eitaa logo
🇮🇷 جوانان البرزی 🇮🇷
182 دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
944 ویدیو
49 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢میتونی حیا و خانواده و نخبگی و هویت و تمدن رو با هم داشته باشی و با افتخار بگی زن زندگی آزادی سیدعلی عابدی . . . 💠کارگروه جوانان جمعيت جانبازان استان البرز 💠لینک گروه ایتا https://eitaa.com/joinchat/600834220C8686328093 کانال @Javanane_Alborzi
💢توی زیارت عاشورا به امام حسین (ع) میگین من در صلحم با دوستان تو و در جنگم با دشمنان تو، بعد خط فکریتون رو از خالقان هشتک یزید مچکریم و رسانه‌ یزیدی‌ترین و سفاک‌ترین‌‌های روزگارمون مثل انگلیس، عربستان و اسرائیل می‌گیرید؟! کنجکاویم ✍خانوم گلســـرخ🇮🇷 . . . 💠کارگروه جوانان جمعيت جانبازان استان البرز 💠لینک گروه ایتا https://eitaa.com/joinchat/600834220C8686328093 کانال @Javanane_Alborzi
💢طریقۀ دیکتاتوری، طریقۀ گفتگو ۱. نظر قطعیِ امام خمینی این بود که او بر «کرسیِ رهبری» تکیه بزند، امّا هرگز از این امر استقبال نکرد، بلکه خویش را به حاشیه راند تا حتّی در معرض چنین انتخابی نیز قرار نگیرد. در پی ارائۀ هیچ «مؤیّد»ی از سوی امام خمینی نبود تا مبادا به پشتوانۀ این‌چنین نظری، ذهن دیگران را مرعوب و به خود متمایل سازد. نگفت و نهفت و از صحنۀ بازیِ قدرت گریخت، درحالی‌که دیگرانی بودند که طلب و تمنّای قدرت داشتند، امّا چنین «برگ برنده»‌ای در اختیار نداشتند. آری، او به‌دنبال رهبریِ امّت نبود، امّا «تقدیر» چنین می‌خواست. ۲. آن‌گاه که به قدرت دست یافت، «مخالفان» و «منتقدانِ» پیشین خویش را قلع‌وقمع نکرد و از قدرت نراند، بلکه با همۀ آنها مدارا کرد و از درِ لطف و مرحمت وارد شد. او در پیِ آن‌همه ظلم و جفای نخست‌وزیرِ دهۀ شصت برنیامد و بر او نتاخت و از او انتقام نگرفت. اگر در گذشته که رئیس‌جمهور بود، صبر ورزید و مدارا کرد، اینک که رهبر شد، بسیار بیش از آن‌هنگام، طریق «پدرانه» و «دوستانه» را در پیش گرفت و موافقت و مخالفت با «خویش» را معیار حقّ و باطل ندانست. ۳. او «ولیّ‌فقیه» است و «نائب امام معصوم»، امّا هرگز برای خویش، «قداست» نمی‌تراشد. مبدأ «مشروعیّت» است، امّا بر دین و مردم اصرار می‌ورزد و از خویش سخن نمی‌گوید. می‌گوید نه‌فقط قابل‌مقایسه با حضرت امیر نیست، بلکه از قنبر، غلام آن حضرت نیز فروتر است. او می‌توانست «دکّان قداست‌فروشی» بگشاید و خویش را دریچۀ امام معصوم معرفی کند، امّا هرگز به‌گونه‌ای سخن نگفت و عمل نکرد که از آن، بوی الوهی و آسمانی بودن برخیزد. ۴. او همیشه به «قانون»، ارجاع داده و قانون را فصل‌الخطاب دانسته است، نه خویش را. بارهاوبارها گفته است که باید قانون، ملاک عمل باشد و نباید «بدعت‌های قانون‌گریزانه» ایجاد کرد. او نظر خودش را بر قانون حاکم نمی‌کند، بلکه حتّی آنجا که قانون برخلاف نظرش باشد، باز خویش را موظّف به «اطاعت از قانون» می‌شمارد و معترض نمی‌شود. او قانون را محترم می‌انگارد تا همگان دریابند که حتّی رهبر نیز از قانون عبور نمی‌کند. او برای خویش در برابر قانون، «استثناء» نمی‌تراشد و «تبصره» نمی‌زند و «ویژه‌خواری» نمی‌کند، بلکه