eitaa logo
کانال شبکه خبر اصفهان . اخبار باشگاه خبرنگاران جوان سیما
5.1هزار دنبال‌کننده
75.4هزار عکس
52.5هزار ویدیو
105 فایل
بسمه تعالی ❁﷽❁ کانال جدید اخبار اصفهان eitaa.com/iribnews_isfahan پیج شبکه خبر اینستاگرام در خدمت شماست. 👉🏻 https://instagram.com/iribnews.iran
مشاهده در ایتا
دانلود
⚽️ کامرانی‌فر، سرپرست دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال شد. 🔹طی حکمی از سوی سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال، «حسن کامرانی‌فر» به‌عنوان سرپرست دپارتمان داوری فدراسیون منصوب شد.
🔻روغن از بار تا بازار/ ۲ ماه از وعده تنظیم بازار روغن گذشت 🔹۲ ماه از آخرین وعده وزارت صمتی‌ها برای کنترل بازار روغن گذشت؛ با افزایش چشمگیر تولید روغن اوضاع کمی بهتر شده اما مشکل پابرجاست. 🔹اگر چه اوضاع نسبت به چند ماه قبل کمی بهتر شده، اما بررسی‌های میدانی ما از بازار نشان می‌دهد مشکل هنوز هم پابرجاست. 🔹روغن جامد هنوز محصولی نایاب و روغن مایع محصولی کمیاب در بازار به شمار می‌رود. اغلب مردم گله‌مند از زمان و هزینه زیادی هستند که به اجبار برای تهیه روغن صرف می‌کنند. موضوع تنها کمبود نیست، مشکلات پیش آمده بازار را به دست دلال‌ها و واسطه‌گر‌ها انداخته است. 👉 yjc.news/00WXGS
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥🏠 عدم پاسخگویی عباس آخوندی درباره انتقادات به عملکرد وی پیرامون حوزه مسکن
اسماعیل خلیل‌زاده بازداشت شد 🔹دادستان گیلان: متهم اصلی پرونده شرکت ابریشم گیلان که پیش از این به‌دلیل ابتلاء به کرونا با تودیع وثیقه آزاد بود، بازداشت و روانه زندان شد.
🚩🚩بیانیه اعلام حضور رییسی در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ 🔹اینجانب فرزند ملت بزرگ ایران و سرباز کوچک انقلاب اسلامی، با استعانت از خداوند قادر متعال و توسل به امام عصر(عج) و ارواح طیبه شهیدان برای ایجاد تحول در مدیریت اجرایی کشور، و مبارزه بی‌امان با فقر و فساد، تحقیر و تبعیض، با احترام به همه نامزدها و گروه های سیاسی، به صورت مستقل به صحنه آمده ام و تنها در برابر ذات اقدس الهی و پیشگاه ملت ایران، خود را متعهد و مسؤول میدانم. 🔹با شناختی که از چالش ها، ظرفیتها، استعدادها و سرمایه های این کشور کسب کرده ام، آمده ام تا با کمک همه مردم ایران، و در طلیعه گام دوم،"دولتی مردمی برای ایرانی قوی" تشکیل دهم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎧واکنش تند عباس آخوندی به انتقاد یک عضو اتاق بازرگانی از عملکردش در بخش مسکن: پوپولیست‌ها به دوره من می‌گویند دوره رکودی!🔸 مسکن مهر نشان دهنده رونق نیست🔸 من قدرت خرید ۶۸٠ هزار نفر را ۷ برابر کردم! @Radarr
شکایت استقلال از مهاجم پرسپولیس ⚽️عیسی آل‌کثیر مهاجم تیم پرسپولیس روز گذشته در دربی براساس فیلم موجود از بازی، رو به نیمکت تیم فوتبال استقلال حرکت غیراخلاقی و زشتی را انجام داد. ⚽️به همین دلیل باشگاه استقلال صبح امروز ز این بازیکن به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شکایت کرد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ ⭕️ 🔊صحبت های مهم آیت الله رئیسی برای عموم مردم... 🎙من برای هوا وهوس نیامده ام در این عرصه... حقیقتا آمده ام به نام خادم مشکلات مردم را حل کنم... @Radarr
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 آیت‌الله رئیسی برای انتخابات ثبت‌نام کرد 🔸سید ابراهیم رئیسی با حضور در ستاد کشور داوطلب سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥رئیس جمهور: نزده‌ام چون نوبتم نشده است..!!؟؟ 🔹هیچ مسئول رده بالایی را سراغ ندارم که واکسن زده باشد. همه در نوبت خودشان مثل بقیه مردم واکسن خواهند زد. 👌 آونهایی هم که داروی دارن ،،// به هیچکس اعتقاد ندارن.... 🌴💧 و Eitaa.com/irannn
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا: افراد گروه هدف بعد از یک هفته اگر تماس و یا پیامک دریافت نکردند در سایت وزارت بهداشت به نشانی salamat.gov.ir ثبت نام کنند.
