eitaa logo
جهاد_تبیین 📡📡📡
1.5هزار دنبال‌کننده
47.6هزار عکس
51.9هزار ویدیو
353 فایل
جهاد تبیین
مشاهده در ایتا
دانلود
توئیتر؛ فضای نخبگی یا فضای پخمگی؟ 🔴 اگر کسی با هدف تأمین منفعتی از منافع شخصی‌اش، محیط و فضای به ظاهر علمی‌ای را به گونه‌ای طراحی و پدید آورد که بازیگران و افراد موجود در آن فضا تصور و تخیل کنند که مستقلاً تأثیرگذار بوده و می‌توانند به منافع‌شان برسند، در این صورت آن فرد «نخبه»پروری کرده است یا «پخمه»پروری⁉️ .
♨️بازی‌های رایانه ای مملو از 🔹در برخی از بازی‌های رایانه ای اساساً تفکرات و القائات شیطانی و ضد اسلامی ذهن مخاطب را هدف قرار می‌دهند 🔺مثلاً در بازی "انگری برد" (ANGRY BIRDS ) خوک ها در مسجد پناه گرفته اند و نهایتاً مسجد بر سر ساکنانش ویران می‌شود 🔺یا در بازی ( کالاف دیوتی) در یکی از بخش های ساختمان در حاشیه قاب عکسی که در قسمت فوقانی توالت فرنگی تعبه شده است حدیثی از حضرت امام صادق (ع) حاشیه نگاری شده مبنی بر اینگه ( خدا زیباست و زیبایی را دوست دارد). ❌تلفیق اتاقی کثیف و چرکین که توالت فرنگی در آن تعبه شده به همراه وجود تابلویی با این حاشیه نگاری مذکور القا کننده سیاهی در آموزه های اسلامی است، به این معنا که زیبایی مد نظر اسلام را با کثیفی اتاق هم ساز می‌کند تا ناخودآگاه مخاطب را مملو از ایستارهای منفی در مورد دین حنیف اسلام کند. 🔺یا در بازی " شیطان هم می‌گرید" (DEVIL MAY CRY3) کلمه جلاله الله در کف و دیوارهای اماکن به وفور به چشم می‌خورد و حتی چندین بار درب خانه کعبه به نمایش در می‌آید و .... 🔹در بررسی آثار روانی- اجتماعی بازی های ویدیویی و رایانه ای، القای برخی از ارزش‌های ، و عقیدتی و اعتیاد به بازی‌های الکترونیکی، ترویج برخی از ارزش‌های فرهنگی خاص، از مواردی همچون مردم سالاری نوین و هویت جدیدی که بازی‌های ویدیویی- رایانه ای به زن می‌بخشند، که او از سویی هویتی کالایی دارد و از سوی دیگر خشن و ستیزه جوست، علاوه بر این، طراحان بازی های اخیر با ادغام برهنگی و خشونت زن اوج شکوفایی وی را در ستیزه جویی زنان در کنار مردان خشن و ستیزه طلب ترسیم کرده اند. 🔹در بحث القائات سیاسی و بازی های رایانه ای تولید شده در غرب، زیر سوال بردن کشورهای جهان سوم که در برابر خط مشی های سلطه گرانه ایستادگی می کنند و... از جمله موارد مهمی هستند که تجربه نشان داده است. 🔹 احساس خطر شدید زمانی است که ما متوجه می شویم اکثر قریب به اتفاق مخاطبان و کاربران این گونه بازی ها رده سنی کودک و نوجوان است. ارزش های القایی در این بازی‌ها که در مغرب زمین تولید می‌شوند حداقل شباهتی با اسلامی و ایرانی ما ندارند وحتی به بیان دیگر آن آموزه ها در ما () و () تلقی می‌شوند. @faslebidarri
هدایت شده از 
