایگو
محبین
📪 پیام جدید https://eitaa.com/ir_mohebin/82167 آخرش عالی بود😂 بوس بهت؟!😂😂 #دایگو
من کلا با شهدا اینجوری حرف میزنم 😂
ما برای با تو بودن
عمر خود را باختیم
بد نبود ای دوست
گاهی هم تو دل می باختی
#صائب
@ir_mohebin
محبین
بریم شلمچه؟!... @ir_mohebin
ممنون که همراهمید...
من که حس میکنم همه شمارو با خودم آوردم مناطق...
@ir_mohebin
هدایت شده از پیام ناشناس
📪 پیام جدید
https://eitaa.com/ir_mohebin/82173
دلم زودتر از خودم رفت شلمچه.. (:
#دایگو
هدایت شده از پیام ناشناس
📪 پیام جدید
https://eitaa.com/ir_mohebin/82155
چرااا آخه همه اینطوری میگن ...خب شهیدن دیگه
من یک بار فقط رفتم سر قبرشون برای فاتحه یه طوری نگاه میکردن که انگار چی شده😂
#دایگو
هدایت شده از پیام ناشناس
📪 پیام جدید
https://eitaa.com/ir_mohebin/82155
حاجی خدایی من رفتم هویزه کنار این شهید نشستم ولی یادم نبود مشکل ازدواج حل میکنه😂چقدر پشیمونم هعییی
#دایگو
هدایت شده از پیام ناشناس
📪 پیام جدید
https://eitaa.com/ir_mohebin/82167
چقدر خوشحالم ک عضو محبین هستم و دعاتون شامل حال منم شد:))))
#دایگو