این درست که چشم امید بچهها به توست.
این هم درست که نبض عطش بچهها در دستهای توست..
اما یقین بدان که همه این کودکان،
تــو را بیشتر از آب دوست دارند و همه جهان را با دستهای تو عوض نمیکنند..
باور کن که همه این کودکان حاضرند از عطش جان بسپارند اما جان تو را در مخاطره نبینند.
آب مهم نیست عباسِ جان و دلم؛..
خودت را دریاب..
_سقای آب و ادب-
"جا عَکسی!✩
این درست که چشم امید بچهها به توست. این هم درست که نبض عطش بچهها در دستهای توست.. اما یقین بدان
آب به خیمه نرسید، فدای سرت..
"جا عَکسی!✩
آب به خیمه نرسید، فدای سرت..
حاج مَحمۅد ڪریمےkarimi be saret chi omade.mp3
زمان:
حجم:
2.5M
هدایت شده از افکاردرونمن.
نرسد آب به خیمه گلهای نیست
ما فقط دست عمو بر سرمان میخواهیم.
هدایت شده از "برکه"
مداح میخوند: "امشب شهادتنامهی عشاق امضا میشود.."، با خودم فکر کردم پارسال که آقا شب عاشورا اومد میخواست اذن شهادتش رو بگیره...
هدایت شده از پَنآه
امشب دعا برای ظهور مولایِ غریبمون، امام زمانمون، فراموش نشه...:)
التماس دعا🙏🏻