eitaa logo
طب اسلامی🌱گنجینه سلامت
21.7هزار دنبال‌کننده
5هزار عکس
484 ویدیو
18 فایل
💫💫طب اسلامی راه رسیدن به تمدن اسلامی به روزترین مطالب پزشکی رو در کانال دنبال کنید استاد بوعذار ⬇️⬇️ @loocal20 نوبت ویزیت ،ثبت نام و شرکت در دوره های آموزشی ⬇️⬇️ @aseman400 کانال محصولات طبیعی ⬇️⬇️ @mahsoolat313 کانال تبلیغات و تبادل @tabli23
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔴 تقویم نجومی اسلامی 🔰 جمعه ◀۱۴ اردیبهشت ◀️ ۲۴ شوال ◀️ # ۳ می ۲۰۲۴ روز جمعه روایات است# حجه ابن الحسن عسکری# عج  سفارش شده اعمال نیک# و خیر خود# را در این روز به مقدس ایشان کنیم تا ثواب دوچندان گردد.# صبح جمعه صدقه فراموش نشود. مسافرت: خوب نیست و در صورت ضرورت همراه باصدقه باشد. اصلاح مو #( سر وصورت )# باعث اصلاح امور می شود. جمعه برای گرفتن# ناخن، روز بسیار خوبیست و# مستحب نیز# هست. روزی را زیاد# ، فقر را برطرف ، عمر# را زیاد# و سلامتی آورد.# جمعه# برای بریدن و دوختن#، لباس نو روز بسیار# مبارکیست و باعث# برکت در زندگی #و طول عمر میشود..# ذکر روز# جمعه اللهم# صل علی محمد و ال محمد# و عجل فرجهم مرتبه#
. 🌹🍃 سـلامم 🌹🍃را در یکی از زیباترین 🌹🍃روزهـای "خـدا" پذیرا باش 🌹🍃یڪ دل خــوش 🌹🍃یڪ لب خنــدان 🌹🍃یڪ روز پر از برڪت 🌹🍃دعـای امروز من برای شمـاست 🌹🍃صبح زیبای جمعه تون بخیر @islamiteb313 .
🔅 ✍️ ما برای وصل‌کردن آمدیم 🔹یکی نزد حکیمی آمد و گفت: خبر داری فلانی درباره‌ات چقدر غیبت و بدگویی کرده؟ 🔸حکیم با تبسم گفت: او تیری را به‌سویم پرتاب کرد که به من نرسید؛ تو چرا آن تیر را از زمین برداشتی و در قلبم فروکردی؟ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
. 🔰بهبود زانویی که آب آورده 🔸زرده تخم مرغ تازه 🔸یک قاشق غذا خوری نمک فقط موردی که مهم است نسبت مساوی این دو ترکیب است مثلا اگر زرده ۲ عدد استفاده کنید نمک هم باید ۲ قاشق استفاده کنید. این دو تا را بخوبی ترکیب کنید  و در روی زانو بمالید و بعدش آن را باکیسه های پلاستیکی پوشش دهید با نوار زخم بندی ببندید هر دو ساعت مخلوط را دوباره زده و روزی ۵ بار میتونید استفاده کنید. @islamiteb313 .
. 🔰 زردآلوی تازه یا برگه آن، یکی از مفیدترین خوارکیها در این ماه برای کسانی است که معده گرم دارند؛ از بوی بد دهان پیشگیری کرده، صفرابُر و ملیّن طبع و درمان‌یبوست، مسکن تشنگی و خونساز است. @islamiteb313 .
. 🔰شکر ۱۷ برابر ایمنی را کاهش می دهد! 🔻متخصصان غدد محاسبه کرده اند که طی شش تا هفت ساعت پس از مصرف شکر، پاسخ ایمنی بدن ۱۷ برابر کاهش می یابد. زیرا ترکیب شیمیایی و خواص شکر مشابه ویتامین C است و ویتامین C یک محرک سیستم ایمنی است. @islamiteb313 .
