eitaa logo
جانـان۱۲۸ .
1.4هزار دنبال‌کننده
5.9هزار عکس
873 ویدیو
22 فایل
ִֶָ - همیـن‌ که مهـرِ علـی‌ را نشانده‌ بر دل ِمـا ؛ سعادتی‌ اسـت‌ که آن‌ را به‌ هـر کسی‌ ندهـد . - فن‌سید‌مجید ִֶָ https://abzarek.ir/service-p/msg/4355020 𖧧 کپی‌نکن‌جاان ! 🇱🇧/🇮🇷/🇵🇸.
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از ریح
توی خونه نمونید بچه ها، میدون رو از حرامزادگانی که می‌خوان آشوب به پا کنن بگیرید. اگر تریبونی هم دارید خوانندگان‌تون رو ترغیب کنید به توی میدون بودن.
این شب و روزا سوره فتح، دعای١٤‌صحیفه‌ سجادیه و دعای‌توسل رو فراموش نکنید.
١١
اسفند
١٤٠٤
*
اصلا تقصیر شماست. همه‌اش تقصیر شماست. شما که به یک لبخند اینطور آدم را گرفتار خودتان می‌کردید. شما که وقتی همه دنیا ما را تهدید می‌کرد، آنطور سینه سپر می‌کردید و انگشت بلند می‌کردید که اگر به مردم من نگاه چپ کنید، سرزمین‌تان را با خاک یکسان می‌کنیم. تقصیر شماست که وقتی ما برای حفظ عزت و اقتدار خودمان به خیابان می‌آمدیم، با هشتاد و شش سال سن، به احترام ما می‌ایستادید و پیام تشکر می‌دادید. شما که سال‌ها بود عبا و قبای تازه بر تن‌تان ندیدیم. شما که حواستان به همه بود. اصلا چرا وقتی آن دختر شهید عمامه را نشان داد و گفت «کلاهتو مامانت خریده؟ میدیش به من؟» به او قول یک کلاه صورتی دخترانه دادید و گفتید این پسرانه است؛ و چند روز بعد با آن همه مشغله، یادتان بود که کلاه را به در خانه‌شان بفرستید؟ میخواستید ما را اینطور دلبسته خودتان کنید؟ چرا ماه‌رمضان آن‌سال آدم فرستادید در خانه همسایه‌های بیت که بگویید فلانی گفته امشب افطار مهمان من‌اید و آن زن‌ومردهای متعجب با تیپ‌های مختلف آمدند و با نان و سبزی پذیرایی کردید و گفتید ببخشید رفت و آمدهای ما زیاد است، شما هم اذیت می‌شوید. اصلا چرا این را رسانه‌ای نکردید؟ترسیدید تیتر بزنیم دیدار رهبر انقلاب با بچه‌محل‌هایش؟ ولی‌امر مسلمین جهان چرا باید شب کریسمس ناگهان زنگ خانه مسیحیان را بزند و بگوید مهمان نمی‌خواهید؟ چرا باید زنگ بزند حال اکبر عبدی را در بیمارستان بپرسد؛ چرا باید دستخط هوشنگ ابتهاج را بشناسد؟ چرا در دیدار رمضانی شاعران، در بیت رهبری برایشان اتاق سیگار تدارک ببینید؟ تقصیر شماست که ما اینطور دلبسته و دیوانه شما شدیم. تقصیر شماست که حالا ما اینطور زمین‌گیریم. جواب این دل‌های شکسته را که می‌دهد آقای من؟ «مهدی مولایی» https://eitaa.com/m_molaie110
دشمن میگه بمونید خونه؟ خب پس بریم بیرون.
اگر هنوزم نمیدونید کار درست و غلط چیه.. ببینید دشمن شمارو به کدوم کار تشویق میکنه و از کدوم کار منع میکنه.. دقیقاً برعکس همونو انجام بدید!
حلال کنین :)))))))
هدایت شده از - استودیو ژیوان ؛
همسر خانم سکوت در خبرگان بودن خبرگان و موشک زدن همسرشون زیر اوار مونده جان عزیزنتون دعا کنید سالم باشن دعا کنید دعا کنید دعا کنید خدا به نوزادش رحم کنه😭😭😭
١٢
اسفند
١٤٠٤
*