eitaa logo
جهاد_تبیین 📡📡📡
1.5هزار دنبال‌کننده
47.3هزار عکس
51.4هزار ویدیو
353 فایل
جهاد تبیین
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
دکتر. پیتر مکالو: «اوتیسم در زمانی که من بچه بودم یک در 10000 نفر بود. اکنون یک در 36 است.» دکتر مک کالو توضیح داد که افزایش اوتیسم "به نظر می رسد با برنامه ریزی واکسن در دوران کودکی در حال گسترش باشد." در دهه 1960، بچه ها سه واکسن می گرفتند. "اکنون، یک کودک امروز با 108 واکسن روبرو می شود." در یکی از ویزیت‌ها بین یک تا دو سال، 13 واکسن در کودکان انجام شد. و به خوبی ثابت شده است که اگر کودکی با یک دور بزرگ واکسن مریض شود و تشنج داشته باشد، تقریباً 40 درصد احتمال دارد که مغز آسیب ببیند و به اوتیسم مبتلا شود. ✨eitaa.com/tebeslami_ir نه_به_اقتصاد_بهداشت_سبک_زندگی_وپروتکلهای_صهیونیستی‌سند۲۰۳۰ مملکت امام_زمان (عج) قوی و ‌پایدار است .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⚠️⚠️⚠️ دقیقه "1:48"به بعد 🔴 شما فقط ۳۰ ثانیه بالگرد حامل رئیس جمهور را ندیدید، 🔴 از منطقه عبور کردید و برگشتید و تا فردا صبح دنبال محل فرود سخت بودید؟ یعنی اینقد محل، دست نیافتنی و مجهول بود که تقریبا ۱۵ ساعت نیاز به تفحص داشت! ملخ بالگرد مشکل داشته که از همون جا سقوط کرده و نتونسته با اون یک مسیری لااقل طی کنه. همه چیز بد مشکوکه‼️ نه_به_اقتصاد_بهداشت_سبک_زندگی_وپروتکلهای_صهیونیستی‌سند۲۰۳۰ .
🔴 زمانه شناسی نگرانی رسانه های بین المللی از تبدیل ایران به امپراتوری بزرگ: ۱- نیویورک پست: امپراتوری پارس زنده شد و این امپراتوری احیاء شده دنیا را خواهد لرزاند. ۲- روزنامه آمریکایی واشینگتن پست نوشت: ایرانیان دوباره در حال احیاء کردن امپراتوری باستانی خود هستند. ۳- روزنامه روسیه ای روسیاالیوم: به نظر می‌رسد تمدن کهن و وسیع ایران دوباره احیاء می‌شود، با این تفاوت که تمدن جدید یک تمدن آریایی نیست، بلکه رنگ و بوی اسلامی دارد. ۴- ماوراءالخبر، چاپ مراکش در این باره گفت: ایرانی ها برای ورود به خاک همسایگانشان از هیچ کس اجازه نمی گیرند. آن ها همه جا هستند و هیچ جا نیستند. جهان عرب به گوش باشید. صدای پوتین های سپاهیان ایران به گوش می رسد. ۵- تایمز درباره عمق استراتژیک ایران در منطقه گفت: دستور از تهران صادر می شود و بی چون و چرا در بغداد و بیروت و دمشق و دوشنبه و کابل و خارطوم و اسلام آباد و غزه و صنعا و ... اجرا می شود. ۶- نایب رئیس پارلمان بحرین: ایران به دنبال احیای امپراتوری پارس است. ::::: به امپراتوری اسلامی ایران خوش آمدید.✌️✌️ ::::: نه_به_اقتصاد_بهداشت_سبک_زندگی_وپروتکلهای_صهیونیستی‌سند۲۰۳۰ مملکت امام_زمان (عج) قوی و ‌پایدار است .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
«بررسی یک تئوری توطئه در خصوص پیمان پاندمی سازمان جهانی بهداشت : ده کشور در سال گذشته موافق امضای پیمان پاندمی سازمان جهانی بهداشت در اجلاس سال ۲۰۲۳ نبودند که در هفت کشور آفریقایی کودتا صورت گرفت ؛ نخست وزیر اسلواکی ترور شد و رییس جمهور ما هم شهید شد.» نه_به_اقتصاد_بهداشت_سبک_زندگی_وپروتکلهای_صهیونیستی‌سند۲۰۳۰ ..
