eitaa logo
کانال شبکه خبر اصفهان . اخبار باشگاه خبرنگاران جوان سیما
5.1هزار دنبال‌کننده
75.4هزار عکس
52.5هزار ویدیو
105 فایل
بسمه تعالی ❁﷽❁ کانال جدید اخبار اصفهان eitaa.com/iribnews_isfahan پیج شبکه خبر اینستاگرام در خدمت شماست. 👉🏻 https://instagram.com/iribnews.iran
مشاهده در ایتا
دانلود
⭕️مازندران این هفته هم ورود ممنوع است. رئیس پلیس راه مازندران: 🔸تمام مبادی ورودی مازندران برای این هفته نیز به روی خودرو‌های غیربومی مسدود خواهد بود. 🔹پلیس در مبادی ورودی استان در محور‌های هراز، کندوان، سوادکوه و محور‌های شرقی و غربی استان اجازه تردد به خودرو‌های غیربومی را به هیچ وجه نمی‌دهد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥چهره‌های شناخته شده ای که تا ساعت 10 صبح امروز (آخرین روز ثبت نام داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری) با حضور در ستاد انتخابات کشور داوطلب سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری 1400 شدند.
سخنگوی سازمان آتش نشانی: 🔸شب گذشته، یک دستگاه خودرو در بزرگراه شهید بابایی به دلایل نامشخصی پس از برخورد با گاردریل‌های کناری بزرگراه به پایین و حاشیه جاده یاسینی سقوط کرده بود. 🔹آتش نشانان سرنشینان که چهار مرد و یک خانم بودند را از حودرو خارج کردند. 🔹به تأیید عوامل اورژانس مشخص شد که هر پنج نفر بر اثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده‌اند.
🔸عرضه ۴ محصول در طرح پیش فروش ایران خودرو 🔹پیش فروش ۴ محصول ایران خودرو از امروز آغاز می‌شود و سه روز ادامه دارد. 🔹در طرح فروش ویژه ایران خودرو، پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه ای، رانا پلاس، سورن پلاس، دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک عرضه می‌شود.
⭕️آغاز واکسیناسیون کرونا برای افراد بالای 75 سال 🔸واکسیناسیون افراد بالای ۷۵ سال یعنی متولدان ۱۳۲۵ به قبل از امروز آغاز می‌شود. 🔹مشخصات این افراد در شبکه بهداشت وجود دارد و به تدریج با این افراد تماس گرفته یا برای آنان پیامک فرستاده می‌شود و فعلا نیازی به مراجعه حضوری و ثبت نام نیست. 🔹واکسیناسیون این گروه سنی حداقل تا ۲ هفته آینده ادامه دارد.
🔸اجرای طرح ترافیک از امروز؛ 🔹شهرداری تهران: طرح ترافیک از امروز(ساعت 8:30 تا ۱6) در محدوده‌های اعلام‌شده، اعمال می‌شود. 🔹 از ساعت 14:30 به بعد یک خروج رایگان در نظر گرفته شده است.
⭕️آخرین تحولات فلسطین؛ 🔸اختلال در ۸ خط برق اصلی در غزه 🔹شرکت برق غزه اعلام کرد در نتیجه بمباران رژیم صهیونیستی، ۸ خط اصلی برق مختل شده است. 🔹گردان‌های ابوعلی مصطفی از بمباران تجمع نیروهای اشغالگر صهیونیست در منطقه الفراهین در شرق خان یونس خبر دادند. 🔹آژانس امداد و اشتغال آوارگان فلسطینی «آنروا» مدارس خود در غزه را به پناهگاه برای افرادی که منازل آنها در حملات رژیم صهیونیستی ویران شده تبدیل کرد. 🔹رسانه های صهیونیستی اذعان کردند که نبرد با حماس ما را غافلگیر کرد. ما آماده نیستیم. 🔹سازمان دفاع مدنی غزه اعلام کرد از آغاز بمباران‌های رژیم صهیونیستی، ۱۳۹ فلسطینی از جمله ۳۹ کودک و ۲۲ زن به شهادت رسیدند.
⚽️ کامرانی‌فر، سرپرست دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال شد. 🔹طی حکمی از سوی سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال، «حسن کامرانی‌فر» به‌عنوان سرپرست دپارتمان داوری فدراسیون منصوب شد.
🔻روغن از بار تا بازار/ ۲ ماه از وعده تنظیم بازار روغن گذشت 🔹۲ ماه از آخرین وعده وزارت صمتی‌ها برای کنترل بازار روغن گذشت؛ با افزایش چشمگیر تولید روغن اوضاع کمی بهتر شده اما مشکل پابرجاست. 🔹اگر چه اوضاع نسبت به چند ماه قبل کمی بهتر شده، اما بررسی‌های میدانی ما از بازار نشان می‌دهد مشکل هنوز هم پابرجاست. 🔹روغن جامد هنوز محصولی نایاب و روغن مایع محصولی کمیاب در بازار به شمار می‌رود. اغلب مردم گله‌مند از زمان و هزینه زیادی هستند که به اجبار برای تهیه روغن صرف می‌کنند. موضوع تنها کمبود نیست، مشکلات پیش آمده بازار را به دست دلال‌ها و واسطه‌گر‌ها انداخته است. 👉 yjc.news/00WXGS
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥🏠 عدم پاسخگویی عباس آخوندی درباره انتقادات به عملکرد وی پیرامون حوزه مسکن
اسماعیل خلیل‌زاده بازداشت شد 🔹دادستان گیلان: متهم اصلی پرونده شرکت ابریشم گیلان که پیش از این به‌دلیل ابتلاء به کرونا با تودیع وثیقه آزاد بود، بازداشت و روانه زندان شد.
