eitaa logo
روشنگری اسلامی
151 دنبال‌کننده
3.9هزار عکس
3.3هزار ویدیو
202 فایل
صادقانه،امانتدارانه ،صمیمانه،بدون پروپاگاندا،برپایه دانش دکترینولوژی(قاعدةالقواعد)دانش تبیین و تشریح قواعد ذاتی حاکم بر خلقت و طبیعت و قواعد ذاتی حاکم بر اعمال موجودات، به ویژه بشر است. تبیین اين قواعد برای جامعه‌سازی الزامی است.
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅ حاج قاسم سلیمانی: نظام اگر آسیب دید، نماز آسیب می‌بیند، دین آسیب می‌بیند؛ به این دلیل امام حفظ نظام را اوجب واجبات و واجب تر از نماز دانستند. استاد حسن عباسی
چهارمین یادواره شهید مدافع حرم حیدرجلیلوند.mp3
38.61M
استاد حسن عباسی 🔺 موضوع: تیه دا 📌 چهارمین سالگردشهیدمدافع حرم حیدرجلیلوند 🗓 ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ ۱۴۰۰
✅ اخلاق سیاسی 💬 آیت الله جوادی آملی 🔸 اگر گفته شد انبیا آمدند مخصوصاً وجود مبارک پیامبر (علیهم آلاف التحیة و الثناء) برای اینکه اخلاق را زنده کنند، اخلاق تنها تواضع فردی و خانوادگی نیست، حکومت است، غرض این است که اخلاق است و حکومت است که به این بارگاه امین باید رسید و امام (رضوان الله تعالی علیه) با ولایت برای میخائیل گورباچف آن طور نامه می نویسد، با داشتن ولایت ایران اسلامی را احیا می کند و از ، از ، از آزاد می کند و با جهان ارتباط برقرار می کند؛ اما عزیزانه با همه کشورهایی که نه بی‌ راهه می روند، نه گزندی دارند، نه مرموزانه کار می کنند، نه قصد ایذاء دارند، رابطه سلیم و عاقلانه برقرار می کند طوری که ملت زنده باشد؛ هم حفظ بشود و هم خود امام (رضوان الله تعالی علیه) 📚 پیام به همایش بین المللی نقش اندیشه های عرفانی امام خمینی رحمت الله علیه در شکل گیری انقلاب اسلامی ایران تاریخ: ۱۳۹۹/۱۱/۱۱ استاد حسن عباسی
✅ اخلاق سیاسی 💬 آیت الله جوادی آملی 📚 پیام به همایش بین المللی نقش اندیشه های عرفانی امام خمینی رحمت الله علیه در شکل گیری انقلاب اسلامی ایران تاریخ: ۱۳۹۹/۱۱/۱۱ پخش کامل پیام در : aparat.com/v/cxJUX استاد حسن عباسی
✅ معنای توکل 💬 آیت الله جوادی آملی 🔸 معنای توكّل این نیست كه تا آنجا كه به حسب ظاهر معلوم و مقدور انسان است بگوید من خودم انجام می‌ دهم، آن حوادث پیش‌بینی نشده را به خدا واگذار ‌كند؛ این است كه با سازگار نیست. توكّل معنایش این است كه انسان خدا را وكیل خود قرار بدهد. 🔸 هر آدم عاقلی وقتی می‌خواهد كاری را انجام بدهد كه به همه شئون آن كار آگاهی ندارد (یك) بر فرض آگاهی، توان آن را ندارد (دو) وكیل می‌ گیرد (سه). ما نسبت به همه كارهایمان این سه امر را باید رعایت كنیم، چون هیچ كاری نیست كه ما به جمیع شئونش آگاه باشیم، هیچ كاری نیست كه ما نسبت به جمیع شئون آن توانمند باشیم، چون به جمیع شئون علم نداریم و به جمیع شئون آن كار توانایی نداریم چاره جز این نیست كه بگیریم ﴿وَكَفَی بِاللَّهِ وَكِیلاً﴾.