۳ شهرستان در کشور قرمز رنگ باقی ماندند.. 🔹آخرین آمار شهرستان‌ها بر حسب رنگ‌بندی: قرمز ۳، نارنجی ۲۶۲، زرد ۱۸۳، آبی صفر
⭕️حماس شرایط پذیرش آتش‌بس را اعلام کرد.. 🔸خالد مشعل، رئیس دفتر سیاسی حماس: 🔹اشغالگران صهیونیست درخصوص آتش بس فریبکاری می‌کنند و می‌خواهند ما اول آتش بس کنیم اما پاسخ ما این است که کسی که اقدام تحریک آمیز و تجاوز را آغاز کرده است باید اقداماتش را متوقف کند. 🔹تکاپوی شدید آمریکا، اروپا، ترکیه و شماری از دولت‌های عربی دست نشانده واشنگتن به خصوص مصر برای تحمیل آتش بس به جنبش حماس، نشان داد که جهانیان تنها به قدرت احترام می‌گذارند. 🔹خروج اشغالگران از مسجدالاقصی، اجازه به فلسطینیان برای آزادی در اقامه نماز و حضور در این مسجد، متوقف کردن جنایت آواره سازی خانواده‌های محله الشیخ جراح در قدس اشغالی، آزاد کردن بازداشت شدگان تنش آفرینی اخیر و توقف تجاوز به غزه از خواسته‌های جنبش حماس برای آتش بس است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
آیت الله رئیسی: در بیانیه ام نسبت به مسائل سیاست خارجی، تولید و اقتصاد به عنوان مسائلی مهم اشاره کرده ام
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥آیت الله رئیسی: کسی که برای انجام وظیفه اش به میدان می آید شکست برای او معنا ندارد.
⭕️در روز‌های پایانی نزدیک به انتخابات شناسنامه المثنی صادر نخواهد شد/ صدور ۵۰ میلیون و ۷۷۳ هزار کارت ملی 🔸ابوترابی، سخنگوی سازمان ثبت احوال در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان: 🔹افراد برای شرکت در انتخابات تنها نیاز به شناسنامه دارند و داشتن کارت ملی الزامی نیست، بنابراین افرادی که اصل شناسنامه خود را گم کرده‌اند باید هر چه سریع‌تر به سازمان ثبت احوال مراجعه کنند. 🔹شهروندان توجه داشته باشند که در روز‌های پایانی نزدیک به انتخابات شناسنامه المثنی صادر نخواهد شد. 🔹تا به امروز ۶۰ میلیون و ۶۴۶ هزار نفر برای کارت ملی فرآیند ثبت نام خود را تکمیل کرده‌اند. 🔹همچنین ۵۰ میلیون و ۷۷۳ هزار کارت ملی هوشمند صادر شده که از این تعداد ۴ میلیون و ۱۵۲ هزار کارت تولید داخل هستند.
⭕️ امشب آخرین مهلت ثبت نام مجدد در کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ 🔸زرین آمیزی، سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان: 🔹داوطلبان تا ساعت ۲۴ امروز (شنبه، ۲۵ اردیبهشت) برای ثبت‌نام یا ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی خود فرصت دارند. 🔹بیش از ۳۲ هزار و ۱۱۹ نفر تا صبح امروز در فرصت مجدد ثبت نام کرده‌اند. آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۰ با تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا در روز‌های چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه (۶، ۷، ۸ مرداد) برگزار می‌شود.
