eitaa logo
کانال شبکه خبر اصفهان . اخبار باشگاه خبرنگاران جوان سیما
5هزار دنبال‌کننده
75.4هزار عکس
52.5هزار ویدیو
105 فایل
بسمه تعالی ❁﷽❁ کانال جدید اخبار اصفهان eitaa.com/iribnews_isfahan پیج شبکه خبر اینستاگرام در خدمت شماست. 👉🏻 https://instagram.com/iribnews.iran
مشاهده در ایتا
دانلود
سفیر چین: مایل به پیشبرد روابط «مشارکت جامع راهبردی» با ایران هستیم «چانگ هوآ» در مصاحبه با تسنیم: 🔹مناسبات چین و ایران، امری است که پکن همواره از چشم انداز راهبردی و از زوایایی دورنگرانه به آن نگریسته. 🔹چین و ایران شرکای جامع راهبردی یکدیگرند. 🔹دو طرف در مواجهه با مسائل اساسی مورد دغدغه طرفین و همچنین منافع اساسی یکدیگر همواره با درک متقابل و پشتیبانی متقابل به طور مشترک به حفاظت از عدالت و برابری بین المللی پرداخته‌اند. 🔹چین همواره با تحریم های یکجانبه آمریکا و به اصطلاح دست درازی و دخالت آمریکا در امور دیگر کشورها مخالف بوده است. 🔹مایلیم در تلاشی مشترک با ایران، ضمن تحکیم بیش از پیش مناسباتمان، روابط مشارکت جامع استراتژیک را به پیش برده و با تعمیق همکاری‌ها و تعاملات فی مابین، سعادت دو کشور و دو ملت را محقق نماییم. tn.ai/2371548
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 مستند "پای در رکاب" گزارشی از جاده سنگلاخی کارخانه دوچرخه سازی قوچان 🔸امروز در باخبرنگاران جوان شبکه خبر ساعت ۱۷ و مجله خبری شبکه یک ساعت ۱۹ ببینید. 🔹کاری از باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸 چالش مومو چیست؟ 🎥کارشناس رسانه: «چالش مومو»، وجود ندارد و گفتن در رسانه موج ایجاد می کند.
نماینده دادستان: پول‌های امامی سینما را کثیف کرد «قهرمانی» در ششمین جلسه رسیدگی به اتهامات ۳۴ متهم پرونده بانک سرمایه: 🔹 امامی می‌خواهد ما را در مقابل هنرمندان قرار دهد، اما آقای امامی! اتفاقاً شما سینما را کثیف کرده‌اید. 🔹صورت‌های مالی ارائه شده توسط متهم امامی به بانک، واهی است. 🔹شرکت «سون» بدون گزارش اعتبارسنجی، تسهیلات گرفته است. 🔹ضمانت‌نامه و تسهیلاتی که مبالغ بالایی دارد باید به تصویب هیئت مدیره برسد، این تسهیلات به تصویب هیئت‌مدیره نمی‌رسد، اما تسهیلات ارائه می‌شود و در سال ۹۵ تمدید می‌شود.
بورس قرمزپوش شد! 📊شاخص کل بورس با ریزش سنگین ۵۱ هزار واحدی در پایان معاملات امروز به عدد ۱ میلیون ۴۶۲ هزار واحد رسید. 📊 شاخص کل(هم وزن): ۵۷۱۸ واحد منفی 📊ارزش معاملات: ۳۳۵۷ میلیارد تومان
روز سیاه کرونا| فوت ۳۳۷ بیمار در سایه تدابیر غلط دولت! 🔻۴۲۵۱ بیمار جدید مبتلا به کرونا در کشور شناسایی شد. 🔻مجموع بیماران به ۵۳۴ هزار و ۶۳۱ نفر رسید. 🔻۳۳۷ نفر در ۲۴ ساعت گذشته جان خود را از دست دادند. 🔻مجموع جان باختگان به ۳۰ هزار و ۷۱۲ نفر رسید. 🔻۴۳۱ هزار ۳۶۰ نفر از بیماران بهبود یافته‌اند.
🔸ساشا شفر دریافت ۲۰۰ هزار دلار را تکذیب کرد 🔹در حالی که صبح امروز رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال اعلام کرد ۲۰۰ هزار دلار به حساب وینفرد شفر (سرمربی سابق تیم فوتبال استقلال تهران) واریز شده است، اما ساشا شفر پسر وینفرد شفر در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان دریافت ۲۰۰ هزار دلار از باشگاه استقلال را تکذیب کرد.