[1] پس معنای توكل این نیست كه آن مقداری كه می توانیم به خودمان اسناد بدهیم و آن مقداری كه نمی ‌دانیم و نمی ‌توانیم توكّل كنیم. 🔸 اگر ما در همه امور به خدای سبحان توكّل كردیم، آن‌گاه آن مدیر و مدبّر گاهی خود ما را اداره می ‌كند، آن بخشی كه به حسب ظاهر معلوم و مقدور ماست؛ گاهی دیگران را تسخیر می‌كند، آن بخشی كه معلوم و مقدور ما نیست؛ آن وقت اگر ما به او توكّل كردیم و او را وكیلِ مفَوَّض و مطلق قرار دادیم او شروع به كار می ‌كند؛ او خود ما را می ‌كند، دیگران را تدبیر می ‌كند، از مجموعه این دو تدبیر آن مقصد صحیح به دست می ‌آید؛ لذا در سورهٴ <طلاق> فرمود:﴿وَمَن یتَوَكَّلْ عَلَی اللَّهِ فَهُوَ حَسْبُهُ﴾ پس معنای توكّل، تبعیض یا تشریك در كار نیست. 🔸 اگر در سورهٴ <طلاق> فرمود: ﴿وَمَن یتَّقِ اللَّهَ یجْعَل لَهُ مَخْرَجاً ٭ وَیرْزُقْهُ مِنْ حَیثُ لاَ یحْتَسِبُ وَمَن یتَوَكَّلْ عَلَی اللَّهِ فَهُوَ حَسْبُهُ﴾ برای اینكه ﴿إِنَّ اللَّهَ بَالِغُ أَمْرِهِ قَدْ جَعَلَ اللَّهُ لِكُلِّ شَی‏ءٍ قَدْراً﴾[2] آن وقت توكّل ما ثمربخش می ‌شود. 🔸 پس توكّل، تبعیض در وظیفه نیست كه بخشی از كارها را خودمان انجام بدهیم، آن مقداری كه مقدور ما نیست به عنوان حوادث پیش ‌بینی نشده توكّل كنیم. چرا خدا كافی است؟ برای دو جهت، چرا ﴿مَن یتَوَكَّلْ عَلَی اللَّهِ فَهُوَ حَسْبُهُ﴾/ برای دو جهت: یكی اینكه ﴿إِنَّ اللَّهَ بَالِغُ أَمْرِهِ﴾، یكی اینكه ﴿ قد جَعَلَ اللَّهُ لِكُلِّ شَی‏ءٍ قَدْراً﴾ او را به عهده گرفته برای هر چیزی یك اندازه مشخص قرار داده (یك)، نسبت به همه چیز هم قدرت مطلق دارد (دو). خب پس خود ما هم از این دو نظر زیرمجموعه این دو اصل هستیم؛ یعنی اینكه فرمود: ﴿قَدْ جَعَلَ اللَّهُ لِكُلِّ شَی‏ءٍ قَدْراً﴾ برای ما هم یك قدر مشخّصی است كه او قرار داده است. اگر فرمود: ﴿إِنَّ اللَّهَ بَالِغُ أَمْرِهِ﴾ خدای سبحان مقصد خود را بالأخره می ‌رسد و می‌ رساند، ما هم جزء مقاصد او هستیم در مقام سوم یعنی مقام فعل. بنابراین اگر كسی خدا را وكیل مطلق قرار داد چه اینكه باید او را وكیل مطلق قرار بدهیم، خود ما را او دارد می ‌كند. وقتی ما را او دارد اداره می‌كند ما دیگر نباید نگران باشیم! [1] . سوره نساء، آیات 81 ،132 ،171 ؛ سوره احزاب، آیات 3 و 48. [2] . سوره طلاق، آیات 2 و 3 📚 سوره فرقان جلسه ۲۳ تاریخ: ۱۳۹۰/۱۱/۳۰ استاد حسن عباسی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❓آیا قدر داشته‌هایمان را می‌دانیم؟! 🔺این کلیپ می‌تواند هم برخی نعمت‌هایی را که فراموش کرده‌ایم به ما یادآوری کند؛ و هم باعث ایجاد انگیزه برای کسانی باشد که از این نعمت محروم هستند.
✍️ ‏فعلاً برنامه لیبرالها حمله 🔥 به سبد رای ‎ برای کشاندن انتخابات به دور دوم است.
‏تصویر لو رفته از بنیاد ملی نخبگان...