🔻🔻 شبکه‌ی فارسی وان جهت تکمیل کادر خود نیازمند همکاری شماست : 4 نفر خانم بی‌قیدوشرط و حیاء 5نفرآقا بی‌غیرت، اولویت‌با لامذهبان 2 نفر کارگردان مسلط به جریانات خیانت‌درخانواده 3 نفر آگهیِ تلویزیونی‌ساز با بالاترین سابقه توهین به شعورِ مخاطب در تبلیغات... :🔻🔻 بشقاب‌های کهنه سر سفره‌تان را با بشقاب‌های جدیدوبزرگ ما عوض‌کنید، غذای تازه‌ای برای شما تدارک دیده‌ایم.‼️ :🔻🔻 اگر بیش‌ازحد احساس مفیدبودن می‌کنید، با ما تماس بگیرید.... :🔻🔻 دین تان را به ما بسپارید.❗️ اگر از امرونهی دین تان خسته‌شده‌اید و به‌دنبال تنوع در دین خویش هستید، حتمأ شبکه‌مارا تماشا کنید.‼️ ما به شما دین شخصی خواهیم‌داد، همانطور که دوست‌دارید.‼️ :🔻 ◀️عرفی‌سازی دین و اصرار بر فردی‌نمایاندن دین ◀️بزرگ‌نمایی و برجسته‌سازی آسیب‌های اجتماعی ◀️قبح‌زدایی از بی‌اعتنایی‌وتوهین به باورها، ارزش‌ها وشخصیت‌های دینی. ◀️ترویج نوعی لاابالی‌گری اخلاقی با محوریت مسائل جنسی و ارتباطات زن و مرد. @faslebidarri
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⚡️علیرضا پناهیان : وزیر پیشنهادی بهداشت انسان نامحترمی است... ⁉️ 👤معاونْ وزیرِ نامحترمی که مانع اجرای برنامه ی طب سنتی کشور شد کیست؟! مقصود علیرضا پناهیان که بود؟! 🔸در اواخر دولت دهم هیئت وزیران پیرو سیاست های ابلاغی رهبری در حوزه سلامت، مصوبه ای را گذارند که به رشد حقیقی طب سنتی و سلامتی مردم کمک شایانی می کرد. 🔸پس از آن، وزیر وقت بهداشت، دکتر محمد حسن طریقت منفرد که معتقد به این مسیر بود، دستور اجرای این برنامه را به معاون آموزش خود می دهد لکن از آنجایی که این کار باب میل آقای معاون نبود، برنامه رشد طب سنتی را بالعکس اجرا کرد و این فرصت را سوزاند و با آمدن دولت روحانی دیگر همچنین فرصتی بدست نیامد و دولت روحانی در اولین جلسه ی خود تمامی مصوبات مربوطه را ابطال کرد. . 🔸بهرام عین اللهی، معاون آموزش وقت وزارت بهداشت، هم اکنون گزینه ی پیشنهادی وزارت بهداشت دولت سیزدهم است. ⁉️آیا صلاح است نمایندگان محترم مجلس به چنین فردی که مانع اجرای طب سنتی و مصوبه ی دولت پیرو سیاست های رهبری درکشور شده است، رأی دهند؟! نشرحداکثری و فوری نمیزنیم
🔺عین الهی کنترل بحران کرونا در کشور را با نگاه جدی‌تر به تامین واکسن دانست!😡👊 🔹«روح الله نجابت» سخنگوی کمیسیون شورا ها گفت: در رابطه با حضور آقای دکتر عین اللهی وزیر پیشنهادی بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در کمیسیون، برنامه فوری ایشان در شرایط حاضر کنترل بحران کرونا در کشور با نگاه جدی تر به تأمین واکسن و قرنطینه است. به هر حال در کنار تولید داخلی، باید واردات واکسن سرعت بیشتری بگیرد به نحوی که 60 میلیون جمعیت هدف منهای اطفال زیر ۱۲ سال در کوتاه ترین زمان ممکن واکسینه شوند. دیکتاتوری_پزشکی آیا وقتش نرسیده مردم خود انتخاب کنند⁉️ های صهیونیستی آخوند انگلیس را نمیزنیم تا_استقرار_وزرا_و_ستاد_کرونای_انقلابی_واکسن_نمیزنیم به قول استاد پناهیان در برابر این همه کشتار با واکسن و داروهای صهیونیستی و در برابر مافیای دارو و واکسن !