همچون یک شهروند عادی، تابع و تسلیم قانون است. ۵. او قدرت را در خویش، متمرکز نساخته و خود را تبدیل به «قدرت متمرکز» نکرده است. مجال نداده که در اطرافش، «انباشت قدرت» به وجود بیاید و نهادها و قوا، «بی‌قدرت» و «صوری» شوند. از یک سو، عمدۀ بضاعت‌های نظام در دولت، تجمیع و انباشته شده است و از سوی دیگر، او خود در پی «تفویض» و «واگذاری» برآمده و بسیاری از نیروهای سیاسی و اجتماعی در قالب شوراها و نمایندگی‌ها و ... به «حضور مؤثّر» فراخوانده و قدرت در میان «کنشگران متنوّع»، توزیع کرده است. ازاین‌رو، امروز با «قدرت توزیع‌شده» و «کنشگری‌های پخش‌شده» مواجه هستیم. ۶. او جامعه را نیز به‌صورت حداکثری، به «مشارکت» فراخوانده است و از نظریۀ «مردم‌سالاریِ دینی»، روایت رقیق و اقلّی نداشته است. مردم‌سالاریِ دینی به روایت او، جوهرۀ نظام است و مناسبات و معادلات سیاسی، وابسته به آن و برآمده از آن است. مردم‌سالاریِ دینی، محدود به انتخابات نیست و او «مردم‌سالاریِ انتخاباتی» را سقف و حداکثرِ مشارکت مردم در قدرت و تدبیر معرفی نکرده است، بلکه بر «مردم‌سالاریِ پساانتخاباتی» نیز اصرار ورزیده و فروع و اضلاعی را نیز برای حضور و فاعلیّتِ مردم در دورۀ پساانتخابات عرضه داشته است. او خواهانِ «حضور حداکثریِ مردم» است، نه گریزان از آن. او مردم را «رقیبِ» خویش نمی‌شمارد و نمی‌خواهد با تنگ‌کردن دامنۀ انتخاب‌ها و کنشگری‌های مردم، قدرتِ خویش را تثبیت کند، بلکه «مردمی‌سازی» را سازوکارِ نافع و قطعیِ نظام قلمداد می‌کند. ۷. او یک «رهبرِ گفت‌وگویی» است؛ آن هم نه «گفت‌وگوی ساختگی»، بلکه «گفت‌وگوی واقعی». گفت‌وگویی که در آن «استدلال»، غالب است و «برهان»، تعیین‌کننده. گفت‌وگو در «شرایط برابر» و «بدون هراس از عواقب گفته‌ها». منطق او، «تحکّم» و «فرمان» و «امر» و «تحمیل» نیست، بلکه «همراه‌سازی» و «استدلال‌پردازی» و «اقناع» و «مباحثه» است. آن‌گاه که با دانشجویان دیدار می‌کند، به‌واقع «می‌شنود» و خود را در جایگاه «مخاطب مستقیم» می‌نشاند. به دانشجو حقّ می‌دهد که «صریح» بگوید و «شفاف» بخواهد و «انتقاد» کند؛ چه از او و چه از دفترش و چه از نهادهای منصوبش. هیچ‌چیز از پیش، طرّاحی نشده است و تصنّعی نیست، بلکه مجال برای «گفت‌وگوی ساختارنیافته» فراهم شده است. گفته‌های چالشی و منتقدانه نیز زیر آن سقف، محبوس نمی‌شوند و خاص آن جمع محدود نیستند، بلکه رسانه‌ای می‌شوند. ✍مهدی جمشیدی . . . 💠کارگروه جوانان جمعيت جانبازان استان البرز 💠لینک گروه ایتا https://eitaa.com/joinchat/600834220C8686328093 کانال @Javanane_Alborzi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢لحظه شهادت شهید عدی التمیمی مبارز فلسطینی که حدود دو هفته کابوس صهیونیست ها شده بود و هرجارو گشتن پیداش نکردن! شهادتت مبارک، سلام مارو به شهدا برسان💔 شادی روح شهید عدی التمیمی صلوات... محمد نصوحی . . . 💠کارگروه جوانان جمعيت جانبازان استان البرز 💠لینک گروه ایتا https://eitaa.com/joinchat/600834220C8686328093 کانال @Javanane_Alborzi
