eitaa logo
"جا عَکسی‌!✩
39 دنبال‌کننده
68 عکس
10 ویدیو
2 فایل
بیاید از نگاهِ من باهم دنیا رو ببینیم ࣫͝ ✨𓍼 -امانت دارِ نگاهِ قشنگ‌ِتونم؛ امانت دارِ عکس‌هام باشید. من @RoghayeSadat_banouistade ناشناس؛ ولی تا وقتی شناس هست، چه نیازی به ناشناس!؟(؛
مشاهده در ایتا
دانلود
اولین باری که سرِ عکاسی و تدوین گریه کردم همین چهل روز پیش بود(: همونقدر دور و همینقدر نزدیک.. اصلا انگار همین دیروز بود آقا میومدن میگفتن ملت ایران، حماسه آفریدید. و انگار این مدت نبودشون چهل روز نه، یکسال گذشته..
هدایت شده از تورکآی -
می‌خواهی بدانی غم از دست دادن تو چگونه گذشت؟! حالا دیگر تمام شعر های غمگین جهان را میفهمم..
Hamed ZamaniHamed Zamani - Khabari Hast.mp3
زمان: حجم: 12.9M
-جُرم است زمین گیری اگر بال و پری هست..(: ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ 04:48 |@ja_aksi|
"جا عَکسی‌!✩
من حاج قاسمُ نمی‌شناختم. بی سعادت بودم و تازه با رفتنشون متوجه وجود همچین شخصیت عظیم و عزیزی شدم. مثل خیلیای دیگه. ولی تا به خودم اومدم دیدم همه جای زندگیم پر شده از عشقِ حاجی. یهو دیدم همه چیزم رنگ و بوی ایشونو گرفته. از کوچیکترین جزیئاتِ ممکن مثل برچسب و بوکمارک و کتاب و دفتر و در و دیوار اتاقم که پر از عکسای حاجی و آقا بود گرفته تا بزرگ ترین داراییم که قلبمه. انگار که بزرگترین جای قلبمو اختصاص داده باشم به حاجی و متعلقاتش. حاجی رفت، و عشقش صاف وسط قلبم لونه کرد. یه تابلوی گنده ی عکسِ حاجی، قشنگ وسط دلم. همون حاجی ای که تا دو روز پیش‌اش اصن نمی‌شناختمشون، حالا یه غمی داشتم براشون که خودمم نمیدونستم و نمی‌فهمیدم از کجا اومده. غمِ حاجی برام خیلی غلیظ و عزیز بود.(: و همونقدر امن و پناه بود برام. به معنای واقعی کلمه همه چیزِ حاجی، شخصیتشون.. غمشون.. غمی که داشتن و غمی که براشون داشتم عشقشون.. عشقی که داشتن و عشقی که بهشون داشتم سراسر نور و پناه بوده برام. و هست. و خواهد بود.. ولی الان... یه غمی بهش اضافه شده..(: دوباره عزیزی از دست دادم.. عزیزی، عزیز تر از جونم. اما اینبار آشنا.. عزیزِ آشنایی که غمِ نبودش یجوری سنگینه.. که نمی‌دونم چیکارش کنم. انگار که غمِ نبود آقا رو هر دفعه میگیرم تو دوتا دستام، یذره بهش نگاه میکنم و نمی‌دونم چجوری باید سنگینیشو رو قلبم تحمل کنم. -الان آقا رفته پیشِ حاجی و غمِ آقا صدبرابر برام سنگین تره. الان دیگه نه فقط اتاق و کتاب و دفتر و وسلیه هام، بلکه همه‌ی خیابونا، همه جای شهر، کل کشورِ ایران، حتی کشورهای دیگه. جای جای این دنیا ردی از بودنِ شمارو داره آقا. حالا شما بگید. با غم نبودنتون چیکار کنیم؟! |@ja_aksi|
رفته هنوزهم‌ نفسم جا نیامده است ...
هدایت شده از برگ زیتون🌿
اذا اشتقنا الی ابیک نظرنا الی وجهک✨ اگر دلتنگ پدرت شدیم، به صورتت نگاه می‌کنیم...🤍 @babooneh0