. 🔰خواص قرص خرفه این قرص به درمان دیابت کمک میکند، برای ذهن و مغز خوب است و عقل را می افزاید . در تقویت قوای جنسی کار آمد است و اگر ناتوانی های جنسی دارید میتونید با قرص خرفه مشکلات خودتونو حل کنید . رفع کننده سنگ کلیه و مثانه است همچنین تسکن دهنده حرارت کبد و معده است . خرفه سرشار از ویتامین های مفید B , C است و برای تصفیه خون بسیار مفید است . این قرص تب بر است و برای کسانی مشکلات ادرار دارند ادرار آور است . قیمت عمده ۴۲ قیمت تک ۵۲ @aseman400 .
. 🔰قرص کاسنی موثر در تعیین جنسیت باز کننده عروق و انسدادها و تصفیه کننده کبد رفع درد و سردرد رفع مشکلات گوارشی و ورم روده تعدیل صفرای بالا پاکسازی کبد مفید برای سیروز کبدی صاف کننده ی خون. شفاف کننده وروشن کننده ی رنگ چهره قیمت عمده ۴۲ قیمت تک ۵۲ @aseman400 .
. 🔰اجازه دهید فرزندتان خانه را زیر‌ و رو کند... از حدود ۹ ماهگی به بعد کودکان دست به‌کار می‌شوند که خانه را به‌هم بریزند و والدینشان را از این کار حسابی عصبانی کنند. یکی از دلایلی که کوچولوهای خانه دست به چنین کارهایی می‌زنند بی‌حوصله شدن آنها است، آنها معمولا از روی بیکاری به وسایل خانه رو می‌آورند. اما خبر‌ خوش اینجاست که کودکان کنجاوتر در آینده افرادی موفق‌تر می‌شوند. به همین دلیل روانشناسان به والدین توصیه می‌کنند خیلی کودکان را از این کار منع نکنند و حداقل اجازه دهند آنها در اتاق خودشان ریخت‌و‌پاش کنند، چراكه به‌هم‌ ریختن وسایل موجب می‌شود اعصاب کودک آرامش بگیرد و حتی سیستم ایمنی آنها تقویت شود. جالب اینجاست که به‌هم ریختن وسایل موجب ترشح هورمونی در کودکان می‌شود که رشد آنها را دو برابر می‌کند. @islamiteb313 .
. سلام علیکم 🤚 حالتون خوبه ان شالله پیشنهاد و انتقاد خودتون رو از طریق لینک پایین برای ما بفرستید. نظرتون در مورد چالش مسابقه که برگزار می‌کردیم چیه ⁉️ همچنین نظرتون در مورد بارگزاری سوال و جواب بیماری ها چیه ⁉️ https://harfeto.timefriend.net/17147540581047 موفق باشید 🌷🌷 .
. قسم به خاک بقیع، قسم به غربت تو حرم شده دل ما، برای تربت تو 🏴 شهادت امام جعفر صادق (علیه السلام) تسلیت باد @islamiteb313 .
. 🔰درمان بوی بد دهان در طب اسلامی 👈🏻استفاده از و و 👈🏻استفاده مداوم از و و 👈🏻استفاده مداوم از 👈🏻استفاده از هر صبح و شب 👈🏻مصرف بعد از هر وعده غذایی 👈🏻مصرف شربت 👈🏻مصرف روزانه از ،، ،، @islamiteb313 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
     👇تقویم# نجومی# شنبه👇   شنبه ۱۵ اردیبهشت ۲۵ شوال# ۱۴۴۵ ۴ می# 2024 روز شنبه# طبق روایات# متعلق است به #رسول_اکرم_#(ص). سفارش# شده تا اعمال# نیک و خیر خود# را در این روز به پیشگاه ایشان کنیم# تا ثواب دوچندان گردد.🚫 ⚫️⚫️ شهادت حضرت امام صادق علیه السلام تسلیت باد. ⚫️⚫️ صبح شنبه صدقه فراموش نشود. مسافرت خوب نیست و در صورت ضرورت همراه باصدقه باشد. طبق روایات، (سر و صورت) این روز از ماه ؛ خوب است ولی حرمت امروز نگهداری شود. شنبه# برای گرفتن_ناخن، روز# مناسبی# نیست و طبق روایات# ممکن است بیماری در# انگشتان گردد.# شنبه# برای بریدن و دوختن،#نو روز مناسبی نیست.# 📿 ذکر روز شنبه# : یارب العالمین ۱۰۰ مرتبه# 📿 ذکر بعد# از نماز صبح ۱۰۶۰ که موجب غنی و بی نیاز شدن .
