eitaa logo
جهاد_تبیین 📡📡📡
1.5هزار دنبال‌کننده
47.3هزار عکس
51.5هزار ویدیو
353 فایل
جهاد تبیین
مشاهده در ایتا
دانلود
نقش اتباع‌خارجی در اغتشاشات 🔺وزارت اطلاعات : ▪️۹ تبعه آلمان، ایتالیا هلند، لهستان، فرانسه و دیگر کشورها در اغتشاشات اخیر دستگیر شدند. ‌
🔘 ، همسر نوید محمدزاده که اصالتی افغانستانی دارد ، سر فوت مهسا امینی داشت خودشو از وسط نصف میکرد ‼️😳🤔 ولی دیروز که 50 دختر 18-20 ساله هم‌وطنش از شدت انفجار تیکه و پاره شدن هیچ واکنشی نداشته ... انقدر تابلو نباش یه کم آدم باش 😏😏😏 ‌ .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. اسرائیل فکر می‌کرد ایرانو نا آروم می‌کنه خودش می‌شینه سر جاش؟ تو اسرائیل 1.5 میلیون نفر یهودی هستن که متدینن و مخالف تشکیل دولت اسرائیل هستن و هرسال پرچم این کشورو آتیش می‌زنن و از سرمایه‌های مهم ایران برای سقوط دولت اسرائیلن! علیه دولت ریختن بیرون. یکم زیبایی ببینید. ‌ .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
حقوق بشر ابزار سیاسی و بازیچه‌ای در دست کشورهای غربی برای فشار به ایران؛ مسأله‌ای که حتی صدای خبرنگار مصری را هم درآورد! 🔴"رانیا العسال"خبرنگار مصری درواکنش به سکوت مرگبار رسانه‌ای غربی و عربی در مورد کشتار فجیع مردم در افغانستان گفت: 🔻" این انفجارها باید در ایران اتفاق می‌افتاد که رسانه‌های غربی-عبری-عربی آن را پوشش می‌دادند؟! جامعه جهانی دوست‌دار انسانیت و حقوق بشر نیست و به خاطر دشمنی با ایران حقوق بشر را اهرم فشار بر این کشور قرار داده است" .
. ‼️آسیب دیده از فضای مجازی بی درو پیکر و شبیخون فرهنگی بوسیله اینستا و ... و کرونا هراسی و هرکسی بتونه بهتر به بازی بگیردشون برنده است اگر گمراه هم شدند نتیجه تنبلی و بی عملی همه متولیان فرهنگ جامعه است و۲ سال تعطیلی مدارس معلوم شد چه مضراتی داشته است و باید نوجوانان را به کار بگیریم والا دشمن انها را به کار میگیرد .
. پاسخ استاد به یاوه‌گویی «ایدی کوهن» صهیونیست ✍       🆔 @Masaf .
🌍 دور جدید حملات سپاه به مقر تروریست‌های تجزیه‌طلب 🔹از دقایقی قبل یگان توپخانه‌ای نیروی زمینی سپاه پاسداران در حال حمله راکتی و توپخانه‌ای به مقر تروریست‌های تجزیه‌طلب در اقلیم کردستان است. ﹏﹏⃟🌻﹏﹏ 📮 .
. 🔴 ویروس رسانه ای ✅‼️📣📣📣📣📣📣📣 این روزها که صداوسیما و رسانه های داخلی و خارجی بیشترین زمان خود را👇👇👇 به انعکاس اخبار اغتشاشات و معرکه گیری سلبریتی های دوزاری اختصاص داده اند دیگر نه خبری از کرونا هست و نه واکسن! گویا کرونا و واکسنش چند روزی به مرخصی و استراحت رفته اند!! 🔺دستکم الان راحت تر می توان گفت که کرونا ویروسی است مثل خیلی از ویروس هایی که وجود دارند و با تقویت سیستم ایمنی به راحتی قابل کنترل می باشد اما با سر و صدای رسانه ای تبدیل به یک مسئله فوق استراتژیک شد و با اعمال سیاست های غلط سازمان بهداشت جهانی همه شئونات زندگی را تحت الشعاع قرار داد ‼️و کشور ما ایران شاگرد اول اجرای سیاست های این سازمان صهیونیستی شد ‼️همان سازمانی که چند روز پیش با گستاخی تمام و دخالتی آشکار نسبت به اعمال خشونت علیه معترضان در ابراز نگرانی کرده است!!!!! 🔹به احتمال زیاد پس از فروکش کردن اغتشاشات ، مرخصی کرونا هم‌ تمام می شود و دوباره شاهد اعزام حسینی بای به وزارت بهداشت و ترساندن مردم از عواقب عدم تزریق دوز سوم و چهارم خواهیم بود ... ✍"قاسم اکبری" .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. 😂😂😂 سوتی جدید رسانه‌های ویدئویی که توسط کانال‌های ضدایرانی از اعتصاب مغازه‌داران اصفهان منتشر شده سوژه کاربران شد. 🔹اول این‌که در همین ویدئو همه مغازه‌ها باز هستند 🔹دوم این‌که امروز ۹مهرماه هست،فردا ۱۰مهر😏😏😏 . .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. ✅📣📣📣📣📣📣📣 چکار کنیم حجاب در جامعه رونق بگیره؟! ✅استاد پاسخ می‌دهد: با سر نرید تو مفهوم حجاب! .