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 آیت الله آل هاشم تا سه یا چهار ساعت بعد از حادثه زنده بود. و تلفن‌های مکرر را جواب می‌داد. 🔹 غلامحسین اسماعیلی رئیس دفتر رئیسی ظاهراً آقای آل هاشم موقع زمین خوردن به بیرون پرتاب شده و جدا و سالم افتاده بوده ؜🔻🔻🔻 آقای آل هاشم حداقل تا سه ساعت بعد مکرر جواب تلفن می‌داده و معلوم نیست تا چند ساعت بعدش زنده بوده و نفس می‌کشیده و جان در بدن داشته، اما توان یا امکان جواب تلفن نداشته است ❓ سوالی مهمی که وجود دارد آیا تأخیر در امدادرسانی سبب کشته‌شدن آقای آل هاشم شده است؟! 🔴 چرا تا حدود چند ساعت بعد رسانه‌های رسمی مثل خبرگزاری فارس و مهر یا صداوسیما در حال انکار سقوط هلیکوپتر هستند؟ 🤔 🔴 آیا این به معنای جدی نگرفتن حادثه و تأخیر در امدادرسانی نیست؟! 🔴 در حالی ساعت‌های اولیه در حادثه، زمان طلایی امدادرسانی محسوب می‌شود ❓ سوال مهم دیگر چرا پهپادهای پیشرفته‌ نظامی ساخت ایران برای امدادرسانی به کارگیری نشدند طبق اطلاعات منتشر شده در رسانه‌ها حوالی ساعت ۵ صبح روز بعد (حدود ١۴ ساعت بعد از حادثه) اولین‌بار پهپاد ترکیه، محل حادثه را اعلام می‌کند و تیم‌های امدادی به محل اعزام می‌شوند اما بعداً معلوم می‌شود ۶ کیلومتر خطا داشته مدتی بعد پهپاد تجاریِ چند جوان کوهنوردِ داوطلب که به کمک هلال‌احمر آمده بودند محل دقیق و درست حادثه را اعلام می‌کند 🔺 وقتی یک پهپاد تجاری معمولی محل حادثه را شناسایی می‌کند اگر در ساعت‌های اولیه از پهپادهای پیشرفته نظامی استفاده شده بود و محل زود شناسایی می‌شد حداقل یک یا چند نفر به بیمارستان منتقل می‌شدند و احتمال داشت زنده بمانند .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔹انتشار تصاویر دیده نشده از محافظ رئیس جمهور برای نخستین بار +شغلت چیه؟ - محافظم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
به عدد هم ۶۶۶ دقت کنید فعلا وقتش نیست رهبرم و ملت عزادارند... وقتش که شد ابعاد این ترور بررسی خواهد شد! فقط فعلا پیمان پاندمی را دریابید که حجت الاسلام رئیسی توسط روشنگریها و پیگیری‌های جدی دکتر مهدی عسگری با آن مخالفت کرده بود و نگذارید به دست زیردستانش امضا شود! نه_به_اقتصاد_بهداشت_سبک_زندگی_وپروتکلهای_صهیونیستی‌سند۲۰۳۰ مملکت امام_زمان (عج) قوی و ‌پایدار است وهمچنان فعالانه در انتظار ظهور میماند... .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔴🔴🔴 عنواني که صدا و سیما برای سقوط یا بهتر بگیم : متلاشی شدن بالگرد رئیسجمهور و همراهانش انتخاب کرده بود خیلی تأمل برانگیز و انحرافی بود‼️ اسم گذاری "فرود سخت" 👉🏻❌ دروغی بزرگ بیش نبود و بیشتر به اسم رمز شبیه بود.. 🔴 در صورتی که بطور کل هیچگونه فرودی درکار نبوده، و بالگرد متلاشی شده ،سوخته ،از هم پاشیده . باز هم نظر این حقیر ،به نفوذ عجیب و غریب بهائیت در صدا و سیماست ‼️ .
