eitaa logo
طب اسلامی🌱گنجینه سلامت
21.6هزار دنبال‌کننده
5هزار عکس
485 ویدیو
18 فایل
💫💫طب اسلامی راه رسیدن به تمدن اسلامی به روزترین مطالب پزشکی رو در کانال دنبال کنید استاد بوعذار ⬇️⬇️ @loocal20 نوبت ویزیت ،ثبت نام و شرکت در دوره های آموزشی ⬇️⬇️ @aseman400 کانال محصولات طبیعی ⬇️⬇️ @mahsoolat313 کانال تبلیغات و تبادل @tabli23
مشاهده در ایتا
دانلود
هر روز یک آیه: 🌱اَعوذُ باللّهِ مِنَ الشَّیطانِ الرَّجیم🌱 🍂بسم الله الرحمن الرحیم🍂 « قَالَ مَوْعِدُكُمْ يَوْمُ الزِّينَةِ وَأَن يُحْشَرَ النَّاسُ ضُحًى» گفت: «میعاد ما و شما روز زینت [= روز عید] است؛ به شرط اینکه همه مردم، هنگامی که روز، بالا می‌آید، جمع شوند!» (سوره مبارکه طه/ آیه ۵۹) @islamiteb313
. ســــــلام 💓روزتون معطر به نور الهی 🌷سر آغاز روزتـون 💓سرشـار ازعشق و محبت 🌷و خبرهای خوش و عالی 💓دلتون شـاد 🌷و زندگیتون مملو از خوشبختی روزتون پر برکت صبح شنبه تون بخیر @islamiteb313 .
. ⚜ امام امیرالمؤمنین علی علیه السلام: «عَلَيكُم بِالهَريسَةِ؛ فَإِنَّها تُنشِطُ لِلعِبادَةِ أربَعينَ يَوما، وهِيَ مِنَ المائِدَةِ الَّتي اُنزِلَت عَلى رَسولِ اللّه‏ِ (ص).» بر شما باد حلیم زیرا به مدت چهل روز سبب نشاط برای عبادت می‌شود و این همان مائده‌ای است که بر پیامبر (ص) نازل ‌شده. 📚 منبع : کافی، شیخ کلینی، ج۶، ص۳۱۹، ح۱ المحاسن، ج۲، ص۱۶۹، ح ۱۴۷۱ کلاهما عن صالح بن رزین عن الإمام الصادق (ع) بحار الأنوار، ج۶۶، ص۸۶، ح۳ دانشنامه احادیث پزشكی، ج۲، ص۴۹۸ @islamiteb313 .
. 📚 👇 ✍ برای که از کمرتا قوزک پاها کشیده شده است این موارد را رعایت کنید🔰 الف)ازترکیب(شیر جوشیده ولرم یک لیوان + یک قاشق مربا خوری عسل طبیعی+یک قاشق مرباخوری بارهنگ+یک قاشق مرباخوری گرده گل زنبور عسل+ یک قاشق غذاخوری پودرسنجد+یک قاشق غذاخوری آب، این مخلوط راهر روز ناشتا بخورید(تا 40 روز). @islamiteb313 .
. 🔰زیاد پنیر نخورید!🧀❌ ◽️زیاده‌روی در مصرف انواع پنیر می‌تواند عوارض جانبی زیادی داشته باشد و سلامت بدن را تحت تأثیر قرار دهد. ◽️ایجاد یبوست ◽️التهاب ◽️معده درد ◽️آکنه ◽️افزایش خطر ابتلا به سرطان ◽️کم‌آبی بدن ◽️بیماری قلبی ◽️اضافه وزن @islamiteb313 .
. بوی نعناع😳😳😳 بوی نعنا نشاط‌آور است بوی نعنا نشاط‌آور است و قرار دادن آنها در ظرف آب رایحه آن را در فضا پخش میکند ! و باعث خواهد شد شما هنگام صبح راحتتر از خواب برخیزید و با روحیه، روز خود را آغاز کنید. و همینطور تنفس را آسانتر کرده و در باز کردن مجاری تنفسی هنگام سرماخوردگی بسیار موثر است. @islamiteb313 .
