eitaa logo
زیست بوم خلاق
241 دنبال‌کننده
514 عکس
19 ویدیو
2 فایل
کانال ایتا برنامه توسعه زیست بوم واحدهای خلاق تلفن تماس با دبیرخانه: 66555824-021 ایمیل دبیرخانه: ircreative@isti.ir سایت: ircreative.isti.ir
مشاهده در ایتا
دانلود
. اتصال مجدد سامانه جامع ارتباطی شرکت های خلاق (ورق بزنید) https://creativepanel.isti.ir/ به اطلاع می رساند، با رفع مشکلات فنی، سامانه جامع ارتباطی شرکت های خلاق مجددا متصل شده است. مجموعه های حقوقی که تمایل به ارسال درخواست شرکت خلاق دارند می توانند پس از مطالعه شرایط لازم فرم آنلاین درج شده در سامانه را تکمیل کنند. همچنین مجموعه هایی که تمایل به تکمیل اطلاعات ثبت نامی قبلی خود را دارند با ورود به سامانه اطلاعات خود را تکمیل نمایند. همچنین مراجع تشخیص صلاحیت شرکت های خلاق می توانند مجددا از سامانه مذکور استفاده نمایند. @ircreative | زیست بوم خلاق
. صدای صنایع خلاق و فرهنگی آشنایی کامل با برنامه توسعه زیست بوم واحدهای خلاق و فرایندهای خانه خلاق و نوآوری 🔈فایل صوتی، در پادگیرهای انکر، اسپاتیفای و کست باکس و وب سایت برنامه: https://zil.ink/radiokhalagh @ircreative | زیست بوم خلاق
. معرفی شرکت نوین پوشاک خلاق گفتگو با آقای مهندس محسن سلیمانی، مدیرعامل در اوایل سال 1401 مدلا با لاین تولید پیراهن شخصی دوز مردانه فرایند تبلیغات و فروشش را آغاز نمود و با توجه به قطعی ها و اختلالات مکرر اینترنت کشور در ماه های اخیر مدلا توانست به سرعت جای خودش را در دل مردم باز کند و طرفداران زیادی پیدا کند که روز به روز به تعداد آنها افزوده میگردد طبق اخرین اماری که زمان راه اندازی و ایجاد وب سایت مدلا داشتیم صنایع پوشاک و نساجی در ایران ۲۵ هزار میلیارد تومان بازار داشته که ۱۷ هزار میلیارد تومان آن مربوط به پوشاک و مابقی به پارچه و فرش اختصاص داشته . همچنین طبق تحقیقات متوجه شدیم که ایرانی‌ها سالانه سه میلیون دست کت و شلوار مصرف می‌کنند. سقف ظرفیت تولید شرکت‌های داخلی ۵۰۰ هزار دست در سال 1389 براورد شده و ۲.۵ میلیون دست دیگر از خارج تامین می‌شود . با توجه به این امار ها مشخص است که صنعت نساجی و پوشاک پتانسیل خوبی برای سرمایه گذاری ایجاد مینماید و باید در نظر بگیریم که طبق امار سال 1389 چیزی حدود ۷۰ درصد پوشاک موجود در بازار ایران، خارجی بوده . در شرایط کنونی که با افزایش بی رویه نرخ دلار روبرو هستیم ، تامین پوشاک با کیفیت در بازارهای داخلی میتواند فرصت مناسبی برای تولید کننده های داخلی باشد متن کامل گفتگو: https://ircreative.isti.ir/web/page/modelaa کد تخفیف تخفیف ویژه خرید پیراهن مردانه : zistboom @ircreative | زیست بوم خلاق
. حضور 6 شرکت در نمایشگاه پویا نمایی روسیه پاویون انیمیشن ایران با حضور ۶ شرکت دانش بنیان و خلاق در حوزه پویا نمایی در نمایشگاه بازار محتوای جهانی (world content market) روسیه برپا شد. شرکت‌های فعال در حوزه انیمیشن، با حمایت مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان در نمایشگاه مسکو حاضر شدند. در نشست دوجانبه توسعه همکاری های صنعت محتوای ایران و روسیه درباره زیرساخت های لازم جهت افزایش همکاری های بیشتر در صنعت تولید محتوا و ایجاد تولیدات مشترک با حضور رایزن فرهنگی ایران در روسیه معاون فرهنگی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و دبیر ستاد توسعه فناوری های نرم و صنایع خلاق و مدیر اتحادیه تولیدکنندگان فیلم روسیه و مدیر انجمن تهیه کننده گان روسیه گفت و گو به عمل آمد. متن کامل خبر: b2n.ir/b84909 @ircreative | زیست بوم خلاق
