eitaa logo
زیست بوم خلاق
240 دنبال‌کننده
514 عکس
18 ویدیو
2 فایل
کانال ایتا برنامه توسعه زیست بوم واحدهای خلاق تلفن تماس با دبیرخانه: 66555824-021 ایمیل دبیرخانه: ircreative@isti.ir سایت: ircreative.isti.ir
مشاهده در ایتا
دانلود
. استقرار در پردیس فناوری های نرم و صنایع فرهنگی 📍مکان: مشهد، چهارراه دکتری، سه راه ادبیات، مجمتع شریعتی جهاد دانشگاهی، ساختمان پردیس ☎️ تلفن: 05131997245 حمایت از: 🔻شرکت ها و واحدهای خلاق افراد صاحب ایده تیم های استارتاپی در حوزه صنایع فرهنگی 📆 مهلت ثبت ایده: 30 خرداد 1402 🌐 ثبت نام: https://iccipjdm.ir/ @ircreative | زیست بوم خلاق
حضور ستاد توسعه فناوری های نرم و صنایع خلاق در اولین دوره نمایشگاه فناوری‌ها و محصولات محرومیت زدا 🔸 زمان: ۲۳ الی ۲۵ خردادماه از ساعت ۹ الی ۱۷ 🔹 مکان: مصلی امام خمینی (ره) 📍شبستان، سالن 3، پاویون ستاد توسعه فناوری های نرم و صنایع خلاق @ircreative | زیست بوم خلاق
همزمان با نمایشگاه آبادیران، نمایندگان وزارتخانه ها در پاویون ستاد توسعه فناوری های نرم و صنایع خلاق، واقع در مصلی تهران غرفه (c34) حضور می یابند. در صورت تمایل به ارتباط و گفت وگو، طبق برنامه به محل پاویون مراجعه فرمایید. برنامه زمانبندی: نماینده وزارت آموزش و پرورش؛ سه شنبه 23 خرداد، 12:30الی 14 نماینده وزارت صمت؛ چهارشنبه 24 خرداد، 12:30 الی 14 نماینده وزارت گردشگری؛ چهارشنبه 24 خرداد، 14:30 الی 17 نماینده وزارت ارشاد؛ پنجشنبه 25 خرداد، ساعت 10 الی 12 @ircreative | زیست بوم خلاق
. رویداد جلوه‌های بصری سینمای ایران (رایگان) با رویکرد کالبدشکافی تکنیک های MATTE PAINTING , SET EXTENSION در فیلم های برگزیده چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر با حضور طراحان جلوه بصری اثر زمان: 5 تیر 1402 | ساعت 13 الی 19 مکان: خیابان جمهوری، خیابان سی تیر، موزیه آبگینه، بنیاد سینمایی فارابی ثبت نام: https://evnd.co/7kfcp کلیدواژه: @ircreative | زیست بوم خلاق
. نگاهی به صنعت بازی های دیجیتال در بریتانیا (ورق بزنید) به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، اقتصاد صنعت بازی،آموزش در صنعت بازی، وضعیت اشتغال، وضعیت مصرف بازی‌های دیجیتال، سازمان‌ها و نهادهای اثرگذار و حمایت‌های مالیاتی از بازی‌های رایانه‌ای در بریتانیا از سرفصل‌هایی است که در این پژوهش به آنها پرداخته شده است. اطلاعات این گزارش از داده‌هاي تحقیقات سواد رسانه‌اي بزرگسالان و همچنین بخشی از گزارش‌های منتشر شده از سوی دانشگاه شفیلد در خصوص وضعیت اشتغال در صنعت بازی بریتانیا استخراج شده است. ارقام رسمی دولت تخمین می‌زند که صنعت بازی‌های دیجیتال در سال ۲۰۱۹ ۲.۹ میلیارد پوند ارزش افزوده ناخالص برای اقتصاد بریتانیا ایجاد کرده است که در سال ۲۰۲۱ این رقم به ۵.۳ میلیارد پوند رسیده است. ارزش بازار نرم افزار بازی‌های مصرفی در سال ۲۰۲۱ به ۴.۲۸ میلیارد پوند رسید که رشد ۱۱.۴ ٪ نسبت به ۳.۸۴ میلیارد پوند در سال ۲۰۱۹ داشته است. فروش بازی‌های فیزیکی نیز بیش از ۲۰ درصد کاهش یافته است. درآمد بازی‌های موبایل ثابت ۱.۴۶ میلیارد پوند بود. متن کامل گزارش: ircreative.isti.ir/web/page/britain-game کلیدواژه: @ircreative | زیست بوم خلاق
. دومین نمایشگاه بین المللی تخصصی اسباب بازی ایران تویکس با حضور ستاد توسعه فناوری های نرم وصنایع خلاق در پاویون انجمن تولیدکنندگان اسباب بازی زمان 31 خرداد الی 3 تیر 1402 مکان: تهران، نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب کلیدواژه: @ircreative | زیست بوم خلاق
