هدایت شده از عجم علوی | مهدی مولایی
اصلا تقصیر شماست. همهاش تقصیر شماست. شما که به یک لبخند اینطور آدم را گرفتار خودتان میکردید. شما که وقتی همه دنیا ما را تهدید میکرد، آنطور سینه سپر میکردید و انگشت بلند میکردید که اگر به مردم من نگاه چپ کنید، سرزمینتان را با خاک یکسان میکنیم. تقصیر شماست که وقتی ما برای حفظ عزت و اقتدار خودمان به خیابان میآمدیم، با هشتاد و شش سال سن، به احترام ما میایستادید و پیام تشکر میدادید. شما که سالها بود عبا و قبای تازه بر تنتان ندیدیم. شما که حواستان به همه بود. اصلا چرا وقتی آن دختر شهید عمامه را نشان داد و گفت «کلاهتو مامانت خریده؟ میدیش به من؟» به او قول یک کلاه صورتی دخترانه دادید و گفتید این پسرانه است؛ و چند روز بعد با آن همه مشغله، یادتان بود که کلاه را به در خانهشان بفرستید؟ میخواستید ما را اینطور دلبسته خودتان کنید؟ چرا ماهرمضان آنسال آدم فرستادید در خانه همسایههای بیت که بگویید فلانی گفته امشب افطار مهمان مناید و آن زنومردهای متعجب با تیپهای مختلف آمدند و با نان و سبزی پذیرایی کردید و گفتید ببخشید رفت و آمدهای ما زیاد است، شما هم اذیت میشوید. اصلا چرا این را رسانهای نکردید؟ترسیدید تیتر بزنیم دیدار رهبر انقلاب با بچهمحلهایش؟ ولیامر مسلمین جهان چرا باید شب کریسمس ناگهان زنگ خانه مسیحیان را بزند و بگوید مهمان نمیخواهید؟ چرا باید زنگ بزند حال اکبر عبدی را در بیمارستان بپرسد؛ چرا باید دستخط هوشنگ ابتهاج را بشناسد؟ چرا در دیدار رمضانی شاعران، در بیت رهبری برایشان اتاق سیگار تدارک ببینید؟ تقصیر شماست که ما اینطور دلبسته و دیوانه شما شدیم. تقصیر شماست که حالا ما اینطور زمینگیریم. جواب این دلهای شکسته را که میدهد آقای من؟
«مهدی مولایی»
https://eitaa.com/m_molaie110
اگر هنوزم نمیدونید کار درست و غلط چیه..
ببینید دشمن شمارو به کدوم کار تشویق
میکنه و از کدوم کار منع میکنه.. دقیقاً
برعکس همونو انجام بدید!
هدایت شده از - استودیو ژیوان ؛
همسر خانم سکوت در خبرگان بودن
خبرگان و موشک زدن همسرشون زیر اوار
مونده جان عزیزنتون دعا کنید سالم باشن
دعا کنید دعا کنید دعا کنید خدا به نوزادش رحم کنه😭😭😭
هدایت شده از عجم علوی | مهدی مولایی
شهید سیدعلی خامنهای در سن هشتاد و شش سالگی، به بیان خود هر روز از طلوع آفتاب تا یازده شب مشغول کار برای حفظ و پیشبرد امور این کشور بود. حالا با ریختن خون او، خون امت میجوشد. در خانه نشستن امت، بیوفایی به خون اوست. هرکس توان جسمی برای قدم زدن دارد و امکان حضور در خیابان، پس شهرها را قرق سیاهپوشان عزادار کند. از غروب آفتاب تا نیمهشب باید از کوچه و خیابان تمام شهرهای ایران سرباز سیاهپوش وطن بجوشد. مباد از سربازهای کشمیری و عراقی خامنهای عقب بمانیم. شب، در تصرف ماست اگر خدا بخواهد. بسمالله!
«مهدی مولایی»
https://eitaa.com/m_molaie110
سالی که قرار بود تکلیف بشم یه نامه نوشتم
برای آقا، با دست خط خودم.. با این پیام که
من امسال تکلیف میشم و دوست دارم چادر
نماز جشن تکلیفم تبرکی هدیه از شما باشه:))
همچنین ازتون میخوام که در نمازهاتون خیلی
برای من ❲فاطمه❳ دعا کنید و لطفاً چند نصیحت
به من بکنید.. چند وقت بعدش، یکم مونده به
تکلیف شدنم یه بسته بدستم رسید از طرف
دفتر مقام معظم رهبری. از خوشحالی روی ابرا
بودم:))) منتظر بودم ببینم چی داخل بستهس..
بسته رو باز کردم. اول دیدم یه نامهست:)
از طرف حضرت آقا، از طرف مرجع تقلیدم:)
یه نامه و چند توصیه برای یه دختر ۹ ساله
که تازه داره تکلیف میشه.. بعدش دیدم همون
چفیه خوشگل ِمعروف ِآقا توی بستهس.. و بعد
چشمم خورد به پارچهی خوشگل چادر نماز گلدار:)
وای، من هرچقدر از زیبایی اون پارچه بگم کمه..
خدای بزرگ، از ذوق داشتم پرواز میکردم:))
خداروشکر بابت این رزق، خداروشکر🤍
جانـان۱۲۸ .
سالی که قرار بود تکلیف بشم یه نامه نوشتم برای آقا، با دست خط خودم.. با این پیام که من امسال تکلیف م
چیزی که من الان نوشتم شاید یکم با نسخه
اصلی نامه متفاوت باشه، ولی کلیتش همینه *
جانـان۱۲۸ .
سالی که قرار بود تکلیف بشم یه نامه نوشتم برای آقا، با دست خط خودم.. با این پیام که من امسال تکلیف م
هربار یادش میوفتم از ذوق میمیرم و زنده میشم.