. صبح هایمان بی شک میتواند زیباتر باشد اگر تنها دغدغه زندگیمان مهربانی باشد جای دوری نمیرود... یک روز همین نزدیکی ها لبخندمان را چند برابر پس خواهیم گرفت شاید خیلی زیباتر... صبح شنبه تون بخیر 🌱🌱 @islamiteb313 .
🔅 ✍️ راه شناخت شخصیت واقعی انسان‌ها 🔹اگر می‌خواهی شخصیت واقعی یک انسان را بشناسی، به حرف‌هایی که دیگران درباره او می‌زنند توجه نکن. 🔸بلکه ببین او درباره دیگران چطور صحبت می‌کند. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
. 🔰سیرابی برای رفع کم خونی توصیه می‌شود👇 آهن سیرابی مانند گوشت قرمز برای رفع کم خونی مناسب است و هر ۱۰۰gr سیرابی ۵میلی‌گرم آهن دارد همچنین باعث تقویت معده،بهبود افسردگی،بلندی قد،پرپشتی مومیشود و برای مبتلایان به MSمفید است. @islamiteb313 .
. 🔰برای رفع گرفتگی بینی این کار را انجام دهید !👃 استفاده از قطره روغن نعناع هنگام گرفتگی بینی در زمان سرماخوردگی در چند ثانیه باعث باز شدن گرفتگی بینی می‌شود @islamiteb313 .
. 🔰خواص گلاب برای صورت ▫️ رنگ پوست شما را بهبود می بخشد ▫️پف صورت را کاهش می دهد ▫️ برای پوست های حساس مناسب است ▫️ روند پیری را آهسته تر می کند ▫️پوست را تازه نگه می دارد ▫️ آفتاب سوختگی را تسکین می دهد @islamiteb313 .
. 🔰زیبایی و جوان سازی پوست صورت با ماسک نعنا ! 👈با نعنا پوست صورت را تازه کنید و نعنا را در مخلوط کن بریزید تا له شود و ۲۰ دقیقه روی صورت بگذارید. ▫️نعنا خاصیت خنک کنندگی دارد جوش را از بین میبرد و منافذ باز پوست را تمیز و از خشکی پوست جلوگیری میکند. @islamiteb313 .
. 🔰بجای خوردن شربت معده آلومینیوم ام جی یاقرص فاموتیدین میتونید چند قاشق عرق پونه کوهی یا دمکرده آنرا میل کنید🌿 کمتراز 5دقیقه رفلاکس معده«ترش کردن معده»خوب میشه. @islamiteb313 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
. ✍مصرف عرق یونجه با عسل یک فنجان قبل از نهار و شام حتما با عسل ✍ماساژ روغن زفت روی گونه‌ها و اندام لاغر ✍ماساژ اندام لاغر مخصوصا گونه‌ها با روغن خراطین اصل روزی دو مرتبه ✍پرهیز از غذاهای سرد و خشک ✍برای تنظیم و پر شدن صورت خوردن دمکرده یا عرق رازیانه تا ۱۲۰ روز ،روزی یک لیوان میان وعده با عسل «فقط خانم‌ها» ✍مصرف خونسازها @islamiteb313 .
. 🔰 ①↶سرکه انگبین شبی یک لیوان یکساعت بعد شام میل شود. (۴۰ الی ۱۲۰شب) ②↶کاهش سردیها مخصوصا سودازاها ③↶ارده با شیره انگور ۳ الی ۴ وعده در هفته. زیتون ۷ عدد صبح ناشتا. بادام درختی روزی ۷ عدد دانه دانه میل شود. انجیر شبی ۷ عدد ④↶حجامت عام دو مرحله ماهی یکبار در ربع سوم ماه قمری ⑤↶روغن مالی شکم و پهلو هر شب و بادکش آنها یک شب در میان۴۰ مرحله @islamiteb313 .