🔅 خدا (صلّی ‌‌الله‌ علیه‌ وآله): ✍️ المَرءُ عَلی دینِ خَلیلِهِ فَلیَنظُرْ أحَدُکُم مَن یُخالِلُ 🔴 آدمى بر آیین دوست خود است؛ پس هر یک از شما مراقب باشد که با چه کسى دوستى مى‌کند. 📚 بحار الانوار، جلد ۷۱، صفحه ۱۹۲
اهمیت تعقل در زندگی 🔹یک مداد اگر مغز نداشته باشه، هیچ ارزشی نداره، ارزش ما آدم‌ها هم به مغز و عقل است. 🔸اگر عقل رو کنار بذاریم و اهل حساب و کتاب نباشیم، کار ما هیچ ارزشی نداره. به همین خاطر یکی از ناله‌های اهل جهنم این است: 💠 و قالُوا لَوْ كُنَّا نَسْمَعُ أَوْ نَعْقِلُ ما كُنَّا فِي أَصْحابِ السَّعِير (ملک:۱۰) ❇️ اگر ما (حق را) مى‌شنيديم يا تعقل مى‌كرديم، در زمره اهل آتش نبوديم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 ایتالیا رکورددار کودکان فقیر در اروپا/ رقمی بی‌سابقه در ۱۵ سال اخیر 🔺با بحران اقتصادی در ایتالیا بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار کودک در فقر مطلق بوده‌اند که این رقم در ۱۵ سال گذشته بی‌سابقه بوده است. 🔵 ایتالیا تحریم نیست و با رژیم غاصب اسرائیل هم درنیافتاده ؛ آنرا هم به رسمیت می شناسد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅این ویدئو را ببینیم : 🔵 قلب انسان هر چقدر هم محکم باشد، گاهی با ضربات فنی و کوچک دیگری می‌شکند؛ حواسمان باشد دل کسی را نشکنیم که ممکن است اطرافیان بی‌گناه او زیر آوارش بمانند
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 روحانیسم|؛ این قسمت: خصوصی‌سازی ببینیم: 🔹در سال ۹۶ تمام تخلفات و فسادهای صورت‌ گرفته در سازمان خصوصی‌سازی در قالب یک گزارش رسمی‌ منتشر شده بود ؛ اما جالب است بدانید این فسادها در دولت دوازدهم هم ادامه یافت. مصاف ایرانیان
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 وقتی مهمان برنامه چهره بدون روتوش بی.بی.سی را برملا می‌کند؛ مشکل شما انتخابات در ایران نیست، شما به‌دنبال براندازی حکومت در ایران هستید! ‼️ 💢 بی.بی.سی فارسی که در این مدت از هر شیوه‌ای برای ناامیدسازی و تحریم انتخابات در ایران دریغ نمی‌کند، این بار هم برنامه‌ای ترتیب داد تا با نمایش دلسوزی برای مردم ایران و دعوت از چند به اصطلاح کارشناس، پروژه خود را به مخاطب القا کند که البته با انتقاد شدید مهمانِ وطن‌پرست ایرانی مواجه شد! ‼️ مصاف ایرانیان
🔴 حدود 4 میلیون و پانصدهزاردختر مجردِ در سن ازدواج در کشور داریم؛ اما‼️⁉️ اصلاح‌طلبان و تدبیر و امید لیبرال پیرو پورنو کراسی(مردم سالاری نفسانیات ،هوای نفس ) این سال‌ها به جای تلاش برای رفع مشکل ازدواجشان؛ برای بهره‌برداری سیاسی؛ هر روز بر تبل لهو و لعب و حجاب و ورزشگاه رفتن کوفتند و بزرگترین ظلم را به دختران کردند! ‼️ و امروز هم نامزد روکشی‌شان همان مسیر را میرود... ‼️ .......