💢«جنگ فردا»؛ استفادهٔ هالیوود از مفاهیم شیعی برای دراماتیزه کردن آخرالزمان 1️⃣ فیلم ساخته «کریس مک‌کی» فیلمی در سبک است که آن را از جهت صنعتی و تکنیکی می‌توان فیلمی جذاب و دیدنی توصیف کرد، هرچند از نظر مضمون تکراری است. 2️⃣ فیلم از حیث محتوایی، یک آوردهٔ نسبتاً متفاوت نسبت به فیلم‌های قدیمیِ سبک خود دارد، و آن عبارت است از بهره‌وری علمی برای نابودی . 3️⃣ ماجرا این است که دیگر با دشمنانی که بتوان آنان را با راکت و مسلسل نابود کرد طرف نیست، بلکه دشمنان او از پیچیدگی خاصی برخوردار هستند که نابودی آنان بسیار دشوارتر از گذشته است. 4️⃣ هیولاهای «جنگ فردا» را تنها با یک ماده ویروسی خاص می‌توان کشت. اینجا است که و تحقیقات علمی به‌عنوان بخش اصلی ماجرا نقش‌آفرین می‌شود و همه‌چیز بستگی به تحقیقات علمی و برای نابودی دارد. 5️⃣ ویروسی که سربازان آمریکایی باید آن را در بدن هیولاهایی که در رحم‌های سفینه خود در زیر زمین خوابیده‌اند فرو کنند تا بمیرند. 6⃣ چیزی نیست که تنها در رقم بخورد، بلکه همین امروز و جنگ ویروسی در دنیا در حال اجرا است. 7⃣ خود یکی از احتمالاتی است که می‌گوید عده‌ای برای نابودی دیگران از آن استفاده می‌کنند. روشی به‌مراتب کم‌هزینه‌تر که البته در کنار خود استراتژی‌های دیگری نیز دارد. استراتژی «برتری و قدرت‌بخشی» برای همان کشورها که خود در تولید بیماری از باقی پیشی گرفته‌اند. 8⃣ در فیلم نیز، سلاح علمی تنها ابزاری است که می‌تواند نسل فراوان را از پا درآورد و ریشهٔ آنان را بخشکاند. 9⃣ نیز به‌عنوان رسانهٔ پروپاگاندا تلاش می‌کند تا قدرت آمریکا را به نمایش درآورد و در کنار آن کلیشهٔ همیشگی نیز ادامه دارد 👈 زیر پوست برنامه‌هایی برای آینده و تسلط بر دنیا جاری است! 🔟 اما فیلم «جنگ فردا» از مفاهیم آشنای نیز استفاده می‌کند! فیلم، با از امروز به آینده (بخوانید از گذشته به حال) رفته و دقیقاً مفهوم که مختص سربازان حضرت مهدی (عج) است را به تصویر می‌کشند! ✍️ نویسنده: حمید صنیعی . . . 💠کارگروه جوانان جمعيت جانبازان استان البرز 💠لینک گروه ایتا https://eitaa.com/joinchat/600834220C8686328093 کانال @Javanane_Alborzi
6.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💢ترسا کوربین. فمینیست آمریکایی است و به اسلام و حجاب گرایش پیدا کرده. مدافع حقوق زنان و فعال اجتماعی... خیلی از این ویدئوها و مصاحبه ها می بینم. شاید به مرور همه را گذاشتم. و فکر می کنم روزی خواهد رسید که زنان در شأن خود نبینند که در جامعه بدون پوشش مناسب تردد کنند... بخصوص که کم کم در حال فهمیدن هستند که پوشش مانع آزادی آن ها برای کسب علم و فعالیت اجتماعی شان نیست. ولی مانع تعدی و تعرض و آسیب های ناخواسته ای که بسیار پر تکرار در همه جای دنیا برای زنان رخ می دهد هست. ✍نرگس مهاجر جامعه شناس 💡 مشاهدات، تجارب و یادداشت‌های یک ایرانی🇮🇷 در فرانسه، و ایران . . . 💠کارگروه جوانان جمعيت جانبازان استان البرز 💠لینک گروه ایتا https://eitaa.com/joinchat/600834220C8686328093 کانال @Javanane_Alborzi