📣 اعزام هیات تجاری به کشور چین، با محوریت بازدید از نمایشگاه بین المللی صنایع معطر (CIAIE) در شهر شانگهای و همچنین نمایشگاه مواد غذایی SIAL در شهر شنژن. ✅ برنامه های دیگر رویداد شامل نشست با تجار و صاحبان صنایع و بازدید های صنعتی در چین می باشد. 💵 شرکت های دانش بنیان، خلاق و فناور از 50% حمایت مالی برای شرکت در این رویداد برخوردار خواهند بود. 📆 زمان برگزاری: 31 مرداد تا 8 شهریور 1402 مهلت ثبت نام: تا پایان خرداد ظرفیت محدود (اولویت با شرکت هایی خواهد بود که زودتر ثبت نام خود را نهایی کنند) 📝 ثبت نام از طریق لینک زیر: https://b2n.ir/w98809 ☎️ شماره های تماس پشتیبانی ثبت نام: 09933192679 03155805037 @ircreative | زیست بوم خلاق
. استقرار در پردیس فناوری های نرم و صنایع فرهنگی 📍مکان: مشهد، چهارراه دکتری، سه راه ادبیات، مجمتع شریعتی جهاد دانشگاهی، ساختمان پردیس ☎️ تلفن: 05131997245 حمایت از: 🔻شرکت ها و واحدهای خلاق افراد صاحب ایده تیم های استارتاپی در حوزه صنایع فرهنگی 📆 مهلت ثبت ایده: 30 خرداد 1402 🌐 ثبت نام: https://iccipjdm.ir/ @ircreative | زیست بوم خلاق
حضور ستاد توسعه فناوری های نرم و صنایع خلاق در اولین دوره نمایشگاه فناوری‌ها و محصولات محرومیت زدا 🔸 زمان: ۲۳ الی ۲۵ خردادماه از ساعت ۹ الی ۱۷ 🔹 مکان: مصلی امام خمینی (ره) 📍شبستان، سالن 3، پاویون ستاد توسعه فناوری های نرم و صنایع خلاق @ircreative | زیست بوم خلاق
همزمان با نمایشگاه آبادیران، نمایندگان وزارتخانه ها در پاویون ستاد توسعه فناوری های نرم و صنایع خلاق، واقع در مصلی تهران غرفه (c34) حضور می یابند. در صورت تمایل به ارتباط و گفت وگو، طبق برنامه به محل پاویون مراجعه فرمایید. برنامه زمانبندی: نماینده وزارت آموزش و پرورش؛ سه شنبه 23 خرداد، 12:30الی 14 نماینده وزارت صمت؛ چهارشنبه 24 خرداد، 12:30 الی 14 نماینده وزارت گردشگری؛ چهارشنبه 24 خرداد، 14:30 الی 17 نماینده وزارت ارشاد؛ پنجشنبه 25 خرداد، ساعت 10 الی 12 @ircreative | زیست بوم خلاق
. رویداد جلوه‌های بصری سینمای ایران (رایگان) با رویکرد کالبدشکافی تکنیک های MATTE PAINTING , SET EXTENSION در فیلم های برگزیده چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر با حضور طراحان جلوه بصری اثر زمان: 5 تیر 1402 | ساعت 13 الی 19 مکان: خیابان جمهوری، خیابان سی تیر، موزیه آبگینه، بنیاد سینمایی فارابی ثبت نام: https://evnd.co/7kfcp کلیدواژه: @ircreative | زیست بوم خلاق