🚨 يحيي سریع به میدان بازگشت ➖ارتش یمن کشتی های تجاری و نفتی در تردد بین کشورهای متجاوز (بخوانید سعودی، امارات، اروپا😉) را تهدید کرد .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. عااااااااااالی حتتتتتما ببینید و نشر دهید 🇮🇷📌 احمق ها خیال کردن که جمهوری اسلامی، ایران هم مثله... [گرجستانه] 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷 ✅📣📣📣📣📣📣📣 ماشاالله حزب الله . .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♨️❗️📣📣📣📣📣📣📣 خرابکاری‌ها و اغتشاشات ادامه دارند! تا وقتیکه "صورت مسئله" فهمیده نشود! .
۱۳۹۸⤴️ eitaa.com/jebheh/4485 متأسفانه گوگلیسم‌ها الآن در کشور ما خیلی کرده‌اند و با جان از خدایگان‌شان یعنی بُتِ گوگل! مراقبت می‌کنند!… #⃣ `جبههٔ اسلامی در فضای مجازی ✊🏻 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
به قول شهید بهشتی ما از صدر اسلام وعده عدالت داده ایم دیگر وقت آن رسیده که آنها را در نظام اسلامی عملی کنیم جناب رئیسی ما اگر بنای وعده و شعار شنیدن داشتیم گزینه هایی بودند که از شما بهتر باشند .
شهدای اغتشاشات شهریور ۱۴۰۱ .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♨️❗️📣📣📣📣📣📣📣 وقتی حجامت مافیای پزشکی را فلج می کند. 🔰و صاحبان قدرت 👇👇👇 سنت پیامبر (ص) را جرم می انگارند‌.😞😡 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. جناب رییسی بجای جایگزینی اینستا تبلیغ اینستا را میکند و از مبلغین و هواداران اینستا صهیونیستی ست😳🤔😔😭‼️ ‼️مواضع محافظه کارانه آقای رئیسی در موضوع فضای مجازی ‼️آقای رئیسی در تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری: در پیچ اینستاگرام از نظرات مردم آگاه می‌شوم و به دادستان‌ها برای اقدام دستور صادر می‌کنم و این فضای مجازی را نمی‌توان بست ‼️ آقای رئیسی هرگز تا الآن حتی در زمان مسئولیت ریاست جمهوری در موضوع ساماندهی فضای مجازی ول و رهای کشور با مردم حرف نزد ‼️📣📣📣📣📣📣📣 ما هرگز مواضع محافظه کارانه مسئولان را تحمل نمی‌کنیم و قویاً در برابر اشتباهات آقایان تا اصلاح کامل خواهیم ایستاد از اقدامات خوب دولت مردان حمایت می‌کنیم اما در برابر اشتباهات آقایان بدون تعارف روشنگری خواهیم کرد و ما هرگز شخصیت زده نیستیم پ ن : چنانچه این فیلم را از ایشان قبل از انتخابات دیده بودم هرگز به او رای نمی‌دادم و مبلغش هم نمی‌شدم . .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎞 ببینید هشدار جدی نماینده‌ی مجلس در خصوص اجرای سند توسعه‌ی پایدار ٢٠٣٠ در کشور 🎙دکتر زهرا شیخی، سخنگوی کمیسیون پزشکی مجلس در برنامه‌ی کشیک سلامت: 🔸 تا اسم سند ٢٠٣٠ می‌آید، برخی فکر می‌کنند حوزه‌ی نفوذ ٢٠٣٠ تنها آموزش است. 🔹 سند ٢٠٣٠ هفده حوزه دارد❗️از بهداشت و درمان گرفته تا جمعیت و... 