🚩🚩بیانیه اعلام حضور رییسی در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ 🔹اینجانب فرزند ملت بزرگ ایران و سرباز کوچک انقلاب اسلامی، با استعانت از خداوند قادر متعال و توسل به امام عصر(عج) و ارواح طیبه شهیدان برای ایجاد تحول در مدیریت اجرایی کشور، و مبارزه بی‌امان با فقر و فساد، تحقیر و تبعیض، با احترام به همه نامزدها و گروه های سیاسی، به صورت مستقل به صحنه آمده ام و تنها در برابر ذات اقدس الهی و پیشگاه ملت ایران، خود را متعهد و مسؤول میدانم. 🔹با شناختی که از چالش ها، ظرفیتها، استعدادها و سرمایه های این کشور کسب کرده ام، آمده ام تا با کمک همه مردم ایران، و در طلیعه گام دوم،"دولتی مردمی برای ایرانی قوی" تشکیل دهم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎧واکنش تند عباس آخوندی به انتقاد یک عضو اتاق بازرگانی از عملکردش در بخش مسکن: پوپولیست‌ها به دوره من می‌گویند دوره رکودی!🔸 مسکن مهر نشان دهنده رونق نیست🔸 من قدرت خرید ۶۸٠ هزار نفر را ۷ برابر کردم! @Radarr
شکایت استقلال از مهاجم پرسپولیس ⚽️عیسی آل‌کثیر مهاجم تیم پرسپولیس روز گذشته در دربی براساس فیلم موجود از بازی، رو به نیمکت تیم فوتبال استقلال حرکت غیراخلاقی و زشتی را انجام داد. ⚽️به همین دلیل باشگاه استقلال صبح امروز ز این بازیکن به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شکایت کرد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ ⭕️ 🔊صحبت های مهم آیت الله رئیسی برای عموم مردم... 🎙من برای هوا وهوس نیامده ام در این عرصه... حقیقتا آمده ام به نام خادم مشکلات مردم را حل کنم... @Radarr
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 آیت‌الله رئیسی برای انتخابات ثبت‌نام کرد 🔸سید ابراهیم رئیسی با حضور در ستاد کشور داوطلب سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥رئیس جمهور: نزده‌ام چون نوبتم نشده است..!!؟؟ 🔹هیچ مسئول رده بالایی را سراغ ندارم که واکسن زده باشد. همه در نوبت خودشان مثل بقیه مردم واکسن خواهند زد. 👌 آونهایی هم که داروی دارن ،،// به هیچکس اعتقاد ندارن.... 🌴💧 و Eitaa.com/irannn
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا: افراد گروه هدف بعد از یک هفته اگر تماس و یا پیامک دریافت نکردند در سایت وزارت بهداشت به نشانی salamat.gov.ir ثبت نام کنند.
۳ شهرستان در کشور قرمز رنگ باقی ماندند.. 🔹آخرین آمار شهرستان‌ها بر حسب رنگ‌بندی: قرمز ۳، نارنجی ۲۶۲، زرد ۱۸۳، آبی صفر
⭕️حماس شرایط پذیرش آتش‌بس را اعلام کرد.. 🔸خالد مشعل، رئیس دفتر سیاسی حماس: 🔹اشغالگران صهیونیست درخصوص آتش بس فریبکاری می‌کنند و می‌خواهند ما اول آتش بس کنیم اما پاسخ ما این است که کسی که اقدام تحریک آمیز و تجاوز را آغاز کرده است باید اقداماتش را متوقف کند. 🔹تکاپوی شدید آمریکا، اروپا، ترکیه و شماری از دولت‌های عربی دست نشانده واشنگتن به خصوص مصر برای تحمیل آتش بس به جنبش حماس، نشان داد که جهانیان تنها به قدرت احترام می‌گذارند. 🔹خروج اشغالگران از مسجدالاقصی، اجازه به فلسطینیان برای آزادی در اقامه نماز و حضور در این مسجد، متوقف کردن جنایت آواره سازی خانواده‌های محله الشیخ جراح در قدس اشغالی، آزاد کردن بازداشت شدگان تنش آفرینی اخیر و توقف تجاوز به غزه از خواسته‌های جنبش حماس برای آتش بس است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
آیت الله رئیسی: در بیانیه ام نسبت به مسائل سیاست خارجی، تولید و اقتصاد به عنوان مسائلی مهم اشاره کرده ام