. نگاهی به صنعت بازی های دیجیتال در بریتانیا (ورق بزنید) به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، اقتصاد صنعت بازی،آموزش در صنعت بازی، وضعیت اشتغال، وضعیت مصرف بازی‌های دیجیتال، سازمان‌ها و نهادهای اثرگذار و حمایت‌های مالیاتی از بازی‌های رایانه‌ای در بریتانیا از سرفصل‌هایی است که در این پژوهش به آنها پرداخته شده است. اطلاعات این گزارش از داده‌هاي تحقیقات سواد رسانه‌اي بزرگسالان و همچنین بخشی از گزارش‌های منتشر شده از سوی دانشگاه شفیلد در خصوص وضعیت اشتغال در صنعت بازی بریتانیا استخراج شده است. ارقام رسمی دولت تخمین می‌زند که صنعت بازی‌های دیجیتال در سال ۲۰۱۹ ۲.۹ میلیارد پوند ارزش افزوده ناخالص برای اقتصاد بریتانیا ایجاد کرده است که در سال ۲۰۲۱ این رقم به ۵.۳ میلیارد پوند رسیده است. ارزش بازار نرم افزار بازی‌های مصرفی در سال ۲۰۲۱ به ۴.۲۸ میلیارد پوند رسید که رشد ۱۱.۴ ٪ نسبت به ۳.۸۴ میلیارد پوند در سال ۲۰۱۹ داشته است. فروش بازی‌های فیزیکی نیز بیش از ۲۰ درصد کاهش یافته است. درآمد بازی‌های موبایل ثابت ۱.۴۶ میلیارد پوند بود. متن کامل گزارش: ircreative.isti.ir/web/page/britain-game کلیدواژه: @ircreative | زیست بوم خلاق
. دومین نمایشگاه بین المللی تخصصی اسباب بازی ایران تویکس با حضور ستاد توسعه فناوری های نرم وصنایع خلاق در پاویون انجمن تولیدکنندگان اسباب بازی زمان 31 خرداد الی 3 تیر 1402 مکان: تهران، نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب کلیدواژه: @ircreative | زیست بوم خلاق
. امکان عضویت خانه‌های‌خلاق و نوآوری ایران در انجمن فضاهای کار اشتراکی ایران به موجب توافق انجام شده بین دبیرخانه واحدهای خلاق و انجمن فضاهای کار اشتراکی ایران، امکان عضویت خانه های خلاق و نوآوری ایران در این انجمن فراهم شد. امید است با این اقدام، گام موثری در راستای هم افزایی فعالین زیست بوم نوآوری کشور و رفع محدودیت‌های آنان برداشه شود. خانه‌های خلاق و نوآوری می‌توانند با ارائه مدارک زیر، درخواست عضویت خود را از طریق سامانه انجمن فضاهای کار اشتراکی ایران به نشانی icowork.ir ارائه نماید. مدارک مورد نیاز عبارتند از: ۱. گواهی خانه خلاق و نوآوری از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری ۲. کارت بازرگانی یا کارت عضویت معتبر در اتاق‌های بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی کشور ۳.آخرین آگهی تغییرات شرکت در اداره ثبت شرکت‌ها ۴. تصویر کارت ملی و شناسنامه مدیرعامل ۵. رسید واریز ورودی و حق‌عضویت سالیانه انجمن کلیدواژه: @ircreative | زیست بوم خلاق
. 🔻 روح‌الله دهقانی فیروزآبادی، معاون علمی و فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهور در افتتاحیه الکامپ۲۶: 🔻با توجه به پیشرفت روزافزون فناوری‌های اطلاعات، ارتباطات و اقتصاد دیجیتال، لازم است که به عرصه نوآوری‌ از جنس فناوری گام بگذاریم. بر همین اساس معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان، حمایت از راه‌اندازی هاب یا مراکز ملی در حوزه‌های گوناگون فناوری همچون میکروالکترونیک، اقتصاد دیجیتال و فناوری اطلاعات و ارتباطات را با محوریت بخش خصوصی در دستور کار داریم. 