سرخوش زسبوی غم پنهانی خویشم/ چون زلف تو سرگرم پریشانی خویشم در بزم وصال تو نگویم زکم و بیش / چون آینه خو کرده به حیرانی خویشم لب باز نکردم به خروشی و فغانی/ من محرم راز دل طوفانی خویشم یک چند پشیمان شدم از رندی و مستی / عمریست پشیمان زپشیمانی خویشم از شوق شکرخند لبش جان نسپردم / شرمنده جانان زگران جانی خویشم بشکسته‌تر ازخویش ندیدم به همه عمر / افسرده دل از خویشم و زندانی خویشم 🔵 🔷 🔹 هر چند امین، بسته دنیا نیم اما / دلبسته یاران خراسانی خویشم 🔹 🔷 🔵
شعر یاران خراسانی 1️⃣ با نگاهی گذرا به محتوای شعر یاران خراسانی نشان می دهد که؛ این شعر جذاب در چه حال و هوایی سروده شده است؛ ما برای آنکه نشان دهیم فضای این شعر تا چه اندازه امام زمانی و ظهوری می باشد؛ با بررسی مختصر تک تک ابیات این شعر به چند نکته مهم اشاره می کنیم : شاعر در سراسر شعر با یار و معشوق نجوا دارد 🔵سرخوش زسبوی غم پنهانی خویشم/ چون زلف تو سرگرم پریشانی خویشم در مصرع اول شاعر از غم پنهان یار می گوید و از زلف پریشان دلدار که دل را به خود مشغول میدارد ، معشوقی که به کرات در اشعار امام راحل(ره) نیز می توان آن را مشاهده کرد؛ 🔵در بزم وصال تو نگویم زکم و بیش / چون آینه خو کرده به حیرانی خویشم در مصرع دوم شاعر از " بزم وصالی" سخن دارد که آنچنان عظیم و مبارک است که در آن هیچ گله و شکایتی نمی توان بر زبان راند و از " کم و بیش " حرفی به میان آورد ، بلکه در این بزم ، تنها باید چو آینه تجلی انوار یار را به مشاهده نشست.. 🔵لب باز نکردم به خروشی و فغانی/ من محرم راز دل طوفانی خویشم در مصرع سوم شاعر جان و دل خود را چون دریایی طوفانی و پرجوش و خروش توصیف می کند ، که رازی بزرگ در خود دارد ، اما شاعر به خاطر معشوق ، بر خروش و فغان درونی خود غلبه کرده و لب به صحبت در میان اغیار باز نمی کند تا راز دل طوفانی خویش را بیان کند . ❓ سئوال این است که شاعر از کدام راز بزرگ سخن می گوید ، رازی که توانسته است دل بزرگ شاعر را طوفانی کند؟ ❓ 🔵یک چند پشیمان شدم از رندی و مستی / عمریست پشیمان زپشیمانی خویشم شاعر در این بیت سراسر عمر خود را به جز " یک چند " در رندی و مستی بیان می کند ، هرچند پشیمانی و شاید غفلت همان مدت کوتاه نیز پشیمانی زیادی در روح او ایجاد کرده است. عبارات " رندی " و " مستی" که در اشعار عارفانی چون مولانا ، سعدی ، حافظ و حضرت امام(ره) نیز به وفور می توان دید به اعتقاد اکثر متخصصین اشاره به حالات عرفانی خاص دارد که در مسیر سیر و سلوک بسوی حق و حجیت حق و حقیقت حق برای سالک پیش می آید و از عشق بازی شاعر با معشوق خبر می دهد.... 🔵 از شوق شکرخند لبش جان نسپردم / شرمنده جانان زگران جانی خویشم در این بیت شاعر به بزم وصال یار اشاره دارد و به شکرخند زیبای او ، یاری که آنقدر بلند مرتبه است که شاعر از خود انتظار دارد تا به میمنت و شکرانه شکرخند و لبخند رضایت او ، جان به جان آفرین تسلیم کند و خود را سرزنش می کند و شرمنده است که گران جان است و از شوق شکرخند یار جان نسپرده است... 🔵 بشکسته‌تر ازخویش ندیدم به همه عمر / افسرده دل از خویشم و زندانی خویشم در این مصرع شاعر پس از بزم وصال یار و خنده شکرینش به تنهایی و شکستگی می رسد و خود را در فراق یار زندانی و افسرده می بیند تا جایی که خود را دلشکسته ترین فرد عالم به شمار می آرود ، می توان گفت این غم عمیق در دور افتادن از لذت عظیم بزم وصال و در فراق یار است که شاعر خود را اسیر چنین غم عظیمی توصیف می کند. 🔵 🔷 🔹 هر چند امین، بسته دنیا نیم اما / دلبسته یاران خراسانی خویشم 🔹 🔷 🔵 ادامه را لطفاً و حتماً در پست بعدی دنبال بفرمائید. 👇
