eitaa logo
زیست بوم خلاق
300 دنبال‌کننده
729 عکس
34 ویدیو
4 فایل
کانال ایتا برنامه توسعه زیست بوم واحدهای خلاق تلفن تماس با دبیرخانه: 83532475-021 ایمیل دبیرخانه: ircreative@isti.ir 🌐 سایت ثبت نام: creativepanel.isti.ir 🌐 سایت خبری: ircreative.isti.ir
مشاهده در ایتا
دانلود
حضور ستاد توسعه فناوری های نرم و صنایع خلاق در اولین دوره نمایشگاه فناوری‌ها و محصولات محرومیت زدا 🔸 زمان: ۲۳ الی ۲۵ خردادماه از ساعت ۹ الی ۱۷ 🔹 مکان: مصلی امام خمینی (ره) 📍شبستان، سالن 3، پاویون ستاد توسعه فناوری های نرم و صنایع خلاق @ircreative | زیست بوم خلاق
همزمان با نمایشگاه آبادیران، نمایندگان وزارتخانه ها در پاویون ستاد توسعه فناوری های نرم و صنایع خلاق، واقع در مصلی تهران غرفه (c34) حضور می یابند. در صورت تمایل به ارتباط و گفت وگو، طبق برنامه به محل پاویون مراجعه فرمایید. برنامه زمانبندی: نماینده وزارت آموزش و پرورش؛ سه شنبه 23 خرداد، 12:30الی 14 نماینده وزارت صمت؛ چهارشنبه 24 خرداد، 12:30 الی 14 نماینده وزارت گردشگری؛ چهارشنبه 24 خرداد، 14:30 الی 17 نماینده وزارت ارشاد؛ پنجشنبه 25 خرداد، ساعت 10 الی 12 @ircreative | زیست بوم خلاق
. رویداد جلوه‌های بصری سینمای ایران (رایگان) با رویکرد کالبدشکافی تکنیک های MATTE PAINTING , SET EXTENSION در فیلم های برگزیده چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر با حضور طراحان جلوه بصری اثر زمان: 5 تیر 1402 | ساعت 13 الی 19 مکان: خیابان جمهوری، خیابان سی تیر، موزیه آبگینه، بنیاد سینمایی فارابی ثبت نام: https://evnd.co/7kfcp کلیدواژه: @ircreative | زیست بوم خلاق
. نگاهی به صنعت بازی های دیجیتال در بریتانیا (ورق بزنید) به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، اقتصاد صنعت بازی،آموزش در صنعت بازی، وضعیت اشتغال، وضعیت مصرف بازی‌های دیجیتال، سازمان‌ها و نهادهای اثرگذار و حمایت‌های مالیاتی از بازی‌های رایانه‌ای در بریتانیا از سرفصل‌هایی است که در این پژوهش به آنها پرداخته شده است. اطلاعات این گزارش از داده‌هاي تحقیقات سواد رسانه‌اي بزرگسالان و همچنین بخشی از گزارش‌های منتشر شده از سوی دانشگاه شفیلد در خصوص وضعیت اشتغال در صنعت بازی بریتانیا استخراج شده است. ارقام رسمی دولت تخمین می‌زند که صنعت بازی‌های دیجیتال در سال ۲۰۱۹ ۲.۹ میلیارد پوند ارزش افزوده ناخالص برای اقتصاد بریتانیا ایجاد کرده است که در سال ۲۰۲۱ این رقم به ۵.۳ میلیارد پوند رسیده است. ارزش بازار نرم افزار بازی‌های مصرفی در سال ۲۰۲۱ به ۴.۲۸ میلیارد پوند رسید که رشد ۱۱.۴ ٪ نسبت به ۳.۸۴ میلیارد پوند در سال ۲۰۱۹ داشته است. فروش بازی‌های فیزیکی نیز بیش از ۲۰ درصد کاهش یافته است. درآمد بازی‌های موبایل ثابت ۱.۴۶ میلیارد پوند بود. متن کامل گزارش: ircreative.isti.ir/web/page/britain-game کلیدواژه: @ircreative | زیست بوم خلاق
. دومین نمایشگاه بین المللی تخصصی اسباب بازی ایران تویکس با حضور ستاد توسعه فناوری های نرم وصنایع خلاق در پاویون انجمن تولیدکنندگان اسباب بازی زمان 31 خرداد الی 3 تیر 1402 مکان: تهران، نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب کلیدواژه: @ircreative | زیست بوم خلاق
