eitaa logo
طب اسلامی🌱گنجینه سلامت
23.4هزار دنبال‌کننده
5.8هزار عکس
578 ویدیو
18 فایل
💫💫طب اسلامی راه رسیدن به تمدن اسلامی به روزترین مطالب پزشکی رو در کانال دنبال کنید استاد بوعذار ⬇️⬇️ @loocal20 نوبت ویزیت ،ثبت نام و شرکت در دوره های آموزشی ⬇️⬇️ @aseman400 کانال محصولات طبیعی ⬇️⬇️ @mahsoolat313 کانال تبلیغات و تبادل @tabli23
مشاهده در ایتا
دانلود
سلام بر شما سپاسگزارم هدف ما سلامتی و تندرستی شماست
. 👇🏻پیشگیری از بیماریهای نمک دریا به جای نمک های یُد دار ✅جایگزین روغن کنجد، زیتون... به جای روغن های کارخانه ای ✅پر خوری نکنید. تحرک و خوابم به اندازه ✅اگر اهل غم و اندوه و استرس هستین، فکرتونو تغییر بدین ❌حذف خمیر دندان فلوراید دار @islamiteb313 .
. 🔰 چای میوه ای باکیفیت ✅ترکیبات: به، سیب، گلابی، بهارنارنج، به لیمو، گل محمدی، هل بسته بندی ۲۵۰ گرمی: قیمت عمده : ۵۰ هزار تومن قیمت تک ۶۲ هزار تومن @aseman400 .
. 🔰درمان رفلاکس نوزادان 👈با اصلاح وضع مادر می توان رفلاکس نوزادان را بر طرف کرد ! مــــادر نــــوزاد باید از خــــوردن غذاهای سرد و مرطوب یا بلغم‌زا مثـــل : ماســــت ، دوغ، کاهــــو، خیـــــار و کــــدو پرهیزبکنه 😊 ☺️خوردن عرق نعنا هم مفیده ماساژ ملایم شکم نوزاد با روغن بابونه هم مفیده @islamiteb313 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
     👇تقویم# نجومی# شنبه👇   شنبه ۱ اردیبهشت ۱۱ شوال# ۱۴۴۵ ۲۰ آوریل# 2024 روز شنبه# طبق روایات# متعلق است به #رسول_اکرم_#(ص). سفارش# شده تا اعمال# نیک و خیر خود# را در این روز به پیشگاه ایشان کنیم# تا ثواب دوچندان گردد.🚫 صبح شنبه صدقه فراموش نشود. مسافرت خوب است همراه باصدقه باشد. طبق روایات، (سر و صورت) این روز از ماه ؛ باعث غم و اندوه می شود. شنبه# برای گرفتن_ناخن، روز# مناسبی# نیست و طبق روایات# ممکن است بیماری در# انگشتان گردد.# شنبه# برای بریدن و دوختن،#نو روز مناسبی نیست.# 📿 ذکر روز شنبه# : یارب العالمین ۱۰۰ مرتبه# 📿 ذکر بعد# از نماز صبح ۱۰۶۰ که موجب غنی و بی نیاز شدن .
. ســـــــلام🍂 امیدوارم امـروز یکی از بهترین 🍂 روزهای زندگیتان باشد پر از شادی و خیر و برکت🍂 صبح شنبه تون بخیر 🌺 @islamiteb313 .
