لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
حرم امام رضا حتی برفشم قشنگه :)🤍✨
جانـان۱۲۸ .
حرم امام رضا حتی برفشم قشنگه :)🤍✨
کاش این ویدئو هارو هم من گرفته بودم
و فقط کار ادیتش از من نبود:)))))))))) *
هدایت شده از دارچین🍊"
بینهایت منتظر ماه رمضونم،خیلی مشتاقم😭اون حسو حالش اون دعای موقع افطار اون افطاریای خوشمزه اون برنامه محفل دلچسب اون چایی خوشمزه اون بربری تازه اون حس هیچی نخوردن اون حال وهوای روزه بودن ، چی بگم از شدت دوست داشتنش😭😭😭😭😭 ، تراپیه✨🌿.