شعر یاران خراسانی 2️⃣ اما در بیت آخر که آن را می توان جان شعر و اصلی ترین بخش آن ذکر کرد ، گویی لذت بزم وصال و غم فراق یار دو لبه یک قیچی می شوند که هرچه شاعر بدان بسته است و به آن دلبستگی دارد را پاره می کند ، اما در این میان یک دلبستگی وجود دارد که نه تنها از میان نرفته است که شاعر آن را با افتخار بعنوان تنها دلبستگی خود در محضر یار و در نجوای با او بیان می کند و پرده از وجود این دلبستگی برمی دارد. بعضی از روی عمد یا سهواً در سالهای نه چندان دور(84 تا 92 متأثر از لیبرالیسم تمدن غرب )گمراه شدند و مردم را هم گمراه کردند. نمونه اش،مبارزه نکردن با دراقتصاد که جنگ با خداست؛ وطمع که مذموم اسلام ناب است؛ و لیبرالیسم (اباحه گرائی ) که کفر مطلق است. در اقتصاد _ درفرهنگ _ و روابط اجتماعی _ درسیاست..... ونتیجه اش شد 92 تا 1400 که حاصل آن شده وضعیت فعلی........ واما در آخر ❓سئوال اساسی این است که این " یاران خراسانی" چه کسانی هستند که شاعر با این سوز و گداز و با این توصیفات عجیب سراسر شعر در آخرین مصرع شعر آنها را بعنوان تنها دلبستگی خود در این دنیا معرفی می کند؟❓ ❓آیا عاقلانه است که بگوییم در حالی که شاعر از ابتدا در حال عشق بازی با معشوق پنهان است یا به عبارتی دیگر فضای سراسر شعر فضای امام زمانی است ، شاعر در انتهای شعر که می توان آن را حرف آخر و اصلی شاعر دانست به یکباره از فضای شعر منقطع شده و به یاد چند دوست قدیمی خود در ایام جوانی که اینک یا از دنیا رفته اند یا پیر و فرتوت شده اند، می افتد و آنها را تنها دلبستگی خود در تمام دنیا و مافیها ذکر می کند؟❓ ❓و آیا اصولاً مصرع آخر می تواند در راستای فضای کلی شعر که فضای راز و نیاز با معشوق غایب است ، نباشد ؟ ❓ ❓آیا کسانی که می گویند آقا این مصرع آخر را به یاد دوستان خراسانی ایام جوابی خود سروده است ، پاسخی برای این تناقض دارند؟❓ ادامه را لطفاً و حتماً در پست بعدی دنبال بفرمائید. 👇
شعر یاران خراسانی 3️⃣ در حالی که اگر مصرع آخر را در فضای امام زمانی و ظهور تفسیر کنیم که فضای کلی شعر از یک سو و منطق و عقل نیز همین را حکم می کند در این صورت به سئوالات مطروحه پاسخ داده میشود ، پرچمدار عصر ظهور بعنوان شاعر در حالی که در سراسر فضای شعر با امام زمان(عج) نجوا می کند ، در آخرین مصرع با معرفی غیرمستقیم خود بعنوان کسی که پرچم را به دست یار خواهد داد( سیدخراسانی) ، تنها دلبستگی خود در این جهان را یاران خراسانی بیان می نماید که او را یاری خواهند کرد تا این مسئولیت عظیم را به انجام برساند و پرچم انقلاب را به دست صاحب اصلی آن تحویل دهد ، این تفسیر به خوبی با کلیت فضای امام زمانی شعر هماهنگ بوده و راز دلبستگی عجیب امام خامنه ای به یاران خراسانی خویش را نیز برملا می سازد. در صورتی که کسانی که به برداشت اول را مطرح می کنند نه سند و مدرکی برای این گفته خود دارند و نه دلیلی منطقی برای آن ارائه می دهند ، آنها تنها حدس و گمان خود را بدون هیچ سند و مدرک و دلیلی مطرح می نمایند. در حالی که تفسیری که ارائه شد ضمن اینکه از جهات مختلف ، پاسخ سئوالات را در خود دارد ، توسط بیانات مختلفی از بزرگان دیگر مبنی بر سیدخراسانی بودن آقا و همچنین بشارتهای مکرر امام خامنه ای(مدظله) طی یکی دودهه گذشته و همچنین تحولات عظیم کنونی جهان مورد تایید قرار می گیرد. ادامه را لطفاً و حتماً در پست بعدی که در روزهای آتی ارسال خواهد شد، دنبال بفرمائید. 👇