🔸 به برخی نهادها مراجعه کردم و دیدم دفتر توسعه‌ی پایدار دارند و مشغول اجرای سند ٢٠٣٠ هستند‼️ 🔶🔹 پی‌نوشت 1⃣ حتماً به بیانات امام خامنه‌ای مورخ اسفند ۱۳۹۴ در دیدار با خبرگان رهبری رجوع کنید و توضیحات ایشان در باب را مطالعه فرمایید؛ ⬅️ به‌طور ویژه بخشی که آماج به مسئولان را تشریح می‌کنند‌‼️ 2⃣ توضیحات امام را با تعریف دانش سایبرنتیک قیاس نمایید: «دانش پدیده‌های هوشمند از طریق کنترل جریان » ⬅️ یعنی به‌گونه‌ای به افراد اطلاعات دهید که اقدام‌شان بشود همان که شما از ابتدا می‌خواستید‼️ ❌ تاکنون چقدر آنچه دشمن می‌خواسته را به نیت انقلاب انجام داده‌ایم⁉️ ✍️کانال مهندس شکوهیان‌راد 🌐 لینک: پ ن: از شر روحانی خلاص شدیم با دست خودمون تو دام رئیسی افتادیم‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️ .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. 🔴 دستگیری و اعتراف اغتشاشگران استان مرکزی 🔹با تلاش شبانه روزی نیروهای امنیتی تعدادی از اغتشاشگران در استان مرکزی دستگیر شدند. .
. ⭕️ به نظرم جدای از دلقک ها سلبریتی و شوتبالیست های بی فرهنگ و شرف، باید هر چه سریعتر مسئولین نفوذی رده بالا که مزدوران رژیم صهیونیستی،آمریکا و عربستان هستند را دستگیر و زندانی کرد تا سر فتنه قطع گردد و دیگر نمی‌شود با آنها مماشات کرد چون خسارت بالایی خواهد داشت حتی تا تجزیه کشور و فراتر از براندازی نظام خصوصا مسئولین فضای مجازی و شبکه ملی اطلاعات در دولت سابق و...‼️ فتنه ای از پیش طراحی شده برای دیده نشدن اربعین و البته منحرف کردن اذهان از نظام بردگی صهیونیست بارمزریال برای اجبار بیشتر واکسن و همه اوامر صهیونیستی و غافل شدن از تحرکات مرزی‼️ با دشمنان امام حسین ، و در یک صف نباشید‼️ حماسه اربعین را با دفع فتنه کامل کنید✌️ خار چشم شیاطین و هدف اصلی دگرگونی با نظم نوین جهانیست . .
. ♦️سفر زائران به کاظمین و سامرا متوقف شد 🔹در پی برخی ناآرامی‌ها و اعتراضا‌ت مردمی در برخی از شهرهای عراق به ویژه بغداد، سفر به شهرهای زیارتی کاظمین و سامرا تا اطلاع ثانوی متوقف شد./تسنیم فتنه ای طراحی شده برای دیده نشدن اربعین با دشمنان امام حسین ، و در یک صف نباشید‼️🚨 حماسه اربعین را با دفع فتنه کامل کنید✌️✌️✌️ خار چشم شیاطین و هدف اصلی دگرگونی با نظم نوین جهانیست .
🔴 احضار دهها چهره موسیقی و هنر بهمن بابازاده: خبر بازداشت ‎«حمید صفت» هم صحت ندارد. او هم احضار و بازجویی شده و از فعالیت در فضای مجازی و اظهار نظر، منع. بیش از ۳۰ چهره موسیقی و هنر از چهارشنبه هفته قبل تا به امروز احضار شده اند. حذف پست ها و ویدیوهای صفحات شخصی و توضیحات، بخشی از خواسته ها از آنها بوده است. .
دیروز عصر،اطراف پارک ملت رشت،دو زن و یک مرد بصورت وحشیانه به یک خانوم میانسال چادری حمله و تلاش میکردن چادرش رو از سرش بردارن! آسیب شدیدی بهش وارد کردن و بعدم فرار کردند 💔 بله همینا این چند روز شعار میدادند زن ،زندگی آزادی!!!! .