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴🎥 توهین امریکا به افغان‌ها و پیش‌بینی 17 سال قبل حسن عباسی ⚠️ هشدار سال 83 حسن عباسی به وادادگی امثال خاتمی‌ها و اشرف غنی‌ها
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❌❌ بفرستید برای کسانی که کرونای شدید دارن و به مرحله عفونت ریه و معده و ...رسیدند ولی نمیخوان به قتلگاه بیمارستان برن ! حتما نشر حداکثری بدید تا به کوری چشم مافیای واکسن و دارو همه درمان بشن ان‌شاءالله 🤲 های صهیونیستی آخوند انگلیس را نمیزنیم تا_استقرار_وزرا_و_ستاد_کرونای_انقلابی_واکسن_نمیزنیم به قول استاد پناهیان در برابر این همه کشتار با واکسن و داروهای صهیونیستی و در برابر مافیای دارو و واکسن !
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻وقتی مسئولان واکسن‌های را نپذیرفتند، مسئولان خیلی اظهار نگرانی کردند. 🔹آن‌ها پیش بینی کردند چند میلیون نفر از ۲۵ میلیون نفر جمعیت این کشور با ویروس کرونا کشته شوند. 🔹ولی تلفات کرونا در این کشور کمتر از ۲۰۰ نفر بوده و تخت‌های بیمارستانی خالی و اوضاع این کشور کاملاً تحت کنترل است. 🔹حالا سازمان بهداشت جهانی وانمود می‌کند که بهت‌زده شده از اینکه چرا کرونا کاری با نیجر نداشته است! 🔹ولی آیا واقعاً دروغی در کار نبوده است؟! صهیونی نمیزنیم تا_استقرار_وزرا_و_ستاد_کرونای_انقلابی_واکسن_نمیزنیم به قول استاد پناهیان در برابر این همه کشتار با واکسن و داروهای صهیونیستی و در برابر مافیای دارو و واکسن !
🔴 تاکید هزاران باره یکی از هزاران پزشک و درمانگر طب اسلامی ایرانی بر درمان داشتن کرونا دکتر منتظر ♻️ بار دیگر به مردم عزیز تاکید می کنیم که صرفا به دستورالعمل های بهداشتی و واکسن دل خوش نکنید و تدابیر پیشگیری و درمان بیماری را در طب سنتی آموخته و رعایت کنید. از سرازیر شدن به بیمارستانها هم پرهیز کنید. تجارب موفق بنده و همکاران نشان داده که بیشتر بیماران به راحتی با انجام تدابیر طب سنتی در منزل درمان می شوند ولی همین بیماران در صورت بستری در بیمارستان شرایط شان بد و پیچیده خواهد شد. نکته دیگر این که درمان کرونای انگلیسی و افریقایی و برزیلی و هر جهنم دره دیگری در طب سنتی یکسان است. گول واژه ها را نخورید و نگذارید دشمنان خارجی و ایادی داخلی آنها با سلامت و سرنوشت و آرامش شما بازی کنند. بارها گفتیم که تنها راه غلبه بر ویروس های دست ساز تقویت سیستم ایمنی با تدابیر طب سنتی است در غیر این صورت هر روز باید منتظر شیوع ویروسهای دیگری باشیم. اگر امروز بیل گیتس به این موضوع اشاره می کند به این خاطر است که اینها از سالها قبل چنین ویروسهایی را برای امروز ما ساخته اند. من امروز برای اثبات این ادعا که ویروس های مهلک تری نیز در دستور کار دشمنان بشریت قرار دارد سندی را به شما نشان خواهم داد. این سند را 23 سال است دارم ولی از ابتدای شیوع کرونا منتشر نکرده ام تا در دل مردم ترس ایجاد نشود. امروز اما با بی توجهی مسئولین مربوطه، ناچار هستم آن را بر ملا کنم تا همگان بدانند که: 1- تحقیقات آزمایشگاههای میکروب شناسی غرب بر روی ویروسهای کشنده از دهها سال قبل شروع شده است و امروز در حال برداشت کردن ثمره آن هستند. 