هدایت شده از آنـٰہشرلیباموهاےرنگیپنگی ࣫͝
رفته هنوزهم نفسم جا نیامده است ...
هدایت شده از برگ زیتون🌿
اذا اشتقنا الی ابیک
نظرنا الی وجهک✨
اگر دلتنگ پدرت شدیم،
به صورتت نگاه میکنیم...🤍
@babooneh0
"جا عَکسی!✩
-جُرم است زمین گیری اگر بال و پری هست..(: ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ 04:48 |@ja_ak
در راهِ تو وقتی پدری باز نگردد
"جا عَکسی!✩
اذا اشتقنا الی ابیک نظرنا الی وجهک✨ اگر دلتنگ پدرت شدیم، به صورتت نگاه میکنیم...🤍 @babooneh0
در بُردن میراثِ تفنگش پسری هست..
امشب بعد از کلی ناراحتی و دلتنگی و حال بد..
بلاخره یه لبخندِ قشنگ اومد رو صورتم(:
"جا عَکسی!✩
جوانه های انقلاب..(: |@ja_aksi|
دلیلشم پیدا کردنِ مامانِ یکی از این کوچولو ها بود..
"جا عَکسی!✩
دلیلشم پیدا کردنِ مامانِ یکی از این کوچولو ها بود..
خلاصه که این شبها سراسر نور و برکت و زیبایی بوده برام(:
"جا عَکسی!✩
خلاصه که این شبها سراسر نور و برکت و زیبایی بوده برام(:
ایشون مامانی هستن که با وجود کوچولوشون بازم پای کار این انقلاب هستن و روایت میکنن این شبهای قشنگِ ایرانجانمون رو..(:
ببینید و لذت ببرید..
هدایت شده از سیفی نویس
قربون غیرتت ایرانی🇮🇷❤️
اصفهان
۱۴۰۵/۰۱/۱۴
@fahimehseyfii
"جا عَکسی!✩
تازه این خانم گلی هم دیدم و کلی براشون ذوق کردم.
فک کنم با این بچه ی کوچیکشون جدی هر شب پای کارن و حضور پیدا میکنن که تا الان کم کمش دوتا عکاس شکارشون کرده..✨