eitaa logo
"جا عَکسی‌!✩
39 دنبال‌کننده
70 عکس
10 ویدیو
2 فایل
بیاید از نگاهِ من باهم دنیا رو ببینیم ࣫͝ ✨𓍼 -امانت دارِ نگاهِ قشنگ‌ِتونم؛ امانت دارِ عکس‌هام باشید. من @RoghayeSadat_banouistade ناشناس؛ ولی تا وقتی شناس هست، چه نیازی به ناشناس!؟(؛
مشاهده در ایتا
دانلود
پیام رهبری روشن و واضح است. صریح است و با کسی رودربایستی ندارد. شجاعت از قلم آیت‌الله سیدمجتبی خامنه‌ای می‌چکد. جهان چشم باز کند و ببیند؛ این رهبر مقتدر ایران است که با پیامی کوتاه و چندسطری ولی چندلایه راه را از مردم کف خیابان تا مسئولین نظام و جبهه مقاومت به همگان نشان می‌دهد و امید دشمن به دیدگاه‌ تازه و نرم در رهبری جدید انقلاب را یک‌شبه کور می‌کند. الحمدلله از این نعمت! @m_molaie110
این درست که چشم امید بچه‌ها به توست‌. این هم درست که نبض عطش بچه‌ها در دست‌های توست.. اما یقین بدان که همه این کودکان، تــو را بیشتر از آب دوست دارند و همه جهان را با دست‌های تو عوض نمی‌کنند.. باور کن که همه این کودکان حاضرند از عطش جان بسپارند اما جان تو را در مخاطره نبینند. آب مهم نیست عباسِ جان و دلم؛.. خودت را دریاب.. _سقای آب و ادب-
"جا عَکسی‌!✩
آب به خیمه نرسید، فدای سرت..
حاج‌ مَحمۅد ڪریمےkarimi be saret chi omade.mp3
زمان: حجم: 2.5M
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ به سرت چی اومده، الهی بشم فدای سرت؟! ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ |@ja_aksi|
هدایت شده از بهارنارنج☕️
_
هدایت شده از افکار‌درون‌من.
نرسد آب به خیمه گله‌ای نیست ما فقط دست عمو بر سرمان می‌خواهیم.
هدایت شده از "برکه"
مداح می‌خوند: "امشب شهادت‌نامه‌ی عشاق امضا می‌شود.."، با خودم فکر کردم پارسال که آقا شب عاشورا اومد می‌خواست اذن شهادتش رو بگیره...
هدایت شده از پَنآه
امشب دعا برای ظهور مولایِ غریب‌مون، امام زمان‌مون، فراموش نشه...:) التماس دعا🙏🏻