2- راه نجات از این بحران ها صرفا رعایت پروتکل های ستاد کرونا و واکسن زدن نیست. آیا با ظهور هر ویروس می خواهید دو سال مملکت را تعطیل کنید و ماسک و الکل توزیع کنید (که تاثیر آن هم مورد تردید است)؟ بر فرض که بر علیه "کرونا ویروس" واکسن زدیم و موثر هم بود. در مواجهه با ویروسهای مهلک تر مثل"آرنا ویروس" چه می کنید؟ 3- بر خلاف توصیه رهبری که گفتند شما باید مثل شطرنج باز دو تا حرکت بعدی دشمن را پیش بینی کنید، وزارت بهداشت و مسئولین ستاد کرونا تاکنون در حال دویدن به دنبال سیاستهای سازمان جهانی بهداشت هستند. میدان ندادن به پزشکان طب سنتی نمونه بارزی از خودباختگی و بی لیاقتی اینهاست. های صهیونیستی آخوند انگلیس را نمیزنیم تا_استقرار_وزرا_و_ستاد_کرونای_انقلابی_واکسن_نمیزنیم به قول استاد پناهیان در برابر این همه کشتار با واکسن و داروهای صهیونیستی و در برابر مافیای دارو و واکسن !
‏یک بیماری و دو پزشک آقای مدرن میگوید من نمیدانم چیست و درمان ندارد/ آقای سنتی میگوید میدانم و درمان دارد باورتون میشه تمام امکانات و سرمایه‌ها رو در اختیار آقای مدرن قرار میدن؟ دریغ از یک درصد حمایت! این حد از انحصار چرا واقعا؟ حسین_زمانی_میقان صهیونی نمیزنیم واکسن_عامل_جهش_و_پیک_کنونی به قول استاد پناهیان در برابر این همه کشتار با واکسن و داروهای صهیونیستی و در برابر مافیای دارو و واکسن !
1_1137273938.pdf
388.5K
💥💥فوری و مهم ⚠️ گزارش عجیب مرکز اطلاعات وزارت بهداشت از فوت و بستری واکسینه شده ها در کشور بهمراه مستندات👆👆👆 🔻 آمار فوتی های تزریق واکسن کرونا منتشر شد 😳😱 👈 بیش از ۸۰۰۰ نفر کشته واکسن😱 🔻۸۵۵۲ نفر فقط از دریافت کنندگان دوز اول فوت کردند! 🔻بیش از ۱۱۵ هزار نفر از بستری شدگان کسانی بودن که واکسن زدند! 🔻۲۴۹۰ نفر بعد از دریافت دوز دوم واکسن فوت شدند 😔 👈حالا متوجه شدیم چرا بیمارستان‌ها پر شده؟!!! 🔶این آمار فقط شامل افرادی میشه که واکسن زدند و دوباره با علایم کرونا بستری شدند. 🔶افرادی که عوارضی مثل عارضه قلبی بعد از دریافت واکسن داشتند شامل این آمار نیست! 👈👈حالا متوجه می‌شویم چرا آمار فوتی ها بیشتر شده؟ های‌صهیونیستی آخوند انگلیس را نمیزنیم!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. 💢❗️غربی‌ها چگونه با شستشوی مغزی برخی افراد را وادار به خودتحقیری می‌کنند!؟ استاد رحیم‌پور ازغدی: فکر کردید به غارت کشورتون راضی میشن؟ کاری می‌کنن خودتون بگید ما و اجدادمان همگی خر بودیم... .