💦🌧 بارش قابل توجهی در آبان نداریم/پیش بینی دمای یک درجه بالای نرمال 🔸وظیفه، رئیس مرکز خشکسالی کشور / 🔹از ابتدای سال زراعی تاکنون در استان‌های شمال کشور، شمال غرب و دامنه‌های البرز در حد نرمال بارش دریافت کرده‌ایم. 🔹با وجود آنکه آبان پربارش‌ترین ماه سال است، اما امسال پیش‌بینی می‌شود که بارش قابل ملاحظه‌ای در اکثر نقاط کشور نداشته باشیم. 🔹مدل‌های اقلیمی نشان می‌دهد که آبان ماه تنها برای سواحل شمال کشور و استان‌های آذربایجان شرقی و غربی بارش انتظار می‌رود. 🔹طی ۲ ماه فصل پاییز و ماه اول زمستان بارش‌ها کمتر از مقدار بلندمدت خواهد بود و البته دما هم یک درجه بالای نرمال است.
📸 آمار کرونای اصفهان در ۲۴ ساعت گذشته
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 ببینید/ سی و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان رسما افتتاح شد. #گزارش
💫💫«شاد» معلمان و دانش‌آموزان را خسته کرده است الهام اکبری عضو هیات علمی دانشگاه تربیت مدرس در نامه‌ای به وزیر آموزش و پرورش: 🔹سامانه شاد در حالی در ایران به کار گرفته شد که زیرساختهای سخت افزاری لازم نه در زمینه دستگاه‌های الکترونیکی مورد نیاز خانواده‌ها، نه اینترنت و نه سرعت آن فراهم نبوده و نیست. 🔹شایسته و به‌جاست بدانید عموم مدارس خصوصی هرگز این سامانه را به کار نگرفتند و بسترهای مختلفی را جایگزین کردند و بسیاری از مدارس دولتی هم به سراغ شبکه‌های اجتماعیِ داخلی و خارجی رفتند. 🔹خوب است بدانید که شاد نه تنها راه حل درست و صحیحی برای این دوران نیست؛ بلکه روح و جسم هزاران دانش‌آموز و حتی معلمان را آزرده و خسته نموده است. tn.ai/2371962
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🐑🐑تصاویری جدید از گوسفندان در فرودگاه 🔹هواپیمایی که حامل گوسفندهایی که از ترکیه عازم یکی از کشورهای حوزه خلیج فارس بودند، در فرودگاه امام تهران فرود اضطراری کرد و گوسفندها سه روز در محوطه این فرودگاه نگهداری شدند تا هواپیمایشان تعمیر شود و به سفر خود ادامه دهند
♦️سردارملی مدفون در حرم حضرت عبدالعظیم(ع) 🔹" خاک می خوریم اما خاک نمی دهیم " 🔹امروز ۲۸ مهر سالروز تولد ستارخان ، سردار شجاعت و ایستادگی معروف به سردار ملّی #ستارخان در ۲۸ مهر ۱۲۴۵ خورشیدی در روستای بیشک ورزقان به دنیا آمد. 🔹مزار وی در صحن باغچه توتی حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در شهرری واقع شده است.
۶۲ پیشنهاد دیوان محاسبات برای اصلاح ساختار بودجه ۱۴۰۰ 🔹رئیس کل دیوان محاسبات کشور در نامه‌ای به رئیس مجلس گزارش آسیب شناسی بودجه و پیشنهادهای اصلاح ساختار بودجه کشور را ارائه کرد. برخی از مهمترین عناوین پیشنهادهای اصلاحی به شرح زیر است: 🔸رابطه مالی دولت و نفت باید اصلاح شود. 🔸بودجه شهرداری‌ها، نهادهای عمومی و بانک‌ها و سهم آن‌ها در توسعه کشور می‌بایست شفاف در بودجه لحاظ شود. 🔸کاهش هزینه‌های غیرضرور و جلوگیری از تجمل گرایی در اولویت باید باشد و قانون مربوطه در سال ۱۳۷۰ اصلاح گردد. 🔸اجتناب از درج عدد«یک» در جداول و پیوست های قانون بودجه. 🔸اجازه تغییر کاربری طرح های استان توسط شورای برنامه ریزی و توسعه استان‌ها tn.ai/2372599
💫💥امشب بهترین زمان برای رصد بارش شهابی جباری 🔹هرساله بارش شهابی جباری از ۱۰ مهر تا ۱۶ آبان فعال است و در تاریخ ۲۹ و ۳۰ مهرماه به اوج خود می‌رسد. بارش شهابی جباری را می‌توان در اوج خود و در آسمان کاملا تاریک از هر جای کشور رصد کرد به طوریکه در شرایط ایده آل در هر ساعت ۲۵ شهاب قابل رصد است.