. امکان عضویت خانه‌های‌خلاق و نوآوری ایران در انجمن فضاهای کار اشتراکی ایران به موجب توافق انجام شده بین دبیرخانه واحدهای خلاق و انجمن فضاهای کار اشتراکی ایران، امکان عضویت خانه های خلاق و نوآوری ایران در این انجمن فراهم شد. امید است با این اقدام، گام موثری در راستای هم افزایی فعالین زیست بوم نوآوری کشور و رفع محدودیت‌های آنان برداشه شود. خانه‌های خلاق و نوآوری می‌توانند با ارائه مدارک زیر، درخواست عضویت خود را از طریق سامانه انجمن فضاهای کار اشتراکی ایران به نشانی icowork.ir ارائه نماید. مدارک مورد نیاز عبارتند از: ۱. گواهی خانه خلاق و نوآوری از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری ۲. کارت بازرگانی یا کارت عضویت معتبر در اتاق‌های بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی کشور ۳.آخرین آگهی تغییرات شرکت در اداره ثبت شرکت‌ها ۴. تصویر کارت ملی و شناسنامه مدیرعامل ۵. رسید واریز ورودی و حق‌عضویت سالیانه انجمن کلیدواژه: @ircreative | زیست بوم خلاق
. 🔻 روح‌الله دهقانی فیروزآبادی، معاون علمی و فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهور در افتتاحیه الکامپ۲۶: 🔻با توجه به پیشرفت روزافزون فناوری‌های اطلاعات، ارتباطات و اقتصاد دیجیتال، لازم است که به عرصه نوآوری‌ از جنس فناوری گام بگذاریم. بر همین اساس معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان، حمایت از راه‌اندازی هاب یا مراکز ملی در حوزه‌های گوناگون فناوری همچون میکروالکترونیک، اقتصاد دیجیتال و فناوری اطلاعات و ارتباطات را با محوریت بخش خصوصی در دستور کار داریم. 🔻شاید اگر در دهه‌های گذشته سری به نمایشگاه الکامپ می‌زدیم، صرفا شاهد حضور شرکت‌های عرضه کننده کامپیوتر و خدمات اداری بودیم. اما امروز شرکت‌های توانمندی که در عرصه فناوری‌های دیجیتال، خدمات هوشمند و فناوری اطلاعات در عرصه بین‌المللی، حرف‌های زیادی برای گفتن دارند، در این رویداد حضور دارند و توانمند هستند که نشان دهنده توانمندی فناورانه زیست‌بوم فناوری و نوآوری در عرصه‌هایی چون اقتصاد دیجیتال، فناوری اطلاعات و ارتباطات و هوش مصنوعی است. 🔻 قصد داریم در ۶ هاب فناوری که در اختیار داریم، از ظرفیت‌های عظیم و قابل اعتنایی که داریم برای تولید در حوزه فناوری اقدام کنیم. یکی از این فناوری‌هایی که برای تولید آن برنامه داریم هوش مصنوعی است؛ یکی دیگر تولید در عرصه میکروالکترونیک است و در حوزه فناوری‌های اتصالات و ارتباطات هم اقدام به تولید خواهیم کرد. متن کامل خبر: https://ircreative.isti.ir/web/page/elecomp2023 @ircreative | زیست بوم خلاق
. 🔻 نشست مهندس ضرغامی با معاون علمی و فناوری رئیس جمهور: 🔻به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از وزارت میراث فرهنگی، مهندس سید عزت‌الله ضرغامی، وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در نشست با روح‌الله دهقانی فیروزآبادی معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهوری که در محل این وزارتخانه و با حضور معاونان و مدیران دو دستگاه برگزار شد، اظهار کرد: امیدواریم این‌گونه نشست‌ها نتایج خوبی برای فعالان و هنرمندان صنعت گردشگری و صنایع‌دستی به همراه داشته باشد. 🔻 دهقانی فیروزآبادی یادآورشد: هرجایی که فناوری باعث شکوفایی این سه حوزه شود ما آن را حوزه خلاق می‌دانیم و اعتبارات بسیار خوبی نیز برای این کار در نظر گرفته‌ایم. اعتقاد داریم در این وزارتخانه اتفاقات بسیار خوبی روی خواهد داد از این رو باید یک تفاهم‌نامه بسیار خوب نیز در این باره باید بنویسیم. متن کامل خبر: https://ircreative.isti.ir/web/page/x3kv6 @ircreative | زیست بوم خلاق