جزوه تشخیص بیماری از ناخن ها با چاپ برجسته تصاویر واضح با تخفیف ویژه ۲۳۰ هزار تومان هزینه پی دی اف ۱۵۰ هزار تومن مفید برای درمانگر ها و تدریس
بسیار کاربردی و مفید جهت سفارش به آیدی زیر پیام دهید @aseman400
‍ . 🔰آب یخ ، بزرگترین علت نابودی کبد 😨 ◀️آب یخ اولین و بزرگترین علت نابودی کبد محسوب می شود . ◀️ هرگز با شکم خالی آب یخ نخورید ! @islamiteb313 .
. غرغر شکم 💠•⇦یک قاشق مرباخوری 💠•⇦عسل را با 7 عدد سیاهدانه 💠•⇦هرروز به صورت ناشتامیل کنید 👌اینکار صدا و غرغرشکم را رفع میکند. @islamiteb313 .
. 🔰فروش کره بادام زمینی 🔻وزن با ظرف: ۳۵۰ گرم قیمت عمده: ۷۸ هزار تومن قیمت تک : ۹۰ هزار تومن @aseman400 .
. 🟡 جایگزین سیب زمینی در آبگوشت 🔸 بجای استفاده در و خورشت ها از میوه استفاده کنیم که👈👈 هم برای 🔸 مفید است 🔸 هم برای 🔸 هم برای . 👈درمان بخل و ترس هم می باشد. 🔸 همچنین برای سایر خورشت ها هم حلوایی یا کدو تنبل قابل استفاده هست 👈علاوه بر اینکه بسیار خوش طعم است، 🔸آرام بخش، 🔸تقویت کننده اعصاب و 🔸موجب افزایش عقل می باشد. ⭐️ وقتشه یک بار هم که شده تجربه کنید. @islamiteb313 .
. 🌿 ✅امام کاظم علیه السلام فرمودند: کسی که بعد از ، از سر تا پا حنا بزند از 💥جنون 💥 جذام 💥برص در امان خواهد بود. ⭐️(الکافی ج۶ ص۵۰۹) 🎯خواص حنـــــا🎯 🔹ضدالتهاب 🔹ضد خارش پوست 🔹ضد شوره سر 🔹ضد ریزش مو 🔹ضدپیری 🔹درمان تب 🔹درمان سردرد ومیگرن 🔹درمان زخم دهان(جویدن برگ حنا) 🔹سلامت قلب 🔹رفع بوی بد پا 🔹رفع مشکلات پوستی 🔹تسکین درداعصاب ومفاصل 🔹تقویت بینایی 🔹خارج کننده سردی وسموم بدن 👈 حتما حنای اصل و طبیعی از جای مطمئن تهیه کنید متاسفانه برخی از حنای بازار موادی غیر حنا دارد. @islamiteb313 .
. 🔰وحشت‌زدگی یا حملۀ پانیک، نوعی بیماری روانی از گروه اختلالات اضطرابی است که با هجوم ناگهانیِ وحشت به بیمار و ترس شخص از وقوع مجدد آن‌ها مشخص می‌شود. این حملات که معمولاً بیش از چند دقیقه طول نمی‌کشند، با علائمی چون تپش قلب، عرق‌کردن، احساس تنگی نفس، فشردگی در قفسهٔ سینه، لرزش، احساس ازدست‌دادن تعادل یا گیجی همراه است. این علائم آن‌قدر گسترده هستند که افراد فکر می‌کنند دچار سکتهٔ قلبی شده‌اند و می‌ترسند که بمیرند. غذادرمانی: از مصرف غذاهای با طبع سرد و تر پرهیز کنید. روزانه یک لیوان شیر با یک قاشق چای‌خوری عسل مصرف کنید. هر روز صبح ناشتا ۲۱ دانه مویز میل کنید. روزانه دو عدد سیب شیرین بخورید. روزانه یک عدد به مصرف کنید. تدابیر درمانی: شب‌ها قبل از خواب، پنج دقیقه گلاب خالص ببویید. شب‌ها قبل از ساعت یازده (قبل از نیمه‌شب) بخوابید. فضای اتاق را با گلاب خوشبو کنید. روزانه نیم‌ساعت پیاده‌روی همراه با تعریق انجام دهید. رایحه‌درمانی: پاک‌سازی: اسطوخودوس، یاس رازقی به‌سازی: سیب، به @islamiteb313 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