وقتی می توان در دنیا آدم کش اسلحه به دست تربیت کرد ، آیا باورتان نمی شود که افرادی عمدا با دارو و روش های به اصطلاح درمانی آدم بکشند و از این کار لذت ببرند !!
چین بیش از یک میلیارد! هند بیش از یک میلیارد! امریکا بیش از ۳۰۰ میلیون! روسیه بیش از ۱۳۰ میلیون! ژاپن بیش از ۱۲۰ میلیون!! کسی جوابی داره!👆👆 اینم یکی دیگه از هزاران سوالات بی جواب در ماجرای کرونا فقط توهم توطئه داریم!! .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. ⁉️ چند پرسش بی تعارف از دستگاه بهداشت و سلامت استاد مهدوی ارفع از مدیریت ستاد مبارزه با کرونا و ابعاد مبهم آن می پرسد. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
◾️ کاری که دشمنان امام حسین(ع) از انجام‌ آن عاجز ماندند ولی برخی دوستانش انجام دادند! .
‏فیلم از طرف .
هدایت شده از جهاد_تبیین 📡📡📡
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. کانال محبان👇 مهم پیگیری کنید با نهاد ریاست جمهوری تماس بگیرید چرا خلف وعده شده ⁉️ چرا یه ملعون دیگه لنگه ی نمکی قراره انتخاب بشه😳😳😳⁉️ کانال مصاف 👇 ❌⁉️ آیا گزینه وزارت بهداشت به رئیس جمهور دیکته شده؟ ✍ رئیس جمهور، رئیسی در صحبت‌های انتخاباتی خودشون از توجه به تعارض منافع و انحصار صحبت کردند. ❗️حالا اما با گزینه پیشنهادی وزارت بهداشت و ارتباط این چشم پزشک با سهام بخش خصوصی برداشت‌ دیگری از سخنان ایشون میشه. 💡 وزیر بهداشت پیشنهادی اقای رئیسی فوق تخصص چشم‌پزشکی و ذی نفع در بیمارستان هستند، همچنین برنامه‌ مقابله با کرونای این وزیر بوی کارآمدی و واقع‌گرایی نمیده، ایشون همچنین سابقه مخالفت با طب سنتی دارند. 🔰 پیشنهاد می‌کنیم این کلیپ رو تماشا کنید. ✅ کانال واحد سلامت مؤسسه مصافمصاف .
😳وزیر پیشنهادی و طب اسلامی! 🔺بخشی از مصاحبه عین الهی رئیس ستاد انتخاباتی آقای رئیسی در بخش سلامت 👈 عین اللهی در پاسخ به سوالی راجع به برنامه آیت‌الله رئیسی برای مدیریت بیماری کرونا گفت: کرونا کلاً دو راه حل قرنطینه و واکسیناسیون دارد در رابطه با قرنطینه به دلیل مزمن شدن بیماری به وضعیتی رسیده که تحمل مردم کم شده و باید با توجه به وضعیت مردم تصمیم گیری شود، مثلاً در ایام نوروز می.توانستیم جلوی بیماری را بگیریم اما با سوء مدیریت شاهد موج چهارم کرونا بودیم. بحث تسریع واکسیناسیون نیز مهم است اما نمیتوانیم قولی برای آن بدهیم بلکه سیر منطقی دارد و باید برای آن بروکراسی اداری را کم کرد و از واردات هم کمک گرفت. انشالله تا آخر پاییز بتوانیم واکسن را انجام دهیم و برای این کار احتیاج به 160 میلیون دوز واکسن داریم انتخابات این حسن را هم داشت که دیشب اجازه تزریق واکسن را دادند. معاون سابق وزارت بهداشت در ارتباط با نقش طب مکمل در کنترل بیماری و بخصوص کرونا گفت: ما یک طب کلاسیک داریم که مبتنی بر پژوهش، تجربه و آمار است که پایه اصلی طب است که کل کار را باید بر آن بگذاریم، طب‌های مکمل در همه جای دنیا هستند اما هیچ کشوری پایه را بر آن.