⭕️ ⭕️حضور من در انتخابات به شکل مستقل است/ رقیب فساد و ناکارآمدی هستم 🔸آیت الله رئیسی: 🔹در کنار مهم بودن قوه قضاییه، با یک امر دارای اولویتی روبرو هستیم. مسئله قوه مجریه. وضعیت معیشت و مشکلات مردم. گرانی و بیکاری. سفره مردم و وضعیت اقتصادی جامعه. 🔹معیشت مردم دغدغه جدی برای انسان ایجاد میکند. در یک دولت قوی ناامیدی ها می تواند تبدیل به امید شود. 🔹حضور من در انتخابات به شکل مستقل است، حضورم نافی حضور دیگران نیست. 🔹من خود را رقیب فساد و ناکارآمدی و اشرافی‌گری میدانیم، رقیب جناح ها نیستم، رقیب ناکارامدی هستم. 🔹از مردم می‌خواهم در بخش های مختلف ستادهای مردمی و خودجوش تشکیل دهند تا با حضور مردم مشکلات را حل کنیم. در بستر گام دوم می‌توانیم مشکلات را حل کنیم. 🔹برنامه من در سیاست خارجی تعامل با همه کشور ها بویژه همسایگان خواهد بود. این روابط دوستانه، عزتمندانه و مقتدرانه خواهد بود. 🔸آیت الله رئیسی: تمام انتظار من این بود که عزیزی بغیر از من در این میدان حضور پیدا کند. چون من ماموریت سنگینی داشتم. با نزدیکی به ایام انتخابات احساس من این شد که در برابر درخواست های متعدد مردمی، مسئولیت جدیدی برای من ایجاد شده است. حوزه دستگاه اجرایی از قوه قضائیه اهمیت بیشتری دارد. 🔹برنامه این بود که به این صحنه نیایم اما وضعیت و عرصه به نحوی پیش رفت که این مسئولیت به عهده من افتاد و اگر از این مسئولیت فرار می کردم شانه خالی کردن بود. 🔹در دستگاه اجرایی می توان ساختار را اصلاح کرد. اگر ناکارامدی ها در جامعه اصلاح شود ما دیگر فساد و آسیب های اجتماعی نخواهیم داشت از حجم پرونده ها کاسته خواهد شد، لذا دستگاه اجرایی را اهم می دانم.
رشد ۵ هزار واحدی شاخص بورس 📊شاخص کل بورس امروز با رشد ۵ هزار واحدی در پایان معاملات امروز به عدد یک میلیون و ۱۸۹ هزار واحد رسید. 📊شاخص کل هم (وزن): ۲۹۶۷ واحد منفی 📊ارزش معاملات: ۳۸۹۹ میلیارد تومان
🔸ثبت‌نام دانش‌آموزان در سال تحصیلی جدید در همه دوره‌ها به جز پایه یکم ابتدایی، غیرحضوری و الکترونیکی است. 🔹«پادا» سامانه نام‌نویسی دانش‌آموزان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 ببینید/ محمد مهدی برومندی ،معاون باغبانی وزارت جهاد کشاورزی در حاشیه بازدید از گلستان‌های گل محمدی در کاشان : صادرات محصولات کشاورزی بیش از ۶ میلیارد دلار ارزآوری برای کشور به ارمغان آورده است.
♦️از فوتِ دختربچه در بیمارستان تا مصدومیتِ سه مرد 🔸️بر اساس اعلام مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان، دختربچه ۱۲ ساله‌ای در استخرِ جنب پارک ساحلیِ باغ بهادران غرق و به درمانگاه منتقل و احیا شد؛ اما پس از انتقال به بیمارستان شهدای لنجان، در آنجا جانِ خود را از دست داد. 🔸️همچنین، در حادثه‌ای دیگر، به دلیل انفجار کپسول اکسیژن در فلکه مرکز اکسیژن پارسِ فلکه استقلال اصفهان، سه مرد ۴۵ ساله مصدوم و به بیمارستان امین منتقل شدند.