eitaa logo
جبهه انقلاب اسلامی در فضای مجازی
51.6هزار دنبال‌کننده
12.1هزار عکس
3.8هزار ویدیو
310 فایل
امام خامنه‌ای: 💠 اداره فضای مجازی کشور، نیازمند حرکتی انقلابی است. 📜 اهداف: momennasab.ir/2081 🎓 آموزش: 24on.ir 🤖 اطلاعات: zil.ink/jebheh 🔗 لینک عضویت: https://eitaa.com/joinchat/543817728Cc264cfff87 🗨️ زیر نظر استاد روح‌الله مومن‌نسب @momennasab
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴 در اتحادیه اروپا تصویب شد 🔹اعضای اتحادیه اروپا به منظور صیانت از کاربران اروپایی در برابر سخنان نفرت‌انگیز، اطلاعات نادرست و سایر محتواهای نامطلوب در فضای مجازی، روز شنبه «سند خدمات دیجیتال برای کنترل شرکت‌های فناوری آنلاین» را تصویب کردند که به موجب این سند شرکت‌های بزرگ فناوری مانند گوگل و متا(شرکت مادر فیسبوک، واتس‌اپ و اینستاگرام) باید پلتفرم‌های خود را با دقت کنترل کنند؛ در غیر این صورت مجازات‌های سنگینی برای آن‌ها درنظر گرفته شد. #⃣ جبههٔ اسلامی در فضای مجازی
✊🏻 @jebheh
👆🔔 شهریه دوره جدید استاد را فقط امروز با ۵۰٪ تخفیف بپردازید: 🏷 کد تخفیف:
6DJU3TUKQB
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔻پاسخ به منطقِ حجت‌الاسلام علوی‌تهرانی: سازگاری میانِ «اصالت فرهنگ» و «اولویّت اقتصاد» __________________________ مهدی جمشیدی [۱]. آیت‌الله خامنه‌ای معتقد است که فرهنگ نسبت به سیاست و اقتصاد، امر «اصیل/ زیربنایی/ بنیادی» است، و روشن است امری که اصیل است، «ترجیح» و «فضیلت» دارد و باید «ابتدا» و «بیش از هر چیز»، به آن پرداخت. [۲]. با این‌ حال، ممکن است در برخی مواقع، سیاست یا اقتصاد نسبت به فرهنگ، امر «اولویّت‌دار/ مقدّم/ فوری» باشند. [۳]. اولویّت‌دار بودنِ سیاست یا اقتصاد، تعارضی با اصیل‌بودنِ فرهنگ ندارد؛ زیرا همواره «اولویّت» به معنی «اصالت» نیست و هرچه که اولویّت دارد، اصیل نیست، امّا هرچه که اصیل است، اولویّت دارد. [۴]. از طرف ‌دیگر، اولویّت‌دار بودنِ سیاست یا اقتصاد، معطوف به «شرایط خاص»، و ازاین‌رو، «موقعیّتی/ موقتی/ زمان‌مند» است، نه همیشگی. پس «قاعدۀ نظری»، اصالت فرهنگ است، امّا گاه در «عمل» و در متن «بسترهای عینی»، ناچار می‌شویم که ابتدا به سیاست یا اقتصاد بپردازیم. [۵]. با وجود این، باز هم آیت‌الله خامنه‌ای، فرهنگ را به حاشیه سوق نمی‌دهد و می‌گوید «اقتصاد» و «فرهنگ» و «علم»، سه مسألۀ اساسی ما هستند، و این یعنی فرهنگ همچنان «صدرنشین/ عمده/ تعیین‌کننده» است. [۶]. شاید اشکال شود اگر فرهنگ، امر اصیل است و یکی از معانی اصالت فرهنگ، این است که از لحاظ «علّیّت/ فاعلیّت/ اثرگذاری»، فرهنگ می‌تواند دگرگونی‌زا باشد، پس حتّی در شرایط خاصِ اقتصادی نیز باید از قابلیّت فرهنگ استفاده کرد و آن را ترجیح داد، نه اقتصاد را. پاسخ این است که تغییر فرهنگی، «دیربازده/ دیریاب/ بلندمدّت» است، امّا نیازهای اقتصادی، «فوری/ روزمرّه/ حیاتی»: آدمی، اوّل حریص نان بُود زان‌که قوت و نان، ستون جان بُود سوی کسب و سوی غصب و صد حیَل جان نهاده بر کف از حرص و اَمَل (مثنوی معنوی، دفتر چهارم، بیت‌های 1189-1190). ازاین‌رو باید