شک نکنید در اجرای این ترور ناجوانمردانه اتاق فکرهای اسرائیل و آمریکا دخیل بودند! مایک پنس یک مسئول آمریکایی وقتی میگه اکنون جهان مکان امن تری هست ! منظورش بعد از ترور رئیس جمهور هست. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. ♨️ تصاویری تکان دهنده از کشتن یک مادر باردار فلسطینی و فرزندش در نوار غزه توسط ارتش وحوش اشغالگر 😭😭😭 اینروزها برای وحوش صهیونیست روزهای خوبیست! چون ایران به خودش مشغول شده و کاری به کارشان ندارد! و یک عده ترسو هم مدام میگویند ، فقط سانحه بوده و ترور نبوده تا ایران انتقام نگیرد و اسرائیل را نابود و مظلومان غزه را آزاد نکند! خداوند خودش کمک کند نه_به_اقتصاد_بهداشت_سبک_زندگی_وپروتکلهای_صهیونیستی‌سند۲۰۳۰ مملکت امام_زمان (عج) قوی و ‌پایدار است وهمچنان فعالانه در انتظار ظهور میماند...
در انتظار گزارش رسمی نهادهای ذیربط خبرگزاری فارس: دستور سرلشگر باقری برای بررسی علت سانحه سقوط بالگرد رئیس جمهور با تبریک وتسلیت مجدد شهادت آیت الله سیدابراهیم رئیسی اولاً درعناد رژیم باکو با ایران اسلامی هیچ تردیدی وجود ندارد ثانیاً درسال‌های اخیر مدیریت سیاسی و امنیتی کشور آذربایجان کاملا در دست اسرائیل است قطعاً مسئولان ما به این نکات تامل برانگیز هم توجه می‌کنند: ۱- توئیت چند روز پیش ایلان ماسک ملعون که تصویر زمینه آن؛ پرواز یک هواپیما و انفجار در ایران است! ۲- ایموجی بالگرد در اکانت مشهور اسرائیل قبل از ساعت ۹ صبح روز واقعه (دیروز) ۳- فیلم ترانه خوانی و اظهار خوشحالی الهام علی اف در ماشین شخصی و حین پخش موزیک، چند روز قبل و دقیقا بعد از مشخص شدن حضور رئیس جمهور ایران در محل افتتاح سد ۴- مواضع و تهدیدهای سریالی مقامات باکو علیه ایران در چند سال گذشته ۵- استقبال باکو از حضور علی اف در افتتاح با وجود آنکه سال ها از روابط این چنینی امتناع می ورزید ۶- طرح ادعای ترور بودن حادثه ی دیروز از طرف اکانت مشهور ترور آلارم در لحظات اولیه ۷. برنامه ریزی مشکوک حضور دومین مقام مسئول جمهوری اسلامی دریک افتتاح ساده، نزدیک مرز و منطقه آزاد اقتصادی یک رژیم معاند ۸. چرایی پرواز در شرایط خیلی بد آب و هوایی با وجود توانایی پیش بینی دقیق شرایط و برنامه عبور رئیس جمهور از بدترین مسیر ممکن ۹. چرایی سقوط شدید یک بالگرد (که حامل رئیس جمهور بوده) از سه بالگرد ۱۰- فرکانس‌های مشکوک ازنقاط مختلف که بعد ازحضور امدادگران مشخص شد، چیزی در آنجا نبوده حجت الاسلام معظمی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📡📡📡 📡🔴💥یک مقایسه ساده روغن طبیعی گاوی با روغن‌های نباتی🤦 👨‍🍳اگر تمایل به فرزنددار شدن دارید روغنهای صنعتی را از زندگی حذف کنید تا رحِم و قوای تناسلی سالمی داشته باشید 💯با