افشای فساد با امتیاز مالی! 🔹یک فوریت طرح حمایت مالی از افشاگران فساد روز گذشته در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید. این طرح حمایت مالی از افشاگران فساد و همچنین معافیت از مجازات در صورتی که فرد شریک جرم باشد را در خود جای داده است. 🔹تاکنون ۶۶ نماینده مجلس تاکنون از این طرح حمایت کرده‌اند. fna.ir/f0662r
🔸مسدود شدن سایت های جعلی سجام 🔹معاون فناوری شرکت سپرده گذاری مرکزی از مسدود شدن ۱۷ سایت جعلی سامانه جامع اطلاعات مشتریان سجام خبر داد. 🔹ماهیار: سایت اصلی سجام به آدرس sejam.ir است و مردم در صورت ملاحظه سایت‌های جعلی، به نشانی cyberpolice.ir سریعا اطلاع دهند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥سیگنال فروشی برای بورس جرم است مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان بورس: 🔹طبق قانون بازار اوراق بهادار، هر شخصی که بدون رعایت مقررات و کسب مجوز، تحت هر عنوان به فعالیت‌هایی از قبیل کارگزاری یا بازارگردانی مبادرت ورزد مرتکب فعل مجرمانه شده است. 🔹مجازات چنین فعلی جزای نقدی و حبس تعزیری است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥جزئیات عرضه لاستیک‌ با نرخ ارز دولتی در بازار 🔸جوان مدیرکل مسافری سازمان راهداری: 78 درصد لاستیک های عرضه شده وارداتی است.
وزیر دفاع: با روسیه و چین به توافقات مهمی رسیده‌ایم امیر حاتمی: 🔹ایران به توافقات مهمی با روسیه و چین در راستای نوسازی سیستم‌های و تجهیزات نیروی هوایی خود رسیده است. 🔹ما بسیار مراقبیم که یک رقابت تسلیحاتی در منطقه شکل نگیرد زیرا چنین رقابتی منطقه را به یک بشکه باروت تبدیل خواهد کرد. 🔹ما آماده امضای معاهدات نظامی و امنیتی با کشورهای حاشیه خلیج فارس برای تأمین ثبات و امنیت منطقه هستیم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥ماجرای سیگنال فروشی در بورس 🔸مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بورس، کانال های خرید و فروش سیگنال را غیرقانونی معرفی کرد. 🔹وکیلی: گزارش تخلف گروه‌های خصوصی و VIP از منابع مختلف به سازمان بورس اعلام می شود.
🔸آخرین مهلت ثبت‌نام متقاضیان دریافت وام ودیعه مسکن 🔹مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن: آخرین مهلت ثبت‌نام متقاضیان برای دریافت وام ودیعه مسکن ۳۰ مهر است. 🔹اصلانی: متقاضیانی که هنوز پیامک دریافت نکرده‌اند باید به سامانه طرح اقدام ملی مراجعه کنند.
⭕️هرگز درخصوص موشک‌ با آمریکا گفت‌وگو نمی‌کنیم 🔸امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در مصاحبه‌ای به شبکه الجزیره: 🔹ایران آماده امضای معاهدات نظامی و امنیتی با کشور‌های حوزه خلیج فارس در راستای حفظ ثبات و امنیت منطقه است. 🔹هر تهدیدی از جانب اسرائیل که از مبدأ خلیج فارس باشد، فورا با پاسخ روشن و مستقیم مواجه خواهد شد. 🔹ایران هیچ زمانی مرز و خاک خود را برای انتقال سلاح‌های روسی به ارمنستان به کار نگرفته و این مسائل صرفا اتهام است. 🔹هشدار‌های رسمی به جمهوری آذربایجان و ارمنستان در خصوص امنیت مناطق مرزی خود داده‌ایم و از ترکیه به عنوان یک کشور منطقه‌ای مهم و دوست، انتظار داریم که در حل دیپلماتیک بحران قره‌باغ کمک کند. 🔹تفاهمات نظامی با چین و روسیه برای مرحله پایان محدودیت‌های تسلیحاتی وجود دارد و پایان این محدودیت‌ها فرصتی برای واردات نیاز‌های نظامی و صادرات سلاح به کشور‌های دیگر است. 🔹بروز مسابقه تسلیحاتی در منطقه می‌تواند منطقه را به بشکه باروت تبدیل کند. 🔹جمهوری اسلامی هیچ زمانی در خصوص موشک‌های خود با آمریکا گفت‌وگو نخواهد کرد و کسی حق چنین درخواستی را ندارد.
🔸افزایش 82 درصدی واردات تلفن همراه در 7ماه گذشته 🔹سخنگوی گمرک: از ابتدای سال، دوهزار و 284 اظهار نامه برای واردات تلفن همراه ثبت شده که درمقایسه با مدت مشابه درسال گذشته 82 درصد رشد نشان می دهد. 🔹لطیفی: از ابتدای سال تاکنون 5 میلیون و 492 هزار دستگاه تلفن همراه از گمرک ترخیص شده است که نسبت به زمان مشابه سال گذشته 26 درصد رشد دارد.
🔸برنامه هفته اول و دوم رقابت های لیگ برتر فوتبال اعلام شد.