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
. آنچه در نمایشگاه آبادیران گذشت ... نمایشگاهی با محوریت رفع محرومیت با حضور شرکت های خلاق و خانه های خلاق و نوآوری گفتگو با مسعود حسنلو - دبیر ستاد توسعه فناوری های نرم و صنایع خلاق کلیدواژه: @ircreative.ir | زیست بوم خلاق
. موانع توسعه برنامه‌های حوزه آموزش و یادگیری سند ملی فناوری‌های فرهنگی و نرم بررسی شد «پلتفرم همرسان محصولات و خدمات حوزه آموزش و یادگیری» با هدف «شناسایی ظرفیت‌های بخش خصوصی و توسعه کسب و کارها»، «رویداد ملی نوآوری و فناوری های آموزش و یادگیری»، «سامانه آموزش و همرسانی نیروی انسانی ماهر با هدف استعداد یابی و هدایت تحصیلی و شغلی»، «توسعه فرهنگ نوآوری و فناوری در حوزه آموزش- یادگیری و تعلیم و تربیت» و «راه اندازی کلینیک کسب و کارهای این حوزه با هدف توسعه توانمندی و رفع نیازهای دستگاه‌های دولتی و حضور در بازارهای بین المللی»، 5 محور اصلی تعریف شده در حوزه آموزش و یادگیری سند ملی فناوری‌های فرهنگی و نرم است که در دومین نشست کارگروه آموزش و یادگیری سند توسعه ملی فناوری‌های فرهنگی و نرم مورد بررسی قرار گرفت. متن کامل خبر: https://ircreative.isti.ir/web/page/zjtw @ircreative.ir | زیست بوم خلاق
در راستای اجرایی سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و ناظر به چشم انداز مدرسه در افق 1404 همزمان با رویداد بین المللی الف تا، نمایشگاه محصولات تربیت فناورانه برگزار می گردد. محورهای نمایشگاه: - ارائه و معرفی کالا و خدمات برای معلمان، مدارس و نهاد آموزش و پرورش در جهت تحقق مفاد سند تحول . - ارائه راه حل و ایجاد الزامات و سازوکارهای به منظور حل مسائل مرتبط با اجرایی سازی سند تحول بنیادین. - ترویج کاربست علوم و فناوری های نوین در جهت ارتقاء و تعالی نظام تعلیم و تربیت. نمایشگاه محصولات فناورانه در دو بخش معرفی محصولات و بخش حل مساله برگزار می شود. مهلت ثبت نام: - 15 تیرماه 1402 ثبت نام: alefta.hamyaredu.com در صورت سوال با شماره تلفن 09121833409 تماس حاصل نمایید. هزینه های مربوط به فضا و غرفه سازی توسط وزارت آموزش و پرورش تامین می گردد. بعلت محدودیت فضا، اولویت با افرادی است که زودتر مراحل ثبت نام را تکمیل نموده باشند. زمان برگزاری نمایشگاه: 17 لغایت 21 تیر ماه محل برگزاری نمایشگاه: صحن اصلی مصلی تهران @ircreative | زیست بوم خلاق
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
. آنچه در نمایشگاه آبادیران گذشت ... نمایشگاهی با محوریت رفع محرومیت با حضور شرکت های خلاق و خانه های خلاق و نوآوری گفتگو با محمدسعید احمدی - شرکت داده کاوی سدید سپاهان کلیدواژه: @ircreative | زیست بوم خلاق
. 🔴 همراهان گرامی، شما می‌توانید زیست بوم خلاق را در و های زیر پیگیری نمایید. ☑️ پیام رسان اپلیکیشن روبیکا rubika.ir/ircreative ☑️ پیام رسان اپلیکیشن ایتا eitaa.com/ircreative ☑️ پیام رسان اپلیکیشن سروش پلاس splus.ir/ircreative ☑️ پیام رسان بله ble.ir/ircreative ☑️ شبکه اجتماعی اینستاگرام instagram.com/ircreative.ir ☑️ پیام رسان تلگرام t.me/ircreative ☑️ لینکدین linkedin.com/company/18696256 ☑️ سامانه اشتراک ویدیو آپارات aparat.com/ircreative ☑️ وب سایت ircreative.isti.ir ☑️ واتساپ 09198952773 .