در قدم نخست، دشواری‌های معیشتِ روزمرّۀ مردم را علاج کرد و از «وضع اضطراری» خارج شد. البتّه باید تأکید کرد که این توصیه، به «وضع اضطراری»، اختصاص دارد، وگرنه بیشترِ طرح‌های اصلاح اجتماعی را باید به‌صورت «همزمان/ توأمان/ متقارن» و «ترکیبی/ چندلایه‌ای/ موازی» در پیش گرفت و دچار تک‌بعدی‌نگری نشد؛ چراکه جهان اجتماعی، هویّت «شبکه‌ای/ تودرتو/ پیچیده» دارد و از منطقِ «خطّی/ یکنواخت/ زنجیره‌ای»، تبعیّت نمی‌کند. [۷]. ازآنجاکه اکنون، اوّلاً در شرایط معیشتیِ «اضطراری» و «بسیار ناگوار» قرار نداریم، و ثانیاً تهدیدزایی و چالش‌آفرینیِ شبکه‌های اجتماعیِ بیگانه نیز منحصر به قلمرو «فرهنگ» نیست، بلکه «تمام شئون و ساحات زندگیِ فردی و اجتماعیِ» ما را به مخاطره افکنده است، بدون‌شک باید به تعبیر رهبر انقلاب، اهتمام به مدیریّت فضای مجازی، جزو «اولویّت‌های کوتاه‌‌مدّت» در مجلس باشد. [۸]. همچنین این‌که تصوّر کنیم چنانچه معیشت مردم سامان یابد، دشواری‌های فرهنگی و آسیب‌های اجتماعی، «خودبه‌خود» برطرف خواهند شد، رویکردی است که از «اصالت اقتصاد» برمی‌خیزد، درحالی‌که این امر، تنها بخش کوچکی از واقعیّت‌های جهان اجتماعی را توضیح نظری می‌دهد و از عهدۀ تبیین بسیاری دیگر، عاجز است. این‌که در تمدّن غربی با وجود «بهره‌مندی‌های اقتصادی فراوان»، شاهد «افول و انحطاط فرهنگی» هستیم، دلالت بر همین معنا دارد. و یا اگر چالش‌های فرهنگی در «شهر»، بیش از «روستا» است و در شهر نیز «مناطق بالانشین و مرفه» نسبت به «مناطق فرودست و فقیر»، بیشتر به انحراف‌های فرهنگی مبتلا هستند، نافی ادّعای یادشده است. https://eitaa.com/sedgh_mahdijamshidi
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎧📴 چرا نباید بلافاصله بعد از بیدار شدن از خواب گوشی تلفن همراه‌مان را چک کنیم⁉️ 👨‍🏫 اطلاعات بیشتر در این دوره👇 👉 https://24on.ir/g/1/9 #⃣
جبههٔ  اسلامی در فضای مجازی
✊🏻 @jebheh
👆 شرح در تصویر ✍ پیام یکی از اعضاءِ کانال ایتای جبههٔ اسلامی در فضای مجازی
✊🏻 @jebheh
💭 در یک سایت معلوم‌الحال چنین نوشته بود: تلگرام در سال‌های اخیر -مخصوصاً ۸ سال گذشته- باعث افزایش آراء اصلاح‌طلبان در ایران شده است! 📝ترجمه‌ی دقیق این حرف چنین است: «فضای بدون نظارت تلگرام سبب شد که مدیریت غربی این پیام‌رسان با بازی‌های پیچیده‌ی رسانه‌ای بتواند بر افکار عمومی حدود ۴۰ میلیون کاربر ایرانی در تلگرام مسلط گردد و طی ۸ سال گذشته حزب همراه با اهداف خود (اصلاح‌طلبان) در ایران را به قدرت برساند!» 😏 آری اصلاحات مدیون تلگرام است... ✍ مــیـلاد خــورسنـدی 🆔 @kh_media #⃣ جبههٔ اسلامی در فضای مجازی
✊🏻 @jebheh
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تشابه معاویه زمان حضرت علی علیه‌السلام و معاویه‌های زمان ما 🖌✍🏻 «زهراسادات امیری»، عضو جبهه ⤵️ امام خمینی روز قدس روز حیات اسلام است. قوت در فضای مجازی، حیاتی‌ست. ⤴️ امام خامنه‌ای ✌️🏻 امسال با حذف اسراییل از گوشی‌مان (حذف تله‌گرام، واتس‌اپ، اینستاگرام و...)، را عملیاتی می‌کنیم... جبههٔ اسلامی در فضای مجازی ✊🏻 @jebheh