📌کلام رهبری: جوانهای ما جوانهائی هستند که به معنای حقیقی کلمه از عمق جانشان برای سعادت تلاش میکنند؛ سعادتی که در اسلام هست.۱۳۸۸/۰۹/۲۲ 🔴 با توجه به "فیلترینگ" پیام رسان های خارجی لینک ایتا جوانان البرزی را مجددا در اختیار شما عزیزان قرار دادیم. ✌️ اجتماع مجازی جوانان البرزی 🇮🇷 🇮🇷ایران_کوچک کارگروه جوانان جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی استان البرز 💠کانال ایتا 👇👇👇 @Javanane_Alborzi 💠گروه https://eitaa.com/joinchat/600834220C8686328093
💢 آنچه از فضای مجازی حس میشود اینست که؛ اگرچه سرخط فراخوان و دعوت به حضور خیابانی رو به میرایی است اما مسیر تولید محتوای نفرت آفرین شیب صعودی به خود گرفته است. عملیات جنگ روانی باز برای جرقه بعدی در حال جمع آوری باروت خشم در اذهان است. 💡سید هانی هاشمی| . . . 💠کارگروه جوانان جمعيت جانبازان استان البرز 💠لینک گروه ایتا https://eitaa.com/joinchat/600834220C8686328093 کانال @Javanane_Alborzi
💢 🇮🇷🔹🇮🇷🔹🇮🇷 معترض، ما هستیم! درد داریم و خموشیم امّا چه بگوییم از این قصّۀ تلخ؟! شهر، تب‌دار شده برگ‌ریزان حیاست و چه غوغایی‌ست از حجمِ هوس، آرمان‌ها شده‌اند تبعیدی و حقیقت نیز، زندانیِ زنجیرِ روایت‌بازان گیسوانت شده بازیچۀ باد عقده‌ها، حسرت‌ها آه‌ها از داغ‌ها دل تو آسوده، چشم‌ها آلوده شهر در پیچ‌وخمِ زلف تو در خود پیچید و چه تلخی‌ها دید شبِ گیسوی پریشانِ تو شد فاجعه‌ساز و تو هم می‌دانی؛ فتنه این‌بار شده موج‌سوارِ تن تو تن تو، طعمه شده تن تو، ریشۀ این دعواهاست و خیابان شده بازارِ حراجِ تن تو چشم‌ها، وسوسه‌آلودِ تنت تن تو، سهم همه تو بگو: کافی نیست؟! و بخواه: وطنت؟ یا که تَنَت؟ و خدا، یا که تمنّای خودت؟! به خدا، عاشقی نیست هوادارِ رهاییِ تَنَت ... میم. جیم. . . . 💠کارگروه جوانان جمعيت جانبازان استان البرز 💠لینک گروه ایتا https://eitaa.com/joinchat/600834220C8686328093 کانال @Javanane_Alborzi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔺️ 🔻 📌ما هیچ وقت نقاط مثبت یک شخص را بخاطر یک  اشتباه و خطایی که سهوا برای او پیش آمده سر نمی بریم. 🔹آقای دایی اسطوره ایران است نه بخشی از ایران 🔸آقای دایی اسطوره ملت ایران است نه حزب یا جناح خاص غربگرا 🔹آقای دایی محبوب ملت ایران است نه تکه ای از ایران 🔻لذا ما ایشان را بخاطر یک یا چند اشتباه پس نمی‌زنیم اما متذکر خطای ایشان هستیم. 🔻باید قبول کنید از بیسوادی سیاسی و رسانه ای شما و دیگر سلبریتی ها سوءاستفاده شده که باید یک فکر اساسی نسبت به این بهره‌برداری های ضد ایرانی بکنید تا ترکش آن در چشم و جان ملت ایران نرود. 🔻ما آقای دایی را دیندار و دوستدار اهل بیت (ع) می‌دانیم با این حساب حالا که ایشان فهمیدند ادعایی که در خصوص مرگ دانش آموز اردبیلی  داشتند کذب بوده است از ایشان توقع می‌رود عکس العمل درخور توجه و عدالتی نشان دهند. ☝️اما اگر قصد دارند بر اشتباه خود تاکید کنند دیگر مرتکب خطا نیستند بلکه دروغ گو هستند حال شما که مدعی عدالت و دینداری هستید با گناه کبیره خود چه خواهید کرد!!؟ لازم است یاد آوری کنم در همه ادیان دروغ مذمت شده و در اسلام گناه کبیره به حساب می آید. ✍مهدی داستانگو . . . 💠کارگروه جوانان جمعيت جانبازان استان البرز 💠لینک گروه ایتا https://eitaa.com/joinchat/600834220C8686328093 کانال @Javanane_Alborzi