"جا عَکسی!✩
خواستند مارا دفن کنند ما بذر بودیم، جوانه زدیم..🌱 |@ja_aksi|
-میگفت؛
"شاهنامه هم اینقدر قهرمان نداشت!..(:
|@ja_aksi|
زندگی هایمان زخم بود؛
و محبتِ حسین مرحم..
-صلی الله علیک یا اباعبدالله..🖤
@ja_aksi
"جا عَکسی!✩
زندگی هایمان زخم بود؛ و محبتِ حسین مرحم.. -صلی الله علیک یا اباعبدالله..🖤 @ja_aksi
نشاندی روی زخم کهنه ی من مرحم خوبی
حریمت آشنا کرده مرا با عالم خوبی..
جهان، این هیچ سردرگم،
فریبم داد با گندم
برای دفعه ی چندم نبودم آدم خوبی..
گریزان از همه دنیا
خودم را یافتم اینجا..
خودم را با بدی هایم، کنارت "ای همه خوبی"..(:
رها کردی مرا از غم
نشاندی جان آن غم، "غم" .
غمِ دیگر که خیلی دوستش دارم!
غمِ خوبی..(؛
شلوغیِ ضریح تو عجب آشفته گیسوییست
سپیدی ها.
سیاهی ها..
چه درهم برهمِ خوبی..
تو می آیی و از نزدیک میبینم تو را آخر
همان وقتی که میمیرم.
عجب "میمیرمِ خوبی...
«غمِ خوب»
-سید حمیدرضا برقعی؛.
@ja_aksi
"جا عَکسی!✩
نشاندی روی زخم کهنه ی من مرحم خوبی حریمت آشنا کرده مرا با عالم خوبی.. جهان، این هیچ سردرگم، فریبم د
مُحرمت را دوست دارم.
خستگی را از یادم میبرد.
و آدم هارا. و آدم هارا. وآدم ها را..
@ja_aksi