⬅️ مشکل ما با کسانی است که روی کلیدی‌ترین صندلی‌های این نظام مظلوم نشسته‌اند ولی نقشه‌ی شوم جریان غرب‌زده در داخل کشور را نمی‌بینند یا بدتر؛ با این دسیسه‌های پر از شرارت هم‌راهی می‌کنند! 🔺کدام ایرانی باشرفی است که نداند «تغییر اولویت‌ها در فضای مجازی» از اصلی‌تر‌ین حر‌به‌های این جر‌یان ضدعقل و ضددین است؟! 🔺هوشیار اگر باشیم، می‌بینیم که ناظر بر امر مهم ند‌ای «أین عمار» فر‌ما‌ند‌ه به گو‌ش می‌رسد؛ «هل من ناصر ینصر‌نی؟!» آری! این ندای غریبانه اما ملکوتی، اگر در هزار و چهارصد سال پیش از صحرای کربلا شنیده شد، این روزها از نینوای مجازستان به چشم‌های حقیقت‌بین و گوش‌های واقعیت‌شنو می‌رسد! ✍ پیام یکی از اعضاءِ کانال جبههٔ اسلامی در فضای مجازی
✊🏻 @jebheh
🔴 آیا دروغ‌گویی از شرایط نمایندگی در مجلس است؟ 🔹اکانت توییتری منتسب به یک نماینده مجلس: کاهش سرعت و افزایش تعرفه اینترنت از راهکارهای بود! ⏪ از این‌که طرح صیانت اصلاً در مجلس تصویب نشده و به حاشیه رفته و از مفاد آن هم افزایش سرعت اینترنت بود بگذریم؛ از این‌که سرعت پایین اینترنت بخاطر تعطیلی ۴ ساله وزارت ارتباطات در توسعه زیرساخت‌های لازم است و تبدیل آن به وزارت تلگرام در دوره آذری‌جهرمی هم بگذریم؛ تعجبم از این نماینده مجلسه که چقدر راحت دروغ میگه و تخم تفرقه و فتنه می‌پاشه! 🔺حقیقتاً گاهی واقعاً نگران موجودیت جمهوری اسلامی می‌شوم وقتی این سطح از دروغ‌گویی و فریب‌کاری آن‌هم توسط یک مقام رسمی مثل آب خوردن اتفاق می‌افتد. یعنی داخل این مملکت هیچ قانون و حساب و کتابی نیست که با مسئولان دروغ‌گو برخورد کند؟ http://eitaa.com/joinchat/963837952Cb758f6bd13 ✍ #⃣ جبههٔ اسلامی در فضای مجازی
✊🏻 @jebheh
🔶 مایکل میری لاشویلی، سهامدار اصلی تله‌گرامِ محبوب آذری‌جهرمی و دولت روحانی، کیست؟ 🔰 مؤسسه ZAKA یا همان Zihuy Korbanot ASON 🔺که در زبان عبری به معنای «شناسایی قربانیان حوادث» است‌؛ 🔷 یک مؤسسه دولتی در اسراییل است که مأموریت دارد در مناطق آسیب‌دیده از بلایای طبیعی و حتی مناطقی که دچار حمله تروریستی شده‌اند، حاضر شده و به اصطلاح فعالیت بشر دوستانه انجام می‌دهد. 🔺به‌عنوان مثال این مؤسسه در جریان زلزله بزرگ ۷ ریشتری هائیتی در سال 2010، اصلی‌ترین مؤسسه امداد و نجات! حاضر در آن منطقه بود که بعد از گذشت یک‌سال از این واقعۀ عظیم، اسنادی به دست آمد که نشان می‌داد مؤسسه زاکا با مجوز رسمی دولت آمریکا دست به کشته‌شدگان و حتی مجروحین حادثه زده است و داروهای سمی را به اسم داروهای درمانی با روش تزریق وارد بدن مجروحین و افراد سالم می‌کرده‌اند که باعث ضعف و بعد از آن مرگ آنان شده و به این ترتیب اعضای بدن آنان را مورد استفاده قرار می‌داده‌اند! 🔺مایکل میری لاشویلی که سرمایه‌گذار اصلی تله‌گرام است، هم‌زمان ریاست این مؤسسه را نیز بر عهده دارد که نکته قابل تأمل در آن به‌جز محل دفتر اصلی مؤسسه در تل‌آویو، استفاده رسمی‌شان از فرودگاه‌های آلمان و انگلیس برای پروازهای امداد و نجات است! 🔺ای‌کاش دستگاه‌های امنیتی پرده از راز ارتباطات حقوقی و مالی آذری‌جهرمی و شرکایش با این مجموعه مخوف، بردارند. #⃣ جبههٔ اسلامی در فضای مجازی
✊🏻 @jebheh