تقویم یکشنبه ۸ بهمن # سال۱۴۰۲ و ۱۶ رجب  هجری قمری# مصادف# با ۲۸ ژانویه # ۲۰۲۳ میلادی # روز یکشنبه# طبق روایات# متعلق است به علی علیه السلام #و فاطمه زهرا الله علیها.  شده# تا اعمال نیک و خیر خود# را در این روز به مقدس هدیه کنیم ثواب دوچندان گردد. صدقه اول صبح فراموش نشود. مسافرت . خوب نیست و در صورت ضرورت # همراه باصدقه باشد.# مباشرت خوب# است و فرزند# حاصل از آن به قسمت و # سرنوشت خود راضی باشد انشاالله. طبق روایات #، اصلاح مو #(سر و صورت) این روز ماه قمری ، # باعث حزن و اندوه# می گردد. یکشنبه# برای گرفتن# ناخن، روز مبارک #و مناسبی نیست# و طبق روایات# ممکن است موجب برکتی زندگی گردد.# یکشنبه# برای بریدن# و دوختن لباس روز مناسبی . یا والاکرام # ۱۰۰ مرتبه
هر روز یک آیه: 🌱اَعوذُ باللّهِ مِنَ الشَّیطانِ الرَّجیم🌱 🍂بسم الله الرحمن الرحیم🍂 « فَتَوَلَّىَ فِرْعَوْنُ فَجَمَعَ كَيْدَهُ ثُمَّ أَتَىَ» فرعون آن مجلس را ترک کرد و تمام مکر و فریب خود را جمع نمود؛ و سپس همه را (در روز موعود) آورد. (سوره مبارکه طه/ آیه ۶۰) @islamiteb313
. 🍃سلام به زندگی 🍃🌸رنگارنگ و قشنگ 🍃💜سلام به خالق این روز قشنگ 🍃🌸سلام به گلهای کانال 🍃💜امروزتون پراز مهربانی 🍃🌸لحظه هاتون زیبا همراه با شادی 🍃💜قلبتون سرشار از عشق 🍃🌸و آرامش مهمون 🍃💜همیشگی دلهاتون صبح یکشنبه تون بخیر 🌷 @islamiteb313 .
🔅 ✍️ دارا اما نیازمند 🔹پیرزنی بینوا را روغن چراغ شبش تمام شده بود. 🔸برای نماندن در تاریکی شب، قبل از غروب به مغازه شماع رفت تا شمعی بخرد. 🔹پیرزن شمعی صدقه خواست، ولی شماع پیر خسیس از اجابت حاجت پیرزن بینوا امتناع کرد. 🔸شماع عذر بدتر از تقصیر آورد و گفت: ای پیرزن، مرا ببخش، من مثل تو در خانه نخفته‌ام که در پیری محتاج شمعی شوم، بلکه شب‌وروز از جوانی کار می‌کنم و جمع کرده‌ام و اکنون دارا هستم و حاصل دسترنج خود بهره می‌برم. 🔹پیرزن گفت: ای مرد! آیا تو خود را دارا می‌بینی؟ دارا کسی است که هیچ‌کس نتواند دارایی او، از او بستاند! 🔸بدان! هرچه را داری کسی هست که در لحظه‌ای بی‌اذن تو، آن را از تو بگیرد، پس هرگز در این دنیا مگو دارا هستم و دارایی دارم.
. 🔰مختصری در مورد حرز ابی دجانه: 🔻روایت است که ابی دجانه برسول خدا صلّی اللَّه علیه و آله شکوه کرد از اینکه چون در بستر بخواب است سوتی مانند سوت آسیا و جنجالی چون جنجال زنبور عسل بشنوم و پرتوی چون برق، و سر بردارم و در برابر خود سیاهی بینم که بالا رود بدرازی صحن خانه‌ام و دست بپوستش کشم مانند پوست خارپشت است، و به چهره‌ام مانند شراره آتش افکند، حضرت فرمود: این جن در خانه تو است ای ابو دجانه, و آنگاه دوات و کاغذ خواست و به علی علیه السّلام فرمود بنویسد: (سپس حرز معروف ابودجانه را گفت) ابو دجانه گفت: نامه را گرفتم و تا کردم و بخانه آوردم و زیر سرم نهادم و شب را آسوده خوابیدم و بیدار نشدم جز از فریاد کسی که می‏گفت: 😱ای ابو دجانه ما را با این کلمات آتش زدی تو را بحق سرورت که این نامه را از ما بردار که ما را بازگشتی به خانه‌ات و در کنارت و در هر جا این نامه باشد نباشد، ابو دجانه گفت: برش ندارم تا رسول خدا صلّی اللَّه علیه و آله و سلم اجازه دهد. @islamiteb313 .