محاسبه‌ای که ما انجام دادیم برای دو سه نفر در ماه، تنها حدود ۱۵۰ تا ۲۰۰ هزار تومان مابه‌التفاوت قیمت روغنهای خوب و طبیعی با روغنهای مصنوعی صنعتی هست. به نظرتون ارزش نداره؟؟!!!! فَتَامَّل🥸 ⚘️روغن ارده کنجد ⚘️روغن شحم گاوی(اگر دو برابر روغن ارده اضافه کنید بهش دیگه نمیماسه توی دهن) ⚘️روغن دوغی یا خامه ای گاو ⚘️روغن دنبه ⚘️روغن زیتون که دیگه نور علی نوره 🔰 کانال طب اسلامی ( صالحین ) نه_به_اقتصاد_بهداشت_سبک_زندگی_وپروتکلهای_صهیونیستی‌سند۲۰۳۰ منتظر بیداری ماست✌️ https://eitaa.com/jahaad_tabeen1
29.55M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 چه رابطه ای بین ازدیاد وحشتناک «اوتیسم» در کودکان و واکسیناسیون سراسری اجباری کودکان وجود دارد؟!! ‼️ عامل ایجاد اوتیسم در کودکان، میتواند به دلیل جیوه های داخل واکسن‌ها باشد که از آن به عنوان مواد نگهدارنده استفاده می‌شود! این مستند کوتاه و بسیار قابل تامل را حتما ببینیم ... 📡 @www_irismed_ir
♦️آیا ارتباطی بین حذف رئیس‌جمهور ایران و قبولی «پیمان‌پاندمی» وجود دارد! ▪️ با توجه به ادعای دخالت اسرائیل در حادثه ی تلخ دیروز برای رئیس جمهور و هیئت همراه و با توجه به این که تنها چند روز دیگر تا نشست آتی کشورهای عضو WHO و تصویب پیمان پاندمی، زمان باقی است، باید بیشتر از گذشته نگران قبول این پیمان (که پذیرش IHR از مقدماتش است) از سوی مسئولان و وزارت بهداشت بود. ▪️با توجه به ترور نخست وزیر اسلواکی در روزهای اخیر پس از اعلام موضع نسبت به عدم قبول پیمان پاندمی ، این حادثه تروریستی برای حذف ریاست جمهوری ایران چه ارتباطی با قبول پیمان پاندمی میتواند داشته باشد؟! ▪️ شهید رییسی هم مخالف امضای این پیمان استعماری بوده و اخیراً هم نماینده دولت مخالفت خویش را اعلام کرده بود ! ▪️ اکنون پیمان پاندمی را دریابید ، با توجه به سوابق "مخبر" و "عین اللهی" دیگر اعتمادی به آنها نیست ‼️ ⛔️ ادامه دادن مسیر شهید مخالفت با و شاکله ی صهیونیستی وزارت بهداشت است!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔴 یک تذکر مهم‼️ اینکه عده‌ای، درگذشت شهادت‌گونه را حمل بر عصمت دولت و بطلان نقدهای سابق گرفته‌اند؛ بسیار است! ❇️ بنده برای تک‌تک نقدهایی که گفته‌ام، آماده مناظره بوده و هستم. ✴️ مراقب باشید با برخی حرف‌های هیجانی، باعث ماندگاری افراد منفی دولت سیزدهم در دولت چهاردهم نشوید! ✴️ مراقب باشید ناخودآگاه، قدرت چینش کابینه و اجرای تدابیر سازمان‌دهی دولت را از رئیس دولت چهاردهم، به‌واسطه‌ی برچسب غلط «فلانی، یادگار دولتِ شهیدِ جمهور است» نگیرید! ❇️ در سیمای ملی عرض کردم، مجدداً تکرار می‌کنم: رئیس دولت، همه‌ی دولت نیست! دولت رئیسی با خود جناب رئیسی، یکسان و برابر نیست! 💠 دولت جدید باید ضمن حفظ وجوه مثبت دولت سیزدهم، وجوه منفی را نیز تدریجا حذف کند. ⭕️ با مقدس‌سازی‌های غلط، راه را بر ابتکار عمل دولت آینده نبندیم! ✍️ تمدن‌نگار | شکوهیان‌راد @SHRChannel