ها بنا نمی‌کند بلکه در موارد لاعلاج به آنها رجوع می‌کند، طب سنتی بیشتر در پیشگیری موثر است که بر مبنای غذاها و گیاهان است و امروزه آن را به عنوان لایف استایل می‌شناسیم. در طب سنتی متاسفانه کلاشی هم زیاد است و برخی به عنوان طب اسلامی آن را مطرح می‌کنند که صحیح نیست./ایسنا ❌❌❌اگه واقعا نگرش ایشون به طب سنتی اینه ، فاتحه این طب خونده است! این طب سینائی پایه علم طب در غرب شد و الآن هم در غرب تدریس میشه ولی آنچه که در سازمان جهانی بهداشت به ما دیکته میشه پوسته تغییر یافته ای از طبی هست که قراره مردم دنیا رو آنطوری که صهیونیزم جهانی میخواد ، تغییر بده ! ما همه چیز داریم چون اسلام ما کامل هست و همه کدها و کلیدهای لازم را در هر علمی به ماداده ولی حیف حاکمان منافقی داریم که از دشمنانمان گدائی میکنند و خدایشان کدخدای خونخواری مثل امریکاست ! نمیزنیم چون این بیماری درمان های ساده و قطعی دارد که دولت خائن روحانی و نمکی خائن و مافیای دارو و واکسن آنها را انکار کرد ! و چون پس به گفته استاد پناهیان بر علیه همه این مزدوران صهیونیزم جهانی ! به وزیری که طب اسلامی ایرانی سینائی را اصل نمیداند ، رأی ندهید ! لعنت بر این وزیر پیشنهادی که نیامده داره گند میزنه 😡❗️ چرا رئیسی را شستشوی مغزی. داده اند چزا با طب اسلامی سر ستیز دارد و شیفته ی طب غربی صهیونیستی است⁉️ .
🔸🔹🔸🔹🔸🔹 ❌واکسیناسیون؛ مقصر اصلی شیوع دلتاویروس❌ 👨‍⚕️کارشناسان بهداشت هشدار می دهند: 👇👇👇 💉«آمریکایی های کاملاً واکسینه شده در حال گسترش نوع دلتا کووید هستند.» 🇺🇸کارشناسان بهداشت عمومی ادعا می کنند که "آمریکایی های واکسینه شده کاملاً به گسترش نوع دلتا پس از واکسن ویروس کرونا کمک می کنند." 😱 🇺🇸بسیاری از ایالت هایی که میزان واکسیناسیون بالایی دارند، گزارش های شدیدی در موارد کرونا ارسال می کنند. 🤡متاسفانه با وجود این فاجعه، بسیاری از متخصصان به اصطلاح "بهداشت عمومی" هنوز مردم را برای واکسیناسیون تشویق می کنند تا از انتقال آن جلوگیری شود. 👨‍💼"کریستوفر موری"، مدیر موسسه سنجش و ارزیابی سلامت آمریکا معتقد است که: 👀"داده های CDC میزان واقعی گسترش نوع دلتا را نشان نمی دهد." 🏴󠁧󠁢󠁳󠁣󠁴󠁿"موری" خاطرنشان کرد که همین وضعیت را می توان در "اسکاتلند" نیز مشاهده کرد. ⚠️ چراکه بیش از 71 درصد از مردم "اسکاتلند" حداقل یک دوز واکسن کرونا را دریافت کرده اند و این کشور همچنان از بدترین موج عفونت های کرونایی رنج می برد. ❌وی افزود: مطالعات، در حال بررسیِ شیوع بیماری کووید -19 در بین گروه هایی است که "بیش از 90 درصد واکسینه شده اند". 