. 🔰فوائد حرز ابي دجانه : 🔻۱_ دفع اجنه: یکی از خواص حرز ابی دجانه با توجه به متن این دعا، دفع اذیت و آزار اجنه است. 🔻۲_ دفع سحر و طلسم: 1⃣طبق متن روایت این حرز «و أعيذه من شر …. و ساحر و ساحره». بدین معنا که «او را پناه میدهم از شر هر مرد و زن سحر کننده ای» که بخواهد او را طلسم کند. 🔻۳- باز شدن درب خیر به سوی شخص : یکی از آثار حرز ابی دجانه روی آوردن خیر و خوبی‌ها به شخص همراه کننده است: خطاب به سوی هرکس که در می زند میباشد مگر کسی که دری به خیر می کوبد. 🔻۴_ حل‌شدن اختلافات و جدائی‌ها 🔻۵- قرار گرفتن در پناه خداوند (خدایا هرکس که این حرز بر وی آویزان شده است را محفوظ بدار)🤲🏻🌱 🔻۶_محافظت از چیز های بد 🔻۷_محافظت از بدی و خطاهای دیگران 🔻۸_ دفع گره های زندگی،چشم زخم و حیله 🔻۹- دفع آزار های ماوراء الطبیعی مختلف (آزار شیاطین، اجنه و ساحران) 🔻 ۱۰_دفع چشم بد 🔻۱۱_دفع شر متجاوزان و ستمگران 🔻۱۲_پناهندگی از امراض و بیماری ها جهت سفارش حرز به آیدی زیر پیام دهید @aseman400 .
. 🔰حرز ابی دجانه و غلبه های مزاج و بیماری 🔻وأعيذه من شر كل عقد أو سحر أو استيحاش أو هم أو حزن أو فكر أو وسواس و من داء يفترى لبني آدم وبنات حواء من قبل البلغم أو الدم أو المرة السوداء والمرة الحمراء والصفراء أو من النقصان والزيادة ومن كل داء داخل في جلد أو لحم أو دم أو عرق أو عصب أو في نطفة أو في روح أو في سمع أو في بصر أو في شعر أو في بشر أو ظفر أو ظاهر أو أَوْ بَاطِنَ 🔻و او را پناه می دهم از شر هر عقد و سحر یا وحشت زدگی یا اندوه یا غصه یا حزن یا فکر یا وسواس. و از هر مرضی که دامن گیر پسران آدم و دختران حوا می شود از سوی بلغم یا تلخی سودا یا تلخی خون یا صفرا یا کم و زیاد شدن و از هر بیماری ای که داخل در پوست یا گوشت یا خون یا رگ یا عصب می شود. یا در نطفه یا در روح یا در گوش یا در چشم یا در مو یا در بشره یا ناخن یا ظاهر یا باطن. @islamiteb313 .
. 👌 راه بسته شده و التهاب روده بزرگ رو با خوردن این میوه درمان کنین 👆 🔍 @islamiteb313 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. 🔰چرا کشورهای بیگانه در مورد گیاه اسپند شایعه می سازند؟ ‌در این ویدیو با حضور دکتر منتظر در مورد اینکه علت شایعه ساختن در مورد اسپند ارزان و در دسترس بودن است و همه ی فرهنگ ها در مناسبت های مختلف از اسپند استفاده می کنند صحبت می کنیم. @islamiteb313 .
. 🔰نفس های عمیق بکشید !👌🏻 ▫️٧٠ درصد سموم بدن به سادگی از طریق تنفس درست خارج می‌شود. اگر به درستی نفس نکشید، سموم از بدن شما خارج نمی‌شوند. ▫️وقتی ترسیده‌اید یا مضطرب و نگران هستید الگوی تنفسی شما تغییر می‌کند. برای احساس رهایی، آرام و عمیق نفس بکشید. @islamiteb313 .