"جا عَکسی!✩
نمیگم امسال با گوشت و پوست و استخونم میتونم روضه هارو درک کنم، چون من جای خانوادههای داغ دیدهی شه
ما دوبار یتیم شدیم.
یکی بعدِ شهادت حاج قاسم،
یکی هم بعد از پر کشیدن آقای شهیدِ مظلوم و عزیزمون..
بیشتر از همه دلم به حال خانواده شهدا و بچه هاشون میسوزه..
اونا سه بار پدر از دست دادن..(:
کاش شرمنده شون نشیم..
حتی شرمنده ی غمی که دارن..
غمی که اونا کل زندگی باهاشونه بخاطر از دست دادن پدراییه که مواظب ایران خانوم بودن..
کاش ماهم حواسمون به ایران خانوم باشه.
کاش ماهم به یه دردِ این ایرانِ داغ دیده و گلگون بخوریم..
"جا عَکسی!✩
آقا چقد یارای با وفات مثل خودت پر کشیدن(:
تشنه غریب تنها..
غریبا فریدا وحیدا..
"جا عَکسی!✩
آقا چقد یارای با وفات مثل خودت پر کشیدن(: تشنه غریب تنها.. غریبا فریدا وحیدا..
Reza NarimaniReza Narimani - Zaraban Haram.mp3
زمان:
حجم:
4M
"جا عَکسی!✩
جزئیات مراسم تشییع رهبر.
این چه تیتر مهیبی است؟
تو را کدامین شانه یارای بر دوش گرفتن دارد؟
تو را کدامین دستها توان حمل دارند؟
تو بر پنجههای کدام جماعت میتوانی رفت؟
تو عادت نداشتی عزیزدلم؛ تو عادت نداشتی بار روی شانههای کسی باشی.
تو با آن دست مجروحت، با آن سنوسال بالایت، روی پای خودت بودی.
خوش نداشتی کسی زیر شانههایت را بگیرد.
حالا تو را چگونه بر سر دستها ببریم.
تابوت تو را… آه چه کلمه غریبی، تابوت تو را ما توان حمل کردن نداریم.
تو پیکر سالم و تمامی نداری؛
سبکبال و سبکباری؛
ما ولی قرار گذاشتهایم که میلیونها میلیون شویم بلکه همگی از پس حمل تو بر شانههای نحیفمان برآییم.
ما حاملان تمام عزت و شکوه ایران بر دوشهای خویشایم.
ما حاملان تمام وقار و ابهت شیعی، تمام حماسه و غرور ایرانی هستیم.
ما حاملان همه مهربانیها و صبوریهای تو ایم.
به ما حق بده که زیر این بار سنگین شانههامان بلرزد.
خدا را شکر که کفن میشوی.
که بر دوش امتت تشییع میشوی.
که خانوادهات را کسی اذیت نمیکند.
اهل روضه بودی.. میدانی چه میگویم عزیزم.
دعایمان کن.. همین.
مهدی مولایی
پیام رهبری روشن و واضح است.
صریح است و با کسی رودربایستی ندارد.
شجاعت از قلم آیتالله سیدمجتبی خامنهای میچکد.
جهان چشم باز کند و ببیند؛
این رهبر مقتدر ایران است که با پیامی کوتاه و چندسطری ولی چندلایه راه را از مردم کف خیابان تا مسئولین نظام و جبهه مقاومت به همگان نشان میدهد و امید دشمن به دیدگاه تازه و نرم در رهبری جدید انقلاب را یکشبه کور میکند. الحمدلله از این نعمت!
@m_molaie110