. مهم مهم مهم 🤔🤔🤔 ⚠️بازی بزرگان در عالم مجازی‼️ ❓آیا فعالیت برخی بزرگان درشبکه‌های اجتماعی خارجی قابل توجیه است🤔؟ 🔹 پاسخ استفتاء از رهبر انقلاب امام خامنه ای: به عنوان ولی‌فقیه وبه عنوان یک مرجع تقلید، می‌تواندفضا را کمی شفاف کند. ✅ایشان برای جواز استفاده از شبکه‌های اجتماعی مجازی، ۴ شرط قرار داده‌اند👇‼️ ۱. مفسده نداشته‌باشد ۲. خوف ارتکاب گناه نباشد ۳. خلاف مقررات نظام نباشد ۴. موجب تقویت دشمنان اسلام و مسلمین نشود اگر بخواهیم به چند مصداق رایج درباره این استفتاء بپردازیم،باید بگوییم: 🔹اولا بر اساس شرط سوم، به نظر میرسد فعالیت در پلتفرم‌های توئیتر و تلگرام،با توجه به فیلتر بودن آنها و ضرورت استفاده از فیلترشکن، ⚠️خلاف شرع است. 🔹ثانیا به نظر میرسد فعالیت در واتساپ، ⚠️اینستاگرام وفیس‌بوک که متعلق به زاکربرگ صهیونیست،موجب تقویت دشمنان نشاندار اسلام وانقلاب است، جایز نباشد. در مورد مسئله اخیر دو نکته قابل ذکر است: ⚠️اول اینکه برای اثبات دشمنی زاکربرگ با اسلام،شواهد زیادی وجود دارد، که یکی از آنها، انتخاب زاکربرگ توسط نشریه جروزالم پست، به عنوان تاثیرگذارترین شخصیت صهیونیست جهان است‼️ ⚠️همچنین ویدیوهای بسیاری از هماهنگی زاکربرگ بادولت آمریکا برای فشار برایران وجود دارد‼️ علاوه براینها عملکرداین شبکه درترویج فساد،و حذف نمادهای مقاومت،و جنگ علنی با باورهای اسلامی، بر همگان روشن است. ⚠️و دوم اینکه با افزایش کاربران فعال اینستاگرام و فیس‌بوک، سرمایه زاکربرگ در چند سال اخیر چند برابر شده‌است ⚠️😱این یعنی فعالیت در این شبکه‌ها، باعث تقویت مالک آن میشود. ✅به مسئله استفتاء، تاکید مستمر و مجدانه حضرت آقا بر استفاده از کالاهای ایرانی در مقابل مشابه خارجیشان را هم اضافه کنید‼️ ✅اما در مورد استفاده برخی از شخصیتهای مذهبی یاسیاسی ازاین شبکه‌ها بایدبه موارد زیرتوجه کرد: ۱. هرکسی پاسخگوی اعمال خویش است. باید ازخود این بزرگواران علت این فعالیت را جویا شد؟! ۲. امام خامنه ای،به عنوان مجتهد و ولی‌فقیه، میتوانند به تشخیص خود به مجموعه‌ای که با عنوان ایشان فعالیت می‌کنند اذن حضور در این فضاها را داده‌باشند که البته این حضور شاید با توجه به وجهه بین‌المللی و مرجعیت جهانی ایشان و همچنین جایگاه پدرانه ایشان برای تمام اقشار جامعه، تا حدی قابل درک باشد. 🔴اما مجموعا باید گفت که این رفتار سایت منتسب به حضرت آقا هر دلیلی داشته‌باشد یا نداشته‌باشد، تکلیف ما به عنوان عموم جامعه، با تامل در استفتاء گفته شده مشخص می‌شود. 