🔅 ✍️ درون آد‌م هاست که جایگاهشان را مشخص می‌کند 🔹در یک شهربازی پسرکی سیاه‌پوست به مرد بادکنک‌فروشی نگاه می‌کرد.  🔸بادکنک‌فروش برای جلب توجه یک بادکنک قرمز را رها کرد تا در آسمان اوج بگیرد و بدین‌وسیله جمعیتی از کودکان را که برای خرید بادکنک به والدینشان اصرار می‌کردند، جذب خود می‌کرد. 🔹سپس یک بادکنک آبی و همین طور یک بادکنک زرد و بعد از آن یک بادکنک سفید را به تناوب و با فاصله رها کرد. 🔸بادکنک‌ها سبک‌بال به آسمان رفتند و اوج گرفتند و ناپدید شدند. 🔹پسرک سیاه‌پوست هنوز به تماشا ایستاده بود و به یک بادکنک سیاه خیره شده بود! 🔸تا اینکه پس از لحظاتی به بادکنک‌فروش نزدیک شد و با تردید پرسید: ببخشید آقا! اگر بادکنک سیاه را هم رها می‌کردید آیا بالا می‌رفت؟ 🔹مرد بادکنک‌فروش لبخندی به روی پسرک زد و نخی را که بادکنک سیاه را نگه داشته بود، برید و بادکنک به طرف بالا اوج گرفت. 🔸پس از لحظاتی گفت: پسرم آن چیزی که سبب اوج‌گرفتن بادکنک می‌شود رنگ آن نیست بلکه چیزی است که در درون خود بادکنک قرار دارد. 💢 زندگی هم همین طور است. چیزی که باعث رشد آدم‌ها می‌شود رنگ و ظاهر آن‌ها نیست. مهم درون آدم‌هاست که تعیین‌کننده مرتبه و جایگاهشان است و هرچقدر ذهنیات ارزشمندتر باشند، جایگاه والاتر و شایسته‌تری نصیبشان می‌شود.
. ❌مضرات غلبه سودا در بدن: 🔰سودا در پوست: هرگاه سودا در پوست زیاد شود بیماری کک و مک و لکه های قهوه ای و خال سیاه به وجود می آید. افزایش سودا موجب موی زائد و ضمختی مو نیز می شود. @islamiteb313 .
. 🔰 سودا در بدن: باعث بوی بد بدن و دهان بخاطر سردی و یبوست پوست خشک خشکی دست و پا بد خوابیدن و کابوس تیرگی چهره و سیاهی دور چشم اذیت شدن در سرما دوستدار گرما آشکاری مفاصل و سیب گلو سردرد کمر درد واریس بواسیر لخته بودن خون قاعدگی .
. 🔰سودا در مفاصل: باعث خشکی و در نتیجه آرتروزمی شود. و آرتروز گردن نیز بروز می کند. .
. 🔰سودا در مغز: وسواس فکری (افکار منفی) وسواس عملی فکر و خیال زیاد افسردگی استرس و اضطراب زیاد کابوس دائم با خود حرف زدن .
. 🔰سودا در روده: باعث یبوست و خشکی و در نتیجه آن بیماری هایی از قبیل بواسیر و کولیت می شود. .
. 🔰سودا در اندام_جنسی: میل جنسی زیاد است اما توان جنسی کم زودارضاء می شود. اگر سردی در اندام جنسی خیلی زیاد شود لاغری عضلانی به وجود می آورد. در زنان سودای زیاد موجب بیماری های مثل فیبروم می شود.... 🔻با اصلاح‌مزاج کامل درمان میشوید @islamiteb313 .
. 📚 👇 ✍️( اگر از وجود انگل نباشد: حتماً از سردی و رطوبت معده است). 🔻 درمان آن🔰 ✍ ازخورکی هایی که طبیعت گرم دارند زیاد استفاده کنید . ✍ قورت دادن اسپند سالم (کوبیده نشده)، شبانگاه نصف قاشق چای خوری در دهان بریزید و قورت دهید . ✍ خوردن عسل کوهستانی طبیعی، در حالت ناشتا . ✍ خوردن خرما روزی سه چهار عدد . ❌ترک خوراکی های باطبیعت سرد . ✍ لبنیات نخورید: اگر می خواهید ماست بخورید در فاصله ی غذاهاتان بخورید .حتماً مخلوط با زنیان و نعناع فراوان مصرف کنید . @islamiteb313 .