🤔وی در ادامه به بررسی این سوال می پردازد که چرا ایالات با نرخ واکسیناسیون بالا مانند "واشنگتن"، "نیویورک"، "ایلینوی"و "کالیفرنیا" شاهد افزایش موارد کرونا هستند؟ ✍️عده ای فکر می کنند با تزریق واکسن مساله کرونا دیگر به اتمام می رسد، اما باید گفت این اول داستان است... و باید منتظر عواقب آن باشند... 📚منبع: https://www.naturalnews.com/2021-07-14-fully-vaccinated-americans-spreading-coronavirus-delta-variant.html#
❌ راستی یادتان هست مینو محرز گفته بود به کسانی که از واکسن ایرانی دچار عوارض می شوند دیه تعلق می گیرد . 👈 سرپرست مرکز مدیریت آمار : 2072 نفر تا دو هفته بعد از تزریق دز دوم واکسن کرونا فوت کرده اند ( ) ⁉️ آیا کسی از خانواده 2 هزار نفری دیه دریافت کرد ؟ ⁉️ آیا کسانی که دچار عوارض جبران ناپذیری ناشی از تزریق دز اول ودوم شدند دیه دریافت کردند ؟ ✅ بسیار جالب است واکسن هم می کشد هم عوارض دارد هم دیه ندارد هم اجباری است !!! ____________ ☘️ما نمی توانیم نسبت به دردها ومشکلات مسلمانان بی تفاوت باشیم امروزه می بینیم جان ومال مردم بازیچه طب شیمیایی شده است واین وظیفه شرعی ما است که در صورت توان با کمک در مقابل ایستادگی کرده وشاهد بازگشت مجدد سلامتی به جامعه باشیم . نمیزنیم
خبرهایی از منابع مختلف منتشر میشود مبنی بر اینکه بعضی از داروهای تجویزی برای کرونا در بیمارستان ها یا مفید نبوده یا حتی به قصد آزمایش بر روی مردم ایران وارد کشور شده...بحث مافیای دارو هم نگرانی دیگری را به نگرانیهایمان اضافه کرده‌ درخواست ما از کمیسیون بهداشت مجلس و ستاد کرونا این است که بحث مافیای داروی کرونایی ورود پیدا کرده و در خصوص شبهاتی که در مورد یه سری از داروها مطرح میشود روشنگری کند دفتر وزیر 02181454243 ارتباطات مردمی دفتر وزیر 02181454123 ارتباطات مردمی 02188363560 داخلی 7(کرونا) معاونت بهداشت 02181454126 معاونت درمان وزارت بهداشت مربوط به بحث کرونا 02181454646 راهنمای سلامت ِ ستاد مقابله با کرونا 02189511 ☎️ستاد_خبری_قوه_مقننه_(مجلس) تلفن 132 وبسایت ستاد خبری 132.parliran.ir پست الکترونیکی 132@parliran.ir پیامک 2000132 ☎️ مجلس(بگید وصل کنن کمیسیون بهداشت یا دفتر یکی از نماینده های عضو این کمیسیون) 39931 🔶لیست اعضای کمیسیون بهداشت و درمان 👇 ۱- رضا آریانپور ۲- یحیی ابراهیمی ۳- زهره الهیان ۴- علی اصغر باقرزاده ۵- سید محمد پاکمهر ۶- مسعود پزشکیان ۷- سید مرتضی خاتمی ۸- سید مسعود خاتمی ۹- عبدالحسین روح الامینی ۱۰- همایون سامه ۱۱- حسینعلی شهریاری ۱۲- زهرا شیخی ۱۳- پروین صالحی ۱۴- ملک فاضلی ۱۵ -محسن فتحی ۱۶- سید امیرحسین قاضی زاده ۱۷- محمدعلی محسنی بندپی ۱۸- فاطمه محمد بیگی ۱۹- سید جلیل میرمحمدی 20- علی اصغر باقر زاده ✅ کانال در سروش، ایتا و بله @phonemotalebe