. فراخوان همکاری صادراتی ویژه شرکت های خلاق به منظور برنامه ریزی جهت حضور شرکت های توانمند و دارای ظرفیت در زمینه صادرات صنایع خلاق، از شرکت های خلاق علاقه مند دعوت می شود اطلاعات خود در حوزه صادرات، شامل موارد زیر را تا تاریخ ۱۹ تیر ماه ۱۴۰۲ به نشانی ایمیل ircreative.call@gmail.com ارسال نمایند: ۱‌. نام و مشخصات شرکت ۲. نام و مشخصات مدیر عامل ۳. سوابق صادراتی ۴. کشورهای مقصد صادراتی ۵. سال صادرات ۶. محصول و خدمت صادراتی ۷. حجم صادرات ۸. دارا بودن کارت بازرگانی ۹. دارا بودن بروشور چند زبانه ۱۰. دارا بودن ساختار خدمات پس از فروش کلیدواژه: @ircreative | زیست بوم خلاق
پاویون شرکت های خلاق صادراتی و دانش بنیان در جیتکس امارات با حمایت مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری و صندوق نوآوری و شکوفایی پاویون شرکت های خلاق صادراتی و دانش بنیان در نمایشگاه جیتکس 2023 امارات برگزار می شود. بخش های اصلی: امنیت سایبری هوش مصنوعی شهر هوشمند انرژی سلامت متاورس فین تک حمل و نقل فناوری آموزش تلکام بلاکچین لازم به ذکر است شرکت های خلاق در ابتدا باید ارزیابی آمادگی صادرات را بگذرانند و پس از احراز صلاحیت به عنوان شرکت خلاق صادراتی، اقدام به درخواست نمایند. مهلت ثبت نام: 30 تیرماه 1402 زمان برگزاری: 24 تا 28 مهر 1402 اطلاعات بیشتر: ircreative.isti.ir/web/page/gitex2023 شماره تماس: 02166561466 داخلی 107 @ircreative | زیست بوم خلاق
. ✅ کارگروه طراحی سند ملی فناوری های فرهنگی و نرم، روز یکشنبه 18 تیرماه به ریاست مسعود حسنلو، دبیر ستاد فناوری های فرهنگی و نرم تشکیل جلسه داد. 🔻در ابتدای این جلسه، احمد عابدینی، دبیر کارگروه توضیحاتی در خصوص جنبه های اقتصادی حوزه طراحی ارائه داد و در ادامه با بررسی وضعیت حوزه طراحی و دیزاین در کشورهای منطقه و ظرفیتهای موجود در این حوزه، زنجیره خلق ارزش اقتصاد دانش بنیان با محوریت فناوری های حوزه طراحی مورد بحث و بررسی قرار گرفت. 🔻 در ادامه با طرح دغدغه های فعالان حوزه طراحی و دیزاین، یکی از چالش های عمده در این حوزه، روشن نبودن ارزش طراحی و دیزاین نزد مراجع قانونی و تصمیم سازان و تصمیم گیران کلان حوزه های فرهنگی و اقتصادی عنوان شد. 🔻مسعود حسنلو نیز با اشاره به اهمیت حوزه طراحی و دیزاین به عنوان پیشران صنایع دیگر و عاملی موثر در تسهیل ماموریت حکمرانی گفت: انتظار ستاد از کارگروه این است که ضمن تعریف و کشف مساله اصلی و راهبردی حوزه طراحی زمینه ارتباط، زمینه پیوند این حوزه با عرصه تولید و اقتصاد را فراهم کند. 📎 ircreative.isti.ir/web/page/znww کلیدواژه: @ircreative| زیست بوم خلاق
. سومین شماره از فصلنامه پی نما ویژه تابستان 1402منتشر شد این فصلنامه با همکاری خانه پی نمای ایرانیان و صندوق پژوهش و فناوری صنایع خلاق منتشر می گردد. - نشست شاهنماه و دنیای فانتزی مدرن - بررسی رویداد های comic-com - مصاحبه با مدیرمسئول نشر نگاه آشنا و.... مشاهده: https://ircreative.isti.ir/web/page/peinamasummer1402 کلیدواژه: @ircreative | زیست بوم خلاق
. فراخوان جذب و پذیرش تخصصی در حوزه انیمیشن پارک ملی علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی در نظر دارد با شناسایی، جذب و پذیرش فعالین حوزه انیمیشن در سطح کشور جهت سازماندهی و حمایت از این صنعت به طور ویژه اقدام کند. علاقمندان به عضویت و استفاده از مزایای پارک در قالب شرکت ها و گروه های فعال در بخش طراحی، تولید، بازاریابی و انتشار انیمیشن می‌توانند تا ۱۵ مردادماه ۱۴۰۲ نسبت به دریافت فرم پذیرش اقدام و پس از تکمیل، فرم مربوطه را با ذکر عنوان «درخواست پذیرش» به شماره ۰۹۰۲۴۳۴۳۸۴۵ (واتساپ-بله) ارسال کنید. اطلاعات بیشتر: ircreative.isti.ir/web/page/animation-park کلیدواژه: @ircreative | زیست بوم خلاق
. کلیپ نمایشگاه آبادیران منتشر شد گفتگو با شرکت های خلاق و خانه های خلاق و نوآوری https://www.aparat.com/v/Qj2hX @ircreative| زیست بوم خلاق