. 📚کمک به 🔰 👈هر روز صبح ناشتا 1 تا 2 لیوان آب ولرم بنوشید . 👈 مصرف مایعات را زیاد کنید تابیشترو زود به‌زود ادرارکنید . 👈 بیشترحمام بروید و از دوش آب داغ استفاده کنید . 👈 پهلوها را گرمتر نگهدارید و دوتالباس زیر را روی هم بپوشید . 👈 مصرف مرکبات و غذاهای حاوی ویتامین ث را فراموش نکنید . 👈 با نوشیدن آب قره قات و یا خوردن زغال اخته بسیاری از باکتری های عفونت ادراری خود را از بین ببرید . ❌از مصرف نوشیدنی های کافئین دار و گازدار و غذاهای تند و پُر ادویه اجتناب کنید ⚠️ ❌از مصرف دخانیات والکل جدا خودداری کنید⚠️ @islamiteb313 .
. 📚 : 👈 اگرفشارخون ندارید: دارچین را به غذای روزانه خود بیفزایید تا نگیرید . ✍ خوردن دارچین برای پیش گیری، وحتی کمک به درمان دیابت موثر است . ✍ این ادویه معطر و محبوب خانگی، طبیعت گرم دارد و سرشار از آنتی اکسیدان است و به کنترل قند خون کمک می‌کند . ✍ البته دیابتی‌هایی که فشارخون دارند، مواظب بالا رفتن فشار ناشی از خوردن دارچین هم باید باشند . @islamiteb313 .
💫شامپو سبغ اصلی در بسته بندی جدید شارژ شد 💫 خواص 👇 🥇درمان ریزش مو 🥇درمان شوره و‌چربی مو 🥇درمان موخوره 🥇درمان شپش و قارچ 🥇تقویت کننده مو 🥇 براق کننده مو 🥇 پیشگیری از سفیدی مو در دو نوع: مناسب برای موهای معمولی مناسب برای موهای چرب قیمت تک ۵۵ هزار تومن قیمت عمده ۴۶ هزار تومن @aseman400
. 🔰هرجایی زالو درمانی نکنید! 🐛 🔻زالویی که خارج از زنجیرهٔ سلامت تهیه می‌شود ممکن است که از زالوهای صید شده در تالاب‌ها و مرداب‌ها بوده و یا زالویی باشد که پس از مصرف بر روی یک بیمار به درستی معدوم نشده و به طبیعت بازگشته باشد. 🔻اگر بیمار قبلی که زالودرمانی کرده دارای بیماری عفونی مسری مانند ایدز، هپاتیت یا سایر بیماری‌های قابل انتقال باشد، زالوهای صید‌شده می‌توانند این بیماری‌ها را به افراد دیگر منتقل کند. @islamiteb313 .
. سلام حالتون خوبه 🤚 چالش امشب اینه که یک تجربه درمانی که براتون اتفاق افتاده رو برای من بفرستید. منتظر پیام همه تون هستم 🌷 تجربه هاتون در کانال بارگزاری میشه 🌷🌷 من اینجام 👇 https://harfeto.timefriend.net/17136330531428 .
سلام بر شما 🤚 بله منم این تجربه رو قبلا شنیدم عزیزانی که سر درد دارن ، از این تجربه حتما استفاده کنید و نتیجه رو به ما بگید 🌷
سلام بر شما 🤚 بله داروی هاضوم معجزه طب اسلامی هست همیشه کسانی که درد معده و گوارش دارن ، بهترین درمان براشون کم خوری هست. علاوه بر استفاده از هاضوم ، حتما آب خوردن بین غذا رو ترک کنید و نمک طبیعی و آویشن هم قبل غذا بخورید 🌷
سلام بر شما 🤚 بله قورت دادن اسپند برای اسهال بسیار مفیده ، فقط یادتون باشه به هیچ وقت اسپند رو نجوید ❌ همچنین برای اسهال نان برنجی هم توصیه شده
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا