هدایت شده از - استودیو ژیوان ؛
بسم رب الشهداء و الصدیقین
وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ.
🥀تبریک وتسلیت خدمت پیشگاه مقدس آقا امام زمان'عج'، خانواده و هم محله ای های ارجمند
بدین وسیله به اطلاع میرساند
پاسدار رشید اسلام
"امیر محمد علی محمدی"
که در حین انجام وظیفه خود مورد حمله موشکی آمریکایی، صهیونیستی قرار گرفته و به فیض شهادت
نائل گردید.
#مدافع_امنیت
#شهید
#شهید_امیر_محمد_علیمحمدی
جانـان۱۲۸ .
بسم رب الشهداء و الصدیقین وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحیاء
برای آرامش قلب ِخانواده و همسرشون دعا کنید❤️🩹.
اون پسر ریقوهایی که ماسک میزدن و بهشون میگفتید ❲پسرای شجاعمون❳ کجان؟ الان جنم دارن بیان خیابون و به دخترای ریقوتر از خودشون که خونه زندگیشون به فنا رفته کمک کنن؟
هدایت شده از عجم علوی | مهدی مولایی
به محل اصابتها که سر میزنی، در کل محله هیچکس نیست. همه رفتهاند. کوچه پر از آوار و سنگ و خردهشیشه و خاک و اسباب خانههاست. و پر از انسانهای نیمجان و زخمی بر زمین. هیچکس نیست جز نیروهای ضروری امداد و یک دسته خاص؛ بسیجیها! بسیجیهای بیست،بیستویک ساله همهجا هستند. بیواهمه. زبان روزه آوار برمیدارند و کف خیابان را تمیز میکنند و کمک صاحبخانهها، اسباب سالم را از نابود شدهها جدا میکنند. باید باشی و ببینی که حتی زنان بیحجاب و دختران هودیپوش صاحبخانه، چطور کنار بچهبسیجیها ایستادهاند و میگویند« داداشجان یه کمک به ما میدی؟» راستی، آن پسرهای لوس ماسکزده که کف خیابان و دانشگاه با دیدن دخترها شیر میشدند و دربارهشان مینوشتید«شجاعت پسرهامون»، اینجا در دل خطر، نیستند. نیستند که شجاعتشان را نشان دهند. اینجا کنار مردم فقط مردهایی را میبینیم که یکماه قبل دربارهشان گفته شد «بسیجی، سپاهی، داعش ما شمایی»!
«مهدی مولایی»
https://eitaa.com/m_molaie110