🔻شاید اگر در دهه‌های گذشته سری به نمایشگاه الکامپ می‌زدیم، صرفا شاهد حضور شرکت‌های عرضه کننده کامپیوتر و خدمات اداری بودیم. اما امروز شرکت‌های توانمندی که در عرصه فناوری‌های دیجیتال، خدمات هوشمند و فناوری اطلاعات در عرصه بین‌المللی، حرف‌های زیادی برای گفتن دارند، در این رویداد حضور دارند و توانمند هستند که نشان دهنده توانمندی فناورانه زیست‌بوم فناوری و نوآوری در عرصه‌هایی چون اقتصاد دیجیتال، فناوری اطلاعات و ارتباطات و هوش مصنوعی است. 🔻 قصد داریم در ۶ هاب فناوری که در اختیار داریم، از ظرفیت‌های عظیم و قابل اعتنایی که داریم برای تولید در حوزه فناوری اقدام کنیم. یکی از این فناوری‌هایی که برای تولید آن برنامه داریم هوش مصنوعی است؛ یکی دیگر تولید در عرصه میکروالکترونیک است و در حوزه فناوری‌های اتصالات و ارتباطات هم اقدام به تولید خواهیم کرد. متن کامل خبر: https://ircreative.isti.ir/web/page/elecomp2023 @ircreative | زیست بوم خلاق
. 🔻 نشست مهندس ضرغامی با معاون علمی و فناوری رئیس جمهور: 🔻به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از وزارت میراث فرهنگی، مهندس سید عزت‌الله ضرغامی، وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در نشست با روح‌الله دهقانی فیروزآبادی معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهوری که در محل این وزارتخانه و با حضور معاونان و مدیران دو دستگاه برگزار شد، اظهار کرد: امیدواریم این‌گونه نشست‌ها نتایج خوبی برای فعالان و هنرمندان صنعت گردشگری و صنایع‌دستی به همراه داشته باشد. 🔻 دهقانی فیروزآبادی یادآورشد: هرجایی که فناوری باعث شکوفایی این سه حوزه شود ما آن را حوزه خلاق می‌دانیم و اعتبارات بسیار خوبی نیز برای این کار در نظر گرفته‌ایم. اعتقاد داریم در این وزارتخانه اتفاقات بسیار خوبی روی خواهد داد از این رو باید یک تفاهم‌نامه بسیار خوب نیز در این باره باید بنویسیم. متن کامل خبر: https://ircreative.isti.ir/web/page/x3kv6 @ircreative | زیست بوم خلاق
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
. آنچه در نمایشگاه آبادیران گذشت ... نمایشگاهی با محوریت رفع محرومیت با حضور شرکت های خلاق و خانه های خلاق و نوآوری گفتگو با مسعود حسنلو - دبیر ستاد توسعه فناوری های نرم و صنایع خلاق کلیدواژه: @ircreative.ir | زیست بوم خلاق
. موانع توسعه برنامه‌های حوزه آموزش و یادگیری سند ملی فناوری‌های فرهنگی و نرم بررسی شد «پلتفرم همرسان محصولات و خدمات حوزه آموزش و یادگیری» با هدف «شناسایی ظرفیت‌های بخش خصوصی و توسعه کسب و کارها»، «رویداد ملی نوآوری و فناوری های آموزش و یادگیری»، «سامانه آموزش و همرسانی نیروی انسانی ماهر با هدف استعداد یابی و هدایت تحصیلی و شغلی»، «توسعه فرهنگ نوآوری و فناوری در حوزه آموزش- یادگیری و تعلیم و تربیت» و «راه اندازی کلینیک کسب و کارهای این حوزه با هدف توسعه توانمندی و رفع نیازهای دستگاه‌های دولتی و حضور در بازارهای بین المللی»، 5 محور اصلی تعریف شده در حوزه آموزش و یادگیری سند ملی فناوری‌های فرهنگی و نرم است که در دومین نشست کارگروه آموزش و یادگیری سند توسعه ملی فناوری‌های فرهنگی و نرم مورد بررسی قرار گرفت. متن کامل خبر: https://ircreative.isti.ir/web/page/zjtw @ircreative.ir | زیست بوم خلاق