. امکان عضویت خانه‌های‌خلاق و نوآوری ایران در انجمن فضاهای کار اشتراکی ایران به موجب توافق انجام شده بین دبیرخانه واحدهای خلاق و انجمن فضاهای کار اشتراکی ایران، امکان عضویت خانه های خلاق و نوآوری ایران در این انجمن فراهم شد. امید است با این اقدام، گام موثری در راستای هم افزایی فعالین زیست بوم نوآوری کشور و رفع محدودیت‌های آنان برداشه شود. خانه‌های خلاق و نوآوری می‌توانند با ارائه مدارک زیر، درخواست عضویت خود را از طریق سامانه انجمن فضاهای کار اشتراکی ایران به نشانی icowork.ir ارائه نماید. مدارک مورد نیاز عبارتند از: ۱. گواهی خانه خلاق و نوآوری از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری ۲. کارت بازرگانی یا کارت عضویت معتبر در اتاق‌های بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی کشور ۳.آخرین آگهی تغییرات شرکت در اداره ثبت شرکت‌ها ۴. تصویر کارت ملی و شناسنامه مدیرعامل ۵. رسید واریز ورودی و حق‌عضویت سالیانه انجمن کلیدواژه: @ircreative | زیست بوم خلاق
. 🔻 روح‌الله دهقانی فیروزآبادی، معاون علمی و فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهور در افتتاحیه الکامپ۲۶: 🔻با توجه به پیشرفت روزافزون فناوری‌های اطلاعات، ارتباطات و اقتصاد دیجیتال، لازم است که به عرصه نوآوری‌ از جنس فناوری گام بگذاریم. بر همین اساس معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان، حمایت از راه‌اندازی هاب یا مراکز ملی در حوزه‌های گوناگون فناوری همچون میکروالکترونیک، اقتصاد دیجیتال و فناوری اطلاعات و ارتباطات را با محوریت بخش خصوصی در دستور کار داریم. 🔻شاید اگر در دهه‌های گذشته سری به نمایشگاه الکامپ می‌زدیم، صرفا شاهد حضور شرکت‌های عرضه کننده کامپیوتر و خدمات اداری بودیم. اما امروز شرکت‌های توانمندی که در عرصه فناوری‌های دیجیتال، خدمات هوشمند و فناوری اطلاعات در عرصه بین‌المللی، حرف‌های زیادی برای گفتن دارند، در این رویداد حضور دارند و توانمند هستند که نشان دهنده توانمندی فناورانه زیست‌بوم فناوری و نوآوری در عرصه‌هایی چون اقتصاد دیجیتال، فناوری اطلاعات و ارتباطات و هوش مصنوعی است. 🔻 قصد داریم در ۶ هاب فناوری که در اختیار داریم، از ظرفیت‌های عظیم و قابل اعتنایی که داریم برای تولید در حوزه فناوری اقدام کنیم. یکی از این فناوری‌هایی که برای تولید آن برنامه داریم هوش مصنوعی است؛ یکی دیگر تولید در عرصه میکروالکترونیک است و در حوزه فناوری‌های اتصالات و ارتباطات هم اقدام به تولید خواهیم کرد. متن کامل خبر: https://ircreative.isti.ir/web/page/elecomp2023 @ircreative | زیست بوم خلاق
. 🔻 نشست مهندس ضرغامی با معاون علمی و فناوری رئیس جمهور: 🔻به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از وزارت میراث فرهنگی، مهندس سید عزت‌الله ضرغامی، وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در نشست با روح‌الله دهقانی فیروزآبادی معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهوری که در محل این وزارتخانه و با حضور معاونان و مدیران دو دستگاه برگزار شد، اظهار کرد: امیدواریم این‌گونه نشست‌ها نتایج خوبی برای فعالان و هنرمندان صنعت گردشگری و صنایع‌دستی به همراه داشته باشد. 🔻 دهقانی فیروزآبادی یادآورشد: هرجایی که فناوری باعث شکوفایی این سه حوزه شود ما آن را حوزه خلاق می‌دانیم و اعتبارات بسیار خوبی نیز برای این کار در نظر گرفته‌ایم. اعتقاد داریم در این وزارتخانه اتفاقات بسیار خوبی روی خواهد داد از این رو باید یک تفاهم‌نامه بسیار خوب نیز در این باره باید بنویسیم. متن کامل خبر: https://ircreative.isti.ir/web/page/x3kv6 @ircreative | زیست بوم خلاق