🔥⚠️مرجئه ⚠️🔥 وقتی در مورد مرجئه تحقیق می کنی فرهنگ لغت عمید نوشته ؛ فرقه‌ای از مسلمانان که در زمان معاویه ظهور کردند و معتقد بودند گفتن شهادتین برای ایمان کفایت می‌کند و نباید مرتکب معاصی کبیره را جهنمی دانست. فرهنگ لغت دهخدا نوشته ؛ طایفه ای که ایمان را قول بلاعمل می دانند، و قول (کلمه ٔ شهادت ) مقدم بر عمل می شمارند و معتقدند که تارک عمل را ایمانش نجات می بخشد و نسبت به ایشان مرجی ٔ و مرجی است و ایشان را مُرجیة نیز گویند. ودرادامه 27 سطر توضیح..... درنظر گذرا،ظاهر عقیده مرجئه نشان می‌دهد که ربطی به سیاست ندارد، ولی با کمی تأمل،خیلی چیزهای دیگرهم آشکار می‌شود ؛ 🔴مرجئه در زمان حضرت موسی (ع)،فتنه گوساله سامری متأثر ازمصر باستان فرعونی.... 🔴مرجئه بعد ازحضرت سلیمان (س) که علمای یهود در اورشلیم می دادند ومی گرفتند... 🔴مرجئه در زمان حضرت عیسی بن مریم (ع) و بعد او تثلیث مصر باستان فرعونی.... 🔴مرجئه در زمان بعد از پیغمبر (ص)،که منجربه شهادت سه امام معصوم و فاطمه زهرا (س) گردید...... 🔴مرجئه در زمان خلفای عباسی،که چه کارها و اعمالی مرتکب شدند؛‼️ فقط یک قلم آن شهادت هشت امام معصوم ،که اگر خدای قادرمتعال آخرین حجت خود برای عالم را به غیبت نمی بردند، اوراهم می خواستند شهید کنند،که ......... 🔴امروزه ، بعداز رنسانس (نوزایی – نوزایش – تجدید حیات )در اروپای حدود جهارصد سال پیش ،به مرجئه 🔥را حیات مجدد بخشیدند و بصورت علم لیبرال و تحت عنوان علوم انسانی ،دراقتصاد _ درفرهنگ وروابط اجتماعی _ درسیاست به تمام جهان حقنه کرده اند..... چرا درجمهوری اسلامی باسابقه 43 ساله در مقابل این تفکر سکوت کرده اند ،و حتی سازوکارهای آنرا درکشور جاری و ساری کرده و می کنند.....⁉️‼️ یعنی تسلیم در مقابل احکام همه حکام ظاهر الصلاح و فاسد الباطن است که فسادشان از اعمالشان پیداست. مناظرات نامزدهای ریاست جمهوری سیزدهم را دیدید؟⁉️‼️
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅خلاصه دومین برنامه روایت استاد حسن عباسی از افزایش تهاجمات نظامی به کشور در دوران حسن روحانی و ریشه آن در دولت خاتمی 🔸 ترساندن مردم از رقیب، تکنیک تکراری اصلاح طلبان در انتخابات! انتشار گفت و گوی کامل بزودی
🔵 حضرت استاد علامه جوادی آملی (دام ظله) در فضای بحث غیرت دینی فرمودند: ((کسانی که راه نفوذ بیگانگان را در فضای اقتصادی و یا سیاسی به روی کشور می‌گشایند از غیرت اقتصادی و یا سیاسی برخوردار نبوده و دیوث هستند.)) حالا وقتی تحقیق و پژوهش در تارخ می نمائیم ؛ آشکار می شود ،این موضوع درتاریخ هم سابقه دارد؛ 🔴 در زمان حضرت عیسی بن مریم (ع) که می دادند و می گرفتند و پیامبر خدا حضرت عیسی بن مریم شدیداً مخالفت می کردند و حتی زیر میز ربا خواری آن زد؛ با حکومت رومیان که حاکم بر اورشلیم بودند، دیاثت پیشه کردند و این حکم صادر شد که حضرت را به صلیب بیاویزند و پیانبرخدا را ازبین ببرند. 🔴 در زمان معاویه علی الخصوص زمان پسرمعاویه یزید ، با حکوت روم سر و سرّ داشتند. 🔴 حالاهم مشاهده می نمائیم بعضی دولت ها آشکاربا حکومت استکبار مثل انگلیس و علی الخصوص امریکا و بعضی پنهانی مراوده دارند. ‼️
Entekhabe Aslah_14000319.mp3
42.07M
استاد حسن عباسی 🔵 موضوع: سایه روشن های انتخاب یک نامزد اصلح 🔷 به همت موسسه آموزشی و پژوهشی امام‌خمینی(ره) قم 🗓 ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ ۱۴۰۰
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
افشاگری گری از نقشه اصلاح طلبان برای چند روز باقیمانده به انتخابات این تحلیل نیست، خبره.. یکی از کاندیداها رفته توی یه باغ، فیلم ضبط کرده برای دو روز آخر، راجع به هواپیمای اوکراینی و قائله بنزین حرف زده... ✍️پی نوشت: همان غبار آلود کردن فضا که پست 9 خرداد 1400 درموردش هشدار و راهکار هم داده شد.