🔴گذشته از این مباحث، باید بپذیریم که متاسفانه در چند سال گذشته، مواجهه قشر مذهبی با مظاهر تکنولوژی، خصوصاً مظاهر رسانه‌ای تکنولوژی، از جنس انفعال بوده‌است. برای مثال: 🔴 شاید به یادداشته‌باشید که فیس‌بوک اولین شبکه اجتماعی مجازی بود که در ایران کاربران زیادی پیدا کرد. در آن سال‌ها بدنه اصلی قشر فعال مذهبی، حضور مخاطبان در این فضا را توجیهی برای ورود به آن معرفی کردند و به آن هجوم آوردند، اما بعد از چندی، صحبت از ماهیت صهیونیستی مالک آن، سر زبان‌ها افتاد و بخش بزرگی از این جمعیت مذهبی، به شبکه‌های دیگر کوچ کردند. این مسئله نشان می‌دهد که این جمعیت عظیم فعال مذهبی، در انتخاب و استفاده از این پلتفرم، ابتدایی‌ترین اطلاعات، یعنی ماهیت مالک آن را بررسی نکرده‌بودند. چه برسد به در نظر گرفتن ظرایف و پیچیدگی‌های شبکه‌های اجتماعی. 🔴به همین جمعیت در طول چندسال بعد از آن، چند بار بین شبکه‌های اجتماعی مختلف جابجا شدند‌، ‼️و امروزاغلب همانهایی که روزی به خاطر ماهیت صهیونیستی مالک فیس‌بوک، آنرا ترک کردند در اینستاگرام و واتساپ فعالیت می‌کنند‼️ ⚠️جالب است که توجیه اغلب آنها برای فعالیت در این فضاها،حضور مخاطبانشان در آنجاست. یعنی همان توجیهی که دیروز بی‌اعتبار شد، امروز معتبر شده‌است. این نشان می‌دهد که 🔴عمده فعالیت‌های فرهنگی در این شبکه‌ها (حتی با منطق خود این افراد) فاقد توجیه منطقی، و برخاسته از یک احساس تکلیف بدون در نظرگرفتن همه جوانب است و در قشر فعال مذهبی،ثبات منطقی و خواستگاه فکری محکمی برای تصمیم‌گیری در مواجهه با مسائل فرهنگی مستحدثه وجود ندارد مثال‌های از این دست بسیار است. 🔴به عنوان یک نمونه دیگر می‌توانید عکس‌العمل برخی از بزرگان حوزه در ابتدای مطرح شدن بحث پیامک تصویری در کشور را مقایسه کنید با سکوت همین بزرگواران در قبال ورود شبکه‌های صددرصد صهیونیستی و با قابلیت‌های بسیار بالاتر از پیامک تصویری والبته بدون هیچ‌گونه کنترل حکومتی بر آنها. 🔴این یک واقعیت است که امروزعلیرغم وجود پرتعداد شخصیت‌های موجه و تحلیل‌های هوشمندانه سیاسی در کشور، در حوزه مسائل فرهنگی با کمبود بسیار جدی تحلیل و نگاه همه‌جانبه مواجهیم. البته فاجعه عمیقتر از این تحلیلی هست که ارائه شد إن شاء الله درتحلیلهای بعدی 👇 🤔🤔🤔‼️
. 📡🔴 گرگ های اصلاح طلب و احمدی نژاد سر حلقه جریان انحرافی ‼️ با پرویی نجومی جهت کسب اعتماد مردم برای انتخابات و ادامه خیانت های قبلیشان فعال شده اند ؟! ‼️بر هر ایرانی باشرف واجبه اینو نشر بدن اراذل و اوباش دست به کار شدن سر دسته شون هم حسن خمینی مزدور شخک مغروق استخر ❌ ⚠️هشدار هشدار هشدار: اهل سقیفه تشکیل جلسه داده لعنت الله علیم اجمعین اللهم